Auteur Topic: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)  (gelezen 76646 keer)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #140 Gepost op: 14-12-2013, 17:08:52 »
Ik vroeg me al een tijdje af waarom er geen reward challange is geweest met loved ones dit seizoen.
En ik maar niet snappen waarom  ::schaam::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #141 Gepost op: 15-12-2013, 10:52:43 »
Ik vroeg me al een tijdje af waarom er geen reward challange is geweest met loved ones dit seizoen.
En ik maar niet snappen waarom  ::schaam::
::rofl::

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #142 Gepost op: 16-12-2013, 13:50:59 »
Dat was het! Perfecte uitkomst en goed gespeeld. Verdiende winnaar! En wat mij betreft ook een leuk seizoen  ::ok::

Ben altijd zo blij dat ik Survivor heb, nadat ik een aflevering van ER heb gezien..  ;D

Monica werd nog wel even hard aangepakt zeg.. ik snapte dat niet helemaal..
Natuurlijk was ze wel weer ontzettend irritant deze aflevering, laat dat duidelijk zijn.  ::)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #143 Gepost op: 16-12-2013, 15:48:20 »
Ik dacht een paar keer dat Ciera ging winnen.

Goed gedaan Tyson, leuk gespeeld maar niet ongelofelijk goed...

Reünie was wel leuk (beter dan vorig jaar).

Kat ???

Ik had het idee dat Cochran het niet echt geweldig vond om schaamteloos gebruikt te worden om een of andere CBS sitcom te promoten ::rofl::

Brawn vs Brains vs Beauty ben benieuwd. Kan leuk worden, ben nieuwsgierig of we weer returnees krijgen.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #144 Gepost op: 16-12-2013, 15:52:23 »
Ik dacht een paar keer dat Ciera ging winnen.

Goed gedaan Tyson, leuk gespeeld maar niet ongelofelijk goed...

Reünie was wel leuk (beter dan vorig jaar).

Kat ???

Ik had het idee dat Cochran het niet echt geweldig vond om schaamteloos gebruikt te worden om een of andere CBS sitcom te promoten ::rofl::

Brawn vs Brains vs Beauty ben benieuwd. Kan leuk worden, ben nieuwsgierig of we weer returnees krijgen.

Had al ergens gelezen dat het alleen returnees zijn ::ok::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #145 Gepost op: 16-12-2013, 17:12:31 »
Ik ben zeer content met Tyson als winnaar, hij heeft een solide en indrukwekkende prestatie neergezet en in tegenstelling tot zijn twee vorige seizoenen erg weinig fouten gemaakt. Tyson wist precies wie zijn grootste tegenstanders waren en heeft ze op het juiste moment dichtbij gehouden en ook op het juiste moment geëxecuteerd. Zijn positie kwam pas enigszins in gevaar nadat Laura M. was weggestemd maar zelfs toen waren zijn kansen met de verborgen immuniteitsketting, twee loyale alliantiepartners en Redemption Island als tweede kans nog erg goed. Hij wist Ciera lang genoeg aan zijn zijde te houden en raakte haar als alliantiepartner pas definitief kwijt toen Gervase en Monica teveel informatie prijsgaven. Na de samensmelting was Tyson bereid om indien nodig risico’s te nemen om het eindspel dat hij in gedachten had intact te houden. Tyson speelde niet enkel om de finale te bereiken, hij speelde in tegenstelling tot een aantal andere kandidaten altijd voor de volle buit.

Gervase werd gezien als tweede viool en iemand die onterecht krediet probeerde toe te eigenen voor de prestaties van een ander. Afgezien van het winnen van één uitdaging en zijn vermeende betrokkenheid bij het omverwerpen van koning Aras had Gervase simpelweg te weinig wapenfeiten om zich te onderscheiden van Tyson. Hij probeerde een sociaal spel te spelen maar saboteerde dat vervolgens zelf door op verkeerde momenten een vreemd soort arrogantie tentoon te spreiden. Veel juryleden verwezen in de juryclips dan ook terug naar de eerste uitdaging waarbij Gervase bijna verdronk en naderhand reageerde alsof hij de uitdaging hoogstpersoonlijk had gewonnen.

Monica werd bovenal te volgzaam en irritant bevonden door de andere kandidaten. Zelfs Vytas de enige persoon die op haar stemde kon dat niet ontkennen. De allerlaatste eilandraad was wat dat betreft tekenend: Monica praatte op de verkeerde momenten, sprong op de verkeerde momenten in de verdediging en was niet in staat om in te schatten wat de juryleden van haar wilden horen. Enerzijds probeerde ze zichzelf als een slachtoffer neer te zetten en anderzijds poogde ze haar sleutelrol te benadrukken. Daarmee creëerde ze eerder verwarring dan verduidelijking. Ze maakte in de ogen van de juryleden namelijk nooit gebruik van die sleutelrol en werd derhalve eerder gezien als een te volgzame kandidaat dan iemand met een sterke machtspositie.

De juryleden wilden een krijgerstype belonen, iemand die net als velen van hen hard heeft moeten vechten en zich daarvoor niet excuseert door als een slachtoffer op te treden. Tyson voldeed aan dat profiel en was scherp genoeg om dat in de laatste eilandraad te benadrukken. Hij orkestreerde de teloorgang van zijn grootste tegenstanders, werd gezien als de strategische leider van de drie-eenheid, vormde op de juiste momenten sub allianties met de juiste personen, beteugelde en beheerste het gevaar van de verborgen immuniteitsketting én won de laatste twee cruciale immuniteitsuitdagingen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #146 Gepost op: 16-12-2013, 21:48:49 »
Terechte winnaar, goed gespeeld Tyson.  Blijkt dus dat van de terugkerenden, de eersten die hun 'bloedverwant' verloren , uiteindelijk de sterkste alliantie vormden. Zeer geslaagde opzet dat Blood vs Water met één van de betere seizoenen tot gevolg vind ik persoonlijk.
Ik kijk uit naar volgend jaar. Vooral naar de beauty's  ::tandpastasmiley::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #147 Gepost op: 16-12-2013, 22:11:28 »
Zeer terechte en leuke winnaar!

Ik vond het nog even heel erg spannend bij de final 5 eilandraad waar Tyson zijn idol aan Gervase gaf.
Ik ging er echt vanuit dat Monica zou flippen en ik vond het zo dom dat ze dat veraadde van te voren. Maar blijkbaar dus toch niet geflipt  ???

Ook een erg slimme speech van Tyson, en dat huilen was ook voor een groot deel tactisch lijkt me, erg slim.
Monica probeerde vooral zielig te doen, beetje jammer.

Maar een erg goede twist die zorgde voor een erg leuk seizoen.
Ik kijk ook uit naar volgend jaar, of beter gezegd, over 2 maanden  :D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #148 Gepost op: 18-12-2013, 12:58:24 »
Een verdiende winnaar, dat zeker. Maar niet mijn favoriet.
Van de final 3 had ik het liefste Monica zien winnen, die naam mijn mening onnodig hard aangepakt werd.
Maar het hele seizoen had ik een zwak voor Tina, vind ik echt een heerlijke persoonlijkheid hebben.

De reunion vond ik zo zo. Wel oke, maar niet geweldig.
En sinds wanneer krijgt de publieksfavoriet geen geldprijs meer?
There's no show like a reality show ;)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #149 Gepost op: 19-12-2013, 00:10:04 »
Een verdiende winnaar, dat zeker. Maar niet mijn favoriet.
Van de final 3 had ik het liefste Monica zien winnen, die naam mijn mening onnodig hard aangepakt werd.
Maar het hele seizoen had ik een zwak voor Tina, vind ik echt een heerlijke persoonlijkheid hebben.

De reunion vond ik zo zo. Wel oke, maar niet geweldig.
En sinds wanneer krijgt de publieksfavoriet geen geldprijs meer?
Ik vermoed dat dit komt omdat sprint dit jaar niet gesponserd heeft. Die deed toch altijd de phonecall home enzo en dan ook de prijs voor de populairste.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #150 Gepost op: 19-12-2013, 23:22:03 »
Ik vermoed dat dit komt omdat sprint dit jaar niet gesponserd heeft. Die deed toch altijd de phonecall home enzo en dan ook de prijs voor de populairste.
Dat zal het zijn ja!
Hopelijk volgende keer wel dan, is het favoriete onderdeel van de reunion voor mij.
There's no show like a reality show ;)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #151 Gepost op: 20-12-2013, 09:57:12 »
Dat zal het zijn ja!
Hopelijk volgende keer wel dan, is het favoriete onderdeel van de reunion voor mij.
Voor mij ook een geliefd onderdeel. Dat hoop ik dat mijn favoriet alsnog even in het zonnetje wordt gezet :P.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #152 Gepost op: 30-04-2020, 12:31:39 »
Terechte winnaar, maar had natuurlijk gehoopt op Tina  ::love::

Verder vond ik Hayden erg leuk en Katie ook. Prima seizoen verder, maar niet één van mijn favorieten.
Frankje Lapi

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #153 Gepost op: 30-04-2020, 19:09:42 »
Terechte winnaar, maar had natuurlijk gehoopt op Tina  ::love::

Verder vond ik Hayden erg leuk en Katie ook. Prima seizoen verder, maar niet één van mijn favorieten.

Ik hoop nog altijd op een Hayden 2.0. Het was knap wat hij deed bij de rockdraw TC om Ciera te overtuigen.
(natuurlijk ook knap van haar om een gok te wagen ipv zich laten weg te stemmen als vierde maar ik vraag me af of
zonder Haydens overtuiging en Gervase zijn idiote uitspraken het wel zou gebeurd zijn)
klaar voor de strijd

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #154 Gepost op: 3-04-2021, 13:29:00 »
Inmiddels al weer jaren geleden dat ik Survivor heb gezien, maar for some reason had ik er ineens weer zin in dus bij dit seizoen weer ingehaakt. Ik ben nu bij minuut 10 van aflevering 3 en ik kon het niet laten om te reageren.
Wat een programma toch en wat een mensen.
Gervase die zich niet fatsoenlijk kan gedragen maar dan wel tegen zijn nichtje merissa, zegt dat ze zich moet gedragen. Chad die denkt dat hij tribe leader is en vind dat ze the moral high ground moeten nemen en dat de anderen niet mogen vieren dat ze winnen. En dan Colton die zegt veranderd te zijn maar drie seconden later iedereen in zijn tribe tegen elkaar probeert te krijgen en als het niet lukt gaan janken en weer opgeven.
Om van te smullen weer.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #155 Gepost op: 4-04-2021, 22:50:22 »
::rofl:: Colton blijft een rare, maar op een rare manier heb ik toch een beetje medelijden met hem :P. Deze aflevering was hij ook nog best leuk, niet heel bijzonder maar iig niet zo als hij de vorige keer was. Ben toch benieuwd hoe hij zich volgende week gedraagd, als ik de vooruitblik mag geloven wordt het heeel gezellig ;).
Ik heb nu het seizoen (bijna) af en kijk door dit topic heen. Blijkt dat ik dit seizoen gewoon al eerder gezien heb. Nou ik kan me er niks meer van herinneren. ::rofl::
Vraag me af of ik 28 dan gezien heb ::rofl:: ::rofl::

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #156 Gepost op: 5-04-2021, 00:32:02 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #157 Gepost op: 9-04-2021, 23:37:14 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human