Hier de link naar de afspeellijst:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLCWnD7LPMk0yMOV11fGkp8uLXVWwpWxvA
Alle bonusvideo's met de profiler staan er inmiddels op.
Weet iemand al of het opnemen gaat lukken? Anders dan weet ik dat donderdag wat te doen heb namelijk.
Er staan 3 geheime spraakberichten van de mol op de website (onderaan): https://www.sat1.de/tv/the-mole-wem-kannst-du-trauen/the-mole-indizien
Iemand die dit kan vertalen?
oeh.. Ik ga mijn best doen. Leuke uitdaging dit..
Ich muss von anfang an das vertrauen meiner Mitspieler gewinnen. Damit sie mich nicht als der Mole verdächtigen.
Ik moet vanaf het begin het vertrouwen van mijn medespelers winnen. Zodat ze me niet als mol verdenken
Ich weiß Welche challenges uns in Argentiniën erwarten, gegenuber meine Mitspieler darf ich mich das aber nicht ertrappen lassen .
Ik weet welke opdrachten ons in Argentinië staante wachten staan. Tegenover mijn medespelers mag ik dit alleen niet laten blijken.
Ich habe meine Mitspieler an hand ihren krasstische Videos analysiert. Für die erste Challange habe ich allen 2-er Teams angeteild. Und dafor die von mir gewälten Paren möglichst nie Geld erspielen.
Ik heb mijn medespelers aan de hand van hun fantastische videos geanalyseerd. Voor de eerste opdracht heb ik iedereen in teams van 2 gedeeld. En gezien de paren die ik heb gekozen zal er mogelijk geen geld worden verdiend.
(Het kan zijn dat er iets niet klopt. Ik doe het nu even snel op gevoel.)
Die laatste was het minst duidelijk. Maar het komt erop neer dat de mol inderdaad de teams heeft toebedeeld bij de doodskisten.
Zelf vind ik het het meest overeenkomen met Udo, maar ik zit dan ook nu al in een tunnel.
Edit:
Ik merk nu opeens dat de profiler-kandidaten videos geen geluid hebben. Geen idee hoe dat komt, want die heb ik los opgenomen, er onder geplakt en opgeslagen op dezelfde wijze als de andere videos. Maar zo zinvol waren ze toch niet. Of zijn er mensen die het echt graag willen zien?
En met een klein beetje het geluid van de spraakberichten te hebben bewerkt hoor ik opeens iemand anders