Auteur Topic: Survivor 19: Samoa  (gelezen 135771 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #100 Gepost op: 28-10-2009, 19:44:06 »
Had de blog niet meer in de agten gehouden. Ik wist niet dat ze het voor Survivor ook deden.

"Okay guys: here's the deal. NO PIZZA FOR ANYONE. As we see here from Russell, you all are clearly too nourished."  ;D

Maar jee, wel scary hoe dat zo gebeurde ja.  ::oink::
En bij ER zou het inderdaad een enorme leegloop geweest zijn. "Het regent én ik mis mijn mama."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #101 Gepost op: 31-10-2009, 14:16:15 »
Eigenlijk wel blij dat Liz er uit is en niet Jaison. Ik zag Liz als een gevaar voor Russell, en die mag echt niet van de troon gestoten worden  ::hypocriet::  ::trots::

Volgende week Merge! Ik ben erg benieuwd  :D

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #102 Gepost op: 31-10-2009, 20:35:00 »
ik vind het jammer dat Liz eruit is, maar had het ook jammer gevonden als Jaison eruit lag. Gooi Natalie er maar uit :P. En Russell moet er niet te lang in blijven, hij is leuk voor het spel. Maar het is ook een leuke wending als hij wordt geblindsided :D

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #103 Gepost op: 31-10-2009, 22:14:42 »
Beetje saaie aflevering omdat de stemming niet zo spannend was, we wisten van de vorige keer al dat Liz grote kans maakte om te moeten gaan.

Wel leuk om wat meer van Laura te zien. :)

Volgende week de samenvoeging. Hopelijk pakt Galu het wat beter aan dan Timbira vorig seizoen.
Nog even niks.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #104 Gepost op: 1-11-2009, 11:12:50 »
Volgende week de samenvoeging. Hopelijk pakt Galu het wat beter aan dan Timbira vorig seizoen.

Als we de preview moeten geloven, gaat dat dus niet gebeuren en krijgen we een soort van Tocantins-herhaling. Ben benieuwd! Ik ben ook erg benieuwd naar de Final 3. Sinds Richard Hatch heeft een totaal 'over the top'-karakter Survivor nooit meer gewonnen. Misschien dat ze ons nu op het verkeerde been zetten en dat Russell er met de poet vandoor gaat. Ik denk dat veel mensen dat niet leuk zouden vinden......

Al met al vond ik het een zeer aardige pre-merge. Misschien twee wat mindere afleveringen, maar over het algemeen vond ik het vrij sterk. Ik had ook niet zoveel problemen met het ontcijferen van de cast. M.u.v. twee Galu-vrouwen wist ik iedereen vrij snel uit elkaar te houden.
« Laatst bewerkt op: 1-11-2009, 11:14:29 door honeymaker »

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #105 Gepost op: 1-11-2009, 12:39:22 »
Voor het eerst denk wel een merge met 12!! mensen. Dat worden vast een aantal dubbele eliminaties. Ik ben benieuwd. Dat kan het denk wel gebruiken, echt loskomen wil het dit seizoen nog niet echt. Maar meestal komt daar na een merge wel verandering in.

Hopelijk mag Brett ook eens aan het woord komen, heb die nog maar amper gezien

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #106 Gepost op: 1-11-2009, 12:50:54 »
ja hoogst waarschijnlijk nog dubbele eliminatie. Want die toen Russell neer geen ging niet door ;)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #107 Gepost op: 6-11-2009, 18:04:23 »
beste blindside ever!! Geweldig! Ik begin Russell steeds leuker te vinden :P.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #108 Gepost op: 6-11-2009, 19:39:58 »
Gé-wél-dig deze aflevering!! Het enige minpuntje is dat Russell z'n idol inzette, al was ik daarna wel een stuk geruster  :P Heerlijk dat Erik er uit is! Ik baalde echt toen Laura immuniteit won  :-X

Dave had weer een grappige opmerking, en Shambo dacht even dat er 2 Erik's waren  ::rofl::

Zo te zien krijgt Russell het volgende week nogal zwaar, ik hoop dat ie er uit komt! Dat ie immuniteit wint ofzo  ::ok:: Want elke keer als ik weer Survivor kan downloaden denk ik aan Russell en wat ie deze keer weer gaat uithalen  ::tandpastasmiley::

Survivor  ::ok::

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #109 Gepost op: 7-11-2009, 11:59:37 »
Oh, en het eerste filmpje van Life at Ponderosa is er nu ook weer  ::joehoe::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #110 Gepost op: 7-11-2009, 14:56:15 »
jeej :D

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #111 Gepost op: 7-11-2009, 16:07:14 »
Leuke en spannende aflevering ::ok::
Ik begreep Russell niet echt om zijn Idol in te zetten, dacht dat het allemaal wel duidelijk was. Maar op zich wel goed omdat iedereen ondertussen wist dat hij hem had ::rofl::

Volgende week zal spannend worden, ik hoop ook dat Russell erin blijft maar vrees ervoor.....Wat een grootheidswaanzin heeft die vent zeg ::rofl:: Leuk seizoen!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #112 Gepost op: 7-11-2009, 16:11:34 »
Oh en trouwens, bij de proef toen Jeff zei: "Next up is Kelly" (oid) zat ik echt zo.. wie de f*ck is Kelly?  :-X

Daar heb ik het hele seizoen eigenlijk nog niks van gezien denk ik :P

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #113 Gepost op: 7-11-2009, 16:15:03 »
Oh en trouwens, bij de proef toen Jeff zei: "Next up is Kelly" (oid) zat ik echt zo.. wie de f*ck is Kelly?  :-X

Daar heb ik het hele seizoen eigenlijk nog niks van gezien denk ik :P

Ik dacht precies hetzelfde!
Maar dat is eigenlijk elk seizoen wel zo, dat er 1 of meerdere kandidaten zijn die je niet of nauwelijks ziet....
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #114 Gepost op: 7-11-2009, 17:57:58 »
Dat heb ik bij iedereen. :P Ik had per ongeluk al gelezen wie weggestemd was en had moeite met bedenken wie dat ook alweer was. Hopelijk gaat heel Foa Foa er straks uit, maar ik vrees het ergste als Galu nu al zichzelf wegstemt.
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #115 Gepost op: 7-11-2009, 18:24:28 »
Leuke en spannende aflevering ::ok::
Ik begreep Russell niet echt om zijn Idol in te zetten, dacht dat het allemaal wel duidelijk was. Maar op zich wel goed omdat iedereen ondertussen wist dat hij hem had ::rofl::

Ik vond het wel begrijpelijk, de immuniteitsamulet had inmiddels zijn nut al bewezen. Ten tijde van Foa Foa kon hij er een alliantie mee opbouwen en direct na de merge poogde hij er anderen mee te verleiden. Toen het er naar uitzag dat het laatste niet ging werken verloor de immuniteitsamulet eigenlijk zijn kracht. Sterker nog, ik denk dat het houden van de immuniteitsamulet hem enkel een nog groter doelwit zou maken. Al is dat met de vooruitblik in het achterhoofd moeilijk voor te stellen. Ik begin wel steeds meer gecharmeerd te raken van zijn spel, hij maakt niet altijd de juiste keuzes maar vecht als een leeuw en is niet bang om onconventionele acties te ondernemen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #116 Gepost op: 7-11-2009, 18:36:11 »
Dat heb ik bij iedereen. :P Ik had per ongeluk al gelezen wie weggestemd was en had moeite met bedenken wie dat ook alweer was. Hopelijk gaat heel Foa Foa er straks uit, maar ik vrees het ergste als Galu nu al zichzelf wegstemt.

Galu moet inderdaad zo snel mogelijk Foa Foa afmaken willen ze als eenheid nog een kans maken in het verdere verloop van het spel, hoe langer ze wachten hoe moeilijker het gaat worden. Natalie is wat dat betreft een zeer gevaarlijke speler voor een aantal personen. Ze zal alles in het werk stellen om een sociaal netwerk op te bouwen bij de vrouwen om hen voor zich te winnen en vormt daarom een grote bedreiging voor een definitieve hereniging van Galu.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #117 Gepost op: 7-11-2009, 18:38:17 »
A PLAN IS SET IN MOTION THAT LEADS TO ONE OF THE MOST MEMORABLE TRIBAL COUNCILS IN SURVIVOR HISTORY, ON "SURVIVOR: SAMOA" THURSDAY, NOV. 12

Dat klinkt veelbelovend!
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #118 Gepost op: 7-11-2009, 18:58:03 »
A PLAN IS SET IN MOTION THAT LEADS TO ONE OF THE MOST MEMORABLE TRIBAL COUNCILS IN SURVIVOR HISTORY, ON "SURVIVOR: SAMOA" THURSDAY, NOV. 12

Dat klinkt veelbelovend!
::bravo::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #119 Gepost op: 7-11-2009, 18:58:21 »
A PLAN IS SET IN MOTION THAT LEADS TO ONE OF THE MOST MEMORABLE TRIBAL COUNCILS IN SURVIVOR HISTORY, ON "SURVIVOR: SAMOA" THURSDAY, NOV. 12

Dat klinkt veelbelovend!

Dat klinkt als... Russell die naar huis gaat  ::ohno:: Nee ik weet niet :P Ja, het klinkt veelbelovend, maar ik vrees het ergste  ::rofl::