Auteur Topic: Survivor 21: Nicaragua  (gelezen 111952 keer)

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #80 Gepost op: 7-10-2010, 20:00:12 »
Jammer dat het zo obvious was wie zou vertrekken (elke scène met hem leek als onderwerp te hebben 'wat is Jimmy T toch een onnozele kleuter'.)
Maar ik ben blij dat Jill en Marty de touwtjes in handen hadden. Slim van Jill ook om alvast te oefenen op de proef, ook al mocht het achteraf niet baten. ::ok::

Ik vind het ook wel grappig dat NaOnka volgende keer gewoon zit te huilen in bijzijn van aartsvijand Kelly B. ::rofl::
Al hoop ik niet dat ze opgeeft ofzo. Ik vind haar namelijk wel amusant en ze is volgens mij serieuzer met het spel bezig dan ze laat merken aan haar teamleden. :)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #81 Gepost op: 13-10-2010, 02:53:30 »
Ik denk gewoon dat Jimmy T pech had dat hij in een kamp zat waar hij praktisch niet gehoord en serieus genomen werd. Ik vond hem anders wel een leuk karakter om naar te kijken al kon hij wel een stukje afzeuren over zijn skills en dat hij geen kans kreeg om zich als leider te profileren.  Terwijl hij deze proef evengoed verkl**t had als de anderen.

Benieuwd wat Dan nog te bieden heeft met zijn zwak onderstel.   
Adhv de trailer ziet Marty zijn alliantie uiteengerukt worden door een shuffle... Afwachten of hij de jongeren ook zo kan manipuleren, anders zal hij zijn hii sneller moeten spelen dan hij zelf zou willen. 

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #82 Gepost op: 14-10-2010, 14:57:05 »
Bah Tyrone weggestemd en zowel Jill als Marty zitten in een precaire situatie. Mijn favorieten doen het weer geweldig! Het lag evenwel in de lijn der verwachtingen, de laatste keer dat ik een winnaar als favoriet had was 11 seizoenen geleden. De reshuffle kwam wel vroeg maar gezien de resultaten van voormalig Espada heb ik er vrede mee. Het zag er namelijk niet naar uit dat Espada ineens zou gaan winnen. De keuzes van Holly en Jane om oud Espada achter zich te laten en een nieuwe start te maken waren begrijpelijk. Nadat Jimmy T was weggestemd beseften ze maar al te goed dat ze niet tot de hoofdalliantie van Espada behoorden. Omdat ze geen bedreiging vormen zullen ze waarschijnlijk in hun opzet slagen. Ze verkopen met zichzelf een extra, makkelijk te gebruiken stem aan de meerderheid. Dan vormt evenmin een bedreiging en gezien zijn stem voor Tyrone is ook hij druk bezig met het creëren van nieuwe banden. Yve, Marty en Jill bevinden zich dus in de gevarenzone. Gelukkig heeft Marty nog de beschikking over de immuniteitssleutel. Daarmee is hij tenminste een eilandraad veilig (althans ervan uitgaande hij geen fouten maakt). Ik denk overigens dat hij de juiste beslissing maakte wat betreft het publiekelijk verkondigen van zijn ‘geheim’. Holly had dit gegeven hoe dan ook tegen hem gebruikt en door haar een stap voor te zijn kan Marty tenminste proberen een fatsoenlijke band op te bouwen met zijn nieuwe teamleden. Hetwelk moeilijk zal worden omdat voormalig La Flor met het verdwijnen van Tyrone de controle over het spel heeft verworven.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #83 Gepost op: 14-10-2010, 16:58:30 »
(Alweer) Tegenvallende challenges, misschien komt het door HvV waar de beste challenges van de voorafgaande seizoen in zaten. In ieder geval waren er deze keer 2 challenges.

De reshuffle was interessant. Ik denk dat de kans dat een van de jongere wint daardoor nog groter is geworden.

En dan "Next week on Survivor":

Marty: "I'm a grandmaster." LOL. Is dit echt waar?
Het ziet er in ieder geval naar uit dat Marty wilt gaan samenwerken met Jud/Fabio (ik weet nog steeds niet hoe ik hem moet noemen :P).

En dat ze niet voor "Tribe Immunity" gaan spelen, betekent waarschijnlijk dat het individuele word, net als in vorig seizoen. Dat betekent waarschijnlijk ook dat Marty volgende week al zijn HII moet gaan spelen.
Als de jongere het dan slim doen swingen ze Jane (of is het Holly?) naar hun kant. Dan zijn ze met 6 tegen 2 en kunnen ze 3 stemmen aan Marty en 3 stemmen aan Jill geven. Dan kan er eigenlijk niets voor ze fout gaan.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #84 Gepost op: 14-10-2010, 22:08:11 »
Niet hele interessante aflevering, al vond ik het leuk dat naonka nu eens niet zo gemeen was. Daarnaast leek die challenge met het water wel erg op die Nederlandse van vorige jaar (?).

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #85 Gepost op: 15-10-2010, 01:15:23 »
Vond de aflevering wel oke.. Marty die zijn eigen graf graaft en Naonka die niet erg van regen houdt  ::rofl::

Brenda blijft nog steeds mijn favoriet, erg slimme kandidate gaat ver komen gok ik.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #86 Gepost op: 15-10-2010, 11:24:51 »
Marty graaft niet echt zijn eigen graf
Ze waren er toch achtergekomen dat hij een HII had

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #87 Gepost op: 15-10-2010, 13:08:16 »
Verdorie weer een favoriet er uit. Nu hoop ik dat Marty en Fabio samen gaan werken, dat zou toch prachtig zijn?!  ::rofl::

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #88 Gepost op: 15-10-2010, 17:24:55 »
kan iemand me een link sturen waar ik het kan vinden?
episode 5 bedoel ik, de rest op youtube gekeken alleen 5 is opeens niet meer te vinden. ;'(

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #89 Gepost op: 15-10-2010, 18:02:49 »
kan iemand me een link sturen waar ik het kan vinden?
episode 5 bedoel ik, de rest op youtube gekeken alleen 5 is opeens niet meer te vinden. ;'(
http://www.youtube.com/user/dcdice11

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #90 Gepost op: 15-10-2010, 19:47:19 »
Favorieten;
Jane is echt zo iemand die ik de 1 miljoen dollar echt gun. Ze is zichzelf, speelt geen vuile spelletjes maar het gewone spel wel. Is in mijn ogen ook zeker niet iemand die zomaar achterover ligt en niets doet, maar ze steekt wel haar handen uit de mouwen. Topwijf.

Chase Mentaal sterk, en ik vond het ook goed dat hij dat durfde te vertellen over zijn overleden vader [al snapte ik niet alles], blijft zichzelf maar speelt het spel wel goed.

Brenda Naast dat ze er prachtig uit ziet xd, weet ze ook echt waar ze mee bezig is. Ik denk dat ze heel ver zal kunnen en gaat komen.

Verder Yve, Na'Onka & Kelly B. ook. Veel dames xD.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #91 Gepost op: 16-10-2010, 00:03:10 »
Ik heb eindelijk alle afleveringen ingehaald. Maar moet bekenne ndat ik er nog niet zo heel veel aan vind momenteel...  :-\\

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #92 Gepost op: 16-10-2010, 01:29:10 »
Ik vind het toch wel een gaaf seizoen. Met name gewoon degelijk. Ik had niet verwacht dat Tyrone het veld zou ruimen. Best jammer. Ik vind wel dat Jane echt verschrikkelijk goed speelt. Ik zou een Jane/Jud core alliance die het tot een final 2 maakt waanzinnig geniaal vinden.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #93 Gepost op: 17-10-2010, 01:13:01 »
Leuke aflevering, enkel beetje te veel emogedoe over Naonka die al dan niet wilde opstappen...

Vind het niet erg dat tyrone eruit is, Geweldige keren in smoelen trekken maar met het kip incident eerste de lamme ezel uithangen,  de anderen op attente maken dat ze niet egoïstisch moeten zijn en zelf in een hoekje het meeste gaan afkluiven  ::hypocriet::... vond het ergens wel jammer dat er hierover niets op de eilandraad werd gezegd. Ook deze was goed waar Jeff weer in topvorm was.


in de trailer voor de volgende aflevering...

Gaat Dan echt opgeven of heeft zijn team wederom de immuniteitsproef verloren...

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #94 Gepost op: 20-10-2010, 11:09:20 »
Ik vind dat het seizoen erg inkakt na de erg goede eerste twee afleveringen. De afgelopen afleveringen hadden steeds hetzelfde opzet, NaOnka die zich als een gigantische trut gedraagd bij de jongeren en Marty die alle mannelijke leiders weg wil stemmen bij de ouderen. Ik hoop dat het na de samenvoeging wat spannender wordt.
Nog even niks.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #95 Gepost op: 20-10-2010, 11:14:22 »
Jah, alleen de challenges zijn leuk. Daarvoor kijk ik nu, in de hoop dat er straks weer wat vuurwerk komt. Hopelijk blijft kelly b erin zitten en Naonka, dat is leuk voor de samensmelting

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #96 Gepost op: 21-10-2010, 14:04:50 »
Jahoor, gaan ze nu opeens Yve en Jane eruit stemmen? ALs dat zo is kan ik echt behoorlijk pissig woden. ;o

EDIT; hmm, Kelly B. eruit vindt ik niet erg, al begon ik meer symphatie voor d'r te voelen sinds ze niet continue met Naonka liep te bekvechten. Yve eruit is jammer; Dan voegt naar mijn idee niets toe.
« Laatst bewerkt op: 21-10-2010, 14:21:02 door Chocolade »

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #97 Gepost op: 21-10-2010, 15:15:23 »
Weer zwakke challenge, maar wel erg leuke aflevering

Marty's leugen was geweldig/grappig
Brenda begint wel een favoriet te worden (ze speelt het spel slim, al had ze eigenlijk Marty eruit moeten stemmen toen ze de kans had)
Marty had geluk, heel veel geluk

Bij Espada gebeurd weinig snap niet waarom ze Dan er niet uit hebben gestemd, Yve leek me niet zo'n grote bedreiging
Ik snap ook niet dat ze zei dat ze vrienden had bij de oudere bij La Flor, 1. maakt de kans groter dat je eruit ligt, 2. het is niet waar, ze heeft nooit een alliantie met Marty gehad

Kan niet wachten tot volgende week, de preview zag er in ieder geval goed uit

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #98 Gepost op: 21-10-2010, 22:16:45 »
Gelukkig Marty er nog in! Hoe lang dat valt nog te bezien, maarja  ::ok::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #99 Gepost op: 21-10-2010, 23:05:37 »
Leuke aflevering ondanks de tegenvallende proef, de nadruk lag heel erg op tactiek/strategie en dat vind ik heerlijk om te zien. Marty speelde een gevaarlijk spelletje maar zijn gok heeft achteraf bezien goed uitgepakt. Al moet ik zeggen dat ik het een te riskante zet vond. Marty heeft evenwel weinig keus, hij moet wel risico's gaan nemen indien hij de samensmelting wil halen. De vooruitblik naar volgende week baart me echter zorgen, Sash en Brenda zijn er nu meer dan ooit op gebrand om Marty/Jill uit het spel te krijgen. Kelly B had net als Holly/Jane het andere team moeten benaderen. Samen met Marty, Jill en Fabio had ze een nieuwe krachtige alliantie kunnen creëren. Haar afwachtende houding betekende haar ondergang. Het zelfde geldt voor Alina: ze is bezig de personen weg te stemmen die haar verder in het spel hadden kunnen helpen. In voormalig La Flor stonden Kelly B en Alina helemaal onderaan in de hierarchie, waarom denken ze dat dit zal veranderen zodra er geen gemeenschappelijke vijand meer is?

Oh en nog iets: wie is Kelly S? Nog even en ze kan aanspraak maken op de titel van meest onzichtbare deelnemer ooit.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."