Auteur Topic: Survivor 19: Samoa  (gelezen 135558 keer)

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #140 Gepost op: 17-11-2009, 01:57:28 »
zodat het Russell vs. Laura vs. Shambo in de finale wordt. :P
Lijkt mij ook echt de ideale finale  ::tandpastasmiley::
Het zijn toch de drie meest boeiende deelnemers.
En naast hun heb ik ook een zwak voor Nathalie  ::love::
There's no show like a reality show ;)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #141 Gepost op: 21-11-2009, 12:21:25 »
Nou die finale gaat mooi  niet door  ::rofl::

Dit seizoen is echt geweldig so far! Komt ergens bovenaan bij favoriete seizoenen denk ik  ::ok::

Volgende week krijgen we de evil Russell te zien, maar pakt dit wel goed uit? Gaat iedereen nu Shambo volgen?
Ik ben benieuwd  ;D

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #142 Gepost op: 21-11-2009, 12:41:14 »
Oh en bij de Photocap, als Erik en Kelly als jury leden er aan komen:

Jeff: "Joining us now on the jury are Erik, and... some girl. Excuse me, Miss? Can I help you with something?"

 ::rofl::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #143 Gepost op: 21-11-2009, 17:05:22 »
Jeff: "Joining us now on the jury are Erik, and... some girl. Excuse me, Miss? Can I help you with something?"
::rofl::

Geweldige aflevering weer ja. Pre-merge vond ik de reeks niet zo, maar sinds de merge is het echt wel beter! En inderdaad gaan we misschien eindelijk zien of die hele evil-Russell hype nou terecht was of niet. Geen idee wat ie zoekt te bereiken door de kippen los te laten, maar zien we dan wel weer.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #144 Gepost op: 23-11-2009, 19:56:03 »
Nou die finale gaat mooi  niet door  ::rofl::

Helaas niet. :(
Zul je straks zien dat een Mick of Jaison wint. :o
Nog even niks.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #145 Gepost op: 27-11-2009, 17:30:43 »
Iemand een goede torrent?  ::schaam::

Mininova heeft iets vaags tegenwoordig?

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #146 Gepost op: 27-11-2009, 18:05:11 »
Nee, helaas. Ik heb deze aflevering via usenet. Ik weet niet of ik je op een andere manier kan helpen...
Het is trouwens een terugblik, geen nieuwe aflevering.
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #147 Gepost op: 27-11-2009, 18:17:04 »
Oooh.. nou misschien is het dan ook niet nodig, als het geen nieuwe aflevering is  ;)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #148 Gepost op: 27-11-2009, 19:34:10 »
Hij staat ook op youtube. Heel interessant was het trouwens niet.
Nog even niks.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #149 Gepost op: 27-11-2009, 21:31:09 »
Hehe, ik heb em toch maar gezien. Zaten wel leuke nieuwe stukjes in  ::ok::

Dat Russell met z'n immuniteit om de nek gewoon staat te praten met Dave, en die heeft niks door  ::rofl::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #150 Gepost op: 27-11-2009, 22:16:04 »
::rofl::  ik heb hem niet gezien, lijkt me ook niet zo interessant. Er zit altijd zo veel dubbel in die afleveringen...

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #151 Gepost op: 27-11-2009, 23:16:46 »
::rofl::  ik heb hem niet gezien, lijkt me ook niet zo interessant. Er zit altijd zo veel dubbel in die afleveringen...

Ja is wel zo,  maar ik vond dat ik hem moest hebben voor de verzameling  ;D Heb een externe hardeschijf met alleen maar Survivor  ::rofl::

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #152 Gepost op: 27-11-2009, 23:35:01 »
Mininova is helaas niet meer
Gelukkig wordt hij op Usenet nog steeds gepost. Voor de torrents kun je in principe altijd hier terecht.

Vind het een sterk seizoen! De recap-aflevering was dit keer ook zeer aardig. Zaten weinig oude scènes in en veel nieuw materiaal, zodat we weer wat meer over sommige kandidaten (Shambo  ::ok:: & zelfs Brett heeft meer dan drie zinnen gesproken) te weten zijn gekomen.

Ik hoop eigenlijk stiekem dat Russell er - als een soort nieuwe Rich Hatch - met de poet vandoor gaat.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #153 Gepost op: 27-11-2009, 23:38:10 »
mss ga ik de aflevering dan toch maar kijken :P

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #154 Gepost op: 4-12-2009, 20:58:10 »
Ongelooflijk, elke aflevering verbaas ik me weer! Wát een seizoen!  ::bravo::

Maar de vooruitblik naar volgende week voorspelt niet veel goed voor mijn grote vriend Russell  :( Maar we zullen zien  :)

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #155 Gepost op: 5-12-2009, 07:51:07 »
Hij heeft altijd nog zijn idol, dus ik denk dat je niet bang hoeft te zijn. Alhoewel er nu nog 8 kandidaten zijn. De 10e en de 17e nog een reguliere aflevering. Finale uitzending is op 20 december.

Ik verwacht dat ze die aflevering niet met ze zessen zullen ingaan, dus als er een dubbele eliminatie komt, dan kan het nog spannend worden.

Natalie zie ik nog wel ver komen. Bij de proef stond ze haar mannetje  ::tandpastasmiley::

Dat john er uit is, vind ik niet zo erg. Had ie toch vorige week het maar op de rocks moeten laten uitkomen.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #156 Gepost op: 5-12-2009, 09:44:05 »
Over het aantal kandidaten:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Nog even niks.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #157 Gepost op: 12-12-2009, 14:48:32 »
Holy Sh*t!! Wat was die laatste tribal spannend  :o  ::rofl::

Toen Russell besloot om de idol niet te spelen brak het zweet me uit  ::rofl:: En toen Russell 2 stemmen kreeg, en Dave 'awesome' zei.. toen bescheet ik me  ::tandpastasmiley:: Maar Russell's gamble payed off baby  ::bravo::

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #158 Gepost op: 12-12-2009, 15:40:34 »
Oh ja, en over de Photocap.

Als Jeff de immuniteits ketting om Brett's nek hangt:

Probst: "Hey, who is this guy? I thought he was my assistant. Can assistants play for immunity? I'm so confused."


 ;D

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #159 Gepost op: 13-12-2009, 12:25:21 »
De afleveringen blijven boeien, het kampleven is een aaneenschakeling van intrigerende gebeurtenissen. De uitdagingen vallen me wel een beetje tegen, post-merge hebben we nog geen groteske uitdagingen gezien. Hopelijk komen er nog een aantal. Het lijkt er trouwens steeds meer op dat ‘the biggest villain ever’ een grote hype is. Russell is gewoon een uiterst fanatieke (bijna agressieve) speler met veel strategische en tactische vaardigheden. Russell zit op Mount Olympus en weigert zijn troon te verlaten. Mocht hij de eindfase van het spel bereiken dan zal het overtuigen van de jury een Herculeswerk voor hem worden. Ik vrees een bittere jury die niet rationeel zal stemmen. Het zal me verbazen als Kelly en Laura (en in mindere mate Monica) hun stem in welk scenario dan ook aan Russell schenken. De achilleshiel van Russell is overduidelijk de bijna totale afwezigheid van een sociaal spel. Er zijn in het verleden van Survivor maar weinig jury’s geweest die alle persoonlijke gevoelens jegens de finalekandidaten opzij konden zetten.

Het baart me ook zorgen dat zowel Natalie als Mick de UTR edit krijgen, zal een van hen er met de winst vandoor gaan? Ze hebben tot nu toe weinig fout gedaan en bouwen in tegenstelling tot Russell wel banden op met andere kampleden. De vooruitblik van volgende week is wat dat betreft interessant. Zullen er in deze fase van het spel nog nieuwe allianties ontstaan? Zal Natalie de veilige zijde van Russell verlaten? Gaat Mick actie ondernemen? Het zou geweldig zijn en de laatste afleveringen een stuk spannender maken.

Wat betreft de andere spelers: Jaison heeft een interessante edit, een geheel eigen verhaal dat los lijkt te staan van het spel. Jaison is zichzelf aan het bewijzen en is bovenal verwikkeld in een persoonlijk gevecht. Vanwege deze editing denk ik dat hij niet doordringt tot de laatste drie. Shambo is onvoorspelbaar, irrationeel en een werktuig in de handen van andere spelers. Ze heeft niet door wat er gaande is en speelt haar eigen versie van Survivor. Ze zal waarschijnlijk weggestemd worden op het moment dat ze niet meer bruikbaar is. Brett is een dark horse in wording, niemand doet er verstanding aan met hem in zee te gaan want hij is een magneet als het gaat om jurystemmen. Als hij niet gedumpt wordt dan wint hij.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."