Poll

Wer ist der Mole?

Colleen
14 (48.3%)
Martin
5 (17.2%)
Yves
10 (34.5%)

Totaal aantal stemmen: 29

Auteur Topic: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 7]  (gelezen 17878 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 4]
« Reactie #100 Gepost op: 3-06-2020, 22:25:17 »
Nog altijd Aaron. Hij deed echt zijn best om liedjes niet te raden - I'm still standing dat niet eens een belletje doet rinkelen? Bij het beschrijven van de schilderijen doet hij het dan wel weer uitstekend. Hmm. Geen idee ook hoe de groepsindelingen nou precies worden bepaald.

Gelukkig is mijn nummer 2 er nu uit ::hypocriet::
...óf niet!

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 4]
« Reactie #101 Gepost op: 4-06-2020, 00:34:49 »
Aaron. Kan echt niet missen. Nu weer met een geweldig toneelstuk richting hässliche Jessica, nadat zij de groep bij de ratten gedumpt had.  ::rofl::
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 4]
« Reactie #102 Gepost op: 4-06-2020, 00:41:33 »
Ik vind het wel allemaal erg veel theater en in de picture wat Aaron doet.

Hij staat steeds op de juiste positie en laat best wat mislukken. Maar zou een mol zich zo laten zien bij het “ verraad” van Jessica?  Ik heb sterk mijn twijfels.


Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 4]
« Reactie #103 Gepost op: 4-06-2020, 08:19:25 »
Als de poll weer open is gaat mijn stem naar Aaron wieder.
'Ook een fijne dag verder...’

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 5]
« Reactie #104 Gepost op: 4-06-2020, 09:53:31 »
De poll is weer open.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 5]
« Reactie #105 Gepost op: 4-06-2020, 10:19:25 »
Even een inhaalslag gemaakt met bekijken. Dat theatrale ongelimiteerde beschuldigen van Jessica door Aaron omdat ze moeten slapen in de kerker is wel "in the picture", maar zo off-limits, dat is geen kandidaat meer. Aflevering 5 was vooral om de verdenkingen weg te spelen, want geld is er niet weggespeeld. Ik vond dat Aaron het liedjes raden goed deed, dat had nog wel wat minder gekund, zonder echt op te vallen.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 5]
« Reactie #106 Gepost op: 4-06-2020, 11:13:39 »
Paula en vooral Martin stonden wil achter Jessica en Aaron bij het liedjes raden en gaven duidelijk aan dat zij de liedjes wel kenden. Dan kan je als mol er denk ik niet zo makkelijk expres een foutje in stoppen.
Wit is ook een kleur!

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 5]
« Reactie #107 Gepost op: 4-06-2020, 15:01:22 »
Als Aaron niet de mol is dan eet ik die hoed van BossHoss op. Het is de regie blijkbaar ook opgevallen dat het misschien wat te makkelijk was en hebben ze er deze aflevering alles aan gedaan om Aaron als kandidaat neer te zetten.
Yves is het in ieder geval niet want die had anders niet zo'n opvallende zon geschilderd zodat ze zijn schilderij er binnen 3 seconden uit zouden pikken. Jessica zou er als mol weinig problemen mee gehad hebben dat ze €15000 uit de pot hebben gespeeld met het kopen van de jokers en hoefde ook niet de vrijstelling te pakken in de kelder. Die wordt toch wel gepakt.

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 4]
« Reactie #108 Gepost op: 4-06-2020, 23:01:15 »
Ik vind het wel allemaal erg veel theater en in de picture wat Aaron doet.

Hij staat steeds op de juiste positie en laat best wat mislukken. Maar zou een mol zich zo laten zien bij het “ verraad” van Jessica?  Ik heb sterk mijn twijfels.

Eens. Verdeeldheid zaaien is natuurlijk een beproefde moltactiek, maar ik vond het hier over the top. Vooral omdat het allemaal heel sterk tegen één persoon gericht is, zou dat niet zo nobel vinden als actie. 

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 4]
« Reactie #109 Gepost op: 5-06-2020, 00:13:40 »
Aaron. Kan echt niet missen. Nu weer met een geweldig toneelstuk richting hässliche Jessica, nadat zij de groep bij de ratten gedumpt had.  ::rofl::

Overduidelijk geacteerd en hoe ::rofl:: Maargoed, als ik terugdenk aan WIDM 2010 en hoe degene die daar toesloeg diens bagage niet meer terug kon vinden vond ik dat een meer gepasde payback :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 5]
« Reactie #110 Gepost op: 5-06-2020, 19:00:37 »
Pff die Aaron ging maar door met pijlen afvuren richting Jessica. Een beetje de boel opstoken is leuk maar dit vond ik ook overtrokken. Is dat toch de fernsehdarsteller  in hem?

Ik vind ook dat Jessica groot gelijk had. Ze kondigde haar wraak al aan in een biecht na de kofferopdracht, ze zou haar kans pakken. Ze gaf  nog een sneer in de bus toen ze zei dat ze beter was dan de rest omdat ze zonder jokers door was. Iedereen heeft voordelen gehad, Aaron heeft zelfs 4 jokers gekocht en Paula en Colleen zaten met een leugen aan tafel. Prima gespeeld Jessica ::ok:: ze wordt interessanter maar zegt Colleen te verdenken.

Het lukt Aaron niet om alle opdrachten te mollen maar door alle opdrachten heen is hij toch het meest mols. Volgens mij verdenkt Yves Aaron en Martin verdenkt Yves.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 5]
« Reactie #111 Gepost op: 6-06-2020, 20:53:41 »
Ik gooi ff een balletje op.  Zou je als mol Met een Aaron en een Martin In de groep niet gewoon voor een nul euro koffer kunnen gaan en ervan uit gaan dat die 2 toch wel jokers kopen om dan dat kopen te gebruiken voor de wraakactie nu ?  Is volgens mij een  heel sneakey molactie. Maar kost hier de groep 5000 euro plus door Eigenbelang voorrang te geven bij de koffers nog veel meer daar.

En het mooie is iedereen kan het begrijpen van jessi uit wraak.

Bij Aaron ligt het er mij allemaal wel erg dik op. De I en h bij de de letters doorgeven, het Rennen tegen de metro, het niks zien bij de jacht op yves.

Martin en yves komen Met het juist woord sabotage en dat is voor een mol wat raar.
Colleen glipt overal tussen door, valt noch kandidaats noch mols enorm op.

 

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 5]
« Reactie #112 Gepost op: 8-06-2020, 00:52:44 »
Ik gooi ff een balletje op.  Zou je als mol Met een Aaron en een Martin In de groep niet gewoon voor een nul euro koffer kunnen gaan en ervan uit gaan dat die 2 toch wel jokers kopen om dan dat kopen te gebruiken voor de wraakactie nu ?  Is volgens mij een  heel sneakey molactie. Maar kost hier de groep 5000 euro plus door Eigenbelang voorrang te geven bij de koffers nog veel meer daar.

En het mooie is iedereen kan het begrijpen van jessi uit wraak.

Bij Aaron ligt het er mij allemaal wel erg dik op. De I en h bij de de letters doorgeven, het Rennen tegen de metro, het niks zien bij de jacht op yves.

Martin en yves komen Met het juist woord sabotage en dat is voor een mol wat raar.
Colleen glipt overal tussen door, valt noch kandidaats noch mols enorm op.
Ik denk eerder dat ze die kerker opdracht gekozen hebben vanwege de mogelijke wraakactie. Er zijn genoeg opdrachten van de Belgische mol waaruit ze hadden kunnen kiezen. Toegegeven dat deze opdracht wel een van de betere is.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 5]
« Reactie #113 Gepost op: 10-06-2020, 21:21:27 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 6:

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 5]
« Reactie #114 Gepost op: 10-06-2020, 22:53:45 »
Ik blijf gewoon bij Aaron 'hässlich' Königs.
Stond strak van de spanning bij de spiegel.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 6]
« Reactie #115 Gepost op: 11-06-2020, 11:00:05 »
Ik ook.

Er kan weer gestemd worden. Ook op Colleen en Jessica.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 6]
« Reactie #116 Gepost op: 11-06-2020, 17:45:01 »
AAAron.

Inmiddels een triple-A rating qua molgedrag.  ;D
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 6]
« Reactie #117 Gepost op: 12-06-2020, 16:11:15 »
Aaron ::jaja::
'Ook een fijne dag verder...’

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 6]
« Reactie #118 Gepost op: 12-06-2020, 23:54:52 »
Ben ik dan echt de enige die de serie slecht zou Vinden als Aaron de mol is. Het is allemaal zo nep en komt gemaakt over.

Ik vind de aanpak van the mole prima maar Aaron als mol zou Ik een matige keuze Vinden.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 6]
« Reactie #119 Gepost op: 13-06-2020, 00:03:45 »
Als Mol vind ik Aaron het prima doen en volgens mij wordt hij heel weinig verdacht. Maar of ik hem ook de meest sympathieke Mol ooit zou noemen?  :-\\
...óf niet!