Auteur Topic: Survivor 20: Heroes vs Villains  (gelezen 149307 keer)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #240 Gepost op: 20-05-2010, 17:49:10 »
Jij houdt niet van complotten smeden, vindt dat dat bestraft moet worden en derhalve snap ik wel dat je ook geen oog hebt voor strategische kunde van kandidaten en het daarom als geluk hebben afdoet.

Ik had voor ik de reeksen van survivor had gezien een uitlating gedaan dat complotten afgestraft zouden moeten worden en ben daar ook op teruggekomen na de reeksen van survivor te hebben gezien.  ::vergroot:: Ik ben wel voorstander om de mogelijkheid van complotten te bemoeilijken dmv de verschillende twists en de hii, maar het mag ook niet in overdaad gebeuren.

Het afstraffen ervan gebeurt nu eenmaal door de juryleden achteraf.  Het is en blijft een spel maar de menselijke emoties die versterkt worden door honger, isolement en vermoeidheid bij het geven van de final vote voor de winst is zeker niet te onderschatten.  Er speelt steeds een element van gerechtigheid mee.  In het dagelijkse leven zien we vaker dat onmacht de oorzaak kan zijn van verschillende drama's maar het wordt echter nooit erkent als een probleem en de gerechtigheid is bij vele zaken dikwijls ver te zoeken.  Het belangrijkste verschil (vind ik) is dat bij dit spel de macht wordt overgedragen aan de 'slachtoffers' en niet bij neutrale personen al is dat 'neutraal' ook een heel relatief begrip... 

Ik heb absoluut oog voor het tactische en strategisch vermogen van de spelers Dit seizoen had ook de betere strategische spelers die survivor heeft gehad (Boston rob, Cirie, Amanda, Parvati, Sandra, Russel) Maar ontkennen dat een opvolging van bepaalde strategische zetten mogelijk werd gemaakt door blunderende medekandidaten niet tot de term geluk behoren... Daar geloof ik niet in.

   
« Laatst bewerkt op: 23-05-2010, 18:53:38 door reaver »

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #241 Gepost op: 20-05-2010, 18:11:28 »
En John en Carl zorgden zeker voor sensatie en hogere kijkcijfers maar gingen wat mij betreft veel te ver (van wat wij hiervan hebben kunnen zien) een 30 jarige vrouw zo pesten dat ze moet huilen op TV, terwijl zij mijn inziens niets verkeerd deed (nogmaals van wat wij ervan hebben kunnen zien)..

Voor John en Carl was de rol van ongelijke kansen een beetje moeilijk te aanvaarden.  Het gepest keur ik niet goed maar de rest van de ploeg lieten de pesterijen ook gebeuren wat imo ook niet netjes was.  Aan de andere kant stelde ze zichzelf als doelwit door steeds te zeuren dat ze een eerlijke kans wilde, die kans heeft ze nooit gekregen en dat is de insteek/schuld van de productie...  Ook het feit dat Emma en Wim (die dan nog weg moest wegens gezondheidsproblemen) haar op de schandpaal gingen nagelen omdat ze hen had benaderd om een alliantie te vormen hielpen haar niet echt.   

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #242 Gepost op: 20-05-2010, 18:21:09 »
Voor John en Carl was de rol van ongelijke kansen een beetje moeilijk te aanvaarden.  .. die kans heeft ze nooit gekregen en dat is de insteek/schuld van de productie... 

Uhm.. ik vind niet dat het de schuld van de productie is omdat zoals jij terecht zegt dat John en Carl de twist niet konden verdragen.. Bij het kamp van Marnix ging het toch wel goed? Als je meedoet aan ER weet je dat er twists komen..

Esther stelde zich bovendien helemaal niet op als leider (wat wij konden zien) en werd alsnog meteen uit de groep gegooid..

En ja wat die anderen hadden inderdaad voor Esther op moeten komen, erg laf..

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #243 Gepost op: 20-05-2010, 18:38:26 »
Uhm.. ik vind niet dat het de schuld van de productie is omdat zoals jij terecht zegt dat John en Carl de twist niet konden verdragen.. Bij het kamp van Marnix ging het toch wel goed? Als je meedoet aan ER weet je dat er twists komen..
 

John heeft ook in de reünie gezegd dat indien Marnix hun leider was dat hij het ook niet zo makkelijk ging krijgen.  Op dat vlak had Marnix 'geluk' ;) dat ze hem direct aanvaardde

Ik geef de productie niet de schuld van de pesterijen, enkel dat zij verantwoordelijk zijn voor de insteek mbt immuniteit wat de reactie van J & C tot gevolg had waardoor het gezeur kwam...

De twist bestond erin dat er 2 'indringers' de herindeling van de kampen deden en daarop nog eens immuniteit kregen als beloning voor de overtocht waar de andere kampen niets qua voordeel aan hebben gehad...

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #244 Gepost op: 6-11-2012, 14:53:05 »
Ik herkijk dit seizoen nu. Boston Rob is net weggestemd. Dit seizoen heeft gewoon een hele epische sfeer hangen, met de spelers, de muziek en de goede challenges! De battle tussen Russell en Rob! Gewoon vet!  ;D Blindside Tyson! En dat epische moment met de twee idols die tegelijk gespeeld worden door Parvati!

Pfoeh..  ::ok::

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #245 Gepost op: 7-11-2012, 22:00:51 »
hmpf.

HvV is een top5 seizoen voor me, maar Rob vs Russell is verruit mijn minst favoriete deel van HvV. Ik kan Russell niet luchten en die vete leidde tot Survivor: Redemption Island, wat verruit het allerergste seizoen van Survivor ooit is. Zelfs Rob kon *ik* moeilijk verteren toen ik HvV herbekeek enkele weken geleden. De flashbacks naar RIRob (een van mijn MINST favoriete incarnaties van eender welke Castaway) waren te groot.

PARVATI en COACH ♥♥♥
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #246 Gepost op: 7-11-2012, 23:15:25 »
Ja Redemption Island was verschrikkelijk, dat had nooit gemoeten. Maar ik vond wel dat ze hier in HvV beide goede spelers waren en je kon er op wachten dat ze gingen botsen.

Maar top 5 is ook niet slecht trouwens..  ;)

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #247 Gepost op: 22-12-2012, 20:28:09 »
Deze en Samoa zijn nog steeds de seizoenen die ik mensen als eerste aanraad die het nog nooit gezien hebben.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #248 Gepost op: 2-08-2013, 23:38:09 »
Met dit seizoen begonnen op aanraden van  :). Aangezien ik de spelers nog niet ken ben ik nu wel benieuwd om te zien waarom sommige zijn ingedeeld bij de heroes en de andere bij de villains  ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #249 Gepost op: 2-08-2013, 23:46:23 »
haha, ja bij sommige spelers was het wel een beetje 'vaag'. Bij andere is het dan weer heel duidelijk :P. Ik vond het ook grappig dat sommige spelers het wel anders speelden de tweede keer.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #250 Gepost op: 2-08-2013, 23:58:49 »
Mooi seizoen inderdaad, maar nog mooier denk ik als je ze allemaal al in hun eigen seizoen hebt gezien. Maakt het toch specialer.

Coach was zo iemand die ik totaal misplaatst vond bij de Villains. Hij had last van grootheidswaan in zijn eerste seizoen (en daardoor een zeer vermakelijke kandidaat), maar geen idee waarom hij een villain zou moeten zijn.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #251 Gepost op: 3-08-2013, 00:03:59 »
Ja dat vond ik dus ook. echt een gemene speler was het niet, hij had gewoon nogal een eigendunk :P

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #252 Gepost op: 3-08-2013, 00:36:16 »
Mooi seizoen inderdaad, maar nog mooier denk ik als je ze allemaal al in hun eigen seizoen hebt gezien. Maakt het toch specialer.
Maar dat zijn zoveel seizoenen haha :P.

Nouja na de eerste proef met het bikini top incident, de schouder en de teen zie je wel wie de villains zijn ja ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #253 Gepost op: 3-08-2013, 10:26:15 »
Het 'probleem' met survivor is is dat het twee keer per jaar komt. Je heb na een seizoen dus niet rustig de tijd om de rest ook eens te bekijken :P. Ik heb op een gegeven moment wel alles gekeken maar ik ben er ook al weer heel veel van vergeten omdat ik het zo snel achter elkaar keek.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #254 Gepost op: 3-08-2013, 12:31:00 »
Dit is een van de weinige seizoenen die ik heb kunnen kijken,
maar dit vond ik zeker de beste  :)

Wil alleen ook de andere seizoenen zien, en blijkbaar hebben jullie die wel gezien.
Waar?  ;D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #255 Gepost op: 3-08-2013, 12:48:21 »
Gedownload ;D
Nieky grab a life vest!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #256 Gepost op: 3-08-2013, 12:53:42 »
Dit is een van de weinige seizoenen die ik heb kunnen kijken,
maar dit vond ik zeker de beste  :)

Wil alleen ook de andere seizoenen zien, en blijkbaar hebben jullie die wel gezien.
Waar?  ;D
http://www.btvguide.com/Survivor
Volgens mij staat alles daarop ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #257 Gepost op: 3-08-2013, 12:58:13 »
Waarom vind ik nooit iets   ::schaam::

Dankjewel D*N  ::bravo::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #258 Gepost op: 3-08-2013, 22:56:18 »
Favorieten tot nu toe: Candice, Rob, Sandra, Courtney, Cirie
Dislikes: Russel, Rupert, James

Tyson was wel erg dom hoor pff, als je dat risico neemt dan wil je gewoon naar huis gestemd worden.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #259 Gepost op: 4-08-2013, 00:16:44 »
En WAAROM deed ie het?
Russell zei tegen em dat ie op Parvati ging stemmen, dus als dat waar zou zijn geweest kon Tyson gewoon stemmen zoals afgesproken en dan zou Parvati toch naar huis gaan.
Sloeg helemaal nergens op dus, maar dat maakt het seizoen wel leuk  ;D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.