Auteur Topic: Survivor 21: Nicaragua  (gelezen 111461 keer)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #140 Gepost op: 12-11-2010, 02:22:20 »
Amusante aflevering  ::ok:: ::ok::

Vooral de beloningsproef was best cool.  Ik meende zelfs te zien dat purple Kelly een lading stenen op haar hoofd kreeg  :P ben benieuwd hoe ze nog gaat ontwikkelen, ze doet me beetje denken aan Nathalie van Samoa die op het laatste ook meer en meer te zien was.

De beloning zelf was ook de moeite, zo'n zipline tour zouden ze eens als prijs moeten geven bij ER  ::jaja::

De eilandraad was ook weer geweldig; Naonka die als een razende ligt te vloeken en marty ff de middelvinger flipt en daar geen enkele stem voor krijgt ::rofl::

Jane doet me dan weer denken aan Big Tom; er brand licht maar er is niemand thuis...

Brenda en Sash worden beetje te zelfzeker.  Maar samen met Fabio blijft ze bij m'n favoriet voor de moment.


Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #141 Gepost op: 12-11-2010, 22:02:55 »
Amusante aflevering  ::ok:: ::ok::

Vooral de beloningsproef was best cool.  Ik meende zelfs te zien dat purple Kelly een lading stenen op haar hoofd kreeg  :P ben benieuwd hoe ze nog gaat ontwikkelen, ze doet me beetje denken aan Nathalie van Samoa die op het laatste ook meer en meer te zien was.


Lol. Natalie had een strategie scène in Episode 4 en een "Bonding Scene" met Laura in episode 7-8 EN had Erik weggekregen tegen dag 24. Purple Kelly heeft... wel... niets? Ze had niet eens de kans to "MILK YOU OWN MILK".

Voor de rest ben ik het met je eens.... wel, behalve "Jane = Big Tom". Jane is meer als Rupert in Heroes vs Villains. GEOBSEDEERD met haar populariteit, een erg naar persoon met een Positieve Edit, geen gevoel voor humor, "Delusional" en heeft duidelijk een paar vijzen los ook.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #142 Gepost op: 14-11-2010, 21:32:21 »
Marty eruit, eindelijk. Vond hem een super iritante speler. Al vond ik het wel knap dat hij nog zo veel mensen voor zijn karretje wist te spannen. Naonka is heerlijk zichzelf, en komt daar gek genoeg mee weg. Ik waardeer haar wel, grappig om naar te kijken. Jane iriteert mij minder als de rest hier. Ik begrijp ergens haar houding tegen over Marty wel, en ik ben blij dat ze in ieder geval van hem heeft gewonnen. Brenda en Sash beginnen me ook de keel uit te hangen. Ze spelen het spel goed, dat zeker. Maar die arogante houding staat me niet zo aan. De proeven waren echt vet deze aflevering, als was het echt balen voor de vrouwen bij de laatste proef dat ze niet eens één man hadden. Chase zijn actie om voor de vrouwen de kiezen vond ik vreemd. Maar wie weet brengt het hem nog ver...
There's no show like a reality show ;)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #143 Gepost op: 14-11-2010, 22:37:46 »
In ieder geval geen challenges waar tegels gebroken moesten worden of waar met balletjes gegooid moest worden :P

Marty eruit jammer maar niet echt schokkend, al leek het er even op dat hij er nog in zou blijven
En dat NaOnka erin blijft vind ik juist niet schokkend, de twee powerhouses (Brenda en Sash) willen in ieder geval met haar naar de finale. 

Ik ben benieuwd waarom iedereen zo geschokt was in de preview. Is er iets gebeurd met het kamp zoals in Australië?

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #144 Gepost op: 15-11-2010, 14:21:48 »
Web Promo voor Episode 10:

http://www.youtube.com/watch?v=4uGFbyg0xAY&feature=mfu_in_order&list=UL

Wel, ik denk dat dit de vraag "Waarom is iedereen zo geschokt in de preview" beantwoordt. ::trots::


HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #145 Gepost op: 15-11-2010, 16:18:56 »
Web Promo voor Episode 10:

http://www.youtube.com/watch?v=4uGFbyg0xAY&feature=mfu_in_order&list=UL

Wel, ik denk dat dit de vraag "Waarom is iedereen zo geschokt in de preview" beantwoordt. ::trots::




Bedankt!!!

Trouwens Ponderosa met Marty was grappig
In Ponderosa lijkt het of hij het de hele tijd over het spel wilt hebben terwijl het Alina weinig boeit, nu kan ik me niet voorstellen dat dit echt zo is maar het is wel grappig (al waren de Dragons vorig jaar grappiger :P)

Ik hoop op iets onverwachts deze week, promo is in ieder geval veel belovend

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #146 Gepost op: 18-11-2010, 09:53:24 »
Dat was *LEUK*  ::rofl::  ::bravo::

Maar Chase moet zichzelf ~pronto~ een ruggegraat aanschaffen, zijn escapades zijn ronduit beschamend  ::ohno::
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #147 Gepost op: 18-11-2010, 10:22:40 »
Wow! Wat een wending, dit zag ik totaal niet aankomen. Ik vermoedde wel dat Brenda vroeg of laat in de problemen zou komen maar dat het zo’n vaart zou lopen had ik niet kunnen voorspellen. De manier waarop het allemaal gebeurde was ook zeer verrassend: Holly die NaOnka ervan overtuigde om uit de oorspronkelijke La Flor alliantie te stappen. Ik vraag me zo langzamerhand trouwens af hoeveel verschillende persoonlijkheden Holly heeft. In het begin was ze onwetend, onvoorspelbaar en getikt en nu lijkt ze de bekwame strateeg te zijn die de ondergang van Brenda inluidde. Chase brengt zichzelf constant onnodig in moeilijkheden, hij blijft maar domme zetten maken. Het is een klein wonder dat hij nog niet is weggestemd, wellicht ziet niemand hem als een gevaar (all brawn and no brains). Sash is wat mij betreft de enige die juist handelde nadat hij erachter kwam dat men Brenda naar de slachtbank wilde leiden. Hij bleef rustig, overdacht de situatie en liet NaOnka en de anderen niet merken dat hij Brenda koste wat het kost wilde redden. En misschien nog belangrijker: hij gaf zijn immuniteitssleutel niet aan Brenda. Ik ben benieuwd wat Brenda te zeggen heeft in haar interviews. Mijns inziens betekende het wegstemmen van Marty haar eigen ondergang. Wanneer Jane vorige week was weggestemd hadden Holly en NaOnka geen poot om op te staan omdat ze nadien zelf in de gevarenzone hadden gezeten. Bovendien was Marty dan het kwade meesterbrein en derhalve het voornaamste doelwit gebleven.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #148 Gepost op: 18-11-2010, 12:24:40 »
Dit was echt heel verrassend, ja.
Brenda werd wel steeds arroganter, dus wat dat betreft was het ook niet zo vreemd dat haar bondgenoten haar zo snel de rug toekeerde om zowel sociale als tactische redenen. Ze had toch de idol moeten claimen toen ze voor NaOnka de clue oploste.
Hoe zit het nu trouwens met die idols? Iedereen weet blijkbaar dat Naonka een idol heeft, maar weet ook iedereen dat Sash er een heeft?

Ook mooi om te zien trouwens hoe Kelly Purple blijkbaar ook door haar kampgenoten wordt vergeten. Ze was de enige die blijkbaar niet was geïnformeerd om op Brenda te stemmen  ::rofl::
Dan begin ik trouwens ook steeds vaker te vergeten, maar ik neem aan dat niemand hem als bedreiging ziet, dus dan is het ook alleen maar logisch om hem erin te laten.

Holly wordt steeds meer één van mijn favorieten. Geweldig om te zien hoe ze steeds beter wordt in het spel. Wie had nou verwacht dat ze er nu nog zou zijn na die vreemde acties van haar in het begin van het seizoen?

Ik vond het ook wel leuk dat Jud en NaOnka even een wapenstilstand hadden om Brenda eruit te werken, maar ik verwacht dat die wapenstilstand maar van korte duur is.

Sash heeft het ook goed gespeeld en ik denk dat de allianties nu alsnog zo wankel zijn dat hij misschien niet eens een doelwit is bij de volgende eilandraad. Ik heb echt het idee dat bijna iedereen het volgende slachtoffer kan zijn. :P

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #149 Gepost op: 18-11-2010, 16:27:21 »
Leuk leuk leuk! Sash heeft weer verstandig gehandeld. Fabio blijft m'n favoriet. Holly is steeds een beetje leuker. En.. Kelly Purple heeft geen idee wat er gaande is.


Trouwens, het lijkt net of er in de preview van volgende week te zien is
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #150 Gepost op: 18-11-2010, 16:44:52 »
Trouwens, het lijkt net of er in de preview van volgende week te zien is
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Volgende week is er een rec(r)ap episode.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #151 Gepost op: 18-11-2010, 17:15:32 »
Blugh..

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #152 Gepost op: 20-11-2010, 10:59:16 »
wat een sukkels... Dit had ik al aan zien komen... Leren ze dan niks van andere seizoenen?

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #153 Gepost op: 21-11-2010, 20:39:57 »
Zag ik  nu goed dat Sash en Chase ook voor Brenda stemden?
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #154 Gepost op: 21-11-2010, 20:42:35 »
Zag ik  nu goed dat Sash en Chase ook voor Brenda stemden?

Dat heb je goed gezien
De enige die niet op Brenda stemde, behalve Branda zelf dan, was purple Kelly

Ik denk dat beiden wel door hadden dat Brenda hoe dan ook zou vertrekken

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #155 Gepost op: 21-11-2010, 20:47:03 »
Dat heb je goed gezien
De enige die niet op Brenda stemde, behalve Branda zelf dan, was purple Kelly

Ik denk dat beiden wel door hadden dat Brenda hoe dan ook zou vertrekken
ja, maar ipv het signaal af te geven dat ze nog een beetje loyaal zijn, laten ze nu zien dat ze hun vrienden dus echt makkelijk laten vallen. En in dit geval lijkt me dat niemand daar in trapt, in deze loyaliteits-switch van ze. Dus wat zouden ze nu hiermee hebben wllen bewijzen?

Het is een open deur, maar als je dit ziet en dan ER-Refreshed...
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #156 Gepost op: 22-11-2010, 10:11:27 »
ja, maar ipv het signaal af te geven dat ze nog een beetje loyaal zijn, laten ze nu zien dat ze hun vrienden dus echt makkelijk laten vallen. En in dit geval lijkt me dat niemand daar in trapt, in deze loyaliteits-switch van ze. Dus wat zouden ze nu hiermee hebben wllen bewijzen?

Ik denk dat iedereen inclusief Brenda heel goed wist dat er niet genoeg stemmen waren om haar ondergang af te wenden. Getuige de insiders-video's en de postshow interviews met Brenda rekende ze ook niet meer op de immuniteitssleutel. Het schijnt namelijk dat Brenda aan NaOnka heeft verteld dat Sash te gevaarlijk werd en dat NaOnka dit weer heeft doorgespeeld aan Sash. Met andere woorden: Sash vertrouwde Brenda niet langer. Afgezien daarvan wordt het bij Survivor totaal niet als een zonde gezien wanneer je in het geval van een overduidelijke kansloze situatie toch op je alliantiepartner stemt. Iedereen begrijpt de reden daarvoor: voorkomen dat je zelf een nog groter doelwit wordt. Want wanneer je op een andere kandidaat stemt kan deze zich wel eens bedreigd gaan voelen met alle gevolgen van dien.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #157 Gepost op: 22-11-2010, 11:54:42 »
Afgezien daarvan wordt het bij Survivor totaal niet als een zonde gezien wanneer je in het geval van een overduidelijke kansloze situatie toch op je alliantiepartner stemt. Iedereen begrijpt de reden daarvoor: voorkomen dat je zelf een nog groter doelwit wordt. Want wanneer je op een andere kandidaat stemt kan deze zich wel eens bedreigd gaan voelen met alle gevolgen van dien.
heb je gelijk in, denk ik. Ik keek met Nederlandse ogen, toch echt een cultuur verschil. Maar dat vrijwaardt je toch niet van de 'stain' die je hebt, als ex-alliantiegenoot van Brenda.
Vind het zeer boeiend. Geweldig hoe Marty vocht twee weken geleden, en het hem nog bijna lukte ook. Hij was echt een sitting duck, maar toch wist hij zich bijna weer voor een week te redden.
« Laatst bewerkt op: 22-11-2010, 12:08:27 door Schulz »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #158 Gepost op: 22-11-2010, 21:27:35 »
Er was niets dat Brenda kon redden. Na'Onka heeft haar eliminatie zeer goed voorbereid. Brenda wou met Kelly en Nay naar her einde, al wat Na'Onka moest doen was Chase/Sash vertellen dat Brenda van plan was hen een mes in de rug te steken tijdens de F5 (misschien zelfs vroeger) en Brenda was dood. Ze had gelijk: Vechten zou absoluut NIET geholpen hebben. Ze was al dood voordat ze op de Eilandraad aankwam

Goede move van Nay? Niet echt. Na'Onka heeft geen KANS om te winnen, dus waarom geef je dan een gratis plaats bij de laatste drie weg? "IT DOESN'T MAKE ANY SENSE!??!" (~ Judson Birza)

Nochthans, nu dat Brenda weg is, hoop ik dat the "Evil 5" (zo noem ik die alliantie) dezelfde weg ondergaan als de Rotu 4. So, Good Job, Nay ^_^


HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #159 Gepost op: 26-11-2010, 15:29:05 »
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*