Auteur Topic: Survivor 20: Heroes vs Villains  (gelezen 149342 keer)

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #180 Gepost op: 8-05-2010, 21:41:46 »
Blij dat Danielle er nu eindelijk uit is. Vooral omdat op de cbs-site bij haar biografie zo duidelijk was aangegeven dat ze het minste respect voor Russell had. Dat vond ik best wel een grote spoiler en ik verwachtte dan ook al dat Russell een mes in haar rug zou prikken en dat Danielle daar achteraf bitter om was.  ;)

Ik vind Rupert steeds beter worden. Eigenlijk dacht ik dat Rupert en Colby alleen zich nog gingen focussen op de proeven en eigenlijk gewoon strategie hadden opgegeven, maar Rupert heeft veel respect van me gekregen door zijn zet met de steen. Mooi om te zien hoe een steen in een broekzak ervoor zorgt dat mensen te snel conclusies trekken. :P

Ik ben heel benieuwd hoe de volgende aflevering zal verlopen. Als de mannen echt gaan samenwerken tegen Parvati en Sandra is de vraag natuurlijk waar Jerri staat en of de idol er nog aan te pas komt.
Nu nog hopen dat Sandra haar idol goed gaat gebruiken. ;D

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #181 Gepost op: 10-05-2010, 10:46:50 »
Die move van Rupert met de steen was werkelijk geniaal!

En het is wat mij betreft nu wel duidelijk dat Sandra of Jerri gaat winnen. Rupert en Colby zullen de finale niet halen (of ze moeten elke keer immuniteit winnen) omdat de villains weten dat ze dan winnen. Het wordt een final 3, en dat betekent dat tenminste 1 van Jerri en Sandra in de finale gaat komen en beiden krijgen gegarandeerd meer stemmen dan Russell en Parvati.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #182 Gepost op: 10-05-2010, 16:57:59 »
Die move van Rupert met de steen was werkelijk geniaal!

En het is wat mij betreft nu wel duidelijk dat Sandra of Jerri gaat winnen.

Dan mag Sneaky Sandra van mij winnen, Jerri is een meelopertje, meer niet.... ;)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #183 Gepost op: 10-05-2010, 19:12:29 »
Ik schaar Parvati ondanks haar fouten nog steeds tot de kanshebbers. Haar edit is vele malen beter dan Jerri en ze heeft in tegenstelling to Russell weinig tot geen aartsvijanden in de jury zitten. Voorts heeft ze genoeg sterke argumenten te bieden om in aanmerking te komen voor de titel Soul Survivor. Ze wordt al vanaf het begin als een van de grootste bedreigingen gezien en heeft meerdere aanslagen overleefd. Weliswaar met behulp van Russell maar de vraag is nog maar in hoeverre Parvati de laatste afleveringen kan rekenen op de hulp van Russell. Als ze in de eindfase vijanden van elkaar worden kunnen de juryleden de eerdere bondgenootschap weleens 'vergeten'. Ze kan claimen Russell al die tijd onder controle te hebben gehad en dat kan gezien haar reputatie voor sommigen plausibel zijn. Bovendien heeft ze al twee immuniteitsuitdagingen gewonnen en gezien haar concurrentie worden dat er waarschijnlijk meer. Daar moet niet lichtvoetig over gedaan worden, juryleden waarderen het winnen van uitdagingen over het algemeen vrij hoog. Met Danielle in de jury is ze al verzekerd van een stem. Coach, JT, Amanda en Candice zijn mijns inziens potentiële stemmen voor Parvati. Al zou ik er ook niet raar van opkijken als enkele van deze personen voor Sandra of Jerri zouden stemmen. De laatste paar afleveringen zijn wellicht cruciaal voor de uiteindelijke verdeling van de stemmen. Sandra en Jerri kunnen nog fouten maken die kostbare stemmen gaan kosten. Parvati heeft juist veel mogelijkheden om in de eindfase stemmen te winnen, wanneer ze zich net als Sandra distantieert van Russell zullen de juryleden milder ten opzichte van haar worden. Het kan denk ik nog wel eens een spannende laatste eilandraad gaan worden.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #184 Gepost op: 10-05-2010, 22:15:43 »
Ik betwijfel het, ik zie Coach en Amanda zeker niet voor Parvati stemmen als ze ook voor Sandra of Jerri kunnen stemmen. JT en Candice weet ik niet. Courtney gaat zeker voor Sandra of Jerri en Rupert en Colby denk ik ook. Ook Jerri heeft al een immuniteit op haar naam staan. Wel is het zo dat Sandra een veel betere edit heeft dan Jerri dus als ik moet gokken dan wordt het Sandra. Dat is gewoon het meest voor de hand liggende mijns inziens.

Een eventuele andere optie is dat ze Colby met opzet een edit hebben gegeven waarin het sterk naar voren komt dat hij er met zijn hoofd telkens niet bij is. Mocht het zo zijn dat hij wel alsnog alle immuniteitsproeven gaat winnen vanaf nu en in de finale komt en wint dat hebben ze mooi een soort van 'groei' kunnen tonen. Ik denk het niet maar het zou kunnen.

Ik denk dat Rupert en Colby gewoon de volgende twee exits zijn en dat bij de laatste normale tribal council Sandra haar idol speelt (als ze geen immunity heeft) en dan zal ze of Parvati of Jerri eruit stemmen en als het haar lukt dan heeft ze wat mij betreft haar 'as long as it ain't me' strategie perfect uitgevoerd.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #185 Gepost op: 14-05-2010, 10:36:30 »
Jammer dat Rupert zo dicht bij de finale weer het veld moet ruimen maar het zat er aan te komen. Ik denk niet dat hij veel verkeerd heeft gedaan deze laatste aflevering, hij speelde de enige kaart die hij had: proberen met Russell een tijdelijke alliantie te vormen. Sandra, Jerri en Parvati willen met Russell naar de finale dus zouden onder geen beding samenwerken met Rupert en Colby. Dan blijft alleen Russell nog over, hij heeft Danielle al weggestemd en leek ook Parvati te willen slachtofferen. Ik geloof niet dat Sandra er op uit was om Rupert te helpen en Russell weg te stemmen, als dat haar plan was had ze de verborgen immuniteit wel gebruikt tegen Russell. Ik denk dat Sandra gewoon probeerde de stem van Rupert veilig te stellen, wetende dat Rupert waarschijnlijk zou proberen chaos te creëren en dat gaf haar weer een excuus om Rupert weg te stemmen (terwijl dat vanaf het begin al haar intentie was). Rupert een kans geven tot de finale te geraken en Russell wegstemmen was namelijk een blunder van groot formaat geweest, en alhoewel er veel grote fouten zijn gemaakt dit seizoen denk ik niet dat Sandra daar serieus over nagedacht heeft.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Butterson

  • Forumlid
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #186 Gepost op: 14-05-2010, 14:52:28 »
Ik heb ooit ergens op een site gelezen dat

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Heroes vs. Villians zou winnen. Toen dacht ik echt; neeeee  ::oink::
Maar nu, naarmate de afleveringen volgen lijkt het me juist super als diegene wint, ik vindt dat hij/zij een prachtige prestatie neer heeft gezet. ::tandpastasmiley::

Verder, ik was al niet zo'n Rupert fan. Ik vond hem in Pearl Island geweldig, maar daarna nam hij steeds meer af voor mijn gevoel.
En zo geweldig van Sandra vond ik het, ze zei iets in de trance van ; 'Ik zou het niet leuk vinden om met de HII in m'n BH naar huis te moeten gaan.'
xD
en die reacties van Courtney, Candice en Danielle ook echt. Russell is weer even flink op z'n plaat gezet. Ik hoop dat Parvati en Sandra hun ''krachten'' bundelen om hem eruit te werken, maar aan de andere kant, met Russell in de finale hebben die beide dames wel meer kans om te winnen en van de Last 5 zijn die 2 het degene die ik het het meeste gun.
Colby heeft mijn laatste respect voor hem verloren tijdens dat kijken van die film (de Reward-challenge waarbij Amanda en Danielle vochten om de Clou en hij helemaal niets deed om Amanda te helpen), en Jerri huppelt er maar een beetje achteraan.
Ik denk dat het zo gaat ;

5e = Colby
4e = Jerri
Second Runnerup = Russell
Runnerup = Parvati/Sandra
Winner = Sandra/Parvati

maar we zullen zien!
Weet iemand trouwens of de finale zondag al op tv komt?

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #187 Gepost op: 14-05-2010, 14:57:45 »
Toch wel jammer van Rupert. En nee, ik hoop nog steeds niet dat Sandra wint  :P Ik zie nu eigenlijk graag alleen nog Russell winnen (al vanaf het begin eigenlijk..) maar dat is onmogelijk  ::hypocriet::

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #188 Gepost op: 15-05-2010, 15:30:39 »
Probeert Russell soms een negatief stemtotaal te halen in de finale? Hij speelt het spel nog slechter als Katie, Clay, Dreamz en alle andere finalegeiten bij elkaar. Wat een drama is die man.

Rupert speelde - m.i. - het beste spel van zijn drie seizoenen maar had pech dat hij in een erg onnozel team zat, met JT en zijn idool, Candice die voor niets heen en weer springt en Colby die tegen zijn zin nog op het eiland lijkt te zitten.

Sandra, Jerri of Parvati, het zal nog een spannende strijd worden tussen de Villain vrouwen. :)
Nog even niks.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #189 Gepost op: 15-05-2010, 22:47:27 »
aahhh nice! morgen als de finale :)

Offline Butterson

  • Forumlid
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #190 Gepost op: 16-05-2010, 15:55:05 »
Ik hoop dat Sandra het wordt  ::trots::.
Aangezien ik vanavond niet kan kyken wordt het waarschijnlijk morgen uit school , zo'n zin in!
Als Colby bij de F3 komt zou het voor mij redelijk verpest zijn; waarschijnlijk probeert Russell Sandra er uit te gooien, waarbij hij Colby des te beter kan gebruiken en Jerri laat zich vast ook wel gebruiken (dat doet ze immers al afleveringen lang), hopefully dat Parvati en Sandra nu hun krachten bundelen, 'kzou d'r namelijk ook wel vrede mee hebben als Parvati wint (haar move met die 2 HII's was geweldig)!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #191 Gepost op: 16-05-2010, 21:05:50 »
Ik zou tevreden zijn met Parvati of Sandra als Soul Survivor, beide dames hebben het wat mij betreft verdiend. Sandra wellicht nog iets meer dan Parvati omdat zij niet de bescherming genoot van Russell en niet afhankelijk was van twee monumentale fouten (Tyson en Coach). Russell is kansloos, en Jerri en Colby hebben geen stempel op dit seizoen gedrukt en ik verwacht ook niet dat ze dat in de allerlaatste aflevering nog gaan doen. Ik kijk eigenlijk het meest uit naar de pleidooien van de juryleden, All-Stars is natuurlijk moeilijk te overtreffen maar ik hoop dat ze een beetje in de buurt gaan komen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #192 Gepost op: 17-05-2010, 00:22:26 »
Jerri en Colby zaten als kamerplanten op de eilandraad.  ::ohno::  Jerri heeft nog 2 proeven gewonnen maar Colby???  De proeventijger uit the outback is zijn klauwen en tanden kwijt ::jaja:: al heb ik het gevoel gehad dat hij niet echt concurrentie had in zijn reeks en toch enkele keren veel geluk of een voordeel heeft gehad...

Hopelijk Sandra of Parvati voor de winst. Russel mag voor mij eens in de juri zitten, benieuwd hoe zijn commentaar zal zijn ;D

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #193 Gepost op: 17-05-2010, 16:31:40 »
De finale is gisteravond uitgezonden en de winnaar is bekend (voor het geval iemand dat nog niet wist). ;) Dus pas op als je de show nog niet gezien hebt.
Nog even niks.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #194 Gepost op: 17-05-2010, 20:42:29 »
Argh! Waar is de Reunion?


PS: Als iemand een torrent heeft mag die mij wel een private message sturen ^^
« Laatst bewerkt op: 17-05-2010, 21:00:25 door TheeZakje »

Offline Butterson

  • Forumlid
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #195 Gepost op: 18-05-2010, 10:20:34 »
Ik vond het echt best wel een leuke finale. Sowieos de tweede Imunity Challenge {de eerste viel me ietwat tegen{, was briljant!  ::rofl::
Sandra die op het geluid van Parvati afging, Parvati die dan langs haar glipt en Sandra de totaal verkeerde kant op gaat. En natuurlijk de briljante photo-finish, dat is nog eens tv!
De eerste twee afvallers voor de finale had ik al verwacht, het was niet heel veel nieuws.
Bij die gesprekjes-dingen met de jury vond ik Danielle erg treffend tegenover Russell; 'Nobody is giving you a vote cause nobody respect the way your play the game,' ofzoiets.
Naar mijn mening klopte dat wel. x'D
de winnaar vond ik érg terecht, ook een goed slotpedooi enzovoorts. Moet vandaag nog de reunië kijken en dan is Survivors Heroes vs Villians voor me afgesloten.
Heeft trouwens iemand al de promo van Season 21 gekeken? :)

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #196 Gepost op: 18-05-2010, 13:20:06 »
Wow, ik vond het een supermooie finale. Mooie montage en mooie intro van de vijf overgebleven kandidaten ::bravo::
De laatste proef was inderdaad hartstikke grappig en spannend tegelijk.  ;D
Jerri's eliminatie had ik echt totaal niet aan zien komen, ik verwachtte echt dat Sandra of Parvati zou vertrekken.
Ook mooi weer om te zien hoe Russell nog altijd niet lijkt te begrijpen dat Survivor niet alleen om strategie draait en het doen van goede zetten in het spel. Ik vond Russell in eerste instantie irritant, maar nu vind ik hem pure komedie. Fantastisch om te zien hoe iemand kan geloven dat hij zo geweldig is en de beste speler ooit is, terwijl hij nog nooit het spel gewonnen heeft. Gelukkig voor hem houdt het Amerikaanse publiek van hem. ;)
Parvati en Sandra hadden van mij allebei mogen winnen, maar ik ben superblij dat het Sandra is geworden. Zij heeft echt het spel overleefd en als voormalig winnaar gewoon opnieuw gewonnen. Ze had echt weggeestemd moeten worden toen Tyson en Courtney weg werden gestemd, maar gelukkig werd ze onderschat. Ik zou haar overigens niet de beste speler ooit noemen (ik zou ook niet durven zeggen wie dat wel is), maar feit is wel dat ze nog nooit verloren heeft. :D
Parvati heeft het trouwens ook geweldig gedaan. Jammer dat de jury niet zag dat zij ook heel vaak onafhankelijk van Russell strategisch heeft gehandeld en hem opzettelijk heeft meegenomen naar de finale.
En ik vond trouwens ook niet dat JT de domste zet ooit gedaan heeft. Ergens snapte ik zijn logica wel. Als zijn assumptie klopte, was het gewoon een briljante zet. Erik uit Micronesia maakte wat mij betreft de domste zet ooit. Dat sloeg gewoon nergens op  ::rofl::

Offline PokerMol

  • Forumlid
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #197 Gepost op: 18-05-2010, 13:30:51 »
De finale is gisteravond uitgezonden en de winnaar is bekend (voor het geval iemand dat nog niet wist). ;) Dus pas op als je de show nog niet gezien hebt.

'k Heb de finale gezien maar de winnaar is toch nog niet bekend of wel?? 'k vind nog nergens een torrent over het voorlezen van de stemmen in NY, iemand enig idee wanneer dit komt?

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #198 Gepost op: 18-05-2010, 14:17:55 »
Die torrent is er al een tijdje hoor, gewoon even wat beter zoeken.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #199 Gepost op: 18-05-2010, 14:21:32 »
Ik vond het ook weer een erg gave finale trouwens. De final immunity challenge was een van de beste ooit wat mij betreft. En dat Sandra ging winnen had ik een maand geleden al aan zien komen en vind ik ook behoorlijk terecht. Hoewel Russel en Parvati het ook verdiend zouden hebben.