Auteur Topic: Survivor 12: Exile Island  (gelezen 83915 keer)

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #100 Gepost op: 4-04-2006, 13:34:59 »
Ik ben blij dat Nick eruit ligt. :) Van mij mag Casaya nog lang bij elkaar blijven, die lijken me toch een stuk interessanter dan die La Mina's. Maar wat Goyathlay al zegt: zoals het nu in beeld wordt gebracht lijkt het er wel op dat Casaya uit elkaar gaat vallen.

ik vond het echt stom dat Nick eruit werd gestemd.
Ze hadden Austin moeten kiezen!
En ik vin die Shane al helemaal zo'n irritante man. Wat een stomme doos is het zeg.
Ik hoop dat mensen hem er snel uitstemmen.

Sally is nog steeds mijn favoriet ::tandpastasmiley::

Re: Survivor Panama
« Reactie #101 Gepost op: 4-04-2006, 16:08:52 »
Sally jouw favoriet? Ik heb niets met haar, en die kniekousen doen haar ook weinig goed.

Wie mijn favoriet is weet ik, ik heb weinig met Shane, Danielle, Courtney en Sally. Een van de andere vier mag van mij wel winnen.

Re: Survivor Panama
« Reactie #102 Gepost op: 7-04-2006, 15:15:55 »
Weer een mooie uitzending van Survivor weer achter de rug. Wat opvallend is, is de (blijvende) eensgezindheid van Casaya. Ik sta er echt versteld van. Zelfs het aanbod van een Immunity Idol zorgt niet voor het overstappen. Dit alles zal inhouden dat Sally (lijkt mij) het volgende slachtoffer zal zijn.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Panama
« Reactie #103 Gepost op: 7-04-2006, 23:57:27 »
Weer een mooie uitzending van Survivor weer achter de rug. Wat opvallend is, is de (blijvende) eensgezindheid van Casaya. Ik sta er echt versteld van. Zelfs het aanbod van een Immunity Idol zorgt niet voor het overstappen. Dit alles zal inhouden dat Sally (lijkt mij) het volgende slachtoffer zal zijn.

Ik begin het zo langzamerhand ook vreemd te vinden, waarom wordt er zo gefocused op de "instabiliteit" van oud-Casaya terwijl daar tot nu toe nog steeds geen reden voor is? Ik ben erg benieuwd waarom de editing zo afwijkt van de vorige elf seizoenen. We worden vaak mislijd door de editing, maar nu wordt er eigenlijk al vanaf de eerste episode geimpliceerd dat oud-Casaya niet eensgezind is terwijl dat tot nu toe nog niet is gebleken tijdens de tribal-councils. Er moet gewoon iets gaan gebeuren anders slaat de hele editing dit seizoen eigenlijk nergens op.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Re: Survivor Panama
« Reactie #104 Gepost op: 8-04-2006, 01:05:23 »
Wat mij verder opvalt, is de suprematie van Terry in de proeven. De enige die een klein beetje bij hem in de buurt bleven (Nick en Austin) zijn nu ook weg. Voor de anderen is het te hopen dat er snel een immuniteitsproef komt, waarin het op geluk of diplomatie (je moet anderen uit een spel schoppen) en dan kunnen ze Terry misschien kwijt raken. Zijn strategische vaardigheden vind ik niet indrukwekkend, zijn vaardigheden in de proeven daarentegen is super. Toen ik de proef zag, had ik wel gelijk de indruk dat hij ver zou kunnen komen. De prestaties van Casaya mensen daarentegen zijn ronduit zwak. De immuniteit kan een grote rol spelen (Danni redde de vorige serie ermee), maar Terry moet het nu al twee afleveringen alleen van de immuniteit hebben, een situatie die ik in Survivor nog niet zo extreem heb gezien.

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #105 Gepost op: 8-04-2006, 23:20:37 »
Wat mij verder opvalt, is de suprematie van Terry in de proeven. De enige die een klein beetje bij hem in de buurt bleven (Nick en Austin) zijn nu ook weg. Voor de anderen is het te hopen dat er snel een immuniteitsproef komt, waarin het op geluk of diplomatie (je moet anderen uit een spel schoppen) en dan kunnen ze Terry misschien kwijt raken. Zijn strategische vaardigheden vind ik niet indrukwekkend, zijn vaardigheden in de proeven daarentegen is super. Toen ik de proef zag, had ik wel gelijk de indruk dat hij ver zou kunnen komen. De prestaties van Casaya mensen daarentegen zijn ronduit zwak. De immuniteit kan een grote rol spelen (Danni redde de vorige serie ermee), maar Terry moet het nu al twee afleveringen alleen van de immuniteit hebben, een situatie die ik in Survivor nog niet zo extreem heb gezien.

Sally kon hem bi jde laatste opdracht toch ook aardig bijhouden ::tandpastasmiley::
Ik hoop trouwens dat Courtney niet op Sally wil stemmen en dat ze danielle ofzo meeneemt.
Misschien loopt het dan nog anders!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #106 Gepost op: 9-04-2006, 20:15:42 »
Overigens vond ik het twee weken geleden superspannend. Ik dacht namelijk dat het in die aflevering zou zijn dat er rescue teams zouden moeten komen. (had niet door dat het bij die preview van drie weken eerder ging om "later in deze reeks")
Dus ik zag al dramatische taferelen van iemand die met zijn hoofd naar beneden op de grond zou vallen en zijn nek zou breken.

Maar helaas.  ;D (nouja, gelukkig maar)
Ben wel benieuwd wat er dan wel zal gebeuren...

Re: Survivor Panama
« Reactie #107 Gepost op: 10-04-2006, 00:14:34 »
Ik hoorde dat er nog wel een rescue-team gaat voorkomen in deze serie. Als het maar niet zo ernstig is als in Survivor 2 (geloof ik). Die vent die totaal gek werd en met zijn handen in het vuur zat...

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Panama
« Reactie #108 Gepost op: 14-04-2006, 13:52:46 »
Het was weer een redelijke voorspelbare aflevering :P Ik stond er alleen wel van te kijken dat zoveel oud-Casaya leden kozen voor hamburgers en cola in plaats van deelname aan de IC. Er zijn al zoveel voorbeelden van een zelfde soort uitdaging waarbij de keuze voor het voedsel ook indirect het einde betekende voor een survivor. Daarnaast kon je wel zien dat Aras ook niet echt blij was dat hij de "taak" kreeg om Terry te verslaan.

Volgende week moet oud-Casaya eindelijk beginnen met het wegstemmen van elkaar, of zal het rescue team dit gaan verhinderen ? Toch ben ik benieuwd wat de uiteindelijke hierarchie zal zijn binnen oud-Casaya.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #109 Gepost op: 14-04-2006, 15:33:43 »
Terri kan even afwachten volgende week maar anders zou ik wanneer hij geen immuniteit heeft een uur voor de eilandraad het idol te voorschijn halen en aangeven dat hij dus gaat bepalen wie er weg gaat als ze op hem stemmen.
Dan gaan ze misschien denken en helemaal niet op Terri stemmen zodat hij het idol kan blijven houden en nooit nodig heeft.
at your service

Re: Survivor Panama
« Reactie #110 Gepost op: 14-04-2006, 23:37:53 »
Ach, heeft Terry nog wel kansen? Hij maakt zich tot dusver niet echt geliefd bij oud-casaya. Zelfs al zou hij de Final Two halen, kan ik me niet voorstellen dat hij gaat winnen. Maar goed, zover is het nog niet, al schat ik zijn kansen op F4 erg hoog in. Hij is bijna onklopbaar in fysieke challenges en mocht er een challenge in zitten die niet fysiek is, dan heeft hij zijn Idol nog.
Interessanter is om te zien, wie van de oud-casaya leden de finale gaan halen. Cirie zit volgens mij voorlopig nog wel goed, net als Courtney en Danielle. Ik schat zo in dat Bruce, Shane en Arras wat lager op de ladder staan.

Maar goed, eerst volgende week maar weer eens afwachten, volgens de geruchten en clous wordt het een heftige medische aflevering, ik ben benieuwd...

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #111 Gepost op: 15-04-2006, 12:25:01 »
Leuke aflevering, ondanks de voorspelbare afloop.  ::ok:: Ik hoop dat Terry volgende week eens de immuniteitsproef verliest en de anderen hem wegstemmen, zodat zijn idol eindelijk uit het spel is. Of dat iemand de idol steelt (zoals Danielle gisteren al probeerde).
Nog even niks.

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #112 Gepost op: 20-04-2006, 09:29:10 »
Overigens vond ik het twee weken geleden superspannend. Ik dacht namelijk dat het in die aflevering zou zijn dat er rescue teams zouden moeten komen. (had niet door dat het bij die preview van drie weken eerder ging om "later in deze reeks")
Dus ik zag al dramatische taferelen van iemand die met zijn hoofd naar beneden op de grond zou vallen en zijn nek zou breken.

Maar helaas.  ;D (nouja, gelukkig maar)
Ben wel benieuwd wat er dan wel zal gebeuren...
Ja ik wacht ook nog steeds op die helicopter ::)
Maarja wat zal er dan gebeuren...? Hopelijk niet met Cirie.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Panama
« Reactie #113 Gepost op: 21-04-2006, 12:01:47 »
Wat een geweldige episode  ::rofl:: Ik heb volgens mij nog nooit zo veel gelachen tijdens een episode van Survivor. Shane begint echt door te draaien: hij helpt naakt mee aan de evacuatie van Bruce, hij dreigt Courtney te vermoorden, is diep beledigt dat Cirie hem niet koos en verteld ondertussen dat Courtney de zaken te persoonlijk neemt, noemt Courtney een psycho en gedraagt zich hysterisch tijdens de reward challenge. De bedreiging van Shane aan Courtney was natuurlijk een grap, maar wel erg grof vooral door de manier waarop Shane de bedreiging vormgaf :P

Ik had trouwens wel met Bruce te doen, op deze manier het spel verlaten wens ik eigenlijk niemand toe. Terry profiteert natuurlijk het meeste van het vertrek van Bruce. Zijn begint steeds zwaarder te tellen. Trouwens Aras liet wel heel duidelijk blijken dat hij de reward niet wilde winnen door Terry te kiezen als persoon die "het minst goed in zijn eentje kan overleven". Ik blijf deze uitdaging geniaal vinden, iedereen weet waarvoor de uitdaging bedoeld is en toch heeft het invloed op de groep als een geheel.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Re: Survivor Panama
« Reactie #114 Gepost op: 22-04-2006, 14:55:25 »
Inderdaad, prachtige aflevering. Echter, voor volgende afleveringen belooft dit weinig goeds. Mensen als Shane en Courtney zullen niet het spel gaan omdraaien, nee hoor. Zij zullen lopen smeken en pleiten om langer in het spel te blijven. Terry is niet veilig, als hij geen immuniteit wint zal hij gekozen worden (daardoor verliest hij immunity idol). Prachtig om de reacties van Shane (Shane die zegt: Courtney die is echt crazy  ::rofl::) en Courtney (ben ik de meest vervelende in het kamp??) te zien.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #115 Gepost op: 23-04-2006, 12:15:32 »
Terry lijkt me nu haast wel een zekerheidje voor de final-4. Ik zie hem nog wel minstens één immuniteitsproef winnen en ik vraag me af of de andere vijf mensen nog wel en masse op Terry gaat stemmen als hij een proef verliest (de Immunity Idol verloor toch zijn kracht als ze de Final-4 bereikten?). Het wordt nu wel echt onvoorspelbaar, ik heb geen enkel idee wie van de andere vijf volgende week moet vertrekken.  ::ok::
Nog even niks.

Re: Survivor Panama
« Reactie #116 Gepost op: 24-04-2006, 18:57:23 »
Ik heb toch wel het idee dat Shane en Courtney onderaan het rijtje zitten. En daar kan de complicerende factor bijkomen, als Terry met zijn Im. Idol iemand anders gaat wegstemmen. Interessant dus!

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #117 Gepost op: 25-04-2006, 09:57:21 »
Wel zielig voor Bruce dat hij er zo uit moet.
Verder vind ik het leuk dat de groep een beetje uit elkaar valt.
Ik hoop natuurlijk dat Shane er nu eens een keer uitgaat.
Maar dat zal wel niet omdat hij iedereen laat zweren op het graf van een familielid..

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Panama
« Reactie #118 Gepost op: 27-04-2006, 09:19:22 »
Gisteren ontvangen:



Ik heb direct de eerste zes afleveringen bekeken, het blijft een van de beste seizoenen ooit :) Het commentaar van de kandidaten is ook interessant, ze geven aardig wat inside informatie. Rupert, Sandra en Christa geven drie episodes commentaar en John, Burton, Andrew en Ryan geven ook drie episodes commentaar.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #119 Gepost op: 27-04-2006, 18:52:54 »
*jaloers*   ::schaam:: :D

Mooie cover! Alleen had Sandra van mij vooraan mogen staan, in plaats van Rupert.
Nog even niks.