Poll

Wer ist der Mole?

Colleen
14 (48.3%)
Martin
5 (17.2%)
Yves
10 (34.5%)

Totaal aantal stemmen: 29

Auteur Topic: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 7]  (gelezen 17981 keer)

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 6]
« Reactie #120 Gepost op: 13-06-2020, 12:59:43 »
Ben ik dan echt de enige die de serie slecht zou Vinden als Aaron de mol is. Het is allemaal zo nep en komt gemaakt over.

Ik vind de aanpak van the mole prima maar Aaron als mol zou Ik een matige keuze Vinden.

Toen ik Aaron van zijn watertje een voodoo-pop van Jessica zag maken en daar theatraal op ging stampen, moest ik denken aan een film die in het Duits is nagesynchroniseerd, wat op mij ook vaak overkomt als nep en gemaakt. Maar je moet Aaron toch nagegeven dat hij zijn theatrale persoonlijkheid (bij de deelnemers althans) zo overtuigend neerzet dat ze (bijna) allemaal zoiets denken als "Tsja, zoals is Aaron nu eenmaal". En hij komt met veel weg. Dus ik vind hem zeker een effectieve mol en dus een goede keuze.  ::ok::
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 6
« Reactie #121 Gepost op: 13-06-2020, 19:18:10 »
Ik kan dat niet zo goed snappen. Ik bekijk t misschien  te droog, maar neem bv de opdracht In het pretpark. Door het achteraf bespreken weten ze dat er letters verkeerd zijn doorgegeven,. Dit is maar op 1 iemand zijn conto toe te schrijven. Dan is het Alleen nog afvragen is dit molgedrag of echt mollen.


Bij de proef Met wie Ben ik, niet eens een poging wagen , en yves staat er bij en kijkt er naar. Dat kan er bij mij niet In.
Het is inmiddeks al een hele ketting van dit soort verdenkingen en dan neem this niemand hem mee als verdachte en hier op het forum wel massaal, dan klopt er iets niet. Of wij zien hier iets niet of de kandidaten zijn ziende blind.

Als Aaron molt is het heel erg in your face en dat dan niemand de verdenking op hem werpt, vreemd.
In mijn visie is het teveel mollen en dus nepmollen en is er daar iets gebeurd waardoor ze dat allemaal beseffen.


Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 6]
« Reactie #122 Gepost op: 13-06-2020, 21:22:27 »
Het verschil is natuurlijk wel dat wij al een aantal jaar ervaring hebben met kijken. Bovendien zitten wij niet 6 weken lang met de kandidaten opgescheept. Heel veel verdenkingen ontstaan ook buiten de opdrachten om. Aaron is wel een beetje een flapuit die mensen daarom snel afstrepen. En als eenmaal iedereen in een verkeerde tunnel zit, kan je vrijwel alles maken als mol.
Dat zie je ook aan Colleens reactie bij de spiegel. Ze vond Aaron te opvallend, terwijl hij naar mijn mening juist oprecht nerveus was.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 6]
« Reactie #123 Gepost op: 13-06-2020, 21:39:56 »
Ja, en hij deed daar soms slim een extra schepje bovenop denk ik.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 6]
« Reactie #124 Gepost op: 13-06-2020, 22:47:42 »
Tja Aaron is nogal aanwezig en krijgt  in de montage veel aandacht. Ik vind het ook allemaal over de top. Wat een scene maakte hij  weer na de voetbalopdracht richting Martin maar tegelijkertijd is anderen beschuldigen ook mols. Het lijkt wel of de anderen  genoeg krijgen van zijn gedrag zoals ze op hem reageren.

Behalve de door Tarbozan genoemde opdrachten vind ik Aaron minder mols in de helicopter, wijngaard, fitness, schilderen. In de laatste aflevering zat Aaron bij alle opdrachten waar vragen beantwoord moesten worden toch waren er veel goede antwoorden. De verkeerde letters bij de tango vielen dan weer erg op. Die komen voor rekening van Aaron en Yves. Maar ook dit is voor de anderen dan te herleiden?

Zijn soms te snelle beslissingen  en bemoeienissen bij posities o.a. bij het levend begraven en de metroopdracht, zijn dan weer mols.

Wie zou het anders kunnen zijn? Yves doet teveel opdrachten goed. Hij is opvallend relaxed. Martin dominant en dwingend als het om keuzes gaat en in sommige oodrachten nogal laks? Martin is wel in iedere opdracht duidelijk aanwezig.

De beide dames zijn het denk ik niet. Jessica wordt wel steeds interessanter, van mij mag ze terugkomen in het spel.





Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 6]
« Reactie #125 Gepost op: 17-06-2020, 19:55:08 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 7:

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 6]
« Reactie #126 Gepost op: 17-06-2020, 22:28:46 »
tun·nel·vi·sie (de; v)

"benadering van een probleem waarbij je je slechts op één aspect van iets richt en niet openstaat voor andere mogelijkheden."
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 6]
« Reactie #127 Gepost op: 17-06-2020, 22:31:23 »
Euhm.... Tja. ::schaam::

Colleen. Ik heb het altijd al gezegd. ::hypocriet::
...óf niet!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 6]
« Reactie #128 Gepost op: 17-06-2020, 22:33:20 »
Gezien haar blokkerende gedrag bij de eliminatie moet het bijna wel. Maar dan was ze letterlijk in aflevering 1 al het meest verdacht.

En ze gaf geen fout antwoord tegen Jessica, dus het kan nog zeker.



Dit is echt de eerste keer in alle series dat mijn mol waar ik 100% van overtuigd was is afgevallen. Dus wat dat betreft een groot applaus voor de Duitsers.  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 17-06-2020, 22:36:18 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 6]
« Reactie #129 Gepost op: 17-06-2020, 22:38:36 »
Niet Aaron..  ::schaam::

Collnee  ::oink::
'Ook een fijne dag verder...’

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 6]
« Reactie #130 Gepost op: 17-06-2020, 22:41:03 »
Volgens de geheime spraakberichten van de mol moeten de dames nog een duel aangaan.

warum müssen diese beide zwei kandidaten noch in ein duell?
Ich mochte kurz for die finale nochmal  von meinen manipulation ablenken.

Dus het rode scherm van Colleen vorige week was een afleidingsmanoevre....

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 6]
« Reactie #131 Gepost op: 17-06-2020, 22:45:59 »
Ik roep het al zolang dat Aaron teveel speelt. Dat ging geen mol zijn, enkel dat hier de moljagers zo massaal Bleven zitten op Aaron, deed me week na week twijfelen.

In alle Andere seizoen mollen jagen kwam er dan wel iemand due zei nee dat kan niet want dat ligt er te dik bovenop. En hier gebeurde dat week na week maar niet.

Wordt dit een seizoen waarin ik het hele seizoen goed zit of weer een
Waarin ik de winnaar als mol zag.   Want Martin als mol dat zou toch echt de grap van het jaar zijn, vandaag won Colleen de mol titel van de dag, maar tich blijf ik bij yves als mol.


Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 6]
« Reactie #132 Gepost op: 17-06-2020, 22:48:47 »
Er is buiten Aarom om me eigenlijk maar 1 ding opgevallen en dat was deze rare beweging van Colleen.


Maar Yves vertrouw ik ook nog niet.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 6]
« Reactie #133 Gepost op: 17-06-2020, 22:57:43 »
Ja, sinds de opdracht in de wijngaard en de jacht op Yves had ik ook mijn twijfels over Aaron. Regelmatig benoemd dat ik ziin gedrag over de top vond toch had Aaron ook molse trekjes dus ook ik bleef twijfelen. Sinds afl. 2 kwam Yves in beeld en de laatste 2 afleveringen was hij meer aan het mollen. Dat kan overigens ook zijn om zichzelf verdacht te maken omdat hijzelf zeker is van zijn mol.

Ik heb Colleen wel eens onder de loep genomen maar niet echt op mijn lijstje gezet. Opvallend was wel dat ze de 10.000 euro koffer niet wilde bij de kofferopdracht en ze zat in een goede positie bij de lama opdracht.
Haar rode scherm vorige week in combinatie met het geheime spraakbericht en haar  houding bij de eliminatie deze week maken haar erg verdacht. Wordt nog een spannende finale volgende week. ;D

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 6]
« Reactie #134 Gepost op: 17-06-2020, 23:02:01 »
Maar eh... zo vroeg, zo massaal één persoon verdenken, zullen we dat nooit meer doen? :-X

Ik denk dat we hier met een te kleine Mollotenpopulaite zitten. Te weinig mensen om tegenwicht te bieden aan een collectieve tunnel. Hulde voor de mensen die dat toch deden! ::joehoe::
...óf niet!

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 6]
« Reactie #135 Gepost op: 17-06-2020, 23:28:19 »
Tja, we zitten er hier massaal naast. Inderdaad hulde voor de diegenen die anders hebben gedacht.  ::ok::
Ik denk dan nu dat het Colleen is, maar of ik dat morgen nog denk weet ik niet.  :P
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 6]
« Reactie #136 Gepost op: 17-06-2020, 23:49:41 »


Het is wel een bijzonder grafiekje.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 6]
« Reactie #137 Gepost op: 18-06-2020, 00:47:14 »
Ik heb hier niet alle weken gestemd, maar was wel een van de weinig afwijkende stemmers.

Ik had steeds zoiets van de mannen van woestijnvis zitten hier mee In, en dan zouden ze zon In de spotlights staande speler als mole kiezen, dat past niet voor mij.

Maar ja aan de Andere kant steeds een groter percentage hier van vermaarde moljagers bleef maar op Aaron stemmen. Gelukkig toch niet overstag gegaan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 7]
« Reactie #138 Gepost op: 18-06-2020, 13:50:26 »
Er kan weer gestemd worden! ;D

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wer ist der Mole? (2020) [poll na aflevering 7]
« Reactie #139 Gepost op: 19-06-2020, 00:18:32 »
Het was voor mij Aaron, Paula of Yves. Dus ja na deze week blijft Yves alleen over. Colleen zou ik nog wel benieuwd naar zijn qua mol, bij Martin zie ik gewoon een sluwe kandidaat.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan