Auteur Topic: Survivor 22: Redemption Island  (gelezen 157021 keer)

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #240 Gepost op: 16-05-2011, 23:02:04 »
Heel erg spannend was het niet

Dit is geloof ik het understatement van het jaar  ;) Ik vind het toch typisch: ik keek van tevoren erg uit naar dit seizoen en zag zeker potentie in de Redemption Island-twist. Ik had dus echt niet verwacht dat ik het zo'n mediocre seizoen zou gaan vinden. Phillip begon mij op een gegeven moment te vervelen (hoewel ik de 'Philosophy'-fragmenten bij de reunion wel geestig vond) en Rob speelde zo'n sterk spel dat het eigenlijk niet leuk (& misschien ook wel niet eerlijk) meer was.
Je merkte ook bij de reünie dat de helft van de cast niet eens aan bod is gekomen.
Ik vond het beter dan Nicaragua, maar het gaat bij niet de boeken in als een geweldige serie. Weg met redemption island en even geen returning players meer. Fijn dat beide zaken voor volgend seizoen op de rol staan......... ::niet-ok::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #241 Gepost op: 17-05-2011, 13:47:50 »
Ik had ook hogere verwachtingen van het seizoen maar de spanning was inderdaad wel erg ver te zoeken doordat Rob zo dominant was. Ik heb genoten van zijn spel maar had liever gezien dat hij na de samensmelting in de problemen was gekomen door onverwachte/geniale tegenzetten van zijn medespelers. Helaas dacht vrijwel iedereen uit Ometepe hoog in de hiërarchie te staan waardoor men geen risico’s wilde nemen. Niet dat er veel kansen waren omdat Rob vier immuniteitsuitdagingen won en een verborgen immuniteitsketting in zijn bezit had. Doch uit de interviews blijkt dat Natalie en Ashley wisten dat Rob de verborgen immuniteitsketting had. Waarom heeft Ashley niks met die informatie gedaan toen ze Andrea en Grant eruit stemde? Het wegstemmen van de Zapatera’s vond ik volstrekt logisch voor de meeste Ometepe kandidaten, als je eenmaal begint met het uitroeien van een alliantie moet je het afmaken ook maar dat men daarna verzuimde om Rob tot doelwit te maken is onbegrijpelijk. Aan de andere kant kun je het ook allemaal zien als een testament van het bij vlagen briljante spel dat Rob speelde.

Andere gedachtes n.a.v. de Finale en Reunion Show:

-   De afwezigheid van de Rites of Passage is een onvergeeflijke blunder.
-   De laatste immuniteitsuitdagingen vielen tegen. Waar bleef het spektakel?
-   Natalie en Phillip waren ongelooflijk slechte sprekers tijdens de laatste eilandraad.
-   Rob heeft geleerd het jurysentiment in te schatten en speelde daar prima op in.
-   Matt, Ralph en Mike waren goede verliezers en plaatsen het spel in het juiste perspectief.
-   Julie was een ontzettende bitch en gaf daarmee ironisch genoeg zelf een slecht voorbeeld aan haar dochters.
-   Probst moet de kandidaten fatsoenlijk laten uitpraten tijdens de Reunion Show.
-   De reactie van Grant tijdens de Reunion Show was teleurstellend, dat juist hij zo bitter reageerde valt me erg tegen.
-   De Reunion Show is nog altijd veel te kort.

En even los van alle kritische kanttekeningen: Survivor is nog altijd de beste realityshow die ooit gemaakt is!
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #242 Gepost op: 17-05-2011, 15:19:40 »
Pfffffffft. Oninteressante, voorspelbare koek. Hopelijk is S23 stukken beter.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #243 Gepost op: 17-05-2011, 16:46:46 »
Vandaag een vrije dag dus lekker de finale gekeken. Eindelijk heeft Rob gewonnen ::bravo:: (ik blijf een zwak houden voor die kerel haha)
Ik vond de laatste tribal een lachertje. Met name Julie heeft zichzelf flink te kakken gezet, wat een zure tante zeg, je zou zo'n moeder hebben....Steve idem dito, vreselijke kerel....
Erg vond ik ook de misplaatste trots van Nathalie die helemaal niets heeft laten zien in dit seizoen. Zowiezo hadden de jonge dames al eerder Rob kunnen uitschakelen, zijn wij de enige die alle seizoenen gezien hebben?! Zij toch ook neem ik aan ;-)

Zoals Goyathlay ook opmerkte; de afwezigheid van de Rites of Passage was een behoorlijke blunder. Dat hoort er bij evenals een spetterende eindproef!

Maar goed, op naar het volgende seizoen. Samoa zal wel mooie plaatjes leveren, staat hoog op mijn verlanglijstje van vakantielanden!! Ik hoop 1 ding: geen Parvatti als terugkerende kandidaat, ik heb het wel gehad met haar!!!!

Luitjes, tot het volgende seizoen ::zwaai::

"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #244 Gepost op: 21-05-2011, 12:53:53 »

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #245 Gepost op: 23-05-2011, 20:55:45 »
Ondanks dat ik geen Rob fan ben (hij is te arrogant en vanaf nu zal dat alleen maar erger worden) was hij wel de enige logische winnaar bij deze final 3.

Waarom liet Jeff de Zapatera mensen Russell zijn vraag niet beantwoorden ("denken jullie ook dat je je kans op de miljoen hebben vergooid toen jullie met opzet verloren om mij eruit te krijgen?")

Waarom kwamen de mensen die er vroeg uitlagen helemaal niet aan het woord?

Ik was erg onder de indruk van het enorme bouwwerk wat ze hadden neergezet voor de laatste proef. Alleen was ik niet erg onder de indruk van de proef zelf.

Phillip suggereerde in 1 van de interviews dat hij bij de final tribal nog een konijn uit de hoge hoed zou toveren, maar in plaats daarvan beledigde hij de meeste juryleden.

Waarom vroeg Jeff niet hoe ze gestemd hadden als bijv Mike of Matt bij de final 3 had gezeten? (Ik denk een walkover voor Mike en misschien ook wel voor Matt). Zal wel niet close genoeg geweest zijn om dat scenario te bespreken.

<edit>
De strikt gecontroleerde manier waarop Rob de overwinning regisseerde leverde wel een strakke overwinning op maar leverde weinig spectaculaire tv op. Elke tribal council leverde eigenlijk wel een verwacht resultaat op.

RI voegde deze keer weinig toe aan het concept. De proeven waren niet spannend, het kostte ons de reward challenges en dus ook veel game time, de personen die terug kwamen werden linea recta weer weggestemd dus hadden feitelijk geen invloed op de verloop van het spel.
</edit>
« Laatst bewerkt op: 24-05-2011, 09:21:25 door Terloops »

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #246 Gepost op: 20-10-2014, 23:48:05 »
Pffff wat een slecht seizoen. Favorieten: Fransesca, Stephanie en in mindere mate Krista. De rest was gewoon poep.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #247 Gepost op: 21-10-2014, 13:13:34 »
Enige lichtpuntjes voor mij dit seizoen waren het opnieuw wegstemmen van Matt (prachtige move), de hele deelname van Andrea (behalve dat ze zo naïef was toen ze eruit ging) en de plotselinge verhaallijn van Ashley de laatste twee afleveringen :)
Nieky grab a life vest!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #248 Gepost op: 21-10-2014, 13:45:30 »
Het was natuurlijk zijn eigen schuld, maar het maakte redemption island ook best wel nutteloos. Iedereen die terug kwam werd er gelijk bij de eerst volgende mogelijkheid weer opnieuw uitgestemd.

Ik heb alle seizoenen van Survivor eigenlijk pas vorig jaar teruggekeken en de groep mensen in dit seizoen sprak me totaal niet aan (op Boston Rob na) en de groep was wel ERG rancuneus zeg, met name de rancuneuze uitspattingen bij the last tribal council, de confrontatie vanuit de Jury met alle 3 de finalisten, zelden zoveel rancune gezien in een groep mensen, zeer slechte verliezers. Goed dat Boston Rob eindelijk eens won, samen met Ozzy zeker één van mijn all-time favourites! Phillip Sheppard is vanzelfsprekend buitengewoon gestoord, Rob had hem alleen meegenomen naar het einde omdat hij al bij voorbaat wist dat niemand op Phillip zou stemmen.
Moet je nagaan, ik kan Rob ook nog eens niet uitstaan, dus dit seizoen was echt geen feestje om door te gaan :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #249 Gepost op: 21-10-2014, 21:15:48 »
Dit zuigt.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #250 Gepost op: 2-06-2020, 22:12:15 »
Wat een ontzettend slecht seizoen zeg  ::kots::

De winnaar alleen al  ;D ik vond zelfs Russell nog leuker  ::rofl::

Uhm, queens Francesca en Kristina got robbed  :-[ :-[ :-[ de twee leukste van het hele seizoen  ::bravo::

Stephanie overigens ook erg leuk, daar zat veel pit in  ;D Julie ook leuk maar bij de FTC wel iets too much  ::ohno::

Andrea en vooral Matt ook super leuk en sympathiek  ::jaja:: ::love::

En dan... Phillip. In het begin dacht ik; vreselijke vent. Bij de F5 was hij mijn favoriet  ;D

Jammer van de twee returnees, zonder hun had het nog best een goed seizoen kunnen worden, want best veel leuke characters  ;D
Frankje Lapi

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #251 Gepost op: 2-06-2020, 23:07:59 »
Minst favoriete seizoen voor mij, maar russel leuker ben ik niet akkoord mee. Russel toont hier dat hij zijn spel niet kon aanpassen en zijn einde hier kon zijn einde in HvV zijn als ze wisten wie hij was. (niet dat ik Rob veel leuker vond hoor )

Stephenie was ook mijn favoriet, maar ze heeft haar eieren in de verkeerde mand gelegd, helaas.
Julie vond ik niet zo bijzonder, vooral haar FTC speech.

Matt was vooral niet slim, onmiddellijk de mensen vertrouwen die je geblindsided hebben en dan vertellen dat je eraan dacht om op Rob te stemmen (meesterlijke move wel dat ze hem terug wegstemden). Hij is nu beken onder Wyatt Nash in Hollywood.

Phillip had echt kunnen winnen, hij had gewoon moeten zeggen dat hij een rol speelde om in de FTC te komen en dat hij niet zo is, dan had hij kunnen winnen. Zapatera zocht een reden om niet op Rob te moeten stemmen, maar spoiler Phillip is echt zo. (pech voor hem, hij heeft zichzelf de winst gekost)
klaar voor de strijd