Auteur Topic: Survivor 25: Philippines  (gelezen 52515 keer)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #80 Gepost op: 17-12-2012, 20:24:38 »
om eerlijk te zijn, Abi is waarschijnlijk nu mijn favoriete van het hele seizoen  ::rofl::

En het is nu officiëel

Abi-Maria
Russell
Angie
RC
Malcolm
Michael
Dawson
Jonathan
Lisa
Artis

Zane
Denise
Pete
Dana
Katie

Roxy
Carter
Jeff



nogal ondermaatse winnaar :-/
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #81 Gepost op: 17-12-2012, 20:59:47 »
Argh Malcolm..  :(

Tsja what can I say. Enige positieve is dat Lisa niet won  :P Oh en gelukkig zat Penner in de jury! (d.w.z.: Gelukkig was ie niet een pre-jury boot :) )

Nu de reunion nog ergens zoeken..

EDIT:.. kan nergens een goede torrent vinden voor de reunion
« Laatst bewerkt op: 17-12-2012, 21:25:15 door TheeZakje »

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #82 Gepost op: 17-12-2012, 21:51:39 »
Ik vond het echt een geweldig seizoen. Bijna de hele cast was gewoon goed en bijna alle afleveringen waren interessant. Echt het beste seizoen sinds Heroes vs Villains. ;D

De enige minpuntjes waren dat Lisa veel te veel aandacht kreeg (Hoewel haar verhaal wel interessant was, werd het verschrikkelijk opgeblazen) en dat sommige personen die mij wel interessant leken bijna niet getoond werden (Artis & Dawson voornamelijk).

De cast was ook één van de beste ooit. Alleen Carter en Dana waren wat saai en RC was verschrikkelijk in de Ponderosa filmpjes, maar de rest was wel interessant en/of leuk.

Ik was trouwens best verrast dat Denise won. Ik vond haar net iets te arrogant overkomen bij de juryvragen en dacht dan ook dat Michael zou winnen. Het maakte me eigenlijk niet zo heel veel uit wie zou winnen. Iedereen van de laatste vijf had wat mij betreft mogen winnen :)

Argh Malcolm..  :(

Tsja what can I say. Enige positieve is dat Lisa niet won  :P Oh en gelukkig zat Penner in de jury! (d.w.z.: Gelukkig was ie niet een pre-jury boot :) )

Nu de reunion nog ergens zoeken..

EDIT:.. kan nergens een goede torrent vinden voor de reunion
Ik PM je wel een link naar een goede torrent.  ;)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #83 Gepost op: 17-12-2012, 22:36:57 »
Oke ik lees dus dat Lisa de fan favorite net wint van Malcolm? Hoe dan? Hoe dan mensen!!

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #84 Gepost op: 21-12-2012, 03:52:28 »
Oke ik lees dus dat Lisa de fan favorite net wint van Malcolm? Hoe dan? Hoe dan mensen!!
Ik hoopte ook dat zij zou winnen. Ben eerlijk gezegd ook verbaast dat weinig mensen haar hier leuk vinden. Vond het zelf erg interessant om haar innerlijke conflicten zo mee te maken. En daarnaast is ze het typische lieve vrouwtje, waarvoor veel mensen denk ik snel een zwak hebben. En daar ben ik er een van. Hoopte ook dat ze zou winnen, en had eigenlijk ook meer stemmen op haar verwacht. Maar Denise heeft het goed gespeeld, het is haar zeker gegund.

Ben wel benieuwd wie de nieuwe favorieten zijn waartegen de fans het op moeten gaan nemen nu. Zullen er al spelers uit dit seizoen terug keren? Dan hoop ik toch op RC of Abbi. Lisa zou het een tweede keer denk ik nooit zo ver schoppen.
There's no show like a reality show ;)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #85 Gepost op: 21-12-2012, 12:46:48 »
ik weet welke tien er getipt zijn dus ik zou de Caramoan topic kunnen maken om het erin te zetten.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #86 Gepost op: 21-12-2012, 15:39:33 »
Ik hoopte ook dat zij zou winnen. Ben eerlijk gezegd ook verbaast dat weinig mensen haar hier leuk vinden. Vond het zelf erg interessant om haar innerlijke conflicten zo mee te maken. En daarnaast is ze het typische lieve vrouwtje, waarvoor veel mensen denk ik snel een zwak hebben. En daar ben ik er een van. Hoopte ook dat ze zou winnen, en had eigenlijk ook meer stemmen op haar verwacht. Maar Denise heeft het goed gespeeld, het is haar zeker gegund.

Ben wel benieuwd wie de nieuwe favorieten zijn waartegen de fans het op moeten gaan nemen nu. Zullen er al spelers uit dit seizoen terug keren? Dan hoop ik toch op RC of Abbi. Lisa zou het een tweede keer denk ik nooit zo ver schoppen.

Ik zei dus dat ik niet hoopte dat ze zou winnen  :P

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #87 Gepost op: 5-02-2013, 13:09:14 »
Dit seizoen was voor mij het laatste in mijn inhaalbeweging der survivorseizoenen. Ik vond het een van de betere, volgens mij omdat er met 3 kampen gespeeld werd en dat daardoor de voorspelbaarheid verminderde. Terechte winnares trouwens   :)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #88 Gepost op: 2-04-2013, 14:13:32 »
Ik was altijd verbaasd toen bleek bij de reunie dat Malcolm niet gewonnen zou hebben als hij de finale gehaald had. Dit filmpje schepte behoorlijk wat duidelijkheid xD


Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #89 Gepost op: 14-08-2013, 14:46:52 »
Weet iemand waarom ze nu niet meer de regel hebben dat dezelfde persoon niet in back-to-back challenges op de bank mag zitten? Dit regeltje was 1 van de vele vaste zinnen die Probst uitsprak bij een challenge.

Ondanks dat Penner met heel zijn ziel dit spel speelt en velen hem zo goed vinden, heeft hij toch een enorme fout gemaakt door zich niet aan een F6 te willen commiten. Voor iemand met zijn Survivorervaring toch wel een beginnersfout. Zelfde voor Malcolm toen Denise om zijn steun vroeg bij de F4 en hij die niet gaf en zij in panic mode ging.

Ik vond wel dat ze vrij kort door de bocht gingen toen Jeff wilde kijken of Malcolm gewonnen zou hebben als hij in de final 3 zat (met Denise). Maar ondanks dat met Denise samen de meest logische was, hebben ze niet gekeken of hij met andere combinaties van 3 uit de final 4 wel had gewonnen.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #90 Gepost op: 14-08-2013, 17:44:36 »
Weet iemand waarom ze nu niet meer de regel hebben dat dezelfde persoon niet in back-to-back challenges op de bank mag zitten? Dit regeltje was 1 van de vele vaste zinnen die Probst uitsprak bij een challenge.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik denk dat ze die regel niet hadden tijdens dit seizoen omdat de tribes heel klein waren, maar anders zou ik het ook echt niet weten.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #91 Gepost op: 14-08-2013, 18:40:10 »
Weten jullie waar ik dit seizoen kan bekijken zonder dat ie om de 3 seconden vasthangt??
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #92 Gepost op: 29-04-2020, 18:49:16 »
Vond Denise niet heel leuk, maar ze heeft het goed gespeeld dus zeer terecht gewonnen  ::bravo::

Maar de sterren van dit seizoen zijn voor mij toch echt wel Abi en RC  ::love::
Frankje Lapi

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #93 Gepost op: 29-04-2020, 19:12:01 »
Vond Denise niet heel leuk, maar ze heeft het goed gespeeld dus zeer terecht gewonnen  ::bravo::

Maar de sterren van dit seizoen zijn voor mij toch echt wel Abi en RC  ::love::

RC haat Abi nog altijd. Veel spelers getuigden dat Abi in het echt en ponderosa veel aangenamer was dan in het spel terwijl RC
echt niet te genieten was. Blijkbaar weigerde RC second chances toen ze vernam dat Abi ook kans maakte
klaar voor de strijd

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #94 Gepost op: 30-04-2020, 12:25:00 »
Ja in de Ponderosa was ook wel te zien dat RC niet echt heel leuk was  ;D

Ik vind Abi ook een stuk leuker dan RC, maar allebei zorgen ze voor goede tv.
Frankje Lapi