Auteur Topic: Survivor 17: Gabon  (gelezen 249741 keer)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #120 Gepost op: 27-10-2008, 20:53:58 »
Ace  wilde toch ook geen hulp?

Dat had ik toch ook begrepen.

Bij de merge zal hij waarschijnlijk wel een van de eersten zijn die eruit vliegt...

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #121 Gepost op: 28-10-2008, 00:54:30 »
Ace  wilde toch ook geen hulp?
huh... en hoe moet hij iemand tegen houden dan?
Er liggen meerdere stukken op de grond. Iedereen kan bukken en er mee aan de gang gaan. Niemand doet het. Tja...

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #122 Gepost op: 28-10-2008, 02:14:35 »
Misschien zouden de toekomstige (en eventuele) nieuwe kandidaten voor ER zich eens moeten verdiepen in een goed staaltje Tactisch bezig zijn. Als je zag dat Prince (ja weet beetje off-topic) zich zo gemakkelijk liet afpoeieren op de eilandraad en erbij zat als een lam, klaar om geslacht te worden.

Het is altijd af te wachten wie en hoe je mede-kandidaten zijn.  Op de eilandraad is het kalf toch al lang verdronken, dus maakt het niet echt uit wat je zegt...


Als ik op een eiland word gedropt voor het spel, ben ik er klaar voor, en dan zal een 19 jarige student ns laten zien hoe je het spel echt speelt.


Ik denk dat iedereen van de duizenden bij het aanmelden dat van zichzelf denkt, ongeacht leeftijd of beroep  ::wenkbrauw::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #123 Gepost op: 28-10-2008, 12:43:48 »
De wekelijkse vooruitblik op de proeven!









"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #124 Gepost op: 28-10-2008, 17:35:10 »
Twee proeven?  :o
Nog even niks.

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #125 Gepost op: 28-10-2008, 19:31:38 »
Twee proeven?  :o

Dat is altijd al geweest. 1 reward challenge en 1 immunity challenge. Al ben ik benieuwd hoe ze dat deze week oplossen met het feit dat er zowel bij Kota als bij Fang 1 kandidaat eruitgestemt moet worden. Krijgen we te zien dat er uiteindelijk 3 kandidaten naar huis gestuurd worden?

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #126 Gepost op: 28-10-2008, 20:19:04 »
Haha geweldig die foto's! Die ene met Ken en Bob  ::rofl::
En vooral die daarna hoe Ace daar onnozel staat  ::rofl::

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #127 Gepost op: 29-10-2008, 16:42:23 »
Dat is altijd al geweest. 1 reward challenge en 1 immunity challenge. Al ben ik benieuwd hoe ze dat deze week oplossen met het feit dat er zowel bij Kota als bij Fang 1 kandidaat eruitgestemt moet worden. Krijgen we te zien dat er uiteindelijk 3 kandidaten naar huis gestuurd worden?

Daarom die vraag. ;) In eerdere afleveringen waar twee personen weggestemd moesten worden was er altijd maar één proef
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #128 Gepost op: 29-10-2008, 20:37:38 »
Al ben ik benieuwd hoe ze dat deze week oplossen met het feit dat er zowel bij Kota als bij Fang 1 kandidaat eruitgestemt moet worden. Krijgen we te zien dat er uiteindelijk 3 kandidaten naar huis gestuurd worden?

Ik denk dat er bij de tweede uitdaging alleen individuele immuniteit behaald kan worden, de afbeelding waarop Randy het tegen Susy moet opnemen ondersteunt die visie. Al roept dat direct de vraag op waarom Marcus en Ace ook tegen elkaar strijden.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #129 Gepost op: 29-10-2008, 21:44:24 »
Citaat
Marcus and Charlie Strategize

This scene opens with Marcus and his worshipper, Charlie, talking in the woods. Marcus says he talked to Randy. Apparently, Randy said that he sees only three people in the game without baggage – himself, Marcus, and Charlie. Randy went on to ask if Marcus thought Charlie was too in with Corinne. Randy thinks Corinne can’t possibly win. Marcus points out to Charlie that quality makes her a good pick to go to the final three. Marcus then says he would pick Charlie for final two, even though he doesn’t has as good a chance against him. Charlie agrees to do the same for Marcus.

Marcus entertains the possibility of making Randy their third. But, he says, they have options. Charlie points out Corinne. Marcus agrees, but says there are some good points with Randy. Randy can bring in Matty as another strong person, and that Randy might use that influence to help get the three of them (Marcus, Randy, and Charlie) to the final three or four.

Markant dat ze deze scene niet in de uitzending stopten....
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Freek90

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #130 Gepost op: 29-10-2008, 23:51:08 »
Misschien is de Immunity zo inelkaar gezet dat één iemand van beide teams individuele immuniteit heeft. Jeff heeft duidelijk een amulet aan z'n ponton hangen. En als het Fang vs. Kota is is denk de prijs het meeluisteren bij de Tribal Council van het andere kamp.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #131 Gepost op: 30-10-2008, 10:49:14 »
Markant dat ze deze scene niet in de uitzending stopten....

Misschien omdat ze hun best doen om Marcus als ontzettend positief en Randy als ontzettend negatief neer te zetten en dat een samenwerking tussen de twee niet in dat plaatje past?
Nog even niks.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Gabon
« Reactie #132 Gepost op: 30-10-2008, 12:08:24 »
Ik heb laatst alle 5 de afleveringen in 1 keer gedownload. Op welke dag wordt het eigenlijk uitgezonden en staat het in divx-formaat op de torrents en nieuwsgroepen? ik kan niet wachten tot de afl 6 ;)

Ik heb het 16e seizoen (Micronesia) compleet, ga het vandaag of morgen op verzoek posten in de nieuwsgroepen. Ik zal hier ook een nzb-link zetten voor de liefhebbers.
« Laatst bewerkt op: 30-10-2008, 12:49:46 door langkousonline »
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #133 Gepost op: 30-10-2008, 15:46:46 »
Donderdagavond is het voor tv, vrijdagmorgen kan je het downloaden  ::ok::


Ik heb binnen een week survivor borneo gekeken. Nu net de finale gezien! WAUW!!!
Toen waren allianties nog niet echt ter sprake. Alleen die Richard had dat heel goed door zeg.  ::ok::

Geweldig!  ::bravo:: ::joehoe::

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Gabon
« Reactie #134 Gepost op: 30-10-2008, 15:53:25 »
Dank je wel voor de info, dan zal ik tot morgen moeten wachten ;D

Leuk is dat hè, een heel seizoen vlug achter elkaar kijken! Borneo moet ik nog zien, ben pas vanaf dit seizoen gaan kijken omdat ik nieuwsgierig werd van dit topic!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #135 Gepost op: 30-10-2008, 18:12:33 »
Dank je wel voor de info, dan zal ik tot morgen moeten wachten ;D

Leuk is dat hè, een heel seizoen vlug achter elkaar kijken! Borneo moet ik nog zien, ben pas vanaf dit seizoen gaan kijken omdat ik nieuwsgierig werd van dit topic!

Haha, ik had precies hetzelfde! En ik ga ze zeker allemaal kijken, en ik ben gewoon begonnen bij seizoen 1.

Echt leuk! Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Survivor vind ik leuker als Expeditie Robinson denk ik  :-X

 ::zwaai::

Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #136 Gepost op: 31-10-2008, 13:15:01 »
ik vind survivor wel erg leuk , maar ik moet het niet te vaak kijken want ik hou totaal niet van da overdreven amerikaans gedoe, maar ja de eerste series gaat meer over survival op basis van natuur en niet plotten en stuff,

maar ja ik kan er nog van genieten, vooral de tussen stukjes van shot's van de natuur zijn altijd erg mooi ::ok::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #137 Gepost op: 31-10-2008, 14:00:43 »
Wat een prachtige aflevering weer, ik zag de 'boot' van Ace echt niet aankomen. Sugar mag dan emotioneel overkomen op de kijkers en haar medekandidaten maar ze heeft met deze zet wel bewezen dat ze geen emotioneel spel speelt. Als Sugar 'goed' vertegenwoordigt dan heeft het kwaad de eerste slag verloren. Vooral Marcus heeft erg geprofiteerd van deze twist, twee sterke concurrenten die zich konden ontpoppen tot immuniteitsmonsters zijn weggevaagd. In fysiek opzicht kan alleen Matty zich nog met hem meten, die ook nog eens verzwakt is door ernstige voedseltekorten.

Eindelijk hebben we ook gezien wat er binnen Kota gaande is, de positie van Bob is verslechterd en Randy is schijnbaar doorgedrongen tot de kern van de alliantie. De vooruitblik van volgende week is desalniettemin een beetje onheilspellend. Randy als de koning van Gabon? Ik hoop niet dat hij zijn eigen graf gaat graven door een overdaad aan capriolen uit te halen. Voor zijn positie binnen het spel zou het beter zijn even low-key te blijven en de zetten van zijn tegenstanders af te wachten alvorens tot actie over te gaan. De immuniteitsamulet van Sugar is een groot gevaar voor Kota en daar Randy zich niet populair heeft gemaakt bij Sugar en Crystal is het voor hem cruciaal dat hij buiten de gevarenzone blijft.

De posities van zowel Susie als Matty binnen hun eigen team zijn verzwakt, ik ben benieuwd of ze de komende aflevering tot actie overgaan of gewillig afwachten wat de rest besluit. Er is nog zoveel mogelijk nu er vijf kandidaten van oud-Kota en vijf kandidaten van oud-Fang over zijn gebleven. Oude banden zullen ongetwijfeld een rol gaan spelen. Wat is er nog over van het 'vertrouwen' tussen Matty en Randy of Crystal en Susie? Welke weg gaat Sugar bewandelen?  Marcus en Charlie vormen nog steeds de sterkste twee-eenheid, het zou alles nog interessanter maken als een van de twee op korte termijn weggestemd wordt.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #138 Gepost op: 31-10-2008, 15:56:33 »
Randy komt in het rijtje ouwe leuke zeikerds terecht, samen met Rudy , Maralyn en Kathy (roep maar als je er nog een paar weet). En ik zie hem dadelijk doodleuk bij de Final 4.

Rudy!!  ::joehoe:: ::bravo::

Offline MaRLieS1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MoLJaGeR
Re: Survivor Gabon
« Reactie #139 Gepost op: 31-10-2008, 17:01:54 »
ik wil ze graag zien, maar hoe kom ik er aan?
WSDM (wie stuurde die mol?)