Auteur Topic: Survivor 21: Nicaragua  (gelezen 111154 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #160 Gepost op: 26-11-2010, 22:02:06 »
samenvatting aflevering of niet?

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #161 Gepost op: 26-11-2010, 22:05:18 »
Yep ^_^
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #162 Gepost op: 2-12-2010, 10:30:18 »
Afgaande op de previews had ik wel verwacht dat er iemand zou opgeven maar dat zowel NaOnka als Purple Kelly vrijwillig het spel zouden verlaten had ik niet zien aankomen. Ik kan echter niet zeggen dat ik er erg rouwig om ben, Purple Kelly had geen enkele toegevoegde waarde en NaOnka speelde een reeds verloren spel. In zekere zin was Jeff Probst de ster van deze aflevering, geweldig hoe hij liet blijken dat NaOnka en Purple Kelly niet van het stigma ‘opgever’ verlost zouden worden. Hilarisch was ook zijn oprechte verbazing over de winstkansen die NaOnka zichzelf toedichtte. De toortsen van NaOnka en Purple Kelly had hij wat mij betreft trouwens wel in het vuur mogen gooien, ten aanzien van opgevers is een meedogenloos optreden naar mijn mening geoorloofd.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #163 Gepost op: 2-12-2010, 11:49:22 »
Nu is het in elk geval duidelijk waarom NaOnka alleen maar negatief in beeld kwam en Purple Kelly amper in beeld kwam. ::)
Geweldig hoe NaOnka dacht dat ze echt kans maakte op de winst. Ik kan niet geloven dat zij echt zo'n bord voor haar kop heeft. Die wordt echt volledig afgebrand bij de reunion ::rofl::
Ik vind het wel echt zielig voor de drie juryleden die het spel echt keihard gespeeld hebben. Hun reacties vind ik dan ook meer dan logisch.  :-\\
Hopelijk ligt Benry er de volgende keer uit, want dat is ook al zo'n persoon die alleen maar in beeld komt als hij iemand afkraakt.  ::ohno::
En nu twee van de finale-dummies weg zijn, heeft Dan al helemaal geluk. Iedereen wil hem nu vast en zeker meenemen als finale-dummy. ::tandpastasmiley::

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #164 Gepost op: 2-12-2010, 16:30:38 »
Ik kan teminste toch nog een beetje begrip opbrengen voor Kelly. Hoe je het ook draait of keert, ze was sowieso de volgende die vertrok, dus kon ze net zo goed opgeven. Het bracht amper verschil, op een paar extra dagen Ponderosa na.

Alina, Marty en Brenda waren alledrie erg van streek, vooral Alina. Het waren spelers die echt ervoor gevochten hebben om in het spel te blijven en te winnen (Zelfs Brenda), en als je dan ziet hoe twee mensen zomaar hun spel weggooien voor wat mundaan comfort... dat moet erg pijnlijk en onrechtvaardig overkomen.

HOLY HOFFENGEL <3 Ik was geen echte fan van haar totnogtoe, maar nu ben ik het zeker! Dat was een echt bewonderenswaardig, offervaardig gebaar van haar. Een *echte* Heldin (in tegenstelling tot een zekere Jane Bright  ::)) Als Fabio niet wint, wil ik echt dat Holly met de prijzen gaat lopen. Ze verdient het, echt waar.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #165 Gepost op: 2-12-2010, 17:29:03 »
Zitten Kelly en NaOnka nu wel of niet in de jury?

Ben benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren. Als de situatie zo blijft als in deze aflevering word Sash de swing-vote. Maar gezien de preview kun je daar beter niet op rekenen.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #166 Gepost op: 3-12-2010, 12:12:33 »
Ugh.. opgeven.. zelfs er aan denken kan al niet!  ::ohno::

Erg jammer inderdaad voor Marty, Brenda en Alina.

Offline tvroenho

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #167 Gepost op: 3-12-2010, 12:41:34 »
Zitten Kelly en NaOnka nu wel of niet in de jury?


Ja. Ze zitten in de jury, zei Jeff.
Het had me trouwens niet verbaasd als hij ze rechtstreeks naar huis had gestuurd en de jury dit jaar uit twee personen minder zou bestaan.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #168 Gepost op: 3-12-2010, 12:43:12 »
Ja. Ze zitten in de jury, zei Jeff.
Het had me trouwens niet verbaasd als hij ze rechtstreeks naar huis had gestuurd en de jury dit jaar uit twee personen minder zou bestaan.
Ah oké, ik dacht eerst van niet en dat dan de torches als een soort aandenken bij de jury zou worden gezet

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #169 Gepost op: 5-12-2010, 01:24:36 »
Saaie aflevering. Jammer dat NaOinka eruit is. Wie was trouwens dat andere meisje dat wegging?

Verder ben ik nog steeds keihard Jane fan, zij zou een van de meeste terechte winnaars van Survivor zijn. Ik hoop nog steeds op een Jane/Fabio finale.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #170 Gepost op: 5-12-2010, 01:25:58 »
De tranen van Alina waren erg begrijpelijk. Dat meisje had het al flink zwaar toen ze nog in het spel zat. Erg sneu voor haar (en Marty en Brenda).

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #171 Gepost op: 9-12-2010, 15:23:58 »
Gelukkig niet Fabio naar huis! Maar ik denk al weken dat Jane gaat winnen. Ik hoop het niet, echt niet..

Ik vind het ook jammer dat Sash voor Chase, Holly en Jane koos. Had hem liever bij de andere 3 gezien.

En dan Fabio ftw natuurlijk!

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #172 Gepost op: 9-12-2010, 18:35:39 »
*probeert Theezakjes post uit alle macht te ontwijken om spoilers te voorkomen :P*

Kan iemand mij helpen aan een goede torrent? Ik kan er geen vinden  ???

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #173 Gepost op: 10-12-2010, 13:19:55 »
http://eztv.it/shows/266/survivor/

Daar komt elke week de nieuwste  ;)

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #174 Gepost op: 10-12-2010, 13:38:17 »
Super bedankt  ::ok::
Ik ga meteen kijken :)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #175 Gepost op: 10-12-2010, 14:20:43 »
Men kan de aflevering ook bekijken op youtube hoor. Verscheidene mensen uploaden het daar, meestal staat het er al op op donderdagochtend..

Hoedanook, Aflevering twaalf. Naar mijn mening een nogal matte episode, desondanks de vele actie. Gewoon veel te veel Sash en Benry naar mijn goesting... enne... veel te weining Dan, Fabio en Holly.

Ben wel blij met de eliminatie, ookal was die op het nippertje.

Volgens mij is ofwel Fabio of Holly de winnaar. Owee als het Chase of zelfs JANE (ajakkes!) is.  ::niet-ok::
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #176 Gepost op: 10-12-2010, 18:07:06 »
Eens. Ik zie Chase of Jane echt niet graag winnen  ::ohno::

Maar op YouTube kijken vind ik zonde hoor. Ik heb een externe harde schijf met al de seizoenen tot nu toe  ::tandpastasmiley::

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #177 Gepost op: 11-12-2010, 00:46:07 »
Bovendien zijn torrents veel makkelijker.

Ik hoop nog steeds op een Jane/Fabio finale. Met afstand de leukste kandidaten. Jane vind ik zelfs een van de leukste kandidaten aller tijden en ik begrijp niet zo goed wat men tegen haar heeft.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #178 Gepost op: 11-12-2010, 12:58:28 »
Ik sta op dit moment redelijk neutraal tegenover Jane, voor een oudere dame is ze zeker spraakmakend maar ik heb heel vaak het idee dat ze toneel aan het spelen is. Neem nu die hele begrafenisceremonie en de tranen die ze liet vloeien omdat de kip was geslacht of de fish-dance: dat komt op mij allemaal heel erg gespeeld over. Nu is het goed mogelijk dat ik een verkeerde inschatting maak en dat ze gewoon zichzelf is maar ik vermoed dat meer kijkers haar overdreven houding hekelen. Haar accent draagt trouwens nog bij aan dat gevoel, ze is soms net een filmkarakter.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #179 Gepost op: 11-12-2010, 13:04:44 »
Om eerlijk te zijn ben ik nog steeds een Sash fan, al ben ik het niet echt eens met zijn keuze om zich bij Chase, Holly en Jane te voegen
Ik denk dat Dan en Benry twee ideale partners voor hem waren geweest in de final-three en ik denk dat hij ze had kunnen overtuigen om op Fabio te stemmen, maar goed

En dan Chase... hij speelt het spel gewoon niet slim

En tja wat Jane betrefd ik ben niet echt een fan van haar