Auteur Topic: Survivor 12: Exile Island  (gelezen 83464 keer)

Re: Survivor Panama
« Reactie #120 Gepost op: 28-04-2006, 14:14:11 »
Alle respect voor Cirie, wat een strateeg! Om een 3-2-1 verdeling te krijgen, zonder dat anderen het in de gaten krijgen, geweldig! Ik denk dat dit een van de beste moves is uit de geschiedenis van Survivor.
Aan de andere kant, heb ik ook veel respect voor Terry. Natuurlijk, een aantal mensen vinden hem arrogant en hij is niet de beste strateeg. Maar wat hij laat zien in de challenges is (denk ik) ongeėvenaard. Hij laat zien dat je op basis van het winnen van immunity een heel eind kan komen. Niet meer dan terecht dat hij de auto won, want ik ga er vanuit dat hij het miljoen niet gaat winnen.

En voor de volgende keer, tja, ik vrees dat Shane nog een keer besodemieterd gaat worden, dus dat gaan we al heel snel richting final four met Aras, Danielle, Cirie en Terry. Ik kan me niet voorstellen dat iemand anders eruit gaat. We zullen zien...

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Panama
« Reactie #121 Gepost op: 28-04-2006, 17:50:59 »
Inderdaad een erg goede move van Cirie :) Courtney had echt geen idee, wat ze ook wel in haar final-words liet blijken. Grappig dat nu zelfs de minst geliefde personen als een echte bedreiging worden gezien.

Persoonlijk vind ik Terry niet echt arrogant, oud-Casaya gooide het er daarentegen wel een aantal keren erg dik boven op dat hij bij de eerste gelegenheid het veld kon ruimen. Tot nu toe heeft hij ook waargemaakt wat hij al vanaf het begin verkondige. Ik vind het hebben van veel zelfvertrouwen dan ook meer van toepassing op dit moment. Terry heeft nog niet veel op strategisch gebied laten zien, maar daar kreeg hij ook niet echt de kans toe. Dit was pas de eerste tribal-council dat zijn stem begon te tellen voor een aantal oud-Casaya leden. De vorige tribal-councils bestonden louter uit het wegstemmen van oud-La Mina leden.

Ik snap trouwens niet waarom Aras als een fysieke bedreiging wordt gezien, wat heeft hij tot nu toe op dat vlak gedaan? Hij krijgt natuurlijk niet echt de kans om wat te laten zien, maar hij is zelfs niet dichtbij een overwinning geweest. Een echte fysieke bedreiging is er op dit moment niet voor Terry, dus het winnen van alle immuniteitsuitdagingen acht ik niet onwaarschijnlijk. Tenminste als de uitdagingen zo fysiek blijven.

Ik ben benieuwd of de car-curse nog een seizoen gaat standhouden :P
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #122 Gepost op: 29-04-2006, 09:49:29 »
Ik ben benieuwd of de car-curse nog een seizoen gaat standhouden :P

Ik hoop het zo. :)

Cirie is echt een topper. Dit is nog nooit iemand gelukt, om een 3-2-1 gedaan te krijgen.  ::ok:: Van mij mag ze winnen, een donkere, brede zuster die bang is van bladeren en dat Survivor wint. Dat zou top zijn. :D Maar ik ben bang dat ze niet voorbij de Final-3 zal geraken. :(
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Panama
« Reactie #123 Gepost op: 2-05-2006, 10:49:40 »
Ik hoop het zo. :)

Cirie is echt een topper. Dit is nog nooit iemand gelukt, om een 3-2-1 gedaan te krijgen.

Het grappige is dat Brian dit in Guatemala ook probeerde, maar dat iedereen het toen te vergezocht vond.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Re: Survivor Panama
« Reactie #124 Gepost op: 5-05-2006, 14:23:47 »
En de serie dendert maar door. Nu begint het echt leuk te worden. Met het afscheid van Shane zijn we (wat mij betreft) aanbeland bij de kern van Casaya. Wordt het Cerie, Danielle of Aras? Terry heeft volgende week nog immuniteit en kan een belangrijke rol spelen bij de volgende stemming. Zijn kansen nemen (wat mij betreft) toe. Hij heeft nog niemand eruit hoeven te stemmen (hij werd er gewoon niet bij betrokken) terwijl Cerie, Aras en vooral Danielle (Courtney, Shane en Terry) nu al vijanden gemaakt hebben.

Voor de downloaders: Ik geloof volgende week donderdag (vrijdagochtend downloaden) final four, de zondag (maandagochtend downloaden) erop de ultieme finale, plus reunie.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Panama
« Reactie #125 Gepost op: 7-05-2006, 18:12:36 »
Leuke aflevering. Jammer dat Shane weg is, want hij bracht veel entertainment met zich mee. Ik moest vooral erg lachen om zijn gedrag tijdens de immuniteitsuitdaging: hij kreeg de uitdaging pas veel te laat door, maakte een fantastische sprong van de paal en de manier waarop hij dit zei: "for one of you the game will end tonight, tan tan tan tan". Verder vroeg ik me al een tijdje af wat Shane nu precies deed op "the ridge" (No tricky votes like, "I cant get him. He is on the ridge"). In Survivor live werd duidelijk dat hij hier een soort schuilplaats had gemaakt voor zichzelf waar NIEMAND mocht komen  ::rofl::

Ik moet trouwens zeggen dat deze final-four voor mij een van de beste ooit is. Er kan nog zoveel gebeuren en ik zie nog niet echt een duidelijke winnaar. Ik kijk weer erg uit naar de volgende aflevering, al is er alweer het een en ander bekend over het verloop daarvan. Survivor Phoenix heeft  wat afbeeldingen van de tribal-council naar voren gebracht. Verder vond ik deze quote van spoiler-queen Jenna M ook wel erg grappig:

Citaat
Until next time! And just for the record does everyone think the final three challenge will be endurance? I'm thinking they are going to mix it up and try something different!

Goh laten er nu net een aantal afbeeldingen zijn verschenen die hetzelfde suggereren. Zeg dan gewoon dat je na aanleiding van een paar afbeeldingen hier rekening mee houdt, nu komt het echt over alsof ze een voorspellende gave heeft.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #126 Gepost op: 8-05-2006, 21:04:50 »
Tja, er moet wel iets groots gaan gebeuren als ze anderhalf uur willen vullen met een F-3 proef en twee eilandraden. In Survivor: the Australian Outback was het toen doodsaai. Zou leuk zijn als ze opeens iedereen verrassen en geen endurance-challange doen.  ;D
Nog even niks.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Survivor Panama
« Reactie #127 Gepost op: 8-05-2006, 21:57:12 »
Gisteren ontvangen:



Ik heb direct de eerste zes afleveringen bekeken, het blijft een van de beste seizoenen ooit :) Het commentaar van de kandidaten is ook interessant, ze geven aardig wat inside informatie. Rupert, Sandra en Christa geven drie episodes commentaar en John, Burton, Andrew en Ryan geven ook drie episodes commentaar.
Het dat is die vrouw die met haar man ging bellen en toen hoorde dat haar dochter weer terug was uit Rusland!!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #128 Gepost op: 8-05-2006, 22:03:53 »
Het dat is die vrouw die met haar man ging bellen en toen hoorde dat haar dochter weer terug was uit Rusland!!

 ??? Over wie heb je het?
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Panama
« Reactie #129 Gepost op: 10-05-2006, 10:28:31 »
Survivor Vanuatu komt binnenkort ook op DVD uit  ::ok::

Dat blijft nog altijd een van mijn favoriete seizoenen, ik snap ook niet zo goed waarom veel mensen dit seizoen slecht vinden. Waarschijnlijk omdat personen als Brook/John P en Brady snel werden weggestemd. Ik vond personen als Sarge/Bubba/Rory en Chad echter veel interessanter.

Dat terzijde, alleen Julie is al het 'kijken' waard  ::love::

"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Re: Survivor Panama
« Reactie #130 Gepost op: 12-05-2006, 19:23:35 »
Julie is inderdaad niet verkeerd. Ze heeft haar relatie te danken aan het feit dat ze naakt in Vanuatu lag te zonnen, jammer dat ik toen niet bij de crew van Survivor werkte  ;D.

Tja, en de aflevering van vandaag/gisteren vond ik flauw. In tegenstelling tot afgelopen jaren is er een aparte aflevering gewijdt aan Final Four. Een uitzending waar we dan geen eens de uitslag van zien, beetje flauw hoor, dit zijn Nederlandse praktijken. Survivor had ik toch hoger in geschat. Nu lijkt deze aflevering meer een teaser te zijn voor de grote finale van aanstaande zondag. En ja, zo langzamerhand ga ik er vanuit dat Aras winnaar gaat worden. Maar verder valt er weinig over deze uitzending te zeggen. Behalve dan dat de winning streak van Terry beeindigt is. Jammer, maar het is ook wel eens leuk om iemand anders te zien winnen.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Panama
« Reactie #131 Gepost op: 12-05-2006, 19:51:40 »
Ik hou eigenlijk ook niet zo van Cliffhangers :P

De finale gaat dat echter ruimschoots goedmaken. Ik heb geen idee wie er gaat winnen. Aras lijkt wel betere kaarten te hebben dan Danielle/Terry als hij de laatste twee bereikt, maar ik schrijf nog niemand af. Er zijn nog veel scenario's mogelijk, veel zal afhangen van de uitkomst van de vuurproef. Als Cirie wint dan zou ik het logisch vinden dat Terry of Aras (ervan uitgaande dat een van de twee immuniteit wint) haar eruit stemt op de volgende tribal-council. Daar Cirie een sociale bedreiging is in de finale. Dit zou dan resulteren in een finale bestaande uit Terry en Aras. Als Danielle de vuurproef wint, dan ga ik ervan uit dat ze in de finale zit met Terry of Aras.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Panama
« Reactie #132 Gepost op: 12-05-2006, 20:03:27 »
Bobby is nu de speciale gast bij Survivor Live !  ::joehoe::

:P
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #133 Gepost op: 13-05-2006, 10:45:44 »
Waarom wil courtney alleen danielle eruit hebben?

ik bedoel cirie en aras stemden ook op haar en cirie was zelfs de aanstichter ervan

Re: Survivor Panama
« Reactie #134 Gepost op: 13-05-2006, 19:13:31 »
Waarom wil courtney alleen danielle eruit hebben?

ik bedoel cirie en aras stemden ook op haar en cirie was zelfs de aanstichter ervan
Maar ze had een pact met Danielle. Danielle en Courtney zijn altijd met z'n tweeen opgetrokken, dus Danielle heeft haar (in Courtney's ogen) verraden.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Panama
« Reactie #135 Gepost op: 13-05-2006, 19:16:55 »
Idd, Courtney vertelde in Survivor Live dat ze Danielle echt als een vriendin zag.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Panama
« Reactie #136 Gepost op: 14-05-2006, 10:18:35 »


Citaat
Earlier in the week we posted information on Survivor: Vanuatu coming in December, and we had a few Survivor fans write in and say, "But you said Palau was next!" Yup, we did say that, and it is next. CBS Home Video will release Survivor: Palau on August 29. The 4 disc set will contain all 15 episodes (725 mins), as well as 5 Audio Commentaries and 4 Exclusive Featurettes! Video will be Full Frame (1.33:1), with an English Dolby Surround audio track.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #137 Gepost op: 14-05-2006, 21:12:41 »
Wat een top aflevering! :D Alleen hadden ze geen cliffhanger hoeven te doen, ik wil echt weten of Cirie het redt.  ;D

Vanavond wordt de finale uitgezonden in Amerika, spannend.  ::ok::
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Panama
« Reactie #138 Gepost op: 15-05-2006, 15:46:22 »
Wow dat was een flinke laatste aflevering. De vuurproef tussen Cirie en Danielle was achteraf wel een Cliffhanger waard, het moet zenuwslopend zijn geweest voor beide dames. Leuk dat er ook nog een reward-challenge werd gehouden, vooral omdat Aras en Terry zo aan elkaar gewaagd waren. De laatste immuniteitsuitdaging vond ik persoonlijk wat minder, ik zie liever een endurance uitdaging. Daarnaast was de uitdaging ook nog in het voordeel van Danielle doordat vrouwen een lager CoG hebben, en ze waarschijnlijk ook nog eens veel minder weegt dan Aras en Terry (waardoor haar platform niet zo diep zonk). We hebben echter ook wel eens laatste uitdagingen gezien die in het voordeel van mannen werkten, dus zo oneerlijk was het ook weer niet.

Dat Danielle er uiteindelijk voor koos om Terry weg te stemmen in plaats van Aras vond ik vanuit haar perspectief niet verkeerd. Natuurlijk was ze tegen beiden zo goed als kansloos, maar uiteindelijk hebben Aras en Danielle wel dezelfde mensen weggestemd. Ik had veel meer verwacht van de laatste tribal-council, vooral van Shane en Courtney. Shane was goed op weg, maar het ontbrak hem aan een passend einde (Sue Hawk is nog altijd ongeėvenaard). Aras maakte trouwens bij het kiezen van een nummer, in navolging van andere finalisten, een erg domme fout. Dat was tekenend voor de prestaties van Aras en Danielle op de laatste tribal-council, ze vochten niet voor de stemmen. Voor Aras maakte het niet veel uit, Danielle had daarentegen niet veel te verliezen maar alles te winnen. Iets wat ze zelf onvoldoende doorhad. Ik krijg ook een beetje een hekel aan al die "standaard vragen" van de juryleden. Het spel is op de laatste tribal-council nog steeds aan de gang, dus wat meer spektakel en spanning mag wel.

De Reunion vond ik een flop. Er werd veel te veel tijd besteed aan Cirie en Shane, en veel te weinig aan de rest van de kandidaten. Het leek net alsof de rest niet eens mee had gedaan. Een halfuur is veel te kort voor een Reunion, dat blijkt maar weer. Al met al vond ik het een leuke laatste aflevering, maar met een tegenvallende tribal-council en een zwaar tegenvallende Reunion. Waarschijnlijk lag dat aan mijn eigen (hoge) verwachtingen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Re: Survivor Panama
« Reactie #139 Gepost op: 16-05-2006, 22:34:47 »
Ik vond het een redelijke laatste uitzending. Ik had liever Terry in de finale gezien, maar ja, ik wist van te voren al dat dat er niet in zat. Ik denk dat hij die finale ook gewonnen zou hebben. Nu is Aras de terechte winnaar. Manipuleren hoort ook bij Survivor, en op die manier is hij in de finale terecht gekomen. Goyathlay zei terecht dat Danielle geen schijn van kans tegen Terry en Aras zou hebben. Een onmogelijke keuze dus. Jammer, want ik had graag Terry tegen Aras gezien.

Weer een nieuw seizoen ligt er voor ons. Ik ga er vanuit dat het vanaf september uitgezonden zal worden (corrigeer me anders maar), ik heb er nu al zin in!