Auteur Topic: Survivor talk (spoilergevaar !!!)  (gelezen 33279 keer)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Gepost op: 1-03-2011, 23:23:38 »
Een topic om eens af te dwalen van de bestaande topics per seizoen om oa andere seizoen met elkaar te vergelijken (welke vond je goeD welke slecht en waarom...-, wie waren de leukste kandidaten en de grootste malloten, twists die we eens willen zien, ...

Als je geen spoilers wil lezen omdat je alle reeksen nog niet gezien hebt, is dit niet het ideale topic.  ;)
« Laatst bewerkt op: 2-03-2011, 02:31:33 door reaver »

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #1 Gepost op: 2-03-2011, 09:54:27 »
Nou even off topic: de proeven

Sommige proeven zouden ze niet moeten doen.
Dat door een parcours rennen met 2 personen aan elkaar gebonden terwijl je een ander paar zijn gekleurde band moet afpakken. Atm zit ik Fans vs Favourites te kijken en die proef schakelde meteen 1 persoon uit (Jonathan moest naar ziekenhuis) en anderen raakten erbij verwond. Dit is vragen om ellende. Ook een rotmanier om Survivor te moeten verlaten.

Waarom doen ze altijd proeven op heel beperkte ruimte? Dat is niet omdat ze dan een mooi overzicht kunnen filmen van de progressie van verschillende partijen (want dat maken ze vaak wat obscuur zodat je niet goed weet hoeveel iemand precies voor/achter ligt). Ik zou het wel eens leuk vinden als ze over het strand een rondje om het eiland moeten rennen. Ze schijnen toch een voorkeur te hebben voor kracht/behendigheid/puzzelen en eigenlijk niet voor uithoudingsvermogen. Ik heb het idee dat uithoudingsvermogen een veel nuttigere skill is als je echt moet surviven.
« Laatst bewerkt op: 2-03-2011, 11:11:52 door Terloops »

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #2 Gepost op: 2-03-2011, 12:49:43 »
Uithoudingsproeven zijn saai om naar te kijken :)


Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #3 Gepost op: 2-03-2011, 18:35:26 »
Nou even off topic: de proeven


Is niet offtopic in dit topic  ;D

Individuele uithoudingsproeven kunnen spannender gemaakt worden door beloningen in de vorm van voedsel ertegen te gooien indien ze uit eigen keuze uit de proef stappen maar ook met een gevolg.

Tot op heden kon men zich volschranzen en de keuze maken al dan niet aan de proef te beginnen (china) of in de proef zelf de keuze nemen om voor een voedselprijs te gaan...  maar de zaak is dat ze alsnog kunnen stemmen.
het zou het spel interessanter maken door ook die stem op te geven om te stemmen. Dus diegene de proeven doen, afvallen en het eten weigeren kunnen enkel een stem kunnen uitbrengen op de volgende eilandraad, ook een bijkomende regel indien je voor het voedsel kiest ook je hii niet kan inzetten op de eilandraad...
« Laatst bewerkt op: 8-05-2011, 22:27:02 door reaver »

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #4 Gepost op: 4-03-2011, 16:54:01 »
Bah, na Micronesia checkte ik even het commentaar van Probst over dat seizoen (en zijn commentaar op de deelnemers).
Alleen al in dat stukje werd ik gespoild met 2 namen van winnaars van seizoenen die ik nog niet gezien heb. :(

Daarom mijn vraag:

Welke seizoenen zijn leuk?

Ik heb reeds gezien: 1, 12, 13, 15, 16, 18, 19, 20, 21, 22

Ik hoor goede verhalen over de seizoenen van Colby, Tom, Yau-man. Zouden deze mijn volgende moeten zijn?
Het probleem is, zodra ik uitzoek in welk seizoen zij speelden zie ik meestal meteen de winnaar erbij staan. Hoe kom ik erachter in welk seizoen iemand speelde zonder dat ik gespoild word?
« Laatst bewerkt op: 4-03-2011, 16:55:35 door Terloops »

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #5 Gepost op: 4-03-2011, 20:29:14 »
Bah, na Micronesia checkte ik even het commentaar van Probst over dat seizoen (en zijn commentaar op de deelnemers).
Alleen al in dat stukje werd ik gespoild met 2 namen van winnaars van seizoenen die ik nog niet gezien heb. :(

Daarom mijn vraag:

Welke seizoenen zijn leuk?

Ik heb reeds gezien: 1, 12, 13, 15, 16, 18, 19, 20, 21, 22

Ik hoor goede verhalen over de seizoenen van Colby, Tom, Yau-man. Zouden deze mijn volgende moeten zijn?
Het probleem is, zodra ik uitzoek in welk seizoen zij speelden zie ik meestal meteen de winnaar erbij staan. Hoe kom ik erachter in welk seizoen iemand speelde zonder dat ik gespoild word?

Het is inderdaad niet handig om informatie op te zoeken over reeds uitgezonden seizoenen. Ook ik ben daar regelmatig door gespoiled...... Desondanks blijven die seizoenen toch zeer de moeite waard.
Je noemt hier kandidaten uit achtereenvolgens de seizoenen Australian Outback (2), Palau (10) en Fiji (14). De eerste twee vind ik nog altijd erg sterk. De laatste heb ik zelf nog niet gezien, maar de meesten vinden dat een van de minst goede seizoenen.

Ik ben zelf ook zeer gecharmeerd van de reeksen Pearl Islands (7) en Amazon (6). Aangezien je die nog niet hebt gezien, kan ik je die dus van harte aanbevelen!
« Laatst bewerkt op: 4-03-2011, 20:31:44 door honeymaker »

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #6 Gepost op: 4-03-2011, 20:35:17 »
Kijk! Bedankt voor je zeer nuttige antwoord (zonder spoilers)!

Seizoen 2 heb ik klaar liggen dus die gaat het worden.
Ik zal mijn best doen om 6 en 7 ook te krijgen.

Hak op de tak: Trouwens ik vond Parvati in Heroes vs Villains echt geweldig (had moeten winnen), maar in Fans vs Favourites (die zag ik later) vond ik haar niet zo leuk. Iets te geniepig misschien wel.

Hak op de tak 2: Ik heb Amanda nu 2 keer gezien dat ze zelf mocht bepalen wie er naast haar in de finale mocht zitten en beide keren verliest ze. Is dat niet een pijnlijke les?

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #7 Gepost op: 4-03-2011, 20:39:38 »
Seizoen 2 heb ik klaar liggen dus die gaat het worden.
Ik zal mijn best doen om 6 en 7 ook te krijgen.

Leuk. Australian Outback is nog echt old school-Survivor, maar heeft een aantal erg sterke karakters. De seizoenen 6 en 7 bieden weer veel meer strategie.

Hak op de tak 2: Ik heb Amanda nu 2 keer gezien dat ze zelf mocht bepalen wie er naast haar in de finale mocht zitten en beide keren verliest ze. Is dat niet een pijnlijke les?

Het heeft er mee te maken dat China en Fans vs Favorites (net als Samoa en Heroes vs Villains) na elkaar zijn opgenomen. China was dus nog niet uitgezonden toen Amanda in Micronesia mee deed. Daarom kun je het haar eigenlijk niet kwalijk nemen dat ze twee keer dezelfde fout maakt.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #8 Gepost op: 4-03-2011, 20:47:05 »
Ah ja, dat is waar ook. Fans vs Favourites had de reunie uitzending nog niet gehad. Amanda wist nog niet dat ze ging verliezen. Maar vonden de andere favourites het dan niet vreemd dat zij en James als favourites werden uitgenodigd als 'hun'seizoen nog maar net begonnen was met uitzenden?

Ook zie je nergens dat de andere favourites aan Amanda en James vragen hoe hun seizoen was, hoeveelste ze waren geworden. Wellicht dat dat er allemaal uit gedit is.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #9 Gepost op: 4-03-2011, 21:52:53 »
Maar vonden de andere favourites het dan niet vreemd dat zij en James als favourites werden uitgenodigd als 'hun'seizoen nog maar net begonnen was met uitzenden?

Het is inderdaad een beetje vreemd dat ze op voorhand hebben bepaald wie de favorieten van China zouden zijn. Ik vermoed dat de overige kandidaten wel enigszins zijn ingelicht over het spel van James en Amanda. Dit is volgens Probst ook gebeurd toen Russell meedeed in Heroes vs Villains: niet zijn exacte strategie is uitgelegd, maar wel dat hij een zeer strategische speler is die niet voor niets in het Villain-kamp zit.

Ook zie je nergens dat de andere favourites aan Amanda en James vragen hoe hun seizoen was, hoeveelste ze waren geworden. Wellicht dat dat er allemaal uit gedit is.

Dat soort dingen zullen er allemaal wel uitgeknipt zijn, inderdaad. Je krijgt immers maar een fractie te zien van al het materiaal dat is geschoten.

Wat mij overigens altijd opvalt bij Micronesia is dat James en Amanda bij hun opkomst op het strand best een stevig applaus krijgen van de fans. Dat is overduidelijk ge-edit, aangezien zij beide kandidaten nog helemaal niet kennen.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #10 Gepost op: 4-03-2011, 22:36:42 »
Wat ik ook wat vreemd vond was dat James en Amanda meteen vriendjes waren bij F vs F. Was het niet Amanda die het complot smeedde om James er met 2 idols uit te bonjouren? Wellicht een gevalletje onbekend maakt onbemind en dus ook bekend maakt bemind? :)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #11 Gepost op: 4-03-2011, 23:02:58 »
Het zegt misschien niets, maar ik vond Fiji wel erg leuk  ;D Ik ben echt zo blij dat ik al de seizoenen gezien heb zonder spoilers! Lijkt me niet fijn om de winnaar/winnares al te weten voordat je gaat kijken, zonde!  ;)

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #12 Gepost op: 5-03-2011, 00:48:25 »
Ik ben nu The Australian Outback aan het kijken en bedacht me opeens een nieuwe immunity challenge:

Ieder team krijgt een ton. Op de dag van de challenge moet je zoveel mogelijk vis erin hebben. Heb je de meeste dan ben je safe, het verliezende team -> tribal council. Maar ... ieder team krijgt de ton van het andere team. Wanneer besluit je dat je genoeg vis aan het andere team geeft terwijl je toch nog immunity wint?

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #13 Gepost op: 6-03-2011, 19:58:47 »
 ^ Ze hebben een vergelijkbare proef gedaan in S6, maar dan zonder de tonnenwissel. Het is een leuk idee, maar het zou eigenlijk alleen maar passen in de oudere seizoenen. In de huidige echter, passen zo'n simpele proeven niet. Het moet *hip* en *blits* en weetikwat zijn zodat de producenten een nieuw publiek kunnen lokken. Niet dat ik daar tegen ben, maar er gaat wel een groot deel van de charme verloren.  ::ohno::

Nu, Terloops, om op je vraag te antwoorden van welk seizoen je moet zien: Stomme vraag. Allemaal natuurlijk  ::rofl:: Elk seizoen heeft zijn eigen unieke kracht, en het is lang geen garantie dat je een ondermaats seizoen als Fiji zelf slecht zult vinden. Maar, eh, ik weet dat dit nogal vaag advies is, dus zal ik maar een korte inhoud geven van de onbekende seizoenen (zonder spoilers, and zonder AO dat je nu aan het bekijken bent), zodat je ongeveer weet wat je van elk seizoen kunt verwachten:

S3 -> Africa: Persoonlijk een van de mindere pre-All Stars seizoenen, maar op zich en nogal solide seizoen. Als je van karakters houdt, zal dit seizoen je voor het merendeel bevallen, want er zijn VEEL mensen die uit het oog springen. Keep an eye on Tom, Frank ,Lindsey, Silas, Linda, Brandon, Lex en Clarence. Dat zijn de grootste, meest uit het oogspringende karakters, en ik garandeer je: er zullen minstens twee personen zijn uit deze selectie die je zullen kunnen beamen. Als je vooral houd van gameplay her strategie, is dit echter een van de mindere, soms zelfs frustrerende seizoenen. Het heeft en toffe, voldoenende winnaar:

S4 -> Marquesas: Mijn minst favoriete seizoen van voor All Stars, al heeft dat vooral te maken met het feit dat de cast mijn niet beliefde. Erg zijn nogal wat karakters, maar de meesten zijn niet echt sterk of nogal onaangenaam. Dit is Boston Rob's eerste seizoen, en naar mijn mening ook zijn beste. Als je hield van Holly Hoffmann in Nicaragua, zal Kathy je zeker beamen. Zij is de oermoeder van alle prettig-gestoorde oudjes die ooit het spel speelden, en van hen allemaal ook verruit de meest successvolle. Verder zou ik ook nog letten op Neleh, Sean, John, Gabriel, Peter, Sarah en Gina. Het eerste seizoen waar gameplay *ECHT* belangrijk werd in het bepalen van het verloop van het spel, met de eerst "powershift" ooit. Een nogal verassende, maar niet echt voldoenende winnaar.

S5 -> Thailand: Een van de meest onderschatte seizoen naar mijn mening, ondanks het feit dat het in mijn persoonlijke "BOTTOM5" zit. Thailand is erg rijk aan karakters en drama. Noemenswaardige kandidaten zijn Brian, Clay, Jan, Helen, Jake, Robb, Ghandia, en Shii Ann. Gameplay is wisselvallend, aangezien er maar een persoon is die ECHT sterk speelt, en de rest er maar wat aanmoddert. Het gedeelde voor de samensmelting is waarschijnlijk het beste pre-samensmeltingsgedeelte ooit. Echt heel sterk. Na de samensmelting echter, verwatert alles, en wordt het -op hier en daar een lachmoment na- zwak en flets. De winnaar is absoluut geen verrassing.

S6 -> Amazon: Een van mijn persoonlijke favorieten: Erg sterke karakters en gameplay, ondanks het feit dat de locatie erg grauw en onaangenaam is. Het is moeilijk om een selectie te maken van castaways die in het oog springen omdat het er zoveel zijn: Jenna, Heidi, Rob, Matthew, Roger, Joanna, Christy, Deena, Dave en Ryan. Erg veel entertainment, en Erg, ERG sterke gameplay. Veel blindsides, vooral na de samensmelting. Verassende, maar niet echt voldoenende winnaar.

S7 -> Pearl Islands: Mijn favoriete seizoen ooit! Geweldige cast, geweldige karakters en een endgame on *u* tegen te zeggen. Echt een *delight* om naar te kijken. Kijk vooral uit naar Rupert (dit is zijn beste seizoen), Sandra (zij is alles wat ze was in HvV en MEER... veel meer), Jonny Fairplay, Lil, Savage, Tijuana, Trish, Shawn, Darrah en Osten. Zonder enige twijfel de best première EN het best "post-merge" gedeelte ooit. Natuurlijk, als je HvV hebt gezien ken je de winnaar natuurlijk ^_^

S8 -> All Stars: Enkele weken geleden herbekeken, en veel beter dan ik me herinnerde... maar nog altijd niet al te best. Veel bekende gezichten, maar een erg slechte boot order (slechter dan HvV). Als je er veel van verwacht, zul je op je honger blijven zitten. Als je er weinig van verwacht... wel, dan zal je aangenaam verrast zijn. Dat is alles wat ik erover kan zeggen.

HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #14 Gepost op: 6-03-2011, 19:59:59 »
S9 -> Vanuatu. Dit seizoen is een Diesel. Het start langzaam, met een première die meer belang hecht aan folklore dan aan gameplay en karakters (voelt erg NatGeo aan). Na enkele aflevering echter (en een paar verrassende eliminaties) krijgt het seizoen echter snel vorm en is het en erg leuke boel. Een nadeel is echter dat Vanuatu zelden écht spannend is. Ik zou uitkijken naar: Eliza, Scout, Mia, Julie, Twila, Ami, Rory, Chris, Travis/Bubba, John P en Lea/Sarge.  De winnaar laat vooral gemengde gevoelens na. Persoonlijk een van mijn favorieten, maar voor elke fan is er minstens een fervente hater... er is dus geen garantie dat je hem or haar leuk zal vinden.



S10 -> Palau. Een speciaal seizoen, en je zal gauw merken waarom. Ondanks het feit dat het zwak is ten opzichte van karakters, gameplay en zendtijd-evenwicht, heeft het seizoen zijn charmes. Vooral de locatie en de *UISTEKENDE* proeven maken dit seizoen echt magisch. Een selectie van noemenswaardige karakters: Katie, Stephenie, Caryn, Coby, Tom, Angie, Bobby Jon, Wanda en James. Als je HvV gezien hebt is de winnaar je welbekend, niet? :)

S11 -> Guatemala: Een van de meest onderschatte seizoen naar mijn mening. Guatemala heeft nogal wat gemeen met Redemption Island. De cast is, net as die van RI, nogal inoffencief (geen echt onaangename mensen, op een of twee mensen na, en die zijn ERG entertainend) en twee spelers uit Palau kwamen terug om hun eer de verdedigen. Een van die spelers, een van de grootste heldinnen uit de gescheidenis van Survivor, zal haar val kennen. In dit seizoen is ze de residentiële Schurk (en ERG hongerig). Buiten de twee terugkomers moet je ook uikijken naar Gary (een persoonlijke vriend en ex-college van Steve in dit seizoen), Judd, Lydia, Rafe, Margaret, Jamie, Amy, Brian en Brandon. Een erg verassende winnnaar.

S14 -> Fiji: Volgens velen het slechtste seizoen, en persoonlijk een van mijn minst favoriete seizoenen ooit. De voornaamste reden hiervoor is de *erg* onaangename cast. Erg veel villains, en de heroes hebben niet genoeg charisma om de algemene bitterheid en vijandigheid te niet te doen. Nochthans heeft dit seizoen zijn verdiensten, aangezien het even grappig als schokerend is. Uikijken voor Rocky, Lisi, Yau-Man, Michelle, Dreamz, Earl, Sylvia, Anthony en Alex. De winnaar is allesbehalve onverwacht.

S17 -> Tocantins: Ook beter bekend als "Coachantins". Jeff Probst beschrijft dit seizoen als "Three words: Coach, Coach and Coach" en hoewel die beschrijving enorm irriterend is, is ze echter wel zeer accuraat. Coach, die je natuurlijk kent van HvV, draagt dit hele seizoen met zijn algemene gekheid en delusies. Coach is stukken gestoorder hier dan in HvV, en het vergt nogal wat tolerantie en geduld om met hem om te kunnen gaan. Andere interessante karakers zijn Sierra, Stephen, Erinn, Sandy, Tyson, J.T., Brendan en Taj. Je hebt HvV gezien, dus ken je ook de winnaar ^_^
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #15 Gepost op: 7-03-2011, 10:02:10 »
Bedankt voor je uitgebreide beschrijvingen!

Het is niet bij allemaal dat ik vanwege HvV weet wie er in voorgaande afleveringen gewonnen heeft. Ik weet van 1 dat die 2 keer gewonnen heeft dus als die maar 1 keer eerder heeft meegedaan dan is het een feit. Ook van 2 anderen (in Heroes) kamp weet ik dat ze eerder hebben gewonnen omdat ze er kort even over praattten dat het voor hen heel lastig zou worden hierdoor om uberhaupt de finale te behalen.

Ik ben idd een groot fan van Holly. Erg leuk hoe zij al die jonkies eerst probeerde te helpen en daarna ze streng toesprak alsof ze hun moeder was. Leverde leuke beelden op. Op die caps website waren ook een hoop leuke plaatjes waarin zij hen haar Mom Face gaf :)

Ik merk dat het lastig is om seizoen 3-7 te krijgen. Heb inmiddels wel seizoen 8 te pakken.

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #16 Gepost op: 7-03-2011, 11:30:46 »
Lexxan, S17 is toch Gabon.  :P
Dan zal ik daar mijn mening over geven.

Ik vind Gabon één van de beste seizoenen, omdat er veel karikaturen in zitten en de afleveringen een goede verhouding heeft tussen strategie, overleven, proeven en sociale verhoudingen. De omgeving is ook echt adembenemend (maar ik kan hier gebiased zijn omdat dit volgens mij het eerste HD-seizoen was) en ik vind het ook geweldig dat er zoveel proeven zijn die helemaal aansluiten op de omgeving, daarom zijn proeven vaak simpel, maar toch spannend. Ik zou Randy, Crystal, Kelly, GC, Kenny, Corinne, Sugar, Gillian, Bob, Ace, Michelle, Susie en de combo Marcus/Charlie de meest noemenswaaridge personages noemen. Volgens mij vinden niet zoveel mensen het seizoen echt leuk en dat ligt waarschijnlijk aan de laatste paar afleveringen en de uiteindelijke winnaar.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #17 Gepost op: 7-03-2011, 17:19:45 »
Ik merk dat ik heel graag wil schrijven over de (on)terechtheid van bepaalde winnaars. Maar dat is voor mij eigenlijk niet te doen omdat ik dan snel reacties van jullie krijg over andere onterechte winnaars van seizoenen die ik nog niet gezien heb.

Maar als we ons nou beperken tot de seizoenen die ik gezien heb (zie lijst hierboven ergens):

Hmm ik besef dat ik zelf ook de zonde bega door dit nu te schrijven. Dan maar eens proberen zonder spoilers:

S1) terecht .. de mogelijk andere winnaar was wellicht leuk voor het Amerikaanse publiek.
S12) (Panama): Onterecht .. ik had liever een ander gehad (je weet vast wel welke)
S13) (Cook): Terecht .. maar de nummer 2 vond ik denk ik de beste no2 ooit. Strategisch vs brilliant in proeven. Overigens gemerkt hoe de no2 elke fysieke proef volledig anders deed dan de rest en dat dat altijd een betere taktiek was?
S15) (China: Hmm terecht
S16) (Micronesia): Terecht
S18) (Tocantins): Heel terecht (de no2 was wel een vriendelijk persoon, maar geen match)
S19) (Samoa): Onterecht (je raadt vast wel wie ik de winst gun). Het was een typisch geval van niet gunnen.
S20) (HvV): Onterecht (ik vond dat een ander hier voor de 2e keer had moeten winnen. Degene die won had eigenlijk maar heel weinig interessants gedaan. Weer een typisch gevalletje van wie gunnen we het nog het meeste)
S21) (Nicaragua): Tja .. eenmaal in de finale snap ik de keuze wel, maar niet echt een winnaar die ik had gehoopt.

Ik merk dat het wel wat saai is om er zo over te praten zonder spoilers.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #18 Gepost op: 7-03-2011, 17:49:24 »
Lexxan, S17 is toch Gabon.  :P
Dan zal ik daar mijn mening over geven.


Oooooow, ja... <_< Wel, ik vergis me altijd tussen Gabon en Tocantins (welke eerst kwam en zo), dus ja... hoedanook perfecte beschrijving van het seizoen. Het is ook een van mijn favorieten, maar vooral vanwege de nostalgie. (Het was mijn allereerste seizoen ^_^)

Terloops, je kan ze allemaal wel bekijken op YouTube, hoor. Ik ken een kanaal dat alle seizoenen gebundeld heeft in playlists (voor zowel Survivor as TAR)
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #19 Gepost op: 10-03-2011, 15:17:58 »
Kan iemand me iets vertellen over TAR?

Is dat leuk?
Is dat een soort van Amerikaanse Peking Express?