Auteur Topic: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)  (gelezen 76937 keer)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #80 Gepost op: 14-11-2013, 21:52:36 »
Maar omdat hayden en caleb juist zo verdwenen lijken maken ze een hele goeie kans om te winnen.
Tyson is nu echt de leider, als ze straks met hun alliantie overblijven gaat hij eruit.
Gervase heeft dan nog wat meer kans om te winnen.
Ciera maakt inderdaad ook een goeie kans op de winst.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #81 Gepost op: 14-11-2013, 22:37:59 »
Tyson wordt momenteel inderdaad wel erg prominent naar voren geschoven als mogelijke winnaar, dat doet mij vrezen dat hij óf een gigantische blunder maakt óf een mes in zijn rug krijgt gestoken óf werkelijk de finale gaat bereiken. Bah, met de editing van 26 seizoenen in het achterhoofd is het eigenlijk allemaal even waarschijnlijk. Gervase en Hayden verbazen mij overigens ook, beiden zijn spelers die ondanks een sterke positie de kunst van 'net onder de radar' lijken te beheersen. Er is altijd wel iemand die een aantrekkelijker doelwit dan hen vormt. Laura M. zal dit seizoen niet meer van het stigma gevaarlijk afkomen en derhalve zeer binnenkort weer weggestemd worden, haar enige hoop is een tweede terugkeer via Redemption Island en dat zal lastig worden gezien de huidige bezetters.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #82 Gepost op: 15-11-2013, 09:16:46 »
Toch wel grappig om Gervaise na 13 jaar opnieuw te zien staan springen bij een eetproef!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #83 Gepost op: 15-11-2013, 09:57:19 »
Ik moest vooral lachen toen Caleb in beeld kwam en ik dacht. Oh zit die er ook nog in?

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #84 Gepost op: 19-11-2013, 17:14:50 »
Van Tyson verwacht ik ieder moment dat hij de blunder van de eeuw gaat maken.

Hier in deze thread hebben we het er wel af en toe over dat Arras en Tina al een keer gewonnen hebben, maar op het eiland hebben ze het er eigenlijk nooit over (of dat wordt er vakkundig uit geedit). Lijkt me toch iets waar je over nadenkt als tegenstander. Of je denkt die gun ik geen 2e kans op een miljoen. Of je denkt die wil ik wel in de finale hebben want ze gunnen het miljoen vast wel aan iemand die het veel harder kan gebruiken. (De enige reden dat Russell verloor tegen 2 vorige winnaars was omdat hij zijn tegenstanders niet respecteerde waardoor ze hem op hun beurt het licht niet in de ogen gunden).

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #85 Gepost op: 19-11-2013, 22:48:47 »
Al is de kans klein, ik hoop dat Tina de twee broers verslaat. Ik heb toch sinds seizoen twee al een zwak voor haar. Aras en Vytas vind ik beide hele sympathieke spelers, dus met een terugkeer van hun kan ik ook wel leven.
Het gene wat ik het gekst vind is dat de koppels van Tina en Aras niet hebben geprobeerd het koppel van Laura in een complot te betrekken. Dan hadden ze met zijn zessen erg sterk gestaan. Of misschien is dat wel geprobeerd en is dit niet uitgezonden. Maar die indruk heb ik niet gekregen.
Tyson zie ik het liefste zo snel mogelijk vertrekken. Ik hoop dat hij met zijn licht zelfingenomen houding snel een steek laat vallen.
There's no show like a reality show ;)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #86 Gepost op: 20-11-2013, 10:58:52 »
Ik vind Tyson absoluut ok  ::ok:: Duidelijk beter geworden z'n 3e keer dat ie mee doet. Dat kun je niet van iedereen zeggen die vaker mee doet.

Maar ook ik verwacht een blunder  :P

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #87 Gepost op: 22-11-2013, 19:19:03 »
Mweh.. beetje een anti-climax van de Aras - Vytas verhaallijn!


Go Tyson! En Vytas mag wel terugkomen  ;D

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #88 Gepost op: 24-11-2013, 22:14:44 »
Wat kunnen we uit de edit-so-far halen?

Ze leken de broer tweestrijd erg op te lichten, wat misschien suggereerde dat de broers tot heel ver in het spel tege elkaar zouden strijden met als hoogtepunt de finale? Nee dus!

Nu focussen ze erg op Ciera's strategische keuze om haar moeder vroegtijdig te wippen. Betekent dit dat het haar in de finale brengt?

Mensen die nauwelijks in beeld komen (qua strategische plannen): Gervase, Monica, Caleb. Ook Hayden laat nog maar weinig initiatief zien.

Tyson is de enige echte strateeg op het moment, maar het voorproefje van volgende week laat wel mogelijk spektakel zien. Daarnaast denk ik dat Vytas als hij zich terug weet te vechten een grote gunfactor heeft.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #89 Gepost op: 24-11-2013, 22:25:02 »
Dan hoop ik toch Tyson.
Zo'n winnaar waarvan je nieteens wist dat ie nog meedeed is ook niks.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #90 Gepost op: 28-11-2013, 16:48:04 »
Neeeeeee! Zó jammer van die idol! Is dit dan de fout van Tyson die hem z'n kop gaat kosten? Tyson is echt veruit mijn favoriet!  ::joehoe::


Nasty trouwens, dat de twee moeders samen spanden tegen Vytas..

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #91 Gepost op: 28-11-2013, 18:26:39 »
Weer een aflevering van hoog niveau met interessante ontwikkelingen: Hayden en Caleb die eindelijk beseffen dat Tyson de man achter de gordijnen is, Katie en Ciera die opeens een waardevolle rol krijgen als schakelstemmen en Monica die wederom immuniteit wint maar opvallend onzichtbaar blijft. De stem van Ciera was cruciaal voor beide allianties maar vanwege de sterke banden die ze met bijna iedereen heeft opgebouwd is haar loyaliteit ook uitermate onvoorspelbaar. Ik vind het dan ook begrijpelijk dat Tyson geen risico wilde nemen, de stem van Ciera stond geenszins vast en de overgebleven 'nieuwelingen' zijn niet naïef. In de vorige edities kwam er heel abrupt een einde aan zijn verblijf, deze aflevering kreeg hij voor het eerst duidelijke signalen dat hij wel eens meerdere stemmen zou kunnen ontvangen op de eilandraad. Het niet inzetten van de immuniteitsketting op een gebruikelijk schakelmoment (7 overgebleven spelers) en toch weggestemd worden zou een gigantische blunder zijn. Wel gebruik maken van de joker en geen stemmen ontvangen is de kleinere blunder die de voorkeur geniet, zeker gezien de vorige grotere blunders die Tyson maakte. Bovendien wist hij er ook nog eens een komisch moment van te maken door de ketting tussen tientallen andere objecten in zijn tas te verstoppen. De positie van Tyson is niettemin wel erg gevaarlijk aan het worden getuige de vooruitblik, zal hij in staat zijn om voldoende alliantieleden aan boord van zijn cruiseschip te houden?
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #92 Gepost op: 28-11-2013, 19:40:05 »
Weer een aflevering van hoog niveau met interessante ontwikkelingen: Hayden en Caleb die eindelijk beseffen dat Tyson de man achter de gordijnen is, Katie en Ciera die opeens een waardevolle rol krijgen als schakelstemmen en Monica die wederom immuniteit wint maar opvallend onzichtbaar blijft. De stem van Ciera was cruciaal voor beide allianties maar vanwege de sterke banden die ze met bijna iedereen heeft opgebouwd is haar loyaliteit ook uitermate onvoorspelbaar. Ik vind het dan ook begrijpelijk dat Tyson geen risico wilde nemen, de stem van Ciera stond geenszins vast en de overgebleven 'nieuwelingen' zijn niet naïef. In de vorige edities kwam er heel abrupt een einde aan zijn verblijf, deze aflevering kreeg hij voor het eerst duidelijke signalen dat hij wel eens meerdere stemmen zou kunnen ontvangen op de eilandraad. Het niet inzetten van de immuniteitsketting op een gebruikelijk schakelmoment (7 overgebleven spelers) en toch weggestemd worden zou een gigantische blunder zijn. Wel gebruik maken van de joker en geen stemmen ontvangen is de kleinere blunder die de voorkeur geniet, zeker gezien de vorige grotere blunders die Tyson maakte. Bovendien wist hij er ook nog eens een komisch moment van te maken door de ketting tussen tientallen andere objecten in zijn tas te verstoppen. De positie van Tyson is niettemin wel erg gevaarlijk aan het worden getuige de vooruitblik, zal hij in staat zijn om voldoende alliantieleden aan boord van zijn cruiseschip te houden?

Ik denk dat Caleb en Hayden zich er al lang van bewust waren. Dit was voor hun gewoon de beste timing.

Wat betreft mijn verwachtingen voor dit seizoen (qua winnaar):

1. Tyson
2. Hayden
3. Gervase
4. Ciera
5. Monica
6. Katie
7. Laura
8. Tina
9. Caleb

De top 4 is in mijn ogen het meest realistisch (qua winnaars potentie). Verder ben ik na deze aflevering en met de vooruitblik weer groot Hayden fan. Tyson en Gerv zijn ook nog steeds leuk.

Ik vond Laura's beslissing om Tina te helpen BTW erg slim. Ik denk toch dat Vytas de grotere bedreiging was.


Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #93 Gepost op: 29-11-2013, 11:28:30 »
Geweldige aflevering! Ik heb genoten van Hayden-Caleb die Ciera doorhadden en daarmee Tyson-Gervaise tot twijfel brachtten. Persoonlijk vond ik het spijtig dat het hen niet lukte! Misschien wel door de vragen van Jeff voor de stemming, die wel voor enige opheldering zorgde vond ik.
Tyson speelt (na lang zoeken  ::tandpastasmiley:: )zijn munt voor de zekerheid. Maar aangezien hij nog tegen niemand gezegd had dat hij ze had, denk ik dat dat hem wel eens zuur zou kunnen opbreken. Als je dat tegen niemand zegt kun je ze enkel op het einde spelen blijkt toch uit de voorbeschouwing van volgende aflevering...ik ben benieuwd!
« Laatst bewerkt op: 29-11-2013, 12:06:36 door planetwave »

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #94 Gepost op: 29-11-2013, 20:03:16 »
Tyson speelt (na lang zoeken  ::tandpastasmiley:: )zijn munt voor de zekerheid. Maar aangezien hij nog tegen niemand gezegd had dat hij ze had, denk ik dat dat hem wel eens zuur zou kunnen opbreken. Als je dat tegen niemand zegt kun je ze enkel op het einde spelen blijkt toch uit de voorbeschouwing van volgende aflevering...ik ben benieuwd!

Gervase was in ieder geval al op de hoogte van de troef van Tyson blijkens zijn twitterberichten.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #95 Gepost op: 29-11-2013, 21:54:49 »
Gervase was in ieder geval al op de hoogte van de troef van Tyson blijkens zijn twitterberichten.

Dat wist ik niet! Zo nauw volg ik het nu ook weer niet. Maar toch wel spijtig dat ze dat niet tijdens de aflevering toonden.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #96 Gepost op: 2-12-2013, 10:13:06 »
Ik heb de aflevering nog niet weer terug gezien, maar volgens mij zag ik duidelijk dat Vytas de puzzel eerder oploste dan Tina, maar dat zij eerder riep dat ze klaar was. Geen idee wat de regels daaromtrent zijn.

Trouwens mag je eigenlijk wel iemand anders helpen in de challenge? Laura M was al _uit_ de challenge. Jullie gaan nu uiteraard allemaal roepen dat dat wel mag. Maar stel nu de volgende situatie. We doen met 3 man de proef dat je je tussen 2 palen met smalle randjes moet klemmen (auw voor de voetjes) en je moet steeds lager op een smaller randje staan. Ik spring naar beneden en ben uit de challenge en ga naar de persoon naast me en ga onder hem staan zodat hij feitelijk op mijn schouders kan rusten. Mag dat dan ook? Lijkt me niet. Het is een individuele challenge, dan moet je die ook individueel doen. Er zijn immers ook teamproeven.

Hayden was overigens briljant in zijn gelaatsuitdrukkingen toen ze met Tyson stonden te praten. Wat een acteur. Ik ben ervan overtuigd dat Tyson hem op dat moment wel geloofde. Toen Caleb en Hayden terug liepen van dat gesprek gaf Hayden ook al aan dat hij dacht dat Tyson hem geloofde. Hij weet vast uit ervaring hoe geloofwaardig hij kan liegen. Dat was erg leuk!



Overigens vraag ik me wel af waarom Catshee Hayden zo hoog op zijn lijstje zet als je ziet dat het pact Tyson, Monica, Ciera, Gervase stand heeft gehouden. Als dat nstand houdt komt hij niet in de finale. Aan de andere kant is het misschien wel lekker om mensen als hem en Tina naast je te hebben in de finale omdat die beiden al eens 1 miljoen hebben gewonnen.



Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #97 Gepost op: 2-12-2013, 10:45:07 »
Ik heb de aflevering nog niet weer terug gezien, maar volgens mij zag ik duidelijk dat Vytas de puzzel eerder oploste dan Tina, maar dat zij eerder riep dat ze klaar was. Geen idee wat de regels daaromtrent zijn.

Volgens Vytas was Tina echt nét eerder klaar met de puzzel en was het geen editing, of hij daarmee de feitelijke oplossing bedoelde of het aangeven ervan is mij niet duidelijk. Logisch beschouwd denk ik dat het aangeven doorslaggevend is omdat kandidaten de eigen oplossing vaak nog één of meerdere malen controleren alvorens Probst daarvan op de hoogte te stellen.

Citaat
Trouwens mag je eigenlijk wel iemand anders helpen in de challenge? Laura M was al _uit_ de challenge. Jullie gaan nu uiteraard allemaal roepen dat dat wel mag. Maar stel nu de volgende situatie. We doen met 3 man de proef dat je je tussen 2 palen met smalle randjes moet klemmen (auw voor de voetjes) en je moet steeds lager op een smaller randje staan. Ik spring naar beneden en ben uit de challenge en ga naar de persoon naast me en ga onder hem staan zodat hij feitelijk op mijn schouders kan rusten. Mag dat dan ook? Lijkt me niet. Het is een individuele challenge, dan moet je die ook individueel doen. Er zijn immers ook teamproeven.

Fysiek helpen is in ieder geval niet toegestaan, toen Albert in Survivor South Pacific probeerde om Sophie fysiek te helpen werd hem dat verboden. Het blijft niettemin een hellend vlak en ik heb dan ook liever dat de deelnemers elkaar zo min mogelijk kunnen/mogen helpen waar het individuele uitdagingen betreft.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #98 Gepost op: 2-12-2013, 14:03:55 »

Overigens vraag ik me wel af waarom Catshee Hayden zo hoog op zijn lijstje zet als je ziet dat het pact Tyson, Monica, Ciera, Gervase stand heeft gehouden. Als dat nstand houdt komt hij niet in de finale. Aan de andere kant is het misschien wel lekker om mensen als hem en Tina naast je te hebben in de finale omdat die beiden al eens 1 miljoen hebben gewonnen.



Z'n edit :P Voor mijn gevoel is het of Tyson of Hayden, hoewel Gervase en Ciera ook wel een sterke edit... hebben

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #99 Gepost op: 2-12-2013, 16:16:36 »
Z'n edit :P Voor mijn gevoel is het of Tyson of Hayden, hoewel Gervase en Ciera ook wel een sterke edit... hebben

Mee eens, kwa edit zal het Monica en die ene dochter van tina zonder naam het wel niet zijn.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.