Auteur Topic: Survivor 12: Exile Island  (gelezen 83254 keer)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #60 Gepost op: 6-02-2006, 17:29:34 »
Ja sowieso kunnen ze best meteen degene wegstemmen die net van Exile Island terugkomt. Als die persoon de immuniteit heeft, zijn ze meteen van dat immuniteitsding vanaf.

Als het goed is wordt steeds nadat een idol is gebruikt (dus als iemand die de Immunity Idol heeft gevonden, wordt weggestemd), een nieuwe Idol op het Exile Eiland verstopt. :)
Nog even niks.

Re: Survivor Panama
« Reactie #61 Gepost op: 6-02-2006, 18:27:11 »
Ik denk niet dat de amulet veel gebruikt zal worden, mensen kiezen in eerste instantie voor hun eigen hachie. Degene waarvan ze vermoeden dat die de amulet heeft, daar worden ze vriendjes mee. Dus hoeft de amulet vervolgens niet gebruikt te worden.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Panama
« Reactie #62 Gepost op: 6-02-2006, 19:36:19 »
De manier waarop de immuniteitsamulet uiteindelijk gebruikt zal worden hangt grotendeels af van de al dan niet bestaande allianties op dat moment. Mocht er een "pagong" plaatsvinden terwijl een van de leden van de major-alliantie de immuniteitsamulet heeft dan zal het gebruik lang uitgesteld kunnen worden. Als iemand van de minor-allaintie de immuniteitsamulet heeft gevonden dan zal die wellicht snel gebruikt worden.

Vertellen dat je de immuniteitsamulet hebt gevonden kan sterk in je voordeel gaan werken, daar men waarschijnlijk bang is om de betreffende persoon eruit te krijgen. Want dat gaat minstens twee eilandraden kosten. Aan de andere kant kan de persoon ook zo'n grote bedreiging gaan vormen (helemaal als een sterke speler de amulet in handen krijgt) dat men hem koste wat het kost eruit wil krijgen.

Kortom de uiteindelijke werking van deze "twist" zal sterk afhangen van de persoon die de immuniteitsamulet in handen krijgt en de keuzes die hij vervolgens gaat maken.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #63 Gepost op: 10-02-2006, 13:51:04 »
Leuke 2e aflevering.
Ondanks dat men zelf om beurten mocht kiezen lijkt het ene team veel sterker en veel meer hersens te bevatten dan het andere.

Terri lijkt mij echt het powerhouse en hij vergelijkt zich een beetje met Tom in voorbeschouwingen op het programma en ik denk dat hij zelf de spijker op zijn kop slaat.
at your service

Re: Survivor Panama
« Reactie #64 Gepost op: 10-02-2006, 14:39:04 »
Aardige aflevering, bevestigd een beetje wat ik al dacht ;-).

Terry zie ik nog steeds als de Tom van Palau, helemaal nu zijn maatje Dan er nog steeds bijzit. Of de ploeg van Terry ook zo kan domineren als Palau weet ik niet, maar de andere ploeg zit er niet goed bij. Gelukkig voor hen is Bruce er bij gekomen, fysiek en (misschien wel belangrijker) mentaal lijkt hij erg in orde. Verder zou ik zo snel mogelijk van Shane proberen af te komen, die zorgt alleen maar voor onrust.

Trouwens, wat die Aras deed is zo'n beetje het stomste wat je kunt doen. Tegen de groep zeggen dat wij vieren alles bepalen, plus zeggen dat het tussen Cirie en Melinda gaat. Hoe stom kun je zijn!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Panama
« Reactie #65 Gepost op: 11-02-2006, 11:09:07 »
Het verliezen van de immuniteitsproef was eerder een voordeel dan een nadeel. Casaya kon nu een van hun zwakkere mensen wegstemmen en krijgen daar een relatief sterk persoon voor in de plaats. Desondanks lijkt hun team instabieler te zijn dan La Mina. De wisselende stemmingen van Shane dragen hier aan bij, maar ook Aras die direct vertelde waar het op stond. Bobby en Cirie lijken nu de outsiders te zijn, alhoewel Bobby wel voor Melinda stemde. Trouwens ik vraag me af waarom Bobby zo goed als onzichtbaar is, ze laten zelfs geen 'confessionals' van hem zien.

"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #66 Gepost op: 11-02-2006, 15:10:23 »
 ::) naar Shane, hopelijk gaat die man volgende week jankend naar huis toe. Maar zoals het er nu naar uitziet blijft hij nog wel een tijdje.

Ik hoop dat de groepen die nu ontstaan zijn niet zo bij elkaar blijven. De meest interessante mensen vallen nu nog buiten de groepen. Mensen als Cirie, Bruce en Dan lijken me leuker dan Austin, Nick of Danielle
Nog even niks.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Panama
« Reactie #67 Gepost op: 12-02-2006, 16:05:39 »
Ik vond het wel een leuke 2e aflevering. Jammer dat ze niet zoveel van dat eiland lieten zien. Het ene eiland lijkt me ook veel stabieler dan het andere. Maar ook daar is al een complot gesmeed, dus als ze naar de eilandraad moeten, ben ik benieuwd hoe lang de rust daar blijft. Tot nu toe vind ik het leuk ::tandpastasmiley::

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #68 Gepost op: 12-02-2006, 18:29:33 »
Het verliezen van de immuniteitsproef was eerder een voordeel dan een nadeel. Casaya kon nu een van hun zwakkere mensen wegstemmen en krijgen daar een relatief sterk persoon voor in de plaats. Desondanks lijkt hun team instabieler te zijn dan La Mina. De wisselende stemmingen van Shane dragen hier aan bij, maar ook Aras die direct vertelde waar het op stond. Bobby en Cirie lijken nu de outsiders te zijn, alhoewel Bobby wel voor Melinda stemde. Trouwens ik vraag me af waarom Bobby zo goed als onzichtbaar is, ze laten zelfs geen 'confessionals' van hem zien.



Je weet wat ze zeggen. Weinig airplay wijst er op dat hij nog wel even het spel zit. The Bobdog is een markant persoon dus ik verwacht dat hij er nog wel even zit.

Shane is echt een idioot, vooral ook op het spelgebied.
Het interessante aan survivor vind ik dat in het begin veelal de zwakkere weggestemd worden en na de samensmelting de sterkere. Sterkere moeten dus een goede alliantie hebben voor later  in het spel. Zwakkere moeten een goede alliantie hebben in het begin om de samensmelting te halen en kunnen dan profiteren.
Wat cirie betreft tja die zou ik echt wegstemmen daar win je geen proeven mee. Alleen ze hebben shane ook nog om er eerst af te kicken. Toch denk ik dat die groep er wel van het eiland zal moeten trappen voor ze de samensmelting halen omdat ik de andere sterker acht alleen heb je daar natuurlijk ook een dom wicht en een onnozel gast rondlopen.  ::tandpastasmiley::
at your service

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Panama
« Reactie #69 Gepost op: 17-02-2006, 12:10:41 »
Leuke aflevering waarin erg veel gebeurde. Het was natuurlijk wel wat sneu dat Bruce na amper 24 uur weer naar Exile Island werd gestuurd, maar desondanks vond ik het wel een goede zet van La Mina. Shane begint steeds meer te flippen en draagt niet erg bij aan de goede sfeer bij Casaya. Ik ben benieuwd hoeveel geduld zijn alliantie nog met hem heeft (de preview van volgende week beloofd iig niet veel goeds :P). Toch doet Shane totaal niet onder voor de andere mannen in de uitdagingen, hij laat zich echt helemaal gaan.

De immuniteitsuitdaging was geweldig: Cirie kon nu perfect laten zien dat ze ook tijdens de uitdagingen van waarde kan zijn voor haar team. Bobby nam op het laatst wel een groot risico door Ruth-Marie zo dicht bij de stip te laten komen, maar hij bleef er opvallend rustig onder en wist haar ook vrij makkelijk naar zijn eigen stip te trekken (waar was Terry op dat moment ?  ::tandpastasmiley:: )

Ik was blij dat Nick en Austin een alliantie met Terry en Dan verkozen boven een alliantie met Misty en Sally. Simpelweg omdat ik Terry en Dan interessantere personages vind dan Misty en Sally. Ik had trouwens verwacht dat Ruth Marie zou gaan voordat Nick en Austin definitief voor Terry/Dan of Misty/Sally kozen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Panama
« Reactie #70 Gepost op: 17-02-2006, 12:42:24 »
JFP en Twila in Fear Factor  ::rofl::

Klik hier
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Re: Survivor Panama
« Reactie #71 Gepost op: 17-02-2006, 15:56:19 »
Johnny Fairplay is leuk idd, maar wat dacht je van Jonathan uit Amazing Race? Die heeft serieus enkele steken los zitten ;-).
Maar goed, terug naar Survivor. Ik denk dat Terry en Dan er goed aan hebben gedaan om Misty weg te sturen (ik weet niet of zij zelf de beslissing hebben genomen, of toch Nick en Austin). Terry en Dan kunnen nu Ruth-Marie meenemen en dan zijn ze al met 3 (van de 6). Van Nick en Austin begrijp ik het niet helemaal. Ze hadden een goede band met Misty en Sally en nu geven ze die band op. Van een sterke middenpositie in de tribe zijn ze nu afhankelijk van Terry en Dan. Ten slotte snap ik niet dat deze groep zo veel problemen met voedsel heeft en de andere tribe niet.

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #72 Gepost op: 17-02-2006, 20:03:26 »
Deze aflevering echt volgens mij de enige denkbare proef waarin Cerie van waarde kon zijn. Ze hoefde alleen maar met die 200 kilo op iemand te gaan zitten. Toch zullen ze er nog veel nadeel hebben in bepaalde proeven.

Lachen dat Fear factor vips, Oude bekenden, Jonathan, victoria, twila fairplay, the Miz. In Battle of the reality start deden Jonathan en Victoria en The Miz ook al mee. Toen moesten er ook weinig mensen wat hebben van Jonathan.


Is dit een trailer voor Fear Factor van volgende week?
at your service

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #73 Gepost op: 18-02-2006, 16:26:10 »
Dat Fear Factor filmpje zag er maar geacteerd uit eigenlijk...

En Terry... pff, begint me net zoals Tom destijds te irriteren. Mr Perfect die aan iedereen eens constant zal laten zien hoe geweldig hij is.

Offline Ricknotyzed

  • Forumlid
Re: Survivor Panama
« Reactie #74 Gepost op: 19-02-2006, 17:04:37 »
Leuke aflevering dit x.
Die donkere vrouw die erin zit is echt me favo tot nu toe.
Die anderen moet ik allemaal nog een beetje plaatsen.
Wel lache dat die 2 meiden bedrogen werden met hun complot.

Re: Survivor Panama
« Reactie #75 Gepost op: 20-02-2006, 22:46:45 »
Die Misty was een beetje te slim denk ik. Een beetje suggereren dat ze de amulet had en vervolgens overdreven de jongens gaan masseren. Ik denk dat ze zichzelf te slim vond...

Re: Survivor Panama
« Reactie #76 Gepost op: 24-02-2006, 12:27:14 »
Verrassend, ik had niet gedacht dat Ruth-Marie aan de kant geschoven zou worden. Ik was het wel met Dan eens, de loyaliteit van Ruth-Marie is vele malen groter dan die van Sally.
Wat verder verrassend is, is dat de regie heeft laten zien dat Terry de amulet gevonden heeft. Vorig jaar lieten ze niet zien dat Gary de idol vond, wat dit te betekenen heeft weet ik ook niet.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Panama
« Reactie #77 Gepost op: 24-02-2006, 12:53:42 »
Toch vond ik de boot van Ruth-Marie ook wel weer logisch, La Mina kan zich geen een nederlaag meer veroorloven. Ze moeten of alles winnen of hopen op een twist. Als beide teams nog vijf mensen overhebben wanneer er een merge plaatsvindt heeft La Mina een erg goede kans om Casaya te decimeren. Als Casaya op Terry stemt en Terry vervolgens zijn amulet gebruikt dan blijft er waarschijnlijk niet veel over van Casaya. Ik begin erg rekening te houden met dit scenario.

Terry wordt op dit moment zo nadrukkelijk als leider en bedreiging neergezet, heeft ook nog eens de amulet gevonden en wordt bijna verafgood door zijn teamleden. De combinatie van dit alles doet mij vermoeden dat Terry ver gaat komen. La Mina daarentegen wordt nog steeds neergezet als "team Crazy", dat op ieder moment uit elkaar kan vallen.

Bobby kreeg deze aflevering een beetje een negatieve edit, als ik daar ook nog eens de non-edit van de eerste twee afleveringen bij op tel voorzie ik een ramp scenario :( Bobby die voor de merge weg wordt gestemd en Goyathlay die geen favoriet meer heeft....
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #78 Gepost op: 24-02-2006, 13:05:56 »
Waarom worden alle vrouwen nou weggestemd? ;D
🜃

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #79 Gepost op: 25-02-2006, 13:38:36 »
Ik vond het wel komisch. Winnen ze een toilet, stelt shane voor dit niet te gebruiken maar het hout er in te stallen zodat het droog blijft.
Bobby daarintegen hoort het even aan en trekt zijn eigen plan en gaat even daar een drol van 10 pound draaien.  ::rofl::
In Survivor live noemde Daklton Ross: the Bob Dogg is marking his teritory.

Maar hoewel het er niet goed uit ziet voor La Mina qua aantallen is er bij de andere tribe zoveel strijd en haat en nijd dat ze makkelijk wat mensen over kunnen hevelen. Courtney, Cerie, Bruce, Shane, Bobby om allerlei redenen zie ik die niet blind en automatisch met elkaar een verbond in stand houden.
at your service