Auteur Topic: Survivor 19: Samoa  (gelezen 134967 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #80 Gepost op: 10-10-2009, 21:29:50 »
Iemand een goede torrent?  ::hypocriet::

Hierrrrrrrr even klikken :D !
The sun came up and reality set in.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #81 Gepost op: 10-10-2009, 21:44:47 »
Hierrrrrrrr even klikken :D !

Thank you very much!  ::bravo::

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #82 Gepost op: 12-10-2009, 10:11:44 »
Leuk dat the-other-team eindelijk eens moest stemmen, maar eigenlijk heb ik niet het idee dat ik ze nu beter ken. Ik haal de vrouwen nog steeds door elkaar en heb geen idee hoe de mannen heten. Al met al een wat saaie aflevering, al was het wel fijn om even wat minder van Bad Russell te zien.
Nog even niks.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #83 Gepost op: 12-10-2009, 16:11:00 »
Mee eens. Ik ken die namen ook nog niet allemaal! Hoe heet bijvoorbeeld die gozer die nog geen baardgroei heeft? xD En de dames ken ik nog minder denk ik, van dat team. De ene die ik bij naam ken is er nu uit :P

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #84 Gepost op: 12-10-2009, 21:57:16 »
Het was wel leuk om te zien hoe het team van Russell S. omging met de tribal council. Russell S. denkt blijkbaar dat hij als captain het voor het zeggen heeft wie er weggestemd wordt! En Nathalie is niet zo "blond" als Bad Russell denkt ::ok:: Hopelijk gaat dit nog leuke scenes met de Russells opleveren.

En ja, ik vond het ook een beetje saai al was Shambo wel weer lachen met haar kippenimitaties. Nu nog de nietszeggende beachbabes en hunks eruit en dan kan ook daar het echte spel beginnen ;)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #85 Gepost op: 15-10-2009, 11:26:06 »
Zonder baardgroei is Brett geloof ik. :P
Nog even niks.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #86 Gepost op: 16-10-2009, 22:38:31 »
ik ben zo benieuwd wie er neer gaat! :P.

En ik vind dat het wel tijd word dat Russell naar huis gaat. Ik hoop dat hij de andere niet zo ver krijgt dat ze liz eruit stemmen.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #87 Gepost op: 17-10-2009, 14:40:29 »
ik ben zo benieuwd wie er neer gaat! :P.

En ik vind dat het wel tijd word dat Russell naar huis gaat. Ik hoop dat hij de andere niet zo ver krijgt dat ze liz eruit stemmen.

Zowel Russell als Liz mogen nog wel even blijven, Liz is wel een van mijn favoriete deelnemers ::ok:: Foa Foa gun ik meer overwinningen, in het andere kamp zitten nog wat leeghoofden die eerst naar huis mogen. Ook de andere Russell begin ik steeds meer irritant te vinden...
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #88 Gepost op: 17-10-2009, 20:06:44 »
Ik hoop echt zo dat degene die volgende week neer gaat niet Russell is! En dan bedoel ik de bad guy Russell en niet de 'donkere' russell die nu een beetje vervelend begint te worden :P Die mag wel neer gaan opzich xD

Ik vond het weer een leuke aflevering, al moet Foa Foa nu echt eens gaan winnen!

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #89 Gepost op: 17-10-2009, 21:19:26 »
Ik hoop echt zo dat degene die volgende week neer gaat niet Russell is! En dan bedoel ik de bad guy Russell en niet de 'donkere' russell die nu een beetje vervelend begint te worden :P Die mag wel neer gaan opzich xD

Ik vond het weer een leuke aflevering, al moet Foa Foa nu echt eens gaan winnen!

Russell S, de captain, begint stukje bij beetje van zijn voetstuk te vallen denk ik en hoop ik. De discussie met Dave over het vuur was een leuk begin ;D
Al met al kijk ik meer uit naar een nieuwe aflevering van Survivor dan naar ER wat ik erg slap vind dit seizoen....

Ik ben benieuwd naar wat er volgende week tijdens de proef gebeurt....
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #90 Gepost op: 17-10-2009, 22:39:33 »
Russell S, de captain, begint stukje bij beetje van zijn voetstuk te vallen denk ik en hoop ik. De discussie met Dave over het vuur was een leuk begin ;D
Al met al kijk ik meer uit naar een nieuwe aflevering van Survivor dan naar ER wat ik erg slap vind dit seizoen....

Ik ben benieuwd naar wat er volgende week tijdens de proef gebeurt....

Ik kijk ook meer uit naar Survivor. Sterker nog, ik heb de afgelopen aflevering van ER nog niet eens gezien  ::schaam::

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #91 Gepost op: 18-10-2009, 11:15:57 »
Ik ben nog steeds hard op zoek naar iemand om voor te supporteren. Het is een beetje erg mainstream deze editie. Iedereen die getoond wordt is over-de-top aanwezig en de anderen zien we nauwelijks. Het komt een beetje over als Pirate Master. ::niet-ok::
Nog even niks.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #92 Gepost op: 22-10-2009, 12:11:48 »
Mee eens, Art. Ik heb ook geen favoriet kunnen vinden. En eigenlijk ook niet iemand die ik haat (wat het ook altijd wel leuk maakt om te kijken). Want "bad ass" Russell vind ik erg overroepen voorlopig. De eerste twe afleveringen is ie een beetje stout geweest, maar voor de rest is het meer blabla dan iets anders. En als hij persoon A eruit wil en uiteindelijk stemt ie met de groep mee op B, dan wordt er achteraf een wending aan gegeven dat Russell toch besefte dat ie het anders moest spelen en B er uit moest stemmen. Alsof hij de touwtjes in handen heeft, terwijl ie er mijns inziens de voorbije afleveringen gewoon maar wat bijhangt, samen met de rest.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #93 Gepost op: 23-10-2009, 14:08:41 »
Zo! Wat een aflevering zeg! Mother Nature is dit seizoen sterk aanwezig! Het weer zal eens zo moeten zijn bij ER.. iedereen quit  ::rofl::

Jammer dat Russell er zo uit moet gaan natuurlijk, dat gun je niemand. Wel weer mooi gemonteerd trouwens, je ziet hem in het begin dan staat ie te vissen en dan hoor je zo die donderslag. Het wordt er naar toe opgebouwd.

Ik hoop dat Foa Foa nu even kont gaat schoppen! En blijkbaar is dat volgende week wel zo, want hoe komt Russell anders in het andere kamp?


Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #94 Gepost op: 23-10-2009, 18:05:31 »
Zo! Wat een aflevering zeg! Mother Nature is dit seizoen sterk aanwezig! Het weer zal eens zo moeten zijn bij ER.. iedereen quit  ::rofl:

Heftig ja! Dit is pas een ware survival veldslag. De Robinsonners waren allang gillend naar huis gegaan ja ::rofl::

Ik ben benieuwd hoe nu het verder zal gaan. Ik hoop dat Liz sterker zal zijn dan Russell, zij is wel een van mijn favorieten aan het worden, sterke vrouw! ::ok::
Eric en Russell kunnen ook nog wel voor vuurwerk gaan zorgen, Eric zal zo door Russell's blablahouding heenprikken mochten die 2 de samensmelting gaan halen.

Volgende keer mag Foa Foa wel winnen en ik denk ook dat dat zal gebeuren aan de sneak te zien..
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #95 Gepost op: 24-10-2009, 19:24:53 »
De elementen zorgen er dit seizoen echt voor dat op alle terreinen strijd geleverd moet worden. Respect voor de kandidaten die onder deze omstandigheden nog steeds voldoende kracht bij zichzelf weten te vinden om de strijd keihard aan te gaan. De wijze waarop Russell instortte was indrukwekkend en beangstigend, indrukwekkend omdat hij ondanks alles de mentale kracht had om door te gaan en beangstigend omdat hij de controle verloor en machteloos was.

Ik heb meerdere favorieten: Jaison, Dave, Eric en Russell H. De vrouwen zijn afgezien van Shambo en Liz nog onvoldoende in beeld gekomen. Niettemin lijken Laura en Natalie mij wel interessante persoonlijkheden. Ik hoop dat Foa Foa een aantal uitdagingen weet te winnen zodat er na de samensmelting nog voldoende spanning aanwezig zal zijn.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #96 Gepost op: 24-10-2009, 22:39:00 »
Jammer dat er niet gestemd werd, dat betekent waarschijnlijk dat we een final-3 zullen krijgen. :(

Verder wel een mooie aflevering, mooi om te zien hoe ze met de zware weeromstandigheden omgaan. En Bad Russell werd de kijker eens wat minder door de strot geduwd.  ::ok::
Nog even niks.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #97 Gepost op: 24-10-2009, 23:37:54 »
leuke aflevering. Veel actie :P.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #98 Gepost op: 25-10-2009, 14:42:08 »
Leuke, mooie aflevering! Erg grappig dat tijdens de eilandraad het weer begon te regenen.. iedereen keek een beetje rond en naar elkaar ;D maar wel respect. Ze zijn echt bijna weggespoeld daar...

Vond het wel eng om te zien hoe Russell out ging. Helemaal toen zn ogen nog open stonden maar hij niet reageerde  :-\\
The sun came up and reality set in.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #99 Gepost op: 27-10-2009, 20:41:26 »
Weer een grappig stukje van Bsideblog.com (credits naar Robbie ;) ) over de voorlaatste aflevering. En ook nog caps met hilarisch commentaar ::rofl::

Oa deze:

"Did anyone see a chicken up in here? Anyone?"

::rofl::

Edit: En hier de blog van afgelopen aflevering :P
« Laatst bewerkt op: 27-10-2009, 22:35:11 door Sprien »
The sun came up and reality set in.