Auteur Topic: Celebrity Mole: Hawaii  (gelezen 1391 keer)

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Celebrity Mole: Hawaii
« Gepost op: 4-10-2020, 20:22:47 »
Deze heb ik inmiddels ook gezien. Allereerst kan ik me in een hoop dat Robbie in het topic over Mole 2 zei vinden:

De Celeb Moles van US vind ik echt veel te downgraded met silly opdrachtjes. En HIDM als je Al in USA Mole 2 irritant vond vanwege zijn lolbroekgehalte die niet zo lollig was, hou je dan maar vast voor de Celeb Moles.  :-X

Maar ondanks die dingen heb ik wél enorm genoten van dit seizoen. Het is natuurlijk niet te vergelijken met bijvoorbeeld een Vlaams seizoen in kwaliteit maar in isolatie vond ik het een ontzettend leuke serie. Compleet anders weer, maar met zijn eigen charme. Inderdaad een hoop geschreeuw en veel lolbroeken, maar hier vond ik ze eigenlijk niet storend. Stephen zou ik in z'n eentje misschien wel vervelend vinden, maar samen met Kathy kon ik er dan wel weer van genieten. Het was even schakelen maar ik vond de kleine groep best fijn, het ging lekker vlot en iedereen voegde wat toe. De opdrachten vond ik eigenlijk ook prima. Niet vergezocht of ontzettend gelaagd zoals we dat altijd zo lekker noemen, maar een hoop typische molopdrachten die leuke momenten opleverden.

Maar wat dit seizoen voor mij denk ik vooral een (guilty?) pleasure maakt is de afloop. Ik vond de finalisten erg leuk en heb de Mol tot in de finale niet verdacht. Af en toe waren er wel wat verdachte acties, maar af en toe deed hij/zij ook gewoon prima mee. Ik verdacht vooral
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
totdat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Toen uiteindelijk in de finale was ik er wel uit omdat de andere twee het voor mij echt niet waren op basis van eerdere acties, vooral
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
niet.

Ik vond dat de Mol het verrassend goed had gedaan en
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Ben het seizoen nu ook samen met D*N aan het kijken en ik herken nu ook nog wel meer acties die niet als zodanig benoemd zijn in de reünie. Qua verdenkingen gaat hij vooralsnog dezelfde kant op als ik ::vergroot::

Heb het seizoen, net als US 1 en 2, meteen aangeraden aan anderen ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Celebrity Mole: Hawaii
« Reactie #1 Gepost op: 5-10-2020, 14:35:31 »
Ja sure het was nog altijd leuk om te kijken. En ik denk dat ik je gelijk geef ivm Stephen. Kathy maakte daar veel goed en ben ik sindsdien ook wel meer gaan volgen. Ze heeft ook een reality-achtige reeks gehad "My Life on the D-List", omdat ze alles behalve een A-list celebrity is, en zichzelf ook geen B of C waardig vond, dus een D-List. Type Temptation Island kandidaten die ergens in een discotheek het lintje van de nieuwe WC's mag knippen ofzo. My Life on the D-List was ook best lachen, met inderdaad van die cringe momenten dat ze op een event uitgenodigd is en iedereen vervolgens teleurgesteld is omdat ze dachten dat Kathy Lee Gifford kwam en niet dit mens dat niemand kent.

En daarin zei ze dat haar ergste of meest typische D-List moment het hele Celebrity Mole: Hawaii seizoen was. Omdat het vol D-Listers zat die allemaal suffige opdrachten moesten doen. En ik snapte wel wat ze bedoelde.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Celebrity Mole: Hawaii
« Reactie #2 Gepost op: 5-10-2020, 15:25:06 »
 ::rofl:: klinkt top ::ok::

Inmiddels is Kathy Griffin best een grote naam toch? Ik kende haar in ieder geval wel (ook voor de hele situatie met Trump, kijk maar niet naar de reacties op al haar Instagramposts :(). Net als Stephen Baldwin en Frederique van der Wal (maar alleen omdat ze Nederlandse is). De rest had ik nog nooit van gehoord en kan me voorstellen dat dat destijds ook wel D-listers waren ja :P

Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Celebrity Mole: Hawaii
« Reactie #3 Gepost op: 12-07-2021, 19:11:58 »
Ik vond dit dus echt best leuk. Het is indd geen mol seizoen waarin veel diepgang of strategie zit, maar qua entertainment is dit een van de leukste molseries. Vooral de kandidaten, goede mix van allemaal verschillende persoonlijkheden (mole USA is daar sowieso goed in heb ik het idee).

Mijn verdenkingen:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Frankje Lapi

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Celebrity Mole: Hawaii
« Reactie #4 Gepost op: 13-07-2021, 16:03:31 »
Jaaaaa geweldig seizoen dit ::bravo::. Je kan er van alles van vinden, maar in the end is het gewoon super entertaining als seizoen op alle vlakken.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human