Auteur Topic: Survivor 20: Heroes vs Villains  (gelezen 149806 keer)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #120 Gepost op: 6-04-2010, 19:37:15 »
Erger je niet te veel aan Russell, ik heb nu al diverse keren gelezen dat hij voor een derde keer terug gaat komen. Geen idee in hoeverre dit op waarheid is gebaseerd maar zelfs realitytvcalendar.com nam de roddel serieus genoeg om er een artikel over te schrijven. Het zou wel in overeenstemming zijn met andere informatie van insiders waarover al een tijdje gespeculeerd wordt: namelijk dat er in het najaar een 'normaal' Survivor seizoen verschijnt en in het voorjaar een seizoen met een speciaal thema (Fans vs. Favorites, Best Player to Never Win, 2nd Chance etc.).
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #121 Gepost op: 6-04-2010, 19:46:51 »
Ik denk dat onze geliefde Langkous gewoon wat overstuur is omdat Rob er uit is.  ;D Ik vind het ook jammer hoor, Langkous!   :-*

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #122 Gepost op: 7-04-2010, 00:47:30 »
Ik denk dat onze geliefde Langkous gewoon wat overstuur is omdat Rob er uit is.  ;D Ik vind het ook jammer hoor, Langkous!   :-*

Inderdaad, heb gewoon een zwak voor Boston Rob....Gelukkig heb ik alle seizoenen op dvd  ::love:: ::love:: ;)

Russell speelt het spel wel maar ik irriteer me dat hij zo in beeld wordt gebracht als The Almighty...en dan met Queen Parvatti aan zijn voeten, meest duivelse duo ooit van Survivor brrr....vreselijk...Stel je toch voor dat die 2 samen winnen en dat je moet stemmen op 1 van die 2...Mag je je onthouden van stemming dan?

Nou, ik ga lekker naar bed, dromen over hoe mooi die andere finale had kunnen zijn  ::rofl::

"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #123 Gepost op: 7-04-2010, 10:42:30 »
Hahaha! Nou dan ging mijn stem overduidelijk naar Russell hoor  ;D

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #124 Gepost op: 7-04-2010, 12:12:26 »
Erger je niet te veel aan Russell, ik heb nu al diverse keren gelezen dat hij voor een derde keer terug gaat komen.

Ik denk dat Russell dan niet meer zo spectaculair kan zijn als hij nu is, want dan is hij al helemaal direct een doelwit. Kijk alleen al maar naar Cirie. Er waren er zoveel die echt bang waren voor haar spel voordat Heroes vs Villains ook maar begonnen was. Bij Russell zal dat ook vast zo zijn als hij voor een derde keer meedoet. Iedereen weet dat hij ook een erg sterke speler is, dus zal hij er ook vast snel uitliggen.  ;)

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #125 Gepost op: 7-04-2010, 19:52:55 »
Hier nog een interessante link waar je kunt lezen wat iedereen in de camera zegt tijdens het stemmen: http://survivorshrine.com/s20/tribal-council.htm

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #126 Gepost op: 9-04-2010, 12:13:40 »
Ai, onverwacht maar vooral jammer! Ik had Coach graag verder zien komen. En sorry hoor, maar ik heb niks met Sandra en al helemaal niet met Courtney  ::)

En ik ben érg benieuwd naar volgende week!

EDIT: En Ponderosa is er weer :D
« Laatst bewerkt op: 9-04-2010, 12:15:36 door TheeZakje »

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #127 Gepost op: 9-04-2010, 13:31:04 »
Coach heeft de vorige aflevering voor zijn eigen ondergang getekend dus dit zat er wel aan te komen. Coach is veel te wispelturig en doet daardoor binnen een alliantie meer kwaad dan goed. De naderende samensmelting maakte hem daarnaast nog gevaarlijker. De posities van Sandra en Courtney zijn precair, ik verwacht dat een van deze dames de volgende eilandraad geslachtofferd gaat worden. Sandra is een gevaarlijke outsider en Courtney zal bij een samensmelting eerder deserteren. Jerri heeft een marginale rol in het geheel, ze is een extra stem en wordt als zodanig gebruikt. De comeback van de Heroes is trouwens wel leuk om te aanschouwen, je kunt hun euforie bijna voelen.

Niettemin lijkt het erop dat JT een kostbare blunder gaat maken. Alhoewel het Heroes team eigenlijk collectief gefaald heeft door met de Villains te delen wat ze denken. Ik zat echt hoofdschuddend toe te kijken. Het is geen onlogische gedachte maar door die gedachte te delen geef je de tegenpartij waardevolle informatie die natuurlijkerwijs tegen je gebruikt gaat worden. JT denkt door het schenken van de immuniteitsketting waarschijnlijk een strategische zet te doen maar gaat veelteveel uit van zijn eigen veronderstellingen (het deed me onmiddelijk denken aan de kapitale blunder van Lex in Survivor All-Stars). Het ziet er helaas naar uit dat de deelnemers van Survivor Tocantins de lijnen waarlangs dit seizoen is verlopen grotendeels hebben bepaald. Eerst de blunder van Tyson, daarna de blunder van Coach en in de volgende aflevering vermoedelijk de blunder van JT.

Het ironische aan dit alles is dat Russel door de Heroes waarschijnlijk verantwoordelijk gehouden gaat worden voor de naderende catastrofe. Als Russell de immuniteitsketting accepteert bewijst hij de andere Villains een grote dienst maar gooit hij tegelijkertijd zijn eigen glazen in (althans wat er nog van over is). Mocht hij de finale bereiken dan zal hij voor een tweede maal als zondebok fungeren. De vrouwelijke Villains doen er dan ook verstandig aan hem braaf te volgen en in de waan te laten dat hij stemmen wint met zijn speelwijze.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #128 Gepost op: 9-04-2010, 15:26:17 »
Joehoe, Sandra's eerste grote zet in het spel! Jammer dat Coach het slachtoffer was, maar de beste man is te nobel om een echte villain te zijn.

Ik ben ook benieuwd of de ruzie tussen Danielle en Russell ook nog belangrijk wordt voor het verhaal. Danielle is tot nu toe erg weinig in beeld geweest en zij lijkt de enige te zijn binnen de alliantie die het oneens durft te zijn met Russell. Ik denk dat Jerri haar plaats zal overnemen, als ze niet een mak schaapje blijft.

JT zal toch niet zo naïef zijn om zijn idol echt te geven aan Russell? Als alle Heroes hiermee instemmen, ziet het er naar uit dat Russell weer de volledige controle in het spel krijgt. Courtney en/of Sandra kunnen echter misschien nog op tijd vertellen aan hun seizoen-genoten, Amanda en Rupert, dat er geen vrouwenalliantie is, maar zelfs dan blijft nog maar de vraag of zij geloofd gaan worden. Als Russell echter wel de idol krijgt, wordt het vast weer een Samoa-verhaal: Russell die met zijn drie bondgenoten de rest wegwerkt.

Ik vind het trouwens wel grappig dat Tyson opnieuw eerder is vertrokken dan Coach, die op zijn beurt ook weer opnieuw eerder is vertrokken dan JT. Ook James is voor de derde keer eerder het spel uitgeknikkerd dan Amanda.  ;D

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #129 Gepost op: 9-04-2010, 22:25:28 »
leuk!!
Dit was echt een leuke aflevering. hilarische quote: "everybody... drop... your......." "yeaaaaaahhhh" "expectations.."
volgende week wordt ook leuk :P JT die een 'goede' zet bedenkt en wij ondertussen wel beter weten ::rofl::

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #130 Gepost op: 9-04-2010, 22:34:58 »
Coach heeft de vorige aflevering voor zijn eigen ondergang getekend dus dit zat er wel aan te komen. Coach is veel te wispelturig en doet daardoor binnen een alliantie meer kwaad dan goed. De naderende samensmelting maakte hem daarnaast nog gevaarlijker.

Maar Coach zal waarschijnlijk veel loyaler zijn dan Courtney en Sandra na een merge. Coach heeft al eens min of meer gekozen voor Parvati's groep terwijl Courtney en Sandra heel goed weten dat zij sitting ducks zijn. Courtney heeft JT bij de Heroes, Sandra heeft Rupert dus beide hebben een mogelijkheid om over te stappen.
Nog even niks.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #131 Gepost op: 10-04-2010, 00:52:18 »
Waarom heeft Courtney JT?

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #132 Gepost op: 10-04-2010, 01:11:26 »
Courtney heeft Amanda bij de heroes, zal het moeten zijn waarschijnlijk  ;)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #133 Gepost op: 10-04-2010, 11:05:37 »
Ik denk trouwens niet dat rupert Sandra wil. tenzij het echt nodig is, maar eerst denken ze natuurlijk alleen maar aan Russell, want die is zo zielig alleen. dan word een van de heroes eruit gegooid en moeten ze gaan scramblen

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #134 Gepost op: 10-04-2010, 18:09:56 »
Courtney heeft een relatie met Stephen van Tocantins en via hem zou ze al een vriendschap hebben met JT van voor het spel. ;)
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #135 Gepost op: 10-04-2010, 20:08:16 »
Maar Coach zal waarschijnlijk veel loyaler zijn dan Courtney en Sandra na een merge. Coach heeft al eens min of meer gekozen voor Parvati's groep terwijl Courtney en Sandra heel goed weten dat zij sitting ducks zijn. Courtney heeft JT bij de Heroes, Sandra heeft Rupert dus beide hebben een mogelijkheid om over te stappen.

Coach is in tegenstelling to Sandra en Courtney irrationeel, hij zou zelfs overlopen als zijn eigen positie daardoor verslechterd. Want Coach baalt er stiekem van dat hij gecast is als een Villain en zou maar wat graag laten zien dat hij eigenlijk een held behoort te zijn. De loyaliteit van Coach is niet onvoorwaardelijk, wanneer zijn eigen waarden in het geding komen dan voelt hij zich vrij om de boel te saboteren. Niet om het spel te spelen maar om een punt te maken. Sandra of Courtney zullen denk ik eerder geneigd zijn mee te varen met de heersende alliantie en indien het nodig blijkt op het juiste moment van alliantie wisselen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #136 Gepost op: 10-04-2010, 22:00:08 »
Jammer dat Coach eruit is, maar inderdaad hij heeft zijn eigen glazen weer ingegooid. Ik had het hem wel gegund om hele ver te komen.

Wat mij deze aflevering vooral opviel is dat Sandra toch wel een heel erg sterke strategische speler is en ik denk dat we nog niet zomaar van haar af zijn. Ik zie haar zelfs nog eerder die plek van Danielle overnemen dat Jerri. Met Danielle is het denk ik gedaan in de ogen van Russell. Zij spreekt hem tegen en we weten allemaal wat er gebeurt met mensen die Russell tegen spreken.

Als de Heroes de idol aan Russell geven dan is het gedaan met het Heroes Team imo en ik vermoed dat dat exact is wat er gaat gebeuren.

Het is nu ook duidelijk dat het een final 3 gaat worden omdat Coach het 1e jurylid is en als het idol verhaal klopt dan gok ik dat Russell + Parvati en Sandra in de finale staan. Niet een van de andere dames omdat Parvati en Sandra al een miljoen op zak hebben. Russell gaat het dan wederom verliezen helaas. Dus waar ik vorige week nog Amanda zei denk ik nu dat Parvati of Sandra de sole survivor wordt.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #137 Gepost op: 11-04-2010, 19:53:24 »
Ik vrees ook dat de Heroes na de samensmelting worden gedecimeerd indien JT daadwerkelijk denkt dat Russell aan zijn kant staat. JT, Colby en Rupert zullen dan hoogstwaarschijnlijk als eerste aan de beurt zijn. Een finale met Russell, Parvati en Sandra zou mij verbazen. Dan maken Russell en Parvati namelijk een grote fout. Danielle is na Russell de minst geliefde deelnemer. Iedereen lijkt zich af te vragen wat Danielle daar doet (Rob wist geen eens wie ze was) en geen van de andere Survivors heeft een (goede) band met haar. Danielle lijkt mij naast Russell juist de ideale kandidaat om mee te loodsen naar de finale.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #138 Gepost op: 12-04-2010, 01:42:25 »
Heb net de 3 laatste afleveringen pas gezien.   Vooral naief van de villains om 3 proeventijgers naar huis te sturen. Tyson is weg door zijn eigen domme fout en dat gaf hij op het eindwoord ook grif toe.  Boston Rob is deels verraden door 2 mensen van zijn alliantie en coach heeft door die 'foute' keuze kort erna de prijs ervoor betaald.

Indien er een merge komt denk ik dat Sandra en Courtney zullen switchen naar de heroes en dan zal het vooral afhangen van Danielle en Jerri of Russel en Parvati nog een tijdje zullen meedraaien in het spel.

In het voorstuk zag je JT een voorstel doen maar of de rest van de groep werkelijk gaat instemmen om de Hii te geven aan Russel ???  Indien Sandra en Courtney de heroes op de hoogte kunnen brengen van de allianties binnen de Villains vallen de plannen van Russel in het water.  Ook al krijgt hij de Hii dij de merge, hij en Parv zijn waarschijnlijk toch de grootste targets.  Ik hoop ergens dat Amanda, Colby, Courtney, Candice en Danielle bij de final 5 zitten.   

 
« Laatst bewerkt op: 12-04-2010, 02:08:02 door reaver »

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #139 Gepost op: 12-04-2010, 15:32:55 »
Trust me, Russell blijft er langer in. Ik denk dat hij begint met JT er uit te werken. Vorig seizoen waren ze ook maar met 4 tegen 8 ofzo ^^