Auteur Topic: Survivor 25: Philippines  (gelezen 52743 keer)

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #40 Gepost op: 8-10-2012, 05:24:04 »
Ik heb gelukkig de aflevering op youtube kunnen vinden. Ben niet zo'n downloader :P
Waar op youtube precies dan?
Want ik kijk via amerikaanse sites, maar bij aflevering 2 gaan die allemaal niet verder dan 27 min..
There's no show like a reality show ;)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #41 Gepost op: 8-10-2012, 18:17:21 »
Waar op youtube precies dan?
Want ik kijk via amerikaanse sites, maar bij aflevering 2 gaan die allemaal niet verder dan 27 min..

http://www.youtube.com/playlist?list=PLFCF0D7D2152DA566&feature=view_all ;)

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #42 Gepost op: 9-10-2012, 01:16:09 »
There's no show like a reality show ;)

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #43 Gepost op: 11-10-2012, 02:45:38 »
Angie was geweldig. Malcolm sloeg wel de spijker op de kop tijdens de eilandraad. Angie was het ENIGE meisje (Dana telt niet lol) dat aan die proef meedeed, terwijl Tandang en Kalabaw hun grieten konden laten uitzitten. Ze had zeker het nadeel erbij.

Wizz: Eigenlijk vond ik het feit dat Russell de ladder niet kon opklimmen STUKKEN erger dan Angie die niet kan duiken. Uiteindelijk leerde ze van haar fouten, terwijl Russell OPNIEUW het water indook, waardoor dat Matsing juist voldoende tijd verloor om de proef op één haar te verliezen.

Russell IS echter wel goed imo. Zijn passie is enorm aanstekelijk. Met Malcolm en Denise hebben we twee erg rationele, maar interessante persoonlijkheden. Het is enorm spijtig dat Matsing al die proeven aan het verliezen is, terwijl ze gemakkelijk het meest interessante team waren  ::niet-ok::

Tandang is ook een goed team. Mike is heerlijk onhandig, Pete is het brein achter de organizatie, Abi is KNETTER. Lisa's positie binnen Tandang intrigeert me. RC was, zoals altijd, best wel goed. Artis's enige biecht totnogtoe was ook grappig, wat spijtig dat we hem niet meer te zien krijgen.

Ik hoop dat de 6 Kalabaws te volgende 6 exits zijn. Wat een dooie boel is me dat, zeg.

Ik ben het compleet met je eens.
Alleen had ik wel liever Russel zien vertrekken. Zijn gepreek in vorige afleveringen heeft mij dermate geïrriteerd dat ik hem het liefst zo snel mogelijk zie vertrekken.
En Abi als knetter beschrijven vind ik nog een understatement. Ik kan haar gedachtegang echt totaal niet volgen. En hoe ze tekeer gaat tegen RC, ik begrijp het gewoon niet. Abi mag van mij na Russel vertrekken, en dan heel Kalabaw. 
There's no show like a reality show ;)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #44 Gepost op: 11-10-2012, 10:49:59 »
Wauw. Daar ging ie dan. Maar zie hem liever vertrekken dan Malcolm! De twee leukste van Matsing zijn nog over en hopelijk kunnen ze voor wat vuurwerk zorgen! Verder zie ik ook leuke ontwikkelingen bij Kalabaw. Maar wat gebeurd er volgende week? Laten ze please niemand evacueren..

Verder, zoals ik al eerder zei, moet die Abi echt haar mond houden en vertrekken.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #45 Gepost op: 11-10-2012, 14:16:37 »
Ik dacht echt dat ze deze proef gingen winnen ::rofl:: het verlies was wel echt op een geweldige manier in beeld gebracht met die slow mo.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #46 Gepost op: 11-10-2012, 14:29:47 »
Montage was lekker deze episode ja! Elk kamp werd ook in beeld gebracht met ideeën van wie er uit gestemd zou kunnen worden, dus je had geen idee wie de proef zou winnen! Ik niet in ieder geval, en dat is wel eens anders geweest  ;)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #47 Gepost op: 11-10-2012, 15:20:14 »
Kamp rood had vandaag mooie ontwikkeling. Vind het battle of the sexes idee wel leuk en het zet Penner in een wat betere positie. Helaas vrees ik dat Jeff geëvacueerd wordt volgende week. Jammer want ik vond hem best een interessante speler :(

Ik wil terugnemen dat ik dacht dat Pete saai zou zijn. HIJ IS GEWELDIG!!! ::bravo:: Denkt misschien iets te veel van zichzelf maar dat is prima. Zijn verplaatsing van het briefje heeft in ieder geval voor wat chaos en onvoorspelbaarheid gezorgd in kamp geel en dat is mooi. Ook totaal onverwacht dat RC van in controle in ep 1 naar helemaal "on the outs" in ep 4. Vind het erg goed geëdit.


Ik dacht echt dat kamp blauw vandaag ging winnen. Jammer. Had toch graag gehad dat kamp rood verloor en daar Katie of Carter eruit gestemd kon gaan worden :P Tegelijkertijd was ik Russell al langer een beetje zat, dus dat is dan wel mooi meegenomen. Seizoen blijft totnogtoe fantastisch ::tandpastasmiley::

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #48 Gepost op: 11-10-2012, 15:25:08 »
De montage was inderdaad geweldig deze keer. Ik had ook geen idee welk team de proef zou verliezen. En die laatste pot in slow mo inderdaad ::ok::

Echt zo jammer dat Matsing blijft verliezen. Als ik zo terugkijk naar de proeven, denk ik niet dat Matsing het echt veel beter had kunnen doen. Bij deze proef had Matsing zeker gewonnen als Kalabaw en Tandang ook een vrouw hadden moeten inzetten, want Denise moest gewoon veel hogere stappen zetten dan de mannen. :-\\
Hopelijk hebben ze volgende week een proef waar Denise en Malcolm een keer kunnen winnen.

Offline Addie

  • Forumlid
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #49 Gepost op: 12-10-2012, 22:26:21 »
Denise/Malcolm blijven mijn favorieten. Erg jammer dit spelverloop zo. Zouden Denise en Malcolm niet bij de andere twee teams kunnen worden gesplitst?
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #50 Gepost op: 17-10-2012, 01:34:23 »
Heel leuk om alle teams aan het woord te zien, en om een kijkje te krijgen in hun tactisch vermogen.
De proef vond ik erg leuk, en verwachte ook echt dat het blauwe team eens ging winnen, maar helaas.
Ik ben wel erg blij dat Russel er uit is, want hij bewees deze aflevering opnieuw hoe irritant hij is.
Nu hoop ik dat Abi de volgende is die mag vertrekken, want die vind ik heel erg vervelend, krijg bijna medelijden met RC. Pete heeft zich echt bewezen als mijn favoriet nu. Heerlijk hoe hij met iedereen speelt zonder dat ze het door hebben, ben benieuwd hoe lang hij dit vol kan houden en hoe ver hem dit brengt.
There's no show like a reality show ;)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #51 Gepost op: 18-10-2012, 10:36:22 »
Hmm, toch raar dat Malcolm en Denise zo werden opgesplitst. Had zomaar verkeerd uit kunnen pakken voor hun, maar dat deed het gelukkig niet! Ben best tevreden met de boot.

Het valt me wel op dat Jeff de meiden echt hard aanpakt hoor. Hoe heerlijk ik het ook vind als hij even duidelijk maakt dat Abi nog maar aan 2 challenges mee gedaan heeft, vind ik het toch een beetje raar.

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #52 Gepost op: 18-10-2012, 16:46:00 »
Ja, daar ben ik het ook mee eens, Theezakje. Als ze gewoon als regel deden dat elk team even veel mannen als vrouwen in moet zetten of gewoon dat niemand twee proeven na elkaar mag uitzitten, hoeft Jeff ook niet te klagen dat Abi bijna nooit meedoet. Het is alleen maar logisch dat Tandang hun zwakste vrouw steeds aan de kant zet als de regels dat ook toelaten. :P

Ik had Dana's exit trouwens helemaal niet zien aankomen. Het is wel zielig voor haar dat ze zo'n pijn had dat ze toch opgaf terwijl de medici haar nog een kans gaven. Ik weet ook niet wat ik er dus van moet vinden: als de pijn echt zo ondraaglijk is, is het logisch om op te geven. Aan de andere kant leek het alsof ze net een uurtje zo'n pijn had en nog wel even had kunnen volhouden om te kijken of de pijn ook weer verdwijnt.
 
Katie had ik liever zien gaan dan Dawson, omdat de relatie tussen Jeff (Kent) en Dawson wel grappig was om te zien. De relatie tussen Dawson en Jeff Probst trouwens ook. Is zij de eerste persoon ooit die zo met Jeff omgaat tijdens de exit? :P

En  ::boogie:: dat zowel Malcolm als Denise voorlopig even veilig lijken te zitten.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #53 Gepost op: 25-10-2012, 12:44:19 »
Oef.. gelukkig! Dit seizoen is de editing echt wel beter, want ik had nu toch het nare gevoel dat Penner er misschien uit zou gaan. Penner for the win!


Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #54 Gepost op: 25-10-2012, 15:51:16 »
Haha, Abi heeft uiteindelijk nog niet aan een proef meegedaan deze aflevering door die onderhandeling. ::rofl::
De onderhandeling was wel heel riskant. Je weet toch helemaal niet hoeveel rijst Kalabaw heeft. Gelukkig voor Tandang heeft Kalabaw alleen maar zichzelf ermee.

Leuk dat Carter en Artis wat meer aandacht kregen.
Ik vind Artis echt enorm grappig. Net zo'n sitcom-personage. ;D
Carter aan de andere kant, is niet zo boeiend. Mag er van mij als volgende uit.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #55 Gepost op: 25-10-2012, 23:05:49 »
"Penner? What do you think? Katie or Penner?"  ::rofl::

Ik heb afgelopen week eindelijk kans gezien om alle gemiste afleveringen te bekijken en loop nu weer helemaal op schema. Penner blijft favoriet nummer één! Een geweldige dynamische en amusante speler met gigantisch veel spelinzicht. Malcolm is verfrissend, een sterke speler die kan strijden op bijna alle fronten. Denise is interessant, iedereen graviteert op miraculeuze wijze naar haar toe (helaas geeft de editing onvoldoende antwoord op de waaromvraag). Jeff Kent is het soort speler waar ik een zwak voor heb: op het eerste oog onaangenaam maar toch sympathiek wanneer je door de kwade blik heen kijkt. Teneinde een lange opsomming te besparen zal ik (net als bij bepaalde interviews) de overige kandidaten beschrijven met het eerste wat in mij opkomt.

Artis: Ongeleid projectiel
RC: Onzeker
Abi: Emotioneel
Carter: Verdwaald
Mike: Innemend
Pete: Pocher
Lisa: Hartelijk

Bovenstaande oefening geeft misschien een negatief beeld maar alle personages vullen elkaar goed aan, bovendien doet één enkel woord geen recht aan de complexiteit van de personen daar ze geen van allen eendimensionaal zijn. Tot nog toe geniet ik van dit seizoen en gezien de overgebleven kandidaten (en alle subgroepen waar ze deel van uit maken) is de naderende samensmelting veelbelovend.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #56 Gepost op: 1-11-2012, 15:56:06 »
Whaaaaat?! Zo hoort het helemaal niet te lopen!  :P Blegh. bah. brr.

Toch vreemd dat Jeff ineens zegt, nadat Penner uit de challenge ligt: "Penner is in trouble tonight"  Of iets in die richting. Hmm..
En ik vond die idol van Penner ook heel onverwacht!

Gogogo Penner!  ::joehoe::

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #57 Gepost op: 1-11-2012, 17:12:07 »
Wow, fantastische aflevering en ineens zoveel cliques en deals ::bravo::

Ook veel interessante karakters en een spannende TC.

Malcolm, Denise, Penner, Mike(+RC), Pete(+AM+Artis), Lisa, Jeff(+Carter) waren allemaal interessant. Zowel als karakters als strategische spelers. Heb het niet over de mensen die tussen haakjes staan :P

Gek genoeg heb ik het gevoel dat Lisa gaat winnen :P Weet niet waarom, maar deze aflevering leek het ineens logisch terwijl ze totaal niet het type is waar ik het normaal van verwacht dat ze zou winnen of het type speler is waarvoor ik ben. Ik heb bij haar trouwens ook het gevoel dat ze strategisch een stuk slimmer is dan ze laten zien. Dat laatste zagen we o.a. in de TC en haar opmerkingen over haar nieuwe alliantie met Malcolm (en ook een soort van met Denise). Ook in de confessionals die ze niet laten zien maakt ze die indruk.

Ben blij dat RC is vertrokken van de mogelijke opties aangezien ik zowel Penner als Pete leuker/interessanter vind. Verder ook grappig dat Jeff wordt getoond als een strategisch genie maar eigenlijk helemaal niet zo'n slimme beslissingen maakt. Het was denk ik toch slimmer voor hem om met Penner, Mike en RC te stemmen. Geen idee wat Denise gedaan zou hebben, lijkt me dat ze ook met de heren mee zou stemmen op Pete.

Dat brengt me er meteen op dat ik moet zeggen dat Malcolm en Denise deze afleveing in een fantastische positie zaten en ze tevens nog steeds ongelofelijk veel opties hebben voor de komende afleveringen. Voor de rest is Malcolm mijn favo, zag net dat in een extra interview dat hij (zoals ik al vermoedde) de IC expres verloren had, iets wat ik kan waarderen. Toont alweer aan hoe slim hij het spelletje speelt. 

Zoals ik al zei denk ik dat Lisa gaat winnen (geen idee waarom) maar de andere twee kandidaten die ik ook nog wel zou kunnen zien winnen zijn Malcolm en Denise. Jeff en Pete zijn belangrijke beslissingmakers en hebben controle maar maken te veel fouten. Voor Penner heb ik het gevoel dat het spel volgende week eindigt (wel briljant dat hij de HII speelde). Mike zou kunnen winnen (dat is mijn gevoel bij de edit, wat gek is want hij wordt niet echt als slim getoond in de show) maar ik heb het gevoel dat hij niet fantastisch goed speelt.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #58 Gepost op: 1-11-2012, 17:30:53 »
Ik heb op de 1 of andere manier gewoon een zwak voor Penner. Die man vindt het spel en alles wat er bij komt kijken zo fantastisch en dat zie je ook aan hem!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #59 Gepost op: 8-11-2012, 11:03:13 »
Geweldige aflevering! Maar.. what the fuck?! Skupin!! Argh.. En Penner?? Waarom die stem op Abi? Ja, ik wil niets liever dan Abi er uit, maar die stem sloeg nergens op  :\'(

En Abi die haar idol laat zien. LOL. Please, ze moet er echt uit hoor want anders vreet ik mezelf helemaal op  :P