Auteur Topic: Survivor talk (spoilergevaar !!!)  (gelezen 33275 keer)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #20 Gepost op: 10-03-2011, 15:24:47 »
Kan iemand me iets vertellen over TAR?

Is dat leuk?
Is dat een soort van Amerikaanse Peking Express?

Dat is wel offtopic  ;)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #21 Gepost op: 10-03-2011, 15:28:03 »
Misschien even in het TAR-forum kijken :)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #22 Gepost op: 10-03-2011, 22:49:21 »
Het volgende all-star seizoen moet Hatch terugkomen
Ben speciaal voor hem The apprentice nu aan het kijken en ik kan je een ding zeggen: "Survivors first bad boy" is deze keer wederom niet het lieverdje

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #23 Gepost op: 10-03-2011, 23:52:52 »
Hatch viel toch eigenlijk best wel mee?

Het eerste seizoen was dan ook niet het eerste seizoen dat ik keek. :)

Ik kijk nu seizoen 2 ..     en er zitten helemaal geen bad guys in. Zomg.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #24 Gepost op: 11-03-2011, 00:05:35 »
HATCH <3 Zijn soort karakter spreek mijn eigenlijk niet zoveel aan, maar hij heeft gewoon zoveel stijl en charisma en humor dat ik gewoon niet kan weerstaan om van hem te houden. Hij is -met recht en reden- beroemd, berucht en gehaat/aanbeden door de meeste fans ^_^

Onlangs All Stars nog gezien, en Hatch is gewoon *de man*. Verruit de beste persoon in dat seizoen. Zonder twijfel.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #25 Gepost op: 11-03-2011, 13:52:33 »
Ik heb nog nooit een speler gezien die het zo licht opnam dat hij was "blindsided"

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #26 Gepost op: 11-03-2011, 14:33:57 »
Ja, het is gewoon een feit: Hatch is geniaal!  ::bravo::

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #27 Gepost op: 11-03-2011, 14:36:16 »
Maar in The apprentice :-\\

Ik denk dat als hij nu zou spelen, hij gewoon vanaf het begin tot het eind naakt rond zou lopen. Dat hij gewoon naakt uit een helikopter komt gesprongen ::rofl::

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #28 Gepost op: 20-03-2011, 21:06:50 »
Is er iemand die seizoenen 5 & 6 voor me heeft? Ik heb in de afgelopen tijd alle overige seizoenen bijeen weten te sprokkelen.
Op de een of andere manier ben ik meer fan van zelf hebben dan via youtube kijken, vooral omdat het niet gegarandeerd is dat die channels blijven bestaan.
Het liefste zou ik de dvd's gewoon op Amazon kopen, maar mijn speler is niet regiovrij en te duur om mee te experimenteren.
Uiteraard kan ik ruilen met andere seizoenen als je die nog mist.

Stuur me maar een pm als je een oplossing voor me hebt.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #29 Gepost op: 25-03-2011, 15:13:14 »
Om er even weer wat leven in te krijgen, dit is zo'n vraag die sommige haten en sommige toch wel erg leuk vinden: Wie was de beste survivor nu toe?

Ben vooral benieuwd of jullie het belangrijk vinden of iemand gewonnen heeft of niet en welke aspecten van het spel jullie belangrijker vinden.


Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #30 Gepost op: 3-04-2011, 17:52:30 »
Wat mij overigens altijd opvalt bij Micronesia is dat James en Amanda bij hun opkomst op het strand best een stevig applaus krijgen van de fans. Dat is overduidelijk ge-edit, aangezien zij beide kandidaten nog helemaal niet kennen.

Jawel, ze hebben de eerste zes afleveringen van China kunnen kijken voordat de opnames van Fans vs Favorites begonnen.
Nog even niks.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #31 Gepost op: 3-04-2011, 17:56:19 »
Om er even weer wat leven in te krijgen, dit is zo'n vraag die sommige haten en sommige toch wel erg leuk vinden: Wie was de beste survivor nu toe?

Ben vooral benieuwd of jullie het belangrijk vinden of iemand gewonnen heeft of niet en welke aspecten van het spel jullie belangrijker vinden.



Ik weet niet zeker wat ik daarop moet zeggen. Ik vind de winnaar bij definitie beter dan diegene die hij of zij in de final-2/3 heeft verslagen maar of ze ook de beste winnaar zijn... De finaleproeven zijn soms zo'n crapshoot dat je niet altijd kunt zeggen dat de beste kandidaat de finale haalt.
Zeker als iemand als Terry, wiens vrouw hem nog moest uitleggen hoe hij het spel moest spelen, had kunnen winnen als de laatste proef in Panama niet alleen maar draaide om je gewicht.
Nog even niks.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #32 Gepost op: 3-04-2011, 19:19:04 »
Jawel, ze hebben de eerste zes afleveringen van China kunnen kijken voordat de opnames van Fans vs Favorites begonnen.

Dat wel, maar zelfs DAN herkenden ze Amanda amper  ::rofl:: Geweldig moment.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #33 Gepost op: 3-04-2011, 21:56:42 »
Art, ik begrijp je opmerking niet.

Het lijkt alsof je suggereert dat Terry niet goed was. Ik ken slechts 1 Terry en ik ben bang gespoild te worden met je reply want ik heb nog niet alle seizoenen gezien. Maar die Terry was heel erg goed. In ieder geval in de individuele proeven. Ik heb ook nooit iemand gezien die fanatieker was dan hij. Als je probeert te zeggen dat hij het sociale spel niet goed speelde .. hij zat in een hele lastige situatie: de fysiek sterkste speler ooit (was hij niet ex navy seal of zo?) die outnumbered was bij de merge .. natuurlijk geef je die geen kans .. Hij kon zijn hachje alleen redden door individuele immuniteit te winnen anders lag hij eruit.
De enige kans die hij had was: zijn HII weggeven en dan hopen dat iemand zich aan zijn woord zou houden en hopelijk genoeg goodwill creëren dat diegene hem daarna mee naar de finale zou kiezen (in geval hij de laatste proef waarbij immuniteit niet gebruikt kon worden zou verliezen)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #34 Gepost op: 3-04-2011, 22:12:25 »
Art doelt op Terry Deitz en zijn belachelijke plannetjes om de Casayas aan zijn kant te brengen met zijn HII. ("Oh hallo daar, aldegader. Heeft er iemand zin om de vijfde persoon te worden in een alliantie van vijf? Het wordt echt vetcool joh!")

Ik bedoel het is beter dan helemaal niks doen... maar hij kon het toch wel een tikkeltje beter aanpakken. Het is niet alsof de Casayas ZO close waren dat het onmogelijk was om het te doen...
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #35 Gepost op: 4-04-2011, 18:31:30 »
Casaya was geen eenheid en aardig disfunctioneel maar wat betreft tactiek hadden ze wel door dat een alliantie met Terry bijna hetzelfde was als het weggeven van de winst. Niemand wilde met Terry in de finale terecht komen, deels vanwege zijn winreeks en deels vanwege het verraad dat daarvoor gepleegd moest worden. Aras, Cirie en Danielle waren mijns inziens de kerngroep. Courtney, Shane dachten ook daartoe te behoren en Bruce stond overduidelijk laag in de hiërarchie. Bruce had het minste met de andere oud-Casaya kandidaten en het meeste met Terry. Hij viel jammer genoeg op een cruciaal moment in het spel weg. Daarna hadden Courtney en Shane nog wel iets kunnen ondernemen met Terry maar ze verkeerden in de illusie dat ze hoger in de hiërarchie stonden. M.a.w. ze hadden geen echt belang bij een alliantie met Terry. Hoe dan ook, misschien had Terry wel meer kunnen proberen aangezien hij niks te verliezen had en zijn eerste pogingen nogal klungelig waren maar ik denk dat het grootste gedeelte van Casaya helemaal niks met hem te maken wilde hebben door uiteenlopende redenen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #36 Gepost op: 4-04-2011, 20:31:12 »
Art, ik begrijp je opmerking niet.

Het lijkt alsof je suggereert dat Terry niet goed was. Ik ken slechts 1 Terry en ik ben bang gespoild te worden met je reply want ik heb nog niet alle seizoenen gezien. Maar die Terry was heel erg goed. In ieder geval in de individuele proeven. Ik heb ook nooit iemand gezien die fanatieker was dan hij. Als je probeert te zeggen dat hij het sociale spel niet goed speelde .. hij zat in een hele lastige situatie: de fysiek sterkste speler ooit (was hij niet ex navy seal of zo?) die outnumbered was bij de merge .. natuurlijk geef je die geen kans .. Hij kon zijn hachje alleen redden door individuele immuniteit te winnen anders lag hij eruit.
De enige kans die hij had was: zijn HII weggeven en dan hopen dat iemand zich aan zijn woord zou houden en hopelijk genoeg goodwill creëren dat diegene hem daarna mee naar de finale zou kiezen (in geval hij de laatste proef waarbij immuniteit niet gebruikt kon worden zou verliezen)

Dat hij zijn HII vasthield vond ik eigenlijk de enige echt goede zet van hem. :P Verder maakte hij een paar domme zetten, zoals het wegstemmen van Ruth Marie en Dan en het  ruzie maken met Aras en Cirie tegen het einde van de serie. Als hij had gewonnen zou hij enkel hebben gewonnen omdat hij alle proeven won en hoe imponerend ook, dat vind ik niet goed genoeg om een winnaar te worden.
Nog even niks.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #37 Gepost op: 4-04-2011, 21:46:03 »
Ondanks zijn superioriteit in proeven was hij voor mij toch de underdog (hij was outnumbered en moest blijven winnen om door te kunnen) en ik ben meestal (toen ook) voor de underdog. Ik vond hem geen slechte speler en hij had misschien nog meer moeten doen om hun pact te breken, maar we moeten toch toegeven dat er situaties mogelijk zijn waarbij dit gewoon niet zal lukken.
Want:
a) wie denkt: als Terry een keer niet de proef wint "ach ik stem hem nu niet weg, dat kan later nog wel een keer wanneer hij weer niet wint"
b) wie denkt: Ach ik win zo van hem in de finale. Hij heeft slechts alle proeven gewonnen, de jury is vast meer bevriend met mij dan dat ze waardering hebben voor zijn prestatie.

Als er niemand is die 1 van beide bovenstaande vragen met "ik wel" zal beantwoorden dan lijkt het me dat er voor Terry weinig eer te behalen viel behalve constant winnend de finale proberen te behalen.

Wat hij had moeten doen, was in de laatste proef waar je de HII mocht gebruiken deze aan iemand (dat meisje) geven om hopelijk genoeg goodwill te kweken dat zij hem naar de finale zou nemen als de laatste proef (waar de HII niet gebruikt mocht worden) door hem werd verloren en door haar werd gewonnen.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #38 Gepost op: 8-04-2011, 15:12:27 »
Nu kijk je naar wat na de samenvoeging gebeurde, niet wat voor de samenvoeging gebeurde (zoals het wegstemmen van Ruth Marie en Dan).
Nog even niks.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor talk (spoilergevaar !!!)
« Reactie #39 Gepost op: 8-04-2011, 18:50:22 »
Is het jullie ook wel eens opgevallen hoe zelden er een gelijkspel is bij tribal council?

Neem nou bijv. S21 toen Jane eruit gestemd zou gaan worden. Dan en Fabio wisten dat ze er ook aan zouden gaan. En toch spannen ze niet alle 3 samen tegen Chase, Sash en Holly. Ik snap niet dat mensen dat niet doen .. er zijn dan weer allerlei nieuwe kansen en wie weet sta je er dan beter voor.

Zelfs als het betekent dat er een vuurmaak proef gedaan moet worden of dat er geloot wordt kan beter zijn dan domweg wachten op je beurt om door een sterkere alliantie weggestemd te worden.