Auteur Topic: Myyrä 2019 (De Mol Finland) - bespreek hier de afleveringen in spoilertags  (gelezen 15954 keer)

Offline salb

  • Forumlid
Toelichting door Heinz: In dit topic bespreken we de afleveringen van Myyrä 2019. We doen dit in spoilertags omdat niet iedereen de serie in hetzelfde tempo zal kijken. (Ondertitels en downloads bespreek en vind je in een ander topic, namelijk hier.)



Hallo,

Een tijdje geleden heb ik ontdekt dat er vorig jaar een molseizoen werd uitgezonden in Finland. Aangezien hier nog geen topic over bestond heb ik dit aangemaakt. Via https://www.mtv.fi/sarja/myyra-33006317 kan je met behulp van VPN de afleveringen bekijken. Aangezien ik geen Fins begrijp dacht ik de afleveringen te downloaden en via You Tube te vertalen maar dit lukt mij niet.
Misschien zijn er anderen ook geïnteresseerd in dit programma?
« Laatst bewerkt op: 2-11-2020, 09:40:16 door Heinz »

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Oeh wat ziet dit er vet uit ::bravo:: Puur op basis van de eerste twee minuten - en zonder iets te verstaan - zou ik zeggen dat dit één van de betere buitenlandse Molreeksen is :D Lijkt er ook op dat ze een mooie mix van opdrachten uit zowel De Mol als WIDM hebben genomen ::joehoe::
...óf niet!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Oeh wat ziet dit er vet uit ::bravo:: Puur op basis van de eerste twee minuten - en zonder iets te verstaan - zou ik zeggen dat dit één van de betere buitenlandse Molreeksen is :D Lijkt er ook op dat ze een mooie mix van opdrachten uit zowel De Mol als WIDM hebben genomen ::joehoe::
Ja, dat dacht ik dus ook. Ziet er vet uit inderdaad ::bravo:: Ik heb nog paar (5) minuutjes verder gekeken. Bij de eerste proef dacht ik wel even is dit nu de mol of Expeditie Robinson? Maar dat komt omdat ze beginnen op een eiland (van een boot in het water springen) en ook allemaal op een rijtje in een cirkel staan om het water in te gaan duiken :P
« Laatst bewerkt op: 17-08-2020, 11:19:15 door MollenvangR-Art »

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Mahtava ::bravo:: Ik ga gelijk kijken :D

EDIT: Heel erg leuk ::bravo::

Laten we vanaf nu de afleveringen in spoilertags bespreken :)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik ga proberen de opdrachten hier schematisch bij te houden :)
De kandidaten zijn, in volgorde van opkomst in de leader: Joonas, Katriina, Juho, Irene, Pentti, Tuija, Olli, Eerika, Pietari (Pietu), Matias, Lotta

Opdracht 1:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Opdracht 2:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 6-11-2020, 00:03:17 door Pac »
...óf niet!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Ze zijn al wel los te downloaden op stack, maar dan zal ik de versie er zo met gebrande ondertitels bij zetten.



Spoiler: aflevering 1 (klik om te tonen/verbergen)

Hier nog even de kandidaten met namen:
« Laatst bewerkt op: 29-10-2020, 12:26:56 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Is de beeldkwaliteit een beetje goed met de opnames die ik maak? Ik zal z.s.m. de overige afleveringen opnemen. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Voor mij is het goed genoeg in ieder geval.  ::ok::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Ik ben net klaar met de aflevering kijken, bedankt voor het download/uploaden (and thank you Kirstunvartija for the translation!!)  ::bravo::  soms werd de kwaliteit wat korrelig via Youtube, maar dat kan ook zeker aan mijn Wifi liggen. Echt storend vond ik het niet, want je let toch meer op ondertiteling nu. Ik vond het wel fijn om een niet-Nederlandse aflevering te kijken, weer even een ander perspectief voordat we in januari verder gaan.


Hopelijk wordt het vervolgd met de overige afleveringen zodra iedereen tijd heeft voor zijn/haar aandeel!  ::joehoe::
Talk less, smile more

Offline Kirstunvartija

  • Forumlid
If you are interested in getting to know the contestants, here are the contestant bios from the official website (I won't link them because of spoilers about the season and the identity of the mole). Please note that I have not translated them but they are translated by Google Translate. Therefore the language can be off. Message 1 / 2

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Kirstunvartija

  • Forumlid
Message 2 / 2
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Starting translate the second episode soon.

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Message 2 / 2

Starting translate the second episode soon.
Amazing, thank you so much!  ::bravo::  also for the profiles of the candidates, it was a bit difficult to remember all the names in one hour. Now we can get to know them a bit better  ;D
Talk less, smile more

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
By chance I came upon the stack from brtdm and saw the first Myrra episode.
Thank you all for the download, the subtitels and the timing of it. Very much appreciated  ::bravo::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

And seeing this number of responses in an off mol period in time, shows there is great interest in this project    ::jaja::

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Leuke eerste aflevering! Die Pietari had wel een paar hilarische uitspraken, haha.

Afhankelijk van hoe snel er nieuwe ondertitelingen komen en hoeveel mensen er blijven kijken zal ik kijken wat het handigste is qua topics. Alles in één topic en dan altijd maar spoilertags als je iets inhoudelijks zegt of misschien meerdere topics.

Een aparte voor de downloads lijkt me wel al het beste.

Offline SmartMark15

  • Forumlid
Hello, English speaking fan here saying that I'm very supportive and grateful for the work put into subtitling this series. Hoping it can continue in full! Hoping one day that the same can be done for the older Belgian seasons and willing to help in that regard if there's any way I can. Thank you again!

Thank you for the work and translation  ::bravo::

Vond het een leuke eerste aflevering, ben benieuwd naar de rest :)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik heb net ook aflevering 1 gekeken, erg leuk! ::bravo::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Voordat ik aflevering 2 ga kijken doe ik nog een gok (met amper nog alle namen van de kandidaten op een rijtje):
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 5-11-2020, 21:35:43 door Pac »
...óf niet!