Auteur Topic: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)  (gelezen 76928 keer)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #120 Gepost op: 6-12-2013, 10:17:09 »
Volgens mij is het met Tyson ook: You hate him or you love him  ;D

Zijn eerste seizoen samen met Coach vond ik stiekem al geweldig, in HvV niet echt. Maar hij maakte van die grote blunders..! En ik vind het mooi om te zien hoe hij het spel nu echt in eigen handen neemt en het eigenlijk gewoon lekker speelt. Of het goed uit zal pakken weet ik niet, maar leuk is het wel  :)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #121 Gepost op: 6-12-2013, 18:07:00 »
Volgens mij is het met Tyson ook: You hate him or you love him  ;D

Zijn eerste seizoen samen met Coach vond ik stiekem al geweldig, in HvV niet echt. Maar hij maakte van die grote blunders..! En ik vind het mooi om te zien hoe hij het spel nu echt in eigen handen neemt en het eigenlijk gewoon lekker speelt. Of het goed uit zal pakken weet ik niet, maar leuk is het wel  :)

Heeft veel met de edit te maken lijkt me.
In dit seizoen speelt hij de hoofdrol en bij hvsv was het enige interante van hem die grote blunder, dus heeft hij weinig scherm tijd gehad.

Hoop dat hij zijn idol nodig gaat hebben en hem dan op het goede moment gebruikt, zodat we weer een spannende eiland raad hebben  ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #122 Gepost op: 9-12-2013, 20:24:19 »
Net (eindelijk) de eerste aflevering gezien. is wel even wennen als je het verglijkt met de NL versie maar wel leuk. Dus op naar aflevering 2
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #123 Gepost op: 12-12-2013, 11:15:19 »
Spannende afleveringen hoor! Leuk! Er kan volgens mij nog steeds van alles gebeuren  ;D

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #124 Gepost op: 12-12-2013, 11:56:41 »
Spannende afleveringen hoor! Leuk! Er kan volgens mij nog steeds van alles gebeuren  ;D

Jij bent er ook weer vroeg bij  ::tandpastasmiley::

Wederom een zeer gedegen aflevering, vooral de eilandraden zijn dit jaar spectaculair. In de voorgaande seizoenen waren ze nog wel eens monotoon en was er een te groot aandeel weggelegd voor Probst. Daarvan is momenteel geen sprake, de kandidaten gebruiken de eilandraad voor de frontale aanval en daardoor moeten de machthebbers ook vechten én beschikken over een sterke verdediging. Alhoewel Gervase nog wel eens de neiging heeft om de verdediging te verlaten en de aanval te kiezen. Dat is wellicht verstandig voor het behouden van de alliantie maar vaak onverstandig met het oog op de jury. Heeft Monica de juiste keuze gemaakt? Ik denk het wel, ik schat haar kansen tegenover Tyson en Gervase laag in maar tegenover Hayden en Ciera nog lager. Afgaande op haar edit wordt ze niet gezien als iemand die beslissingen maakt en ook niet als iemand die geliefd is onder haar medekandidaten. Daardoor lijkt ze vrij kansloos te zijn voor de eindoverwinning, tenzij de productie haar de laatste aflevering als een verrassingswinnaar uit de hoge hoed wil halen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #125 Gepost op: 12-12-2013, 12:22:32 »
Jij bent er ook weer vroeg bij  ::tandpastasmiley::

Wederom een zeer gedegen aflevering, vooral de eilandraden zijn dit jaar spectaculair. In de voorgaande seizoenen waren ze nog wel eens monotoon en was er een te groot aandeel weggelegd voor Probst. Daarvan is momenteel geen sprake, de kandidaten gebruiken de eilandraad voor de frontale aanval en daardoor moeten de machthebbers ook vechten én beschikken over een sterke verdediging. Alhoewel Gervase nog wel eens de neiging heeft om de verdediging te verlaten en de aanval te kiezen. Dat is wellicht verstandig voor het behouden van de alliantie maar vaak onverstandig met het oog op de jury. Heeft Monica de juiste keuze gemaakt? Ik denk het wel, ik schat haar kansen tegenover Tyson en Gervase laag in maar tegenover Hayden en Ciera nog lager. Afgaande op haar edit wordt ze niet gezien als iemand die beslissingen maakt en ook niet als iemand die geliefd is onder haar medekandidaten. Daardoor lijkt ze vrij kansloos te zijn voor de eindoverwinning, tenzij de productie haar de laatste aflevering als een verrassingswinnaar uit de hoge hoed wil halen.

Ik ben afgestudeerd en daarna begonnen met een thuis studie, dan is dat mooi in te plannen  ;D

Gervase maakt het zichzelf wel moeilijk door de dingen die hij soms roept en op de manier waarop hij dat doet. Maar ik moet wel zeggen dat hij een goede comeback had bij de laatste TC, waarin hij iedereen op het feit wees dat Hayden en Ciera juist op dit moment, net voor TC, Monica confronteerden. Waarom niet eerder als ze dit altijd al wisten?  ::ok::

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #126 Gepost op: 12-12-2013, 14:30:52 »
Ik vond het toch fel overdreven, die zogenaamde roddels achter Monica haar rug. Meer dan "zotte kwebbelkous" had ik nog niet opgevangen, tenzij we niet alles gezien of gehoord hebben natuurlijk. Maar dat Tyson zijn munt niet inzet, zegt al genoeg vind ik.
Het was de laatste hoop van Hayden en Ciera om Monica los te proberen weken, maar door middel van roddel over haar persoonlijkheid die niets met het spel te maken hebben... Ben ik de enig die vindt dat Ciera nogal smerig uit de hoek kan komen? Maar goed, Hayden er dus uit en zo is de baan vrij voor Tyson die nu geen concurrentie meer heeft. Tenzij misschien voor sommigen Ciera.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #127 Gepost op: 12-12-2013, 14:46:11 »
Tenzij misschien voor sommigen Ciera.


Als Ciera de laatste immunity challange wint dan zou het goed kunnend dat ze wint.
Verder zou het gewoon Tyson moeten zijn, en als de jury heel bitter is (wat ook mogelijk is) word het dan Monica.
Ik verwacht dat Laura M. terugkomt van Red I en meteen weer weggestemd word (tenzij ze immunity wint) omdat de kans dat ze de laatste immunity wint groter is dan dat Ciera die wint.
Daarna word het Ciera en als Ciera wint denk ik Monica.

Als Ciera in final TC zit, wint ze. Zoniet wint Tyson waarschijnlijk en misschien Monica.
Al met al denk ik dat Tyson het veruit het meest verdiend.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #128 Gepost op: 12-12-2013, 15:27:25 »
Waarom maakt Ciera dan meer kans dan Tyson denk je? Tot de samensmelting deed ze nauwelijks mee; vervolgens laat ze Katie, Hayden en Caleb stikken om zich te onderwerpen aan Tyson en als ze dan eindelijk beseft dat dat haar niet vooruit helpt keert ze terug...  ::dom::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #129 Gepost op: 12-12-2013, 16:10:58 »
Waarom maakt Ciera dan meer kans dan Tyson denk je? Tot de samensmelting deed ze nauwelijks mee; vervolgens laat ze Katie, Hayden en Caleb stikken om zich te onderwerpen aan Tyson en als ze dan eindelijk beseft dat dat haar niet vooruit helpt keert ze terug...  ::dom::

Ik zeg ook niet dat ze het beter heeft gespeeld als Tyson, maar ze heeft gewoon veel vrienden in de jury.
Ze zal haydens en katies stem hebben, die van haar moeder, die van Tina waarschijnlijk en dan hoeft ze er nog maar een. Vytas wellicht. Of aras.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #130 Gepost op: 12-12-2013, 16:21:50 »
Ze heeft idd wel wat 'vrienden' in de jury maar als die eerlijk zijn gaan ze voor het spel van Tyson. Aras en Vytas zie ik trouwens sowieso voor Tyson te stemmen. Zondag is het de finale dus zullen we maandag meer weten :-)
« Laatst bewerkt op: 12-12-2013, 17:11:46 door planetwave »

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #131 Gepost op: 12-12-2013, 18:12:43 »
Opzich maakt Hayden ook nog wel kans. Hoop gewoon niet op een bittere jury, of in ieder geval een jury die hun stem laten beïnvloeden door hun bitterheid. Zoals Samoa, dat hoop ik nooit weer te zien.  ;D

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #132 Gepost op: 12-12-2013, 20:20:23 »
Ik hoop ook gewoon dat de meerderheid niet bitter is en voor Tyson gaat.
 Of je hem nou mag of niet, hij is wel verantwoordelijk voor bijna iedereens eliminatie.
En iedereen zegt tegen zijn bondgenoten dat Tyson alles beslist en gaat winnen, en toch veraden ze hem niet.

Dan moet je ook gewoon winnen  ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #133 Gepost op: 13-12-2013, 01:02:15 »
Gervase heeft wel een hard beeld van Survivor. Op een gegeven moment had ie met de puzzel You are going to have to die ...  ;D
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #134 Gepost op: 13-12-2013, 10:08:20 »
Gervase heeft wel een hard beeld van Survivor. Op een gegeven moment had ie met de puzzel You are going to have to die ...  ;D

Ja, echt een uitspraak van Probst   ::tandpastasmiley::

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #135 Gepost op: 13-12-2013, 12:15:46 »
Ik ben afgestudeerd en daarna begonnen met een thuis studie, dan is dat mooi in te plannen  ;D

Gervase maakt het zichzelf wel moeilijk door de dingen die hij soms roept en op de manier waarop hij dat doet. Maar ik moet wel zeggen dat hij een goede comeback had bij de laatste TC, waarin hij iedereen op het feit wees dat Hayden en Ciera juist op dit moment, net voor TC, Monica confronteerden. Waarom niet eerder als ze dit altijd al wisten?  ::ok::

Ehm omdat het nu opportuun was om het tegen haar te zeggen natuurlijk, maar dat maakt het niet opeens minder waar. Ciera deed het goed. Inspelen op de perceptie thuis voor Monica. Uiteindelijk werkt het niet, maar veel speelruimte had ze ook niet. En Gervase vind ik persoonlijk erg zwak in eilandraden. Eerst maakt hij overduidelijk dat Ciera 4e is in de alliantie van 4 (dom! en ook de reden dat ze switchte) en daarna zegt hij letterlijk 'waarom kom je daar nu opeens mee?'. M.a.w. hij geeft indirect toe dat hij die rotopmerkingen over Monica heeft gemaakt (nog een keer dom wat mij betreft). Je merkte vast wel dat Tyson op dat moment stijf de lippen op elkaar hield.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #136 Gepost op: 13-12-2013, 12:18:23 »
Wat trouwens wel wat vreemd was dat op een gegeven moment bijna alle deelnemers wel
'you are going to have to..' hadden staan. Leek me dat dan toch wel 1 iemand de spreuk bedenkt en meteen neerlegt.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #137 Gepost op: 13-12-2013, 13:38:42 »
Ehm omdat het nu opportuun was om het tegen haar te zeggen natuurlijk, maar dat maakt het niet opeens minder waar. Ciera deed het goed. Inspelen op de perceptie thuis voor Monica. Uiteindelijk werkt het niet, maar veel speelruimte had ze ook niet. En Gervase vind ik persoonlijk erg zwak in eilandraden. Eerst maakt hij overduidelijk dat Ciera 4e is in de alliantie van 4 (dom! en ook de reden dat ze switchte) en daarna zegt hij letterlijk 'waarom kom je daar nu opeens mee?'. M.a.w. hij geeft indirect toe dat hij die rotopmerkingen over Monica heeft gemaakt (nog een keer dom wat mij betreft). Je merkte vast wel dat Tyson op dat moment stijf de lippen op elkaar hield.

Ja, dat snap ik ook wel. Maar ik zei alleen maar dat het goed was dat Gervase hun daar even op wees.

Verder denk ik dat ze dingen niet hebben laten zien op de TC om het voor ons als kijkers spannend te houden (het leek dat Tyson bijna niks zei maar ik neem aan dat hij wel degelijk iets tegen Monica heeft gezegd). Het feit dat Tyson de idol niet inzette laat ook wel zien dat ze een aardig goede band hebben, die 3.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #138 Gepost op: 13-12-2013, 13:58:15 »
Wat trouwens wel wat vreemd was dat op een gegeven moment bijna alle deelnemers wel
'you are going to have to..' hadden staan. Leek me dat dan toch wel 1 iemand de spreuk bedenkt en meteen neerlegt.
Ja Ciera :P.
Maar ik zag de zin nog niet eens toen ik haar dig zag neer leggen ::rofl::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #139 Gepost op: 13-12-2013, 14:30:17 »
Ja Ciera :P.
Maar ik zag de zin nog niet eens toen ik haar dig zag neer leggen ::rofl::

Ik had ook geen idee wat die zin moest zijn joh  ::rofl::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.