Auteur Topic: Survivor 19: Samoa  (gelezen 134675 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #120 Gepost op: 7-11-2009, 19:00:25 »
dat klinkt als dat Russell denkt dat ie naar huis gaat en stennis gaat schoppen en dat er dan nog een Galu member weggaat :D.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #121 Gepost op: 7-11-2009, 19:13:30 »
Ik denk ook niet dat Russell wordt weggestemd, het ligt er iets te dik bovenop en hij is in het voorseizoen zo 'gehyped' dat ik verwacht dat hij voorlopig nog niet ten onder zal gaan. Wellicht komt Russell met een onorthodox plan dat pas op de eilandraad zijn volle potentie bereikt.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #122 Gepost op: 7-11-2009, 19:50:33 »
Ik denk ook niet dat Russell wordt weggestemd, het ligt er iets te dik bovenop en hij is in het voorseizoen zo 'gehyped' dat ik verwacht dat hij voorlopig nog niet ten onder zal gaan. Wellicht komt Russell met een onorthodox plan dat pas op de eilandraad zijn volle potentie bereikt.

Dat zou heerlijk zijn  ::tandpastasmiley::

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #123 Gepost op: 7-11-2009, 20:14:26 »
Survivor is weer back on track. Ik dacht nog, gaat het nog goedkomen met dit seizoen, maar daar zijn we dan.

De blindsight zag ik niet aankomen. Geweldig

Ben benieuwd wat ze nu gaan doen met die immuniteitsamuletten. Lijkt me niet meer dan logisch dat ze beide weer in het spel worden gebracht. Ze hebben hun nut al genoeg bezwezen bij de tribal councils.

Het eventueel wegstemmen van Russel lijkt me niet echt memorabel, dus het moet iets speciaals zijn. We wachten af.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #124 Gepost op: 8-11-2009, 10:54:23 »
A PLAN IS SET IN MOTION THAT LEADS TO ONE OF THE MOST MEMORABLE TRIBAL COUNCILS IN SURVIVOR HISTORY, ON "SURVIVOR: SAMOA" THURSDAY, NOV. 12

Dat klinkt veelbelovend!

Klinkt een beetje als die tribal council van Exile Island

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Nog even niks.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #125 Gepost op: 8-11-2009, 22:46:23 »
Ik denk ook niet dat Russell wordt weggestemd, het ligt er iets te dik bovenop en hij is in het voorseizoen zo 'gehyped' dat ik verwacht dat hij voorlopig nog niet ten onder zal gaan.
Inderdaad, hij moest the biggest villain in the history of survivor voorstellen en eerlijk gezegd heb ik daar nog niet veel van gezien, buiten een paar sokjes opbranden. Dus ik vermoed dat hij er nog wel even zal inblijven anders is ie imho die titel niet waard.

Verder zat ik ook helemaal te denken "Oh, zit er een Kelly in?"  :-[

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #126 Gepost op: 10-11-2009, 17:44:08 »
Leuke aflevering ::ok:: Irriteerde me in het begin mateloos aan Russell maar mag 'm nu eigenlijk wel. Hopen dat hij er in blijft. Moest wel een beetje lachen toen hij in de gaten kreeg dat hij de touwtjes niet voor 100 % in handen had.
De montage is ook wel hilarisch. Russell die iets zegt over Laura die haar eigen graf aan het graven is en vervolgens een shot waarin je Laura met iets in de grond ziet hakken ::rofl:: ::ok::
The sun came up and reality set in.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #127 Gepost op: 13-11-2009, 14:14:59 »
Jongens, jongens, jongens.. wat een GEWELDIG seizoen tot nu toe! Ik zat gewoon te zweten achter m'n laptop  ::rofl::
Eerst: Please speel de idol. Daarna: Please, laat iedereen van oud Galu op hem stemmen  ::tandpastasmiley::

Wat een kerel die Russell, vindt ie die idol nog een keer  ::rofl:: Ik snap alleen niet waarom Shambo op Russell stemde.

Laat oud Foa Foa please heel Galu neer halen  ::hypocriet::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #128 Gepost op: 13-11-2009, 19:16:43 »
Ik snap alleen niet waarom Shambo op Russell stemde.

Denk omdat ze zichzelf anders weg zou geven. En omdat het niet uit maakte of ze op Kelly zou stemmen of op Russell.

Geweldige aflevering inderdaad!
Ik hoop zooooo dat iemand van FoaFoa de idol vindt :P.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #129 Gepost op: 13-11-2009, 22:00:46 »
 ::cheerleader::Superaflevering ::cheerleader::

Wat een heerlijk, spannende aflevering en ik kan niet wachten tot volgende week!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #130 Gepost op: 13-11-2009, 22:15:21 »
Denk omdat ze zichzelf anders weg zou geven. En omdat het niet uit maakte of ze op Kelly zou stemmen of op Russell.



Je hebt gelijk, dom van me  ;D

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #131 Gepost op: 14-11-2009, 17:00:24 »
Ik ben trouwens ook even begonnen die blog te lezen. Die photocap's zijn best grappig  ::rofl::

Ashley: "Ew, it smells like feces over here."
Russell H: "Oh that's me. I don't wipe. Makes you weak."

Marisa: "Russell, I'm concerned. You seem to be talking to everyone."
Russell H: "Ain't nothin' wrong with that. Just plottin' yer murder."

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #132 Gepost op: 14-11-2009, 17:34:11 »
Geweldige aflevering inderdaad!!  ::ok::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #133 Gepost op: 14-11-2009, 17:41:31 »
Ik ben trouwens ook even begonnen die blog te lezen. Die photocap's zijn best grappig  ::rofl::
En die van deze aflevering.
Kelly als ze haar stemmen krijgt:  "Oh MAN! I didn't think anyone knew my name!"
Jeff als ie de toorts van Kelly uit doet: "Kelly, we barely knew ya. Seriously. I thought you were a production assistant or something. You were a cast member all this time?"

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #134 Gepost op: 14-11-2009, 17:42:33 »
En die van deze aflevering.
Kelly als ze haar stemmen krijgt:  "Oh MAN! I didn't think anyone knew my name!"
Jeff als ie de toorts van Kelly uit doet: "Kelly, we barely knew ya. Seriously. I thought you were a production assistant or something. You were a cast member all this time?"

Wahaha ik las het net, en zou het ook net hier posten! Geweldig  ::rofl::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #135 Gepost op: 14-11-2009, 18:37:10 »
die photocap's heb ik nooit gezien. ???
Waar staan die? klinkt alsof het geniaal is namelijk ;D

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #136 Gepost op: 14-11-2009, 19:30:24 »
http://www.bsideblog.com/archives.html

Hij schrijft ze. Je ziet ze wel staan daar, SURVIVOR PHOTOCAP: Pulled The Buff Right Over Their Eyes!, is de laatste. (Staat bovenaan)

Maar hij doet niet alleen Survivor dus misschien is het een beetje zoeken, maar dat valt wel mee :P

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #137 Gepost op: 15-11-2009, 08:51:01 »
Geweldige aflevering. Op de previews afgaande hoop ik dat iemand van Fao Fao de immunity mag vinden.

Wat me opviel is dat niemand na die clue van de hidden immunity is gaan zoeken. Of dat hebben ze gewoon niet uitgezonden.

Als ze Russel laten terugkeren voor seizoen 20, dan heeft hij 1 groot voordeel. Niemand kent hem en zijn spel.

Grote kans dat ze die versie gelijk na de Superbowl uitzenden. Dat zorgt altijd voor hoge kijkcijfers. Gezien die van dit seizoen zal een seizoen 21 en 22 er ook wel inzitten.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #138 Gepost op: 16-11-2009, 10:27:27 »
Inderdaad een heerlijke aflevering, ik heb de tribalcouncil zelfs een paar keer teruggekeken omdat de reacties gewoon subliem waren. Laura trekt een gezicht waar de walging en afschuw van af vallen te lezen, Monica kan bijna niet geloven dat ze dit heeft laten gebeuren en Dave vindt het eigenlijk een geweldig moment en probeert er van te genieten. Enig minpuntje aan het geheel is de gemakkelijke wijze waarop de verborgen immuniteit te vinden was en het feit dat ze wederom de verborgen immuniteit terugbrengen in het spel. Het is een te krachtig wapen en het gebruik daarvan moet worden beperkt. Ik vind het overigens vreemd dat iemand die in de aanloop van dit seizoen naar voren is gebracht als de grootste slechterik aller tijden op dit moment als een underdog wordt weergegeven. Waar blijven al die beloofde gruweldaden?
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #139 Gepost op: 16-11-2009, 15:18:32 »
Erg mooie aflevering met een spannende uitslag. Ben blij dat Laura immuniteit heeft gewonnen, hopelijk blijft ze dat nog een tijdje doen en kunnen alle nietszeggende kandidaten weggestemd worden van Galu en Foa Foa zodat het Russell vs. Laura vs. Shambo in de finale wordt. :P
Net als Goyathlay snap ik de villain/underdogstatus van Russell ook niet meer, maar na Tocantins werd het wel duidelijk dat wat pre-merge gebeurd weinig te maken heeft met post-merge.
Nog even niks.