Auteur Topic: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)  (gelezen 76641 keer)

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #100 Gepost op: 2-12-2013, 16:48:32 »
Z'n edit :P Voor mijn gevoel is het of Tyson of Hayden, hoewel Gervase en Ciera ook wel een sterke edit... hebben

Qua Tyson, Ciera en Hayden heb je wel gelijk, maar Gervase is toch al 2 afleveringen niet echt meer in beld. Hem wordt achteraf verteld wat er aan de hand is.

Ook Laura M heeft wel een goede edit (samen met haar dochter).

Uit die 4 zou het dan moeten komen.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #101 Gepost op: 5-12-2013, 11:09:54 »
WAUW! Wat een aflevering! Yeah Survivor!

Maar o wat was ik teleurgesteld geweest als Tyson de witte steen had gepakt.. oef!

Als Monica nu nog kan flippen op Tyson en Gervase.. nadat ze door hen zo gered is..

Trouwens, waarom waren Hayden en Monica ineens safe? Gervase snapte ik natuurlijk, maar waarom waren er maar 3 die een steen pakten..

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #102 Gepost op: 5-12-2013, 14:31:19 »
WAUW! Wat een aflevering! Yeah Survivor!

Maar o wat was ik teleurgesteld geweest als Tyson de witte steen had gepakt.. oef!

Als Monica nu nog kan flippen op Tyson en Gervase.. nadat ze door hen zo gered is..

Trouwens, waarom waren Hayden en Monica ineens safe? Gervase snapte ik natuurlijk, maar waarom waren er maar 3 die een steen pakten..
Diegene waar de stem tussen ging zijn ook immuun. Degene die geen unaniem besluit kunnen nemen worden dus "gestraft". Ik meen dat dat al een tijdje gespecificeerd was. Ben iig blij dat het voor het eerst in 23 seizoenen weer zo ver heeft moeten komen. Wauw!

Waarom kon Hayden niet zo awesome zijn in BB12? ::bravo::

Voor mij is hij iig de beste speler in het spel, Katie en Ciera risico voor hem laten lopen was indrukwekkend (zeker Ciera) en ik denk dat hij zover elke keer de juiste moves heeft gemaakt en het spel en de spelers juist heeft ingeschat/gelezen.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #103 Gepost op: 5-12-2013, 15:15:08 »
Als er in de toekomst weer zo'n situatie aan zit te komen moet je er dus eigenlijk voor zorgen dat ze op jou stemmen  ;D

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #104 Gepost op: 5-12-2013, 15:41:47 »
Als er in de toekomst weer zo'n situatie aan zit te komen moet je er dus eigenlijk voor zorgen dat ze op jou stemmen  ;D

Ik denk trouwens dat het tevens een beloning is voor de mensen waarop word gestemd. Mensen zijn namelijk bereid om zichzelf op te offeren om jou in het spel te houden.


Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #105 Gepost op: 5-12-2013, 19:06:15 »
Wouwww dat was echt supervet  ::rofl::

Als Monica slim is dan flipped ze nu, want ze weet dat ze tegen Tyson en Gervase nooit wint.
(Hoewel ze tegen hayden en ciera ook nooit wint, maarja, je moet iets heh :D)

Ook erg grappig dat Tyson tijdens zo'n superserieuze discussie met Hayden hem ineens gaat verbeteren omdat ie iets fout uitspreekt ofzo  ::rofl::

Als er in de toekomst weer zo'n situatie aan zit te komen moet je er dus eigenlijk voor zorgen dat ze op jou stemmen  ;D

Nee, als je het risico niet wilt nemen, moet je gewoon switchen als ze een 2e keer moeten stemmen, dan ben je sowieso wel safe.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #106 Gepost op: 5-12-2013, 19:08:02 »
Monica kan trouwens echt nooit meer winnen nu  :P
En Gervase eigenlijk ookniet.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #107 Gepost op: 5-12-2013, 20:15:53 »
Ook erg grappig dat Tyson tijdens zo'n superserieuze discussie met Hayden hem ineens gaat verbeteren omdat ie iets fout uitspreekt ofzo  ::rofl::
En dat Hayden zich er nog uit probeert te lullen met het rustle xD. Like who cares hij had gewoon moeten zeggen jezus, sorry ik versprak me ::rofl::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #108 Gepost op: 5-12-2013, 20:18:22 »
En dat Hayden zich er nog uit probeert te lullen met het rustle xD. Like who cares hij had gewoon moeten zeggen jezus, sorry ik versprak me ::rofl::

Inderdaad  ::rofl::

Tyson bewijst maar weer eens hoe hilarisch hij is  :D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #109 Gepost op: 5-12-2013, 21:26:09 »
Wederom zo een spectaculaire eilandraad! Wat speelt Hayden het spel toch goed, jammer genoeg voor hem is het nog niet gelukt om een betere positie in te nemen. Van Ciera had ik niet verwacht dat ze zich zou laten ompraten en denk ik dat ze nu toch veel geluk zal nodig hebben om nog te winnen. Voor volgers Gervaise en Monica is het nu denk ik ook te laat om zich te verlossen van de dominerende Tyson nu hij opnieuw een munt heeft (normaal gezien zet hij ze de volgende eilandraad in). Volgens mij is de winnaar dus gekend, en terecht!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #110 Gepost op: 5-12-2013, 21:35:14 »
Wederom zo een spectaculaire eilandraad! Wat speelt Hayden het spel toch goed, jammer genoeg voor hem is het nog niet gelukt om een betere positie in te nemen. Van Ciera had ik niet verwacht dat ze zich zou laten ompraten en denk ik dat ze nu toch veel geluk zal nodig hebben om nog te winnen. Voor volgers Gervaise en Monica is het nu denk ik ook te laat om zich te verlossen van de dominerende Tyson nu hij opnieuw een munt heeft (normaal gezien zet hij ze de volgende eilandraad in). Volgens mij is de winnaar dus gekend, en terecht!

Jij denkt dat Tyson sowieso wel wint dan?
Ik denk dat deze jury best wel bitter is, en dat tyson niet wint als hij samen met ciera of hayden in de finale staat.
Maar als Tyson volgende aflevering zijn idol gewoon speelt en ook stemmen krijgt, denk ik ook wel dat hij wint.
Gervase ligt heel slecht bij de jury volgens mij, zeker na deze eiland raad en Monica die wint niet, ook al is de jury bitter.
Dus als tyson met hun in de finale zit wint hij wel.
Anders niet denk ik, veel hayden en ciera fans in de jury.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #111 Gepost op: 5-12-2013, 22:09:17 »

Nee, als je het risico niet wilt nemen, moet je gewoon switchen als ze een 2e keer moeten stemmen, dan ben je sowieso wel safe.

Nee dat snap ik wel. Maar omdat het spel nu al zo ver gevorderd is (27 seizoenen) zou je er best eens over na kunnen denken wat je daar mee kan doen.

Bijvoorbeeld (dit is niet het geval, dat weet ik): Als Hayden nu tijdens de eilandraad al helemaal van dit scenario uit ging, deed hij er goed aan om al de aandacht op hem te vestigen, een soort van "stem op mij" actie. Als hij dit helemaal uitgedacht had dan wist hij dat hij safe zou zijn tijdens het stenen kiezen  ;D

Anyway, ik denk ook dat Tyson alleen zeker is van de winst als hij een final 3 heeft met Gervase en Monica.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #112 Gepost op: 5-12-2013, 22:12:43 »
Wat een geweldige aflevering! Gezien de positie waarin Hayden verkeerde heeft hij ontzettend sterk gespeeld. Hij dacht geen moment aan opgeven en leverde tot op het allerlaatste moment strijd. Heeft dat het gewenste effect gehad? Ik denk dat de schade die Gervase veroorzaakte uiteindelijk meer verschil maakte voor de keuze van Ciera. Hij gaf namelijk meerdere keren veel te nadrukkelijk blijk van de stand van zaken. Gezien de onvoorspelbaarheid van Ciera was dat overduidelijk geen goede zet (tenzij hij zonder bloed aan zijn handen Tyson schaak wilde zetten). Zag Tyson dit aankomen? Ik denk het niet, de nervositeit straalde van hem af toen de lijn in het zand hem duidelijk werd na de eerste stemming. Op dat moment had hij nog maar weinig spelingsruimte over. De verborgen immuniteitsketting mocht niet meer ingezet worden en Monica wegstemmen stond gelijk aan zelfsabotage. De kansen waren door de immuniteit van Gervase bovendien in zijn voordeel. Daarmee werd een episch moment herboren, na maar liefst een decennium afwezig te zijn geweest deed de Purple Rock of Death zijn herintrede! Ongelofelijk dat zo’n op het eerste oog simpel concept zoveel diepte en spanning met zich mee kan brengen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #113 Gepost op: 5-12-2013, 22:14:05 »
Jij denkt dat Tyson sowieso wel wint dan?
Ik denk dat deze jury best wel bitter is, en dat tyson niet wint als hij samen met ciera of hayden in de finale staat.
Maar als Tyson volgende aflevering zijn idol gewoon speelt en ook stemmen krijgt, denk ik ook wel dat hij wint.
Gervase ligt heel slecht bij de jury volgens mij, zeker na deze eiland raad en Monica die wint niet, ook al is de jury bitter.
Dus als tyson met hun in de finale zit wint hij wel.
Anders niet denk ik, veel hayden en ciera fans in de jury.

Inderdaad, als Tyson met Hayden de finale ingaat heeft hij het zitten. Met Ciera weet ik nog niet zo, die heeft ondertussen zowat iedereen al bedrogen. Dan denk ik dat de jury toch liever gaat voor de dominante stijl van Tyson.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #114 Gepost op: 5-12-2013, 22:15:29 »
Alleen is het nu The White Rock of Death  ;D

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #115 Gepost op: 5-12-2013, 22:22:18 »
Anyway, ik denk ook dat Tyson alleen zeker is van de winst als hij een final 3 heeft met Gervase en Monica.

Ja dat denk ik ook. Hayden is te geliefd bij de overige kandidaten en heeft bewezen een vechter te zijn die veel minder dom is dan hij soms overkomt. Ciera heeft een geweldige groei doorgemaakt, is constant door iedereen onderschat en schuwde de moeilijke beslissingen niet op de cruciale momenten. Laura vernietigd alles en iedereen als ze nogmaals terugkeert van Redemption Island en de finale bereikt. Katie en Tina zijn wellicht een iets mindere bedreiging maar kunnen nog altijd rekenen op de stemmen van elkaar én hoogstwaarschijnlijk ook op de stemmen van Aras en Vytas.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #116 Gepost op: 5-12-2013, 22:23:37 »
ik ga morgen maar eens een begin maken aan dit seizoen

iemand een tip voor de site waar ik deze het beste kan kijken?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #117 Gepost op: 5-12-2013, 22:28:22 »
Ik vergeet nog bijna alle hilarische Tyson momenten te noemen!

- De 'rustle, ruffle, russell feathers' conversatie met Hayden.
- 'That's your chair over there!'
- 'I am not staring', terwijl hij Ciera bijna dood kijkt.

 ::rofl::
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #118 Gepost op: 5-12-2013, 22:44:39 »
Tyson hoort bij mijn all time favorites  ;D

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #119 Gepost op: 5-12-2013, 23:32:49 »
Ik vind Tyson eigenlijk helemaal niks ::rofl::