Auteur Topic: Survivor 12: Exile Island  (gelezen 83909 keer)

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #80 Gepost op: 27-02-2006, 20:55:16 »
ik hoop dat La Mina de volgende immuniteitsproef wel wint.
Want Sally mag er niet uitgaan.
Als ze Shane nou eens de deur wijzen zou het wel fijn zijn.
Die man is echt super irritant bezig. Ik vind Bruce ook maar vervelend.

Re: Survivor Panama
« Reactie #81 Gepost op: 3-03-2006, 14:27:25 »
Geen Bob-dog meer...
Tis een grote rotzooi bij Casaya. Alleen al de stemverhoudingen: 3-2-1-1, het lijkt wel Expeditie Robinson! Nee, er zit weinig lijn in en voor volgende week belooft het veel. Puur afgaand op de mededeling dat het een spectaculaire TC wordt, kan ik me niets anders voorstellen dan dat Casaya weer mag opdraven.
Bij La Mina lijkt er weer iets meer rust te komen, en als ze volgende week inderdaad weten te winnen is het 5-5, ze hebben in ieder geval het voordeel van een homogene groep.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Panama
« Reactie #82 Gepost op: 3-03-2006, 14:51:10 »
 :\'( Bobby is niet meer....

Jammer dat hij de moed al min of meer had opgegeven, als hij het iets beter had aangepakt had hij de merge kunnen halen. Aan de andere kant heeft hij nooit echt veel kans gehad, hij bevond zich steeds buiten team Crazy. Danielle gebruikt team Crazy voor haar eigen doeleinden (en ze had al in het begin aangegeven Bobby absoluut niet te mogen). Cirie werd gebruikt als vervangster van Aras. In tegenstelling tot Bobby heeft Cirie zich omhoog weten te likken bij team Crazy. Ik had echter liever gezien dat ze wraak had genomen op de mensen die haar een paar weken geleden nog vertelden dat zij en Melinda het eerst werden weggestemd. Cirie wist dat Shane niet op Bobby ging stemmen en ze wist (hoogstwaarschijnlijk) ook dat Aras op Bruce zou stemmen. Ze kon dus samen met Bobby en Bruce iemand van team Crazy wegstemmen. Achteraf gezien was het echter beter voor team Casaya dat Bobby wegging, daar hij na de merge overgelopen zou zijn.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Panama
« Reactie #83 Gepost op: 3-03-2006, 15:47:39 »
Oh ja wat me net nog te binnen schiet: Casaya was bang dat Bobby zou overlopen na de merge, maar ondertussen nemen ze een besluit zonder Aras daarbij te betrekken (hij leek nog meer te schrikken van de uitkomst dan Bobby). Aras weet nu dat zijn positie niet zo sterk is als hij dacht. Als je het mij vraagt wordt Aras door deze beslissing dan ook erg in het nauw gedreven.....
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Re: Survivor Panama
« Reactie #84 Gepost op: 3-03-2006, 16:37:00 »
Ik heb zo langzamerhand de indruk dat La Mina aan een kleine minderheid genoeg heeft om Casaya weg te stemmen. Genoeg mensen die willen switchen, lijkt me.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #85 Gepost op: 3-03-2006, 23:06:06 »
Eindelijk dan een man weg. ;D
🜃

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #86 Gepost op: 4-03-2006, 11:16:03 »
 ::bravo:: Geen Bobby meer!
Nu Bruce en Shane nog.

Die stemverhoudingen kwamen vooral door de beloftes die de kandidaten wilden nakomen. Shane had quasi beloofd niet op Bobby te stemmen, door Bobby te laten beloven dat hij niet zou switchen. Dus gebruikte Shane een throw-away vote.
En Bruce had ook beloofd niet op Bobby te stemmen en heeft dat nageleefd en stemde dus op Courtney die zijn oh zo heilige Zen tuin waagde te betreden.
Bobby heeft zijn belofte verbroken en stemde wél op Bruce. Hij zal geweten hebben dat het er op of eronder was.

Maar ze hebben volgens mij zo niet gestemd omdat ze allemaal een andere mening hebben over wie weg moet enzo.

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #87 Gepost op: 5-03-2006, 13:49:37 »
eindelijk is bobby weg :D

Ik vind het leuk dat cirie helemaal niet meer op de lijst stond om weggestemd te worden.
Ik zou ook wel willen weten wat er gaat gebeuren als de samensmelting eenmaal is.
Ze zullen vast niet met zijn allen op een la mina lid stemmen.
ik heb nu al zin in de volgende aflevering ;D

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #88 Gepost op: 5-03-2006, 19:13:05 »
Leuke aflevering! ::ok:: Hopelijk laat de samenvoeging nog even op zich wachten, want ik ben bang dat team Casaya na de samenvoeging meteen uit een gaat vallen en die saaie mensen van La Mina (met behulp van 1 of 2 overstappers) Casaya weg gaat stemmen. :(
Nog even niks.

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #89 Gepost op: 10-03-2006, 19:36:00 »
Voor de verandering vanmorgen de aflevering al gezien.
Een beetje sneue uitkomst aangezien La Mina verloor en de astronaut weg moest.
Aan de andere kant maakt het de toekomst misschien spannender.

We moeten echter wel 3 weken wachten op een nieuwe aflevering  :\'(

Maar dan moeten de medische hulptroepen ook uitroepen, als het dan toch voor iemand moet dan heb ik wel een bepaalde voorkeur.  ;D
at your service

Re: Survivor Panama
« Reactie #90 Gepost op: 11-03-2006, 00:05:19 »
Survivor 12 heeft tot nu toe alles in zich om eindelijk weer eens een spectaculaire serie te worden, vooral NA de merge.

Ik vond het echter wel jammer dat Dan weg moest, echt een van mijn favorieten. Hij doorzag het spel, voorzag dat Sally een probleem zou worden en dat Ruth-Marie loyaler zou zijn, en nu is hij op dezelfde manier weggestemd. Austin blijkt meer invloed te hebben op Terry dan Dan en dat is wel triest om te zien. Als ik Terry was geweest zou ik zo'n loyale maat nooit wegstemmen. Daarom gaan de vergelijkingen met Tom uit Palau ook niet op. Tom domineerde op alle gebieden: tactiek, strategie, fysiek en deed dat zo goed, dat hij niet hoefde te liegen of te bedriegen. Terry mist duidelijk het onderdeel strategie. Je gaat toch niet de kandidaat die het meest loyaal is, wegstemmen vlak voor de merge? Niet slim denk ik zo...
Tom had een driemanschap ontwikkeld (Ian als vriend, Kathy als nummer 3) wat Terry zo had kunnen kopieren (Dan als vriend, Ruth-Marie als 3). De nummers 4 en 5 (Nick en Austin) zouden (net als jennifer en Greg) de illusie kunnen krijgen dat ze alsnog aan de touwtjes zouden trekken, terwijl Terry achter het stuur zat. Maar niks van dit alles, tot twee keer toe heeft Terry een slechte beslissing gemaakt. Desondanks zouden de drie heren van LaMina nog best het spel kunnen domineren na de merge. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Casaya de rest één voor één eruit kickt. Dus we krijgen verschillende coalities te zien, en misschien kan iemand als Cirie dan wel heel ver komen...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #91 Gepost op: 11-03-2006, 20:16:33 »
We moeten echter wel 3 weken wachten op een nieuwe aflevering  :\'(
Ja, what's up with that?! Is er iets speciaals gaande in Amerika dan?

Citaat
Maar dan moeten de medische hulptroepen ook uitroepen, als het dan toch voor iemand moet dan heb ik wel een bepaalde voorkeur.  ;D
Doe maar Shane.  ::jaja::

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #92 Gepost op: 13-03-2006, 17:08:49 »
Als ik Terry was geweest zou ik zo'n loyale maat nooit wegstemmen. Daarom gaan de vergelijkingen met Tom uit Palau ook niet op.

Helemaal mee eens.  ::ok:: Terry had twee zekere stemmen kunnen behouden, met Ruth Marie en Dan. In plaats daarvan zitten ze nu met Sally, die na de merge waarschijnlijk meteen overspringt naar Casaya én die niet heel sterk presteert in de proeven.
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Panama
« Reactie #93 Gepost op: 14-03-2006, 09:46:22 »
Ik had niet verwacht dat Dan weggestemd zou worden, helemaal niet zo dicht bij de samensmelting. Juist omdat hij fysiek niet zo sterk was vormde hij geen (grote) bedreiging na de samensmelting. Daarnaast was hij natuurlijk erg loyaal aan Terry (te loyaal als je het mij vraagt), in Survivor Live gaf hij aan dat hij een goede band met Bruce had en daarom een meerwaarde was. Om een vergelijkbare reden wilde Dan Ruth-Marie niet wegstemmen, deze zou een goede band met Cirie hebben gehad. Ter verdediging van Terry, hij kan wat meer risico nemen dan de anderen.....

Ik kijk wel uit naar de samensmelting, ik denk dat er niet veel over blijft van teamloyaliteit (vooral niet bij Casaya). Dit gecombineerd met de hidden-idol van Terry en de vooruitblik van medische hulptroepen, beloofd veel goeds voor de komende episodes.

Ik heb trouwens nog geen nieuwe favoriet gevonden  :-\\ Het zou makkelijk zijn om dan maar voor Terry te gaan 'rooten', omdat het ook alle schijn heeft dat hij er nog wel even in zit. Ik zou het echter een grote fout vinden van de overgebleven Survivors als ze Terry niet zo snel mogelijk proberen eruit te stemmen (waar dan wel twee tribal-councils voor nodig zijn).
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Re: Survivor Panama
« Reactie #94 Gepost op: 14-03-2006, 10:33:53 »
Ja, what's up with that?! Is er iets speciaals gaande in Amerika dan?
NCAA vindt weer plaats. Dat is het grote college basketbal event. CBS zendt dit evenement uit, zodoende geen survivor.

Re: Survivor Panama
« Reactie #95 Gepost op: 31-03-2006, 15:52:00 »
Eindelijk weer een nieuwe aflevering. Was er toch een beetje uit, maar pikte het snel weer op. En ik vond het toch een verrassende uitzending. Casaya blijft bij elkaar en La Mina wordt (zoals het er nu naar uitziet) stukje bij beetje opgepeuzeld. Het is alleen de vraag of Casaya dit kan volhouden...

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Panama
« Reactie #96 Gepost op: 31-03-2006, 18:21:53 »
Eindelijk weer een nieuwe aflevering. Was er toch een beetje uit, maar pikte het snel weer op. En ik vond het toch een verrassende uitzending. Casaya blijft bij elkaar en La Mina wordt (zoals het er nu naar uitziet) stukje bij beetje opgepeuzeld. Het is alleen de vraag of Casaya dit kan volhouden...

Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat Casaya als een team ging stemmen. Ik vraag me dan ook af wanneer Casaya uiteenvalt, want de manier waarop ze worden neergezet impliceert dit nog steeds. Terry lijkt alleen nog maar een individueel spel te spelen, en ik geef hem groot gelijk. Hij had Nick kunnen redden, maar dan was het nog steeds 5-4 geweest. Tevens was Terry dan geheel afhankelijk geweest van de komende immuniteits uitdagingen of van een mogelijke overloper. Nu is hij in ieder geval verzekert van zes extra dagen in het spel, als hij immuniteit wint komen daar nog eens drie dagen bij. Hoe minder oud-La Mina spelers er nog in het spel zijn hoe meer de aandacht van de oud-Casaya spelers zal gaan naar sterkte van hun eigen positie. Guatemala en Vanuatu hebben laten zien hoe snel de positie van iemand die sterk in de minderheid is kan veranderen.

Oud-Casaya had trouwens tegen Austin gezegd dat hij zou worden weggstemd , vandaar dat hij zijn non-threat strategie uit de doeken deed :P. Het grappige is dat dit hem juist gered heeft. Survivor Insider laat zien dat Nick en Austin dit ook werkelijk geloofden.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #97 Gepost op: 31-03-2006, 20:20:11 »
Ik ben blij dat Nick eruit ligt. :) Van mij mag Casaya nog lang bij elkaar blijven, die lijken me toch een stuk interessanter dan die La Mina's. Maar wat Goyathlay al zegt: zoals het nu in beeld wordt gebracht lijkt het er wel op dat Casaya uit elkaar gaat vallen.
Nog even niks.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #98 Gepost op: 2-04-2006, 12:43:33 »
Het lukt mij nerges om die filmpjes terug te kijken  ::ohno::
There's no show like a reality show ;)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Panama
« Reactie #99 Gepost op: 3-04-2006, 10:21:50 »
Citaat
NICK OR AUSTIN?

Nick and Austin are convinced that one of them will go in tonight's Tribal Council, and they're not wrong. As zero hour approaches, they speculate about which one of them will be out.

NICK (solo): Pretty big night. I'm on the block tonight, myself and Austin. I think it's Austin. Austin thinks it's Austin, and he's planning on departing tonight.

(Austin packs a bag)

AUSTIN (solo): I'm incredibly disappointed that this is most likely my last few hours on the island. The Ex-Casaya camp came in with the numbers at the merge, and we just get picked off one by one, and unfortunately I happen to be first.

(Austin/Nick/Sally/Danielle sit by the fire)

AUSTIN: Well, I can honestly say there's nothing more I could've done.

NICK (solo): I'm crushed right now. It sucks. It's almost like, if he goes, I wanna go.

(Nick/Austin/Danielle gather firewood)

NICK: I'm gonna be a lame duck around here without you, man.

AUSTIN: Yup.

NICK: I'm gonna be hurtin'.

AUSTIN: I'm gonna miss you, kid. I've had fun hanging out, man. I can't wait to do it on, like...real time.

NICK: ...real time.

NICK (solo): He's my #1, he's my boy around here, and once you lose your best confidante, your best friend here, you lose a huge part of the game. I'm losing him tonight, which makes it really hard.

(Austin watches the birds fly away)
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."