Auteur Topic: The Mole Australia 6  (gelezen 260779 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #240 Gepost op: 24-07-2013, 21:19:08 »

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #241 Gepost op: 24-07-2013, 21:24:39 »
Bij de uitleg van de eerste opdracht loopt er een beestje/vlieg over de nek van Shura... ik krijg er jeuk van.  :-\\

EDIT>
Aflevering gezien. Erg leuke aflevering, met een paar mooie opdrachten...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 24-07-2013, 23:23:30 door Rat »

Offline Hulst

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'Allemaal Theater'
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #242 Gepost op: 24-07-2013, 23:32:19 »
EINDELIJK! Wat ben ik blij nu zeg,
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
is eruit en ik vind het geweldig! Dat was echt de enige van nou ga maar lekker weg met je gezicht, ga er maar lekker even uit. Yes!

Wat me opviel
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Mijn Top 3:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Ik dank u voor uw tijd
候选人谁是鼹鼠初中?

Offline Foaly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #243 Gepost op: 24-07-2013, 23:55:45 »
Spoiler: aflevering 8+9 (klik om te tonen/verbergen)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #244 Gepost op: 25-07-2013, 14:50:17 »
Prachtige dubbele aflevering weer. Hele leuke gevarieerde opdrachten. :)

Spoiler: aflevering 8+9 (klik om te tonen/verbergen)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #245 Gepost op: 28-07-2013, 14:28:41 »
Echt leuke afleveringen, 8 & 9.. Zo jammer dat het traag op gang kwam want afgezien van die opgeblazen mannelijke ego's van sommige mensen vind ik de serie zeker de moeite van het bekijken waard.. meer dan die van bepaalde andere series in het verleden in elk geval tot nu toe. :)

Tijd voor wat speculatie..

Als we toch in beelden denken, qua Molhint en dergelijke, waarom dan geen hint stoppen in deze tram-challenge? Er bestaat voor zover ik kan nagaan geen echte metro in Melbourne dus dit is as close as they could get in termen van die analogie. De Mol is bovengronds maar gaat feitelijk ondergronds.. Mooi beeld als ze zover gekomen mochten zijn..  ::rofl::

Dat laatste is niet té ver gedacht gezien het feit dat de oorspronkelijke challenge daadwerkelijk in de 'Molgangen' metro van Bs Aires werd gedaan dus, wie weet hebben ze daar inspiratie aan opgedaan??

Voortbordurend op dat idee de volgende speculatie:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 28-07-2013, 14:30:46 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Foaly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #246 Gepost op: 28-07-2013, 18:07:37 »
@Heinz:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Over de kandidatengroep/casting: ik vind het eigenlijk nog best wel meevallen. Sam, Alex en Mozzie vind/vond ik inderdaad door hun grote ego nogal irritant, en met Shaun moet ik het ook niet zo hebben, maar voor de rest vind ik het wel een fijne groep :) (Zeker als je bijvoorbeeld vergelijkt met USA5, waar er zo goed als iedere aflevering ruzie was tussen de kandidaten - waar ik ook wat voor vreesde toen ik de beschrijving van deze kandidaten las - is deze groep heel wat leuker om naar te kijken op dat vlak).
« Laatst bewerkt op: 29-07-2013, 01:03:46 door Foaly »

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #247 Gepost op: 28-07-2013, 23:57:54 »
Echt leuke afleveringen, 8 & 9.. Zo jammer dat het traag op gang kwam want afgezien van die opgeblazen mannelijke ego's van sommige mensen vind ik de serie zeker de moeite van het bekijken waard.. meer dan die van bepaalde andere series in het verleden in elk geval tot nu toe. :)

Tijd voor wat speculatie..

Als we toch in beelden denken, qua Molhint en dergelijke, waarom dan geen hint stoppen in deze tram-challenge? Er bestaat voor zover ik kan nagaan geen echte metro in Melbourne dus dit is as close as they could get in termen van die analogie. De Mol is bovengronds maar gaat feitelijk ondergronds.. Mooi beeld als ze zover gekomen mochten zijn..  ::rofl::

Dat laatste is niet té ver gedacht gezien het feit dat de oorspronkelijke challenge daadwerkelijk in de 'Molgangen' metro van Bs Aires werd gedaan dus, wie weet hebben ze daar inspiratie aan opgedaan??

Voortbordurend op dat idee de volgende speculatie:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Ik heb eerder deze week een screenshot van datzelfde plaatje geschoten, omdat ik ook een (vergezochte hint) in de opdracht zag/zocht...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #248 Gepost op: 29-07-2013, 17:31:46 »
Joehoe ::joehoe::

Ik loop een week achter omdat ik op vakantie was, maar ik ben nu eindelijk klaar en ben er achter wie het is na aflevering 6+7 (dus niet deze aflevering)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
...óf niet!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #249 Gepost op: 29-07-2013, 17:34:20 »
Heeft iemand voor mij een link waar ik alle episodes kan bekijken,

Alvast bedankt
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #250 Gepost op: 29-07-2013, 17:57:56 »
In dit topic staan links naar alle aflverigen. GEwoon zelf even door de pagina's heen spitten. Het zijn er maar 13 dus dat valt mee.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #251 Gepost op: 29-07-2013, 18:01:16 »
Oké, dan ga ik woensdag aan de slag want morgen zit ik de hele dag in een auto terug naar huis

Bedankt voor je antwoord
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #252 Gepost op: 29-07-2013, 18:36:18 »
Na mijn vakantie en veel diverse werkzaamheden ben ik eindelijk helemaal bij met kijken, t/m aflevering 8/9 en dit zijn mijn verdachten:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #253 Gepost op: 29-07-2013, 19:20:15 »
Ehm, hoi, als ik de aflevering wil hervatten en ik start hem opnieuw op een scroll naar ca. 50 minuten, krijg ik een foutmelding en speelt de video niet meer af (vidbull). Kan ik sneller daar komen dan de video maar vanaf het begin te laten afspelen? ???
...óf niet!

Offline De Bolle

  • Winnaar pool WIDM 2011
  • Forumlid
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #254 Gepost op: 30-07-2013, 01:36:44 »
Ik sluit me volledig aan bij Tsubasa. Ben er ook eindelijk aan toegekomen om de eerste 9 afleveringen te bekijken (ik heb de kunst van torrent download nu aardig onder de knie, wat een uitvinding!) en ik zit ook op die 2 personen als mogelijke mol.
Vind het een ontzettend leuke serie en ik vind het juist heel leuk dat de meeste opdrachten bekend zijn van de Nederlandse series, dat geeft me zelfs een beetje een trots gevoel!   ::trots::
Ik moest kloppen want de bel doet het niet

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #255 Gepost op: 30-07-2013, 17:10:02 »
 8)
Spoiler: eindelijk afgekeken (klik om te tonen/verbergen)
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #256 Gepost op: 31-07-2013, 13:02:57 »
Op FB: "Due to a scheduling change, ‪#‎TheMoleAU‬ will not air in Melbourne, Adelaide and Perth tonight, but will catch up next week."

Hopelijk woont degene die de aflevering altijd online zet niet in een van die steden. (Wat een mollenstreek weer!)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #257 Gepost op: 31-07-2013, 16:39:56 »
Op FB: "Due to a scheduling change, ‪#‎TheMoleAU‬ will not air in Melbourne, Adelaide and Perth tonight, but will catch up next week."

Hopelijk woont degene die de aflevering altijd online zet niet in een van die steden. (Wat een mollenstreek weer!)

So wie so bizar dat dat in Australië blijkbaar niet landelijk maar regionaal geregeld is, en voor molfans lijkt het me ook niet leuk als je een aflevering niet kunt zien terwijl andere regio's al theorieën zitten uit te wisselen. Misschien nog wel erger als die NL afl.2 uit 2012 die een dag eerder online was.  ::ohno::
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #258 Gepost op: 31-07-2013, 21:59:13 »
Iemand anders afleveringen 10-11 al gespot?

Offline Hulst

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'Allemaal Theater'
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #259 Gepost op: 31-07-2013, 23:29:31 »
Nou dat gaat hem niet worden vanavond ben ik bang
候选人谁是鼹鼠初中?