Auteur Topic: Survivor 20: Heroes vs Villains  (gelezen 149343 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #160 Gepost op: 23-04-2010, 17:07:18 »
En hoera voor Sandra, de enige Survivor die het spel minstens twee keer heeft gespeeld en tot nu toe nog nooit een stem tegen zich gehad heeft!  ::bravo::(al zal dat wel in de loop van het seizoen misschien veranderen  :P)
heeft ze uberhaupt stemmen gehad? (ik bedoel heeft ze stemmen voor gehad?)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #161 Gepost op: 23-04-2010, 17:28:32 »
Ze heeft het spel al eens gewonnen. Dus als je het zo bedoeld; ja  :P

Maar ik hoop eigenlijk wel dat ze snel vertrekt  ::hypocriet::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #162 Gepost op: 23-04-2010, 19:44:47 »
wow, ben ik gewoon helemaal vergeten dat ze het spel gewonnen heeft ::rofl::
Ik heb alle seizoenen gezien, maar blijkbaar beetje te snel achter elkaar :P. Ben heel veel weer vergeten. Nou mss moet ik ze dan allemaal nog maar eens kijken :).

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #163 Gepost op: 23-04-2010, 19:49:45 »
Hehe  ;) Ik ben op dit moment weer bezig met Cook Islands. Vond ik toch 1 van de leukste seizoenen! Ben nu alweer bij aflevering 13  ;D

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #164 Gepost op: 23-04-2010, 19:55:43 »
Of gewoon het seizoen waarin ze won weer bekijken, ze was geweldig daar. :P
Dit seizoen speelt ze het ook weer sterk, ze kijkt uit voor zichzelf en alleen zichzelf, dat wat je moet doen in dit spel. ::bravo:: Russell en Parvati zijn te druk bezig met finalestemmen te verliezen: Parvati gedraagt zich te arrogant en Russell snapt nog steeds niet dat Survivor niet enkel een spel is maar vooral een sociaal experiment. Geen enkele van de 19 andere kandidaten lijkt enig respect te hebben voor Danielle dus zij maakt ook weinig kans, waardoor Sandra en Jerri er opeens geweldig voorstaan.

Over de aflevering van gisteren± JT was stom bezig, hij leek vooral Russell te willen vertrouwen in plaats van dat hij het echt deed. Dat juist Rupert de 'voice of reason' moest worden is wel ironisch. Candice was ook raar bezig toen ze vrijwillig uit de proef stapte. Als ze zwak wilde overkomen had ze het niet zo overduidelijk moeten doen. En Amanda die Parvati eigenlijk vertelt dat de Heroes niet op haar gaan stemmen was ook raar bezig. Eigenlijk was het een massale blunder van de Heroes dat ze verloren.
Nog even niks.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #165 Gepost op: 24-04-2010, 13:41:25 »
De Heroes hebben deze aflevering verdient om te verliezen. Behalve Ruppert, die was de enige die nog een beetje oplettend was.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #166 Gepost op: 30-04-2010, 13:40:01 »
Wat worden er weer een blunders gemaakt zeg. De switch van Candice was onnavolgbaar, waarschijnlijk was ze geïntimideerd door de immuniteitsketting van Russell. Ze heeft in ieder geval weer een mogelijkheid voor de Heroes om zeep geholpen en Russell heeft Parvati weer gered. Zonder de ingreep van Russell had Candice geen enkele reden om Amanda te stemmen en had Sandra het spel opengebroken. Candice heeft nu geen alliantie meer en is voor iedereen een makkelijk doelwit. Colby maakte daarenboven ook een blunder door Amanda bijna te bevelen de hint aan Danielle te geven. Het minste wat hij kon doen was voorstellen de hint met z’n drieën te delen. Al was het natuurlijk nog beter geweest om zelf de hint op te eisen en helemaal niet met Danielle te delen. Indien de Heroes de hint en de immuniteitsketting hadden bemachtigd hadden ze ook de controle over het spel verkregen. Een ‘kleine’ blunder met grote gevolgen. Colby lijkt niet voor zijn kansen te vechten en heeft na het fiasco van vorige week nog steeds niet door hoe zo’n krachtig wapen de immuniteitsketting is. Tenslotte maakte Russell een grote fout door Sandra aan te merken als iemand die geen bedreiging vormt (ik vraag me af of hij Pearl Islands ooit heeft gekeken). Hij maakt met dat soort uitspraken Sandra tot een underdog en dan is Sandra op haar gevaarlijkst. Bovendien zijn dat typisch uitspraken die de jury goed bij blijven en in je nadeel kunnen gaan werken.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #167 Gepost op: 30-04-2010, 17:59:14 »
Wat was Courtney weer geweldig in de jury.

De jury lijkt weer een grote hekel aan Russell te hebben, toch knap dat het hem twee seizoenen op een rij lukt om de afvallers zo kawad op hem te maken.

De Heroes... tja, dat moet wel het domste complot zijn sinds het Mick/Klaar/Darline/Ronald/Shandinella complot in ER. :D Rupert is de enige die nog een beetje inzicht lijkt te hebben in het spel: Colby lijkt te hebben opgegeven, Amanda had nooit de aanwijzing weg moeten geven en dat Candice dezelfde fout lijkt te maken als ze in haar originele seizoen deed is al helemaal raar.

Sandra en Jerri lijken me er nu het beste voor te staan. Russell zal niet met Parvati naar de finale willen gaan dus zal hij met Danielle en één van de twee moeten gaan en het lijkt er op dat Sandra en Jerri een stuk populairder bij de jury zijn dan Russell en Danielle. Russell zou bijna moeten hopen op een final-2 met Danielle.
Nog even niks.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #168 Gepost op: 1-05-2010, 15:52:15 »
Het was toch weer spannend! Ik denk niet dat Russell dit spel ooit gaat winnen..

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #169 Gepost op: 2-05-2010, 22:53:57 »
dat gevecht om die clue! hilarisch.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #170 Gepost op: 3-05-2010, 00:07:34 »
Wederom hebben enkele heroes verschillende steken laten vallen.  Colby moest weeral de moraalridder zijn bij de 'clue-fight' en Candice  ??? ??? ??? ze deed in Cook Islands ook al een move dat qua logica niet de beste bleek te zijn 

Ik hoop toch ergens dat ze geen HII meer in het spel brengen want deze reeks heeft zijn recordaantal al gehad.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #171 Gepost op: 3-05-2010, 17:04:52 »
Wat deed Candice in Cook Islands ook weer dan?

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #172 Gepost op: 3-05-2010, 17:17:35 »
Ze
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #173 Gepost op: 4-05-2010, 15:38:25 »
Over Cook Islands:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #174 Gepost op: 7-05-2010, 12:05:36 »
Beste aflevering tot noch toe! Candice heeft gekregen wat haar toekomt, na haar stompzinnige zet van vorige week was het wachten op haar ondergang. Uit de insiders video’s heb ik begrepen dat Sandra en Candice hadden afgesproken dat een van hen zou overlopen naar het andere team. Sandra wilde overlopen naar de Heroes en Candice wilde overlopen naar de Villains. Candice heeft uiteindelijk haar zin doorgedrukt en daarmee het spel verloren en de Heroes voorgoed buitenspel gezet. Het mooiste is natuurlijk dat Rupert er indirect voor heeft gezorgd dat Candice werd weggestemd. Gebruikmakend van de veronderstellingen van de Villains deed hij een geweldige ingreep die ook nog eens goed werd uitgevoerd. Dat Sandra de verborgen immuniteit niet gebruikte maakte trouwens duidelijk dat haar vijandschap ten opzichte van Russell niet allesoverheersend is. Het lijkt er zelfs op dat ze hem eigenlijk in het spel wil houden en daar geef ik haar groot gelijk in.

Het wegstemmen van Danielle kwam totaal onverwachts. Als Russell de volledige controle wilde krijgen over het spel had hij Parvati moeten wegstemmen. Het is ongelofelijk hoe vaak Parvati al door het oog van de naald is gekropen en wat mij betreft is dat grotendeels te danken aan Russell. Russell geeft haar immuniteit, bedriegt constant de Heroes, zorgt ervoor dat Sandra niet overloopt, haalt Candice binnen en werpt zich op als beschermheer van Parvati. Zonder Russell was Parvati voor de samensmelting weggestemd. Nu zien sommigen al deze zaken als voorbeelden van Parvati’s bekwaamheid maar ik zie het vooral als idioterie van Russell. Bedenk wel dat hij zojuist de enige persoon die hij wellicht kon verslaan in de laatste eilandraad heeft weggestemd! Waarom? Om te laten zien dat hij de controle heeft? Om Parvati tot hem te veroordelen? De logica ontgaat mij. Op de een of andere manier wil hij ten koste van zijn eigen spel met Parvati samenwerken. Het ergste is dat Parvati daardoor voortdurend wordt beloond.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #175 Gepost op: 7-05-2010, 16:12:05 »
Verdorie Russell.. je verprutst het voor jezelf! Dit kan nooit goed komen. Ik kan me niet indenken dat de overgebleven Heroes met hem samen willen werken, daar zijn ze teveel Hero voor.


Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #176 Gepost op: 7-05-2010, 16:36:25 »
Verdorie Russell.. je verprutst het voor jezelf! Dit kan nooit goed komen. Ik kan me niet indenken dat de overgebleven Heroes met hem samen willen werken, daar zijn ze teveel Hero voor.

Ik denk niet dat Russell zich veel zorgen hoeft te maken, het lijkt erop dat iedereen met hem naar het einde wil gaan. Hij is de ideale geit op dit moment. De twee overgebleven Heroes zullen waarschijnlijk elke stohalm aanpakken om verder te geraken. Of ze het nu willen of niet, de Villains moeten het karwei samen afmaken anders zal Rupert of Colby gaan winnen. Ik verwacht dan ook dat de laatste twee Heroes de finale niet zullen bereiken, tenzij een van de twee een aantal immuniteitsuitdagingen weet te winnen. De preview van volgende week probeert ons denk ik op het verkeerde been te zetten. Een alliantie tussen Russel, Colby en Rupert is namelijk te mooi om waar te zijn.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #177 Gepost op: 7-05-2010, 16:49:35 »
Maar hoe je het ook ziet, Russell kan het nooit meer winnen. Als je de Ponderosa filmpjes ook bekijkt; niemand mag hem. Ik denk niet dat ze dat beeld van Russell uit hun hoofd kunnen krijgen, en gewoon gaan stemmen op wie er een sterk spel gespeeld heeft.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #178 Gepost op: 7-05-2010, 17:17:28 »
Maar hoe je het ook ziet, Russell kan het nooit meer winnen.

Tja die kans was mijns inziens al verkeken op het moment dat hij de Heroes bedroog. Dat was een goede beslissing voor het Villains team maar een slechte beslissing voor Russell.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #179 Gepost op: 8-05-2010, 20:57:40 »
Russell maakt weer dezelfde fout als in Samoa: onnodig afspraken met mensen terwijl hij weet dat hij die zal breken, mensen bedreigen om hen zover te krijgen dat ze doen wat hij wil en een heel slecht sociaal spel spelen. Het lijkt wel alsof hij niet wil winnen.
Nog even niks.