Auteur Topic: [Duitse molserie 2020] The Mole (vanaf 6 mei)  (gelezen 67980 keer)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Duitse molserie 2020] The Mole (vanaf 6 mei)
« Reactie #440 Gepost op: 8-06-2020, 00:47:09 »
Ik ben benieuwd of er nog een keer 2 personen gaan afvallen in één eliminatie. Na een rood scherm wordt er steeds nadrukkelijk gezegd dat de rest allemaal door is.

De laatste zin van BossHoss deze aflevering is ook 'Er blijft er maar één over.' 'En de Mol'.

Al verwacht ik gewoon dat het mooi klinkt, want een finale met twee lijkt me heel erg raar.




Ik hoor nu net weer 'über sieben Brücken mußt du gehen' vanaf 6:34 en de stem lijkt nogal op die van Colleen. De mannenstem op het einde (7:20) lijkt dan weer op die van Sascha van BossHoss. Het zal toch niet hè?  ::ohno::
Bij elke test krijgen we ook ter geruststelling te horen dat er 1 mol is. Ik denk dat we hier niets achter moeten zoeken. Voor de kijkers die het programma nog niet kennen is het misschien dat ze erbij zeggen dat de rest door is.

Edit
Zou er nog een aanwijzing kunnen zitten in de woordgrapjes van Yves?
Stille Wasser sind Yves (tief)
Jokerface (pokerface)
Zouden dus een T en een P op kunnen leveren. Nu nog een O en dan heb je al POT.
« Laatst bewerkt op: 8-06-2020, 11:45:48 door MartinJ »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Duitse molserie 2020] The Mole (vanaf 6 mei)
« Reactie #441 Gepost op: 8-06-2020, 15:14:13 »
Ik denk het niet. Ik denk dat de BossHoss of de kandidaten Stille wateren Yves hebben bedacht, en die weten niet wie de mol is.


Zullen we nog een bingo maken?  :P
- Martin: 'Ganz erlich...'
- Aaron: 'hässlich'
- Jessy spreekt heel langzaam.
- Alac begint met: 'Leute, ...'
- BossHoss met een vaag intermezzo.
- Voice-over stelt weer een domme vraag.
- Jokers worden spontaan in het spel gebracht.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Duitse molserie 2020] The Mole (vanaf 6 mei)
« Reactie #442 Gepost op: 8-06-2020, 16:23:52 »
 ::rofl::

Het valt me trouwens op dat Alac (die baardige BossHoss) het woord Leute uitspreekt als 'loide' (met een D). Is dat standaard-Duits of coole cowboys-Duits?

Meer on-topic: ik dacht nog even dat er een hint kon zitten in de muziek die de straatmuzikanten op locatie speelden. De eerste speelde Fly me to the Moon van Frank Sinatra, dus wie weet een. Is alleen de tweede één of ander Spaanstalig nummer en de derde instrumentaal :-\\ Wordt dus lastig uitzoeken.
...óf niet!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Duitse molserie 2020] The Mole (vanaf 6 mei)
« Reactie #443 Gepost op: 8-06-2020, 16:32:43 »
Of die straatmuzikanten spelen daar altijd en ze hebben even gevraagd of ze er kokers mochten neerzetten??

Alac heeft trouwens sowieso al een cowboy-Duits accent.
Ik kom er ook pas net achter dat de artiestennamen van Alec en Sascha 'Boss Burns' en 'Hoss Power' zijn.  ;D



En dit moment ook  ::rofl:: >:D

« Laatst bewerkt op: 8-06-2020, 17:48:50 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Duitse molserie 2020] The Mole (vanaf 6 mei)
« Reactie #444 Gepost op: 9-06-2020, 11:29:24 »
Lol , vandaar de naam boss hoss ( naar een motormerk)

De mol die zingt ze zouden het  zomaar van de vlamingen kunnen hebben meegepakt.

Apropos muziek , mijn eerste kennismaking Met boss hoss. The voice Germany Met een cover van heroes van Bowie door alle coaches( nena, rhea, Xavier naidoo en boss hoss).

Ze hebben ook een mooi samenwerkingsverband gehad Met ilse de Lange ( common linnets) en dos bros ja dat Met zon clip niet iedereen blij was moge duidelijk zijn.

Dus muziek —->boss hoss <—— de mol —-> muziek her zou zomaar kunnen.
« Laatst bewerkt op: 9-06-2020, 11:54:54 door Tarbozan »

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Duitse molserie 2020] The Mole (vanaf 6 mei)
« Reactie #445 Gepost op: 10-06-2020, 12:17:49 »
Meer on-topic: ik dacht nog even dat er een hint kon zitten in de muziek die de straatmuzikanten op locatie speelden. De eerste speelde Fly me to the Moon van Frank Sinatra, dus wie weet een. Is alleen de tweede één of ander Spaanstalig nummer en de derde instrumentaal :-\\ Wordt dus lastig uitzoeken.
Over muziek gesproken, wanneer krijgen we eens een nummer van Elvis Presley? Zoals algemeen bekend was de tweede naam van Elvis Aaron...

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Duitse molserie 2020] The Mole (vanaf 6 mei)
« Reactie #446 Gepost op: 10-06-2020, 12:52:51 »
Waarschijnlijk is de volgende afvaller al bekend. Er was in een promo een hand te zien bij een rode scanner. Die hand is maar naar één persoon te leiden.

Maar het vreemde is dat er bijna niemand aan de tafel zit.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 10-06-2020, 13:05:47 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [Duitse molserie 2020] The Mole (vanaf 6 mei)
« Reactie #447 Gepost op: 10-06-2020, 21:05:58 »
Wat is die Aaron toch een verschrikkelijke dramaqueen zeg  ::niet-ok::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Duitse molserie 2020] The Mole (vanaf 6 mei)
« Reactie #448 Gepost op: 10-06-2020, 21:11:03 »
'Oder ist das Taktik?'



Martin ontdekt even een Vlaamse hint.  :o
(Maar wel richting de verkeerde persoon)
« Laatst bewerkt op: 10-06-2020, 21:47:12 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Duitse molserie 2020] The Mole (vanaf 6 mei)
« Reactie #449 Gepost op: 10-06-2020, 22:00:36 »
Wat gaat er nu gebeuren? Nog iemand naar huis?  :o

Oh, en mag alsjeblieft een gifje van Martin met zijn verbouwereerde kop en Aaron eb Yves die zich tegelijkertijd naar hem omdraaien  ::rofl::
...óf niet!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Duitse molserie 2020] The Mole (vanaf 6 mei)
« Reactie #450 Gepost op: 10-06-2020, 22:02:07 »
Ja, dat gifje stond ook al op mijn planning.  ::rofl::



Ik ben benieuwd of er nog een keer 2 personen gaan afvallen in één eliminatie. Na een rood scherm wordt er steeds nadrukkelijk gezegd dat de rest allemaal door is.

Nou, is dat mysterie ook voorbij.  ::tandpastasmiley::



Ach, de Duitsers zijn er ook uit hoor:
https://twitter.com/vanussi2012/status/1270807446475472896?s=19
 ;D
« Laatst bewerkt op: 10-06-2020, 22:18:08 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Duitse molserie 2020] The Mole (vanaf 6 mei)
« Reactie #451 Gepost op: 10-06-2020, 22:17:44 »
Tof einde ::oink:: Geweldige setting ook. Zou wel eens een briljante (en originele!) twist kunnen worden!
...óf niet!

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Duitse molserie 2020] The Mole (vanaf 6 mei)
« Reactie #452 Gepost op: 10-06-2020, 22:22:05 »
En nu? Moeten ze raden wie van de twee de test het slechts heeft gemaakt. Raden ze goed dan moet deze naar huis. Raden ze het fout moet dan degene die de test als één na slechtst maakt naar huis? Is dat de ander met het rode scherm of juist één van degenen die een groen scherm te zien kregen?

Edit
Lijkt op de eliminatie van DE MOL Belgie seizoen 2017 aflevering 3. Toen kregen de kandidaten echter alleen zelf te zien of ze een rood of groen scherm hadden en moesten ze raden wie het rode had. Ze raadden toen verkeerd (Annelies) en toen moest de kandidaat met één na slechtste score naar huis. Er volgde dus weer een eliminatie en ditmaal kreeg Annelies weer als eerste haar scherm te zien. Dit zou rood zijn als zij de test als één na slechtst had gemaakt. Maar ze kreeg groen. Uiteindelijk kreeg Marzena het rode scherm en die ging dus eigenlijk ten onrechte naar huisl
« Laatst bewerkt op: 10-06-2020, 22:34:18 door MartinJ »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Duitse molserie 2020] The Mole (vanaf 6 mei)
« Reactie #453 Gepost op: 10-06-2020, 22:27:58 »
Raden lijkt me niet, dan kunnen ze kiezen wie er naar huis gaat.
Ik denk dat Jessica en Colleen zelf vooral moeten gaan strijden. Maar ik ben erg benieuwd. Hele leuke twist.  ::bravo::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Duitse molserie 2020] The Mole (vanaf 6 mei)
« Reactie #454 Gepost op: 10-06-2020, 22:42:42 »
Raden lijkt me niet, dan kunnen ze kiezen wie er naar huis gaat.
Ik denk dat Jessica en Colleen zelf vooral moeten gaan strijden. Maar ik ben erg benieuwd. Hele leuke twist.  ::bravo::
Heb mijn vorige post inmiddels aangepast.
Als Jessica en Colleen moeten gaan strijden dan hadden ze wel kunnen zeggen dat de rest door is en is er voor hun geen rol meer weggelegd, wat minder interessant is. Wat zou kunnen is dat Jessica en Colleen moeten gaan uitleggen waarom zij niet de test het slechts hebben gemaakt en dat de andere 3 uiteindelijk moeten stemmen wie van de 2 zij denken dat de test het slechts hebben gemaakt. Als ze verkeerd kiezen zou dan de één na slechtste naar huis moeten want niet noodzakelijkerwijs de andere van de 2 is. Dan is het weer vergelijkbaar met de Belgische variant alleen met een grotere kans om juist te raden. En dus ook meer kans dat de rechtmatige kandidaat naar huis moet.

Laten ze zich dan onbewust leiden door het eerste rode scherm dat ze te zien kregen en wijzen ze dan dus Colleen aan? Of kiezen ze voor Jessica zodat zij naar huis moet mocht ze de test het slechtst hebben gemaakt, wat eigenlijk ook voor de hand ligt. Maar, als ze dan toch fout blijken te zitten kunnen de druiven voor de andere 3 wel weer zuur zijn en is Jessica de lachende derde.

De truc moet zijn dat het niet zo is dat de 2 slechtste scores per definitie de rode schermen kregen want anders kan degene die niet naar huis gaat afgeschreven worden als mol. Dus moet wel haast het Belgische scenario worden gevolgd, maar dan met meer aanwijzing wie de test het slechtst maakte .
« Laatst bewerkt op: 10-06-2020, 22:51:22 door MartinJ »

Online MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Duitse molserie 2020] The Mole (vanaf 6 mei)
« Reactie #455 Gepost op: 10-06-2020, 22:47:25 »
Zullen we nog een bingo maken?  :P
- Martin: 'Ganz erlich...'
- Aaron: 'hässlich'
- Jessy spreekt heel langzaam.
- Alac begint met: 'Leute, ...'
- BossHoss met een vaag intermezzo.
- Voice-over stelt weer een domme vraag.
- Jokers worden spontaan in het spel gebracht.

Bingo!
Maar... Ganz ehrlich, leuke twist vandaag. Ben benieuwd.  ::vergroot::
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Duitse molserie 2020] The Mole (vanaf 6 mei)
« Reactie #456 Gepost op: 10-06-2020, 22:48:02 »
Oh ja, dat zou dan nog kunnen. Ik zou het alleen wel een beetje jammer vinden als 2 keer dit seizoen de een-na slechtste kan afvallen.

Mocht het wel zo zijn, hoop ik dat de groep door middel van opdrachten aanwijzingen verdienen, zodat ze een grotere kans hebben om goed te gokken.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Duitse molserie 2020] The Mole (vanaf 6 mei)
« Reactie #457 Gepost op: 10-06-2020, 22:49:04 »
Maar zeiden de BossHoss niet tegen Jessica en Colleen dat één van hen beide naar huis zou moeten?

Ik verwacht een ander soort twist. Ik ben benieuwd  ::jaja::
...óf niet!

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Duitse molserie 2020] The Mole (vanaf 6 mei)
« Reactie #458 Gepost op: 10-06-2020, 23:08:37 »
Maar zeiden de BossHoss niet tegen Jessica en Colleen dat één van hen beide naar huis zou moeten?

Ik verwacht een ander soort twist. Ik ben benieuwd  ::jaja::
Dat zeiden ze niet.
Tegen Jessica zeiden ze bij het rode scherm: je weet wat dat betekent.
Tegen Jessica en Colleen zeiden ze aan het einde: Jullie krijgen nu van ons nog een kans om weer in het spel te komen. Dat wil volgens mij niet zeggen dat de ander dan automatisch afvalt. Ze krijgen namelijk beide een kans om terug te komen in het spel.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Duitse molserie 2020] The Mole (vanaf 6 mei)
« Reactie #459 Gepost op: 10-06-2020, 23:58:36 »
« Laatst bewerkt op: 11-06-2020, 00:02:45 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?