Auteur Topic: Survivor 25: Philippines  (gelezen 52736 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #60 Gepost op: 8-11-2012, 11:21:23 »
Ik kan de nieuwe aflevering nog helemaal niet online vinden. IS hij soms niet geweest?

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #61 Gepost op: 8-11-2012, 11:31:57 »
Ik kan de nieuwe aflevering nog helemaal niet online vinden. IS hij soms niet geweest?

Ik heb hem al gezien  ;) Ik heb hem hier vandaan: http://eztv.it/ep/39412/survivor-s25e08-hdtv-x264-lmao/

Dat is wel een torrent. Ik weet niet hoe jij het normaal doet..?  :)


Anyway; ga het zien!! Ik vond het een geweldige aflevering  ;D

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #62 Gepost op: 8-11-2012, 12:35:03 »
Ik doe het ook altijd via torrent. Mijn standaard website had hem gewoon nog niet opgepikt zie ik. Nu staat er namelijk dat hij 8 uur oud is xd. maar een uur geleden stond er nog niks

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #63 Gepost op: 8-11-2012, 16:27:41 »
Oh wat een legendarische aflevering! ;D
Het was enorm spannend en hilarisch tegelijk.

Jonathan die immuniteit wint.
Lisa die steeds beter wordt in het spel.
Pete die steeds slechter wordt in het spel.
Malcolm die zich bedreigd voelt en zijn idol laat zien.
Abi die zonder enige rationele reden daarom ook maar haar idol laat zien.
Het hele plan dat wordt opgezet om Pete weg te stemmen.
Carter die dan vervolgens tegen Jeff zegt: "I thought it was you tonight".

Echt prachtig allemaal. Na een paar voorspelbare seizoenen is het eindelijk weer wat spannender allemaal!  ::bravo::

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #64 Gepost op: 8-11-2012, 17:25:51 »
What just happened :o ::rofl:: Beste aflevering tot nu toe, dit seizoen!

Geweldig seizoen, heb het idee dat mijn vermoeden dat Lisa gaat winnen steeds correcter word. BTW denk ik dat Malcolm hier het juiste deed (als het daadwerkelijk zo onduidelijk was wie zou vertrekken), niemand zou nog op hem gaan stemmen, zeker op de manier waarop hij zijn HII presenteerde. Het geeft hem voor zowel deze als de volgend aflevering veiligheid.

We zullen zien. Lijkt me dat Abi of Pete de volgende is, maar wie weet.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #65 Gepost op: 8-11-2012, 20:15:52 »
De aflevering was alsof je een goede fanfictie versie van S25 leest en het dan op tv ziet gebeuren.

Een van mijn favoriete afleveringen ooit, denk ik?

ik hoop dat lisa wint :3
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #66 Gepost op: 15-11-2012, 10:21:28 »
Wauw wauw wauw! WAT een seizoen! Ik vind het echt te gek!

En toch.. toch stemde Lisa op Penner  :o Na die tie dacht ik echt.. ok, that's it for Penner. Maar gelukkig!  ::ok::
Toch raar, dat Lisa en Skupin beide op iemand anders stemmen..

En Abi, ik verbaas me elke week gewoon weer.  ::)

Edit: En volgens mij vond Jeff het wel leuk dat Abi niet mee mocht doen met de reward challenge. Ik meende een klein lachje te zien  :P
« Laatst bewerkt op: 15-11-2012, 10:25:37 door TheeZakje »

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #67 Gepost op: 22-11-2012, 17:59:26 »
Het blijven leuke afleveringen dit seizoen  ::ok::

Eigenlijk vind ik vrijwel iedereen die over is interessant en wie de winnaar ook zal zijn: ik ben er tevreden mee. Alleen Carter hoeft absoluut niet te winnen, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.

Abi wordt hopelijk nog wel even meegesleurd voor een paar afleveringen. Ik vind het namelijk wel leuk om iemand in het spel te hebben die niet met een pokerface het spel speelt, maar gewoon haar gedachten en gevoelens de vrije loop laat gaan. Ze zal toch nooit winnen, dus hopelijk wordt ze bij de volgende eilandraad als extra stem gebruikt voor een verrassende move of zo.  ;D

Overigens vond ik het vooral voor Michael niet zo'n sterke zet om eerst over te lopen en Artis weg te stemmen, en vervolgens dan ook nog Pete en Abi de hoop te geven dat hij misschien met hun meestemt. Als Michael in de finale zit, kan dat hem de overwinning kosten.

Jonathan heeft aan de ene kant een mooie finaledeal misgelopen, maar aan de andere kant heeft hij gelijk dat als hij al in de finale komt en toch zijn deal niet was nagekomen, zijn bondgenoten dat tegen hem kunnen gebruiken.

Lisa, Denise en Malcolm doen het ook alle drie goed.

Vooralsnog zijn er nog veel kanshebbers op de winst in mijn ogen. :)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #68 Gepost op: 29-11-2012, 10:55:25 »
Shit  :\'(

Now it's Malcolm's to lose.


..

Alhoewel, dan moet ie Lisa er wel even snel uitwerken.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #69 Gepost op: 29-11-2012, 11:04:09 »
Trouwens! Wat was dat laatste onderdeel van de challenge nou? Knoopjes losmaken? Serieus?

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #70 Gepost op: 29-11-2012, 15:29:23 »
Ja, knoopjes losmaken en af en toe een stukje klimmen. Dat was toch heel anders dan de vorige twee delen van die proef.  :P

Ik raak wel meer en meer teleurgesteld in hoe Denise Abi aanpakt. Jammer dat juist zij als therapeut niet op haar tong kan blijven bijten, maar juist haar ergernissen openbaar maakt.

Jonathan heeft het gewoon goed gedaan. Hij is enorm vaak een doelwit geweest (helemaal op het begin, toen Katie werd weggestemd, vrijwel de hele tijd in de samensmeltingen). En hij is één van de weinige personen die net zo leuk blijft in zijn latere verschijningen als in zijn eerdere verschijningen!  ::ok::

Hoe is het trouwens mogelijk dat Carter de laatste Kalabaw is?

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #71 Gepost op: 30-11-2012, 04:13:46 »
Penner eruit, gelukkig!
Hoewel ik zijn manier van spelen goed vind, en er ook zeker van sta te kijken dat hij er zo lang is in gebleven ben ik toch blij dat hij eruit ligt. Ik vind hem totaal niet sympathiek, en kan maar weinig geloven van wat hij zegt. Van de mensen die er nu nog inzitten gun ik er vrij veel de overwinning, heb nog nooit zoveel favorieten bij deze fase van het spel gehad. Hoop wel dat Abi eruit wordt gestemd, en daarna Carter. De rest vind ik allemaal leuk, al hoop ik wel dat Lisa wat stabieler wordt. Ze is te eerlijk nu, en heeft haar hart te veel op de tong. Hopelijk wordt ze snel iets harder, anders kan het haar de kop gaan kosten ben ik bang..
There's no show like a reality show ;)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #72 Gepost op: 30-11-2012, 09:13:21 »
Lisa..

De edit wil er voor zorgen dat we haar heel leuk gaan vinden. Maar stiekem erger ik me dood.

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #73 Gepost op: 30-11-2012, 17:15:14 »
Hahahahaha om stiekem te zijn ben ik nu volledig Team Abi  ::love::
Ik vind het gewoon heerlijk hoe ze het spel speelt, op intuïtie, zonder nadenken, erg gevoelig en ontzettend grappig. Ik denk dat dat ook de manier zou zijn hoe ik zou spelen, en ja, ik ken mezelf goed genoeg om te zeggen dat ik waarschijnlijk net zo'n klungelaar als haar zou zijn. Eerder in de serie vond ik Denise erg leuk, ze begint me nu tegen te vallen. Lisa is mijn favoriet om te winnen, na de afgelopen Tribal is ze weer iets gegroeid in mijn favorieten-poll. Tweede plaats om te winnen wordt bekleed door Malcolm, gevolgd door Skupin op plaats drie.


Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #74 Gepost op: 30-11-2012, 17:56:22 »
Abi is misschien iets gestegen.. maar nog steeds..  ::)  En Lisa, ze is vast heel aardig maar in dit spel zie ik haar echt liever niet.

Malcolm for the win vanaf nu! Skupin volgt op plaats twee. De rest, mwah.. Denise is idd wat gezakt. Carter is (helaas) weinig in beeld.

Ik ben nog steeds erg te spreken over dit seizoen! En een leuke cast vind ik!

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #75 Gepost op: 1-12-2012, 15:02:52 »
ABI-MARIA <3 Ik had eigenlijk een HEKEL aan haar tot de vorige aflevering. Maar nu ben ik een fan <3

Ik mag Lisa wel als *mens* en ook als kandidate MAAR dan wel enkel wanneer ze niet bezig is met haar morele dilemma's.

JONATHAN <3 Ik ben wel blij dat hij er *NU* uitligt ipv de volgende ronde of zo. De timing was perfect, eigenlijk, één ronde nadat hij een F4 deal weigerde.  ::rofl::

Weet je wie ik vroeger graag mocht maar aan wie ik mij nu begin te ergeren? Denise.

Ik vind dat ze Abi-Maria enorm neerkijkend behandelt. Penner en Malcolm hadden tenminste het fatsoen om haar te woord te staan ondanks het feit dat zij haar niet mogen. En onze therapeute? Beoordeelt, behandelt en kijk neer op haar alsof Abi een stout kind is en grinnikt dan, zelfvoldaan met haar analyse. X__X De vorige aflevering hetzelfde PLUS pejoratief taalgebruik in haar kritiek zodat ze op een uiterst passief-aggressieve manier Abi afschildert als een ~slecht mens~. Ik heb hier geen goed gevoel bij. :X

En wat erger is, ik denk dat Denise gaat winnen X____X

Ik hoop dat Mike Skupin wint...

HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #76 Gepost op: 6-12-2012, 09:55:07 »
Ik zou geen dag met Abi op hetzelfde strand kunnen leven. Laat ze alsjeblieft niet winnen..

Malcolm  ::ok::

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #77 Gepost op: 6-12-2012, 16:12:50 »


Haha, awesome.

Vond Lisa en Mike deze aflevering afschuwelijk. Denise is ook echt ingezakt na de merge. Abi vind ik de laatste paar afleveringen wel weer leuk. Malcolm is de enige die ik eigenlijk nog zou willen zien winnen, maar ben bang dat het een van de eerste twee gaat worden (hoop dan Mike want die is niet zo erg als Lisa, maar ben bang dat het juist wel Lisa word ::ohno::).

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #78 Gepost op: 11-12-2012, 00:12:44 »
om eerlijk te zijn, Abi is waarschijnlijk nu mijn favoriete van het hele seizoen  ::rofl::

HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #79 Gepost op: 11-12-2012, 03:24:31 »
om eerlijk te zijn, Abi is waarschijnlijk nu mijn favoriete van het hele seizoen  ::rofl::


Ze heeft mensen veel te onvriendelijk en respectloos behandeld om mijn favoriet nog te worden.
Al moet ik toegeven dat ze het allemaal zeker wat spannender maakt nu.
There's no show like a reality show ;)