Auteur Topic: Survivor 17: Gabon  (gelezen 249742 keer)

Offline Freek90

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #100 Gepost op: 16-10-2008, 23:47:18 »
Vanavond weer een nieuwe aflevering. Ik vraag me af hoe die olifant die bij Fang binnen komt stampen wordt gestopt of wat er mee wordt gedaan. En waar GC uitspookt, hij is nu degene waar niemand vat op heeft. Ik zie in Fang een alliance komen van GC, Crystal, Ken en Kelly (ik zie die niet aan de kant van Ace). Ace heeft Sugar in zn zak en Matty speelt liever met Ace dan met die mafketels van het vroegere Fang. Ik denk dat Kota wel weer door de proeven komt, en anders zal Susie of Corinne eruit vliegen. Maar wie weet wat er komt. Ik wil wel weer een paar mooie kreten van Randy die ik op een tegeltje kan zetten.

Zijn mooiste is:
"If it isn't me, I go with it. If it is, I'll burn down the camp"

en ongeveer alles wat hij zegt in een biecht.
Ik ben er klaar voor..... Survivors Ready, GO!!

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #101 Gepost op: 17-10-2008, 17:10:41 »
Ace die een ananas en een schild in zijn gezicht krijgt  ::rofl::
Ik snap absoluut niet waarom ze Sugar er niet uit hebben gestemd. Dit was echt de meest veilige manier geweest om de immunity idol uit het spel te krijgen. Als Sugar hem had ingezet, was GC er immers alsnog uitgegaan, omdat mensen toch wel op hem zouden stemmen. Ik begrijp het dus niet. Ik ben benieuwd of de schade van deze fout groot gaat zijn of niet.

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #102 Gepost op: 17-10-2008, 21:19:59 »
Ik wil wel weer een paar mooie kreten van Randy die ik op een tegeltje kan zetten.



"Freeze, Ace!"

das de kreet van de dag, dacht ik  ::rofl::

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #103 Gepost op: 18-10-2008, 18:41:32 »
Inderdaad vreemd dat ze Sugar er niet uit hebben gestemd. Ze hadden beter haar kunnen eruit kunnen stemmen, dan was GC er de volgende keer uitgegaan, dan was ieders zieltje gered tot aan de samensmelting, denk ik. Nu zullen we volgende week wel zien wat er gaat gebeuren. Ik zie Fang nog niet snel een immunity challenge winnen.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #104 Gepost op: 20-10-2008, 14:26:36 »
Eerlijk gezegd snap ik niet zo goed waarom Sugar als zo'n overduidelijk gevaar wordt aangemerkt. Ze heeft weliswaar de verborgen immuniteitsamulet weten te bemachtigen maar dat is ook haar enige troef op dit moment. Aangezien de verborgen immuniteit naar alle waarschijnlijkheid toch weer in het spel komt als ze hem gebruikt schiet niemand er veel mee op om het gebruik hiervan te forceren. Tenzij ze Sugar ook zonder de immuniteitsamulet als een reëel gevaar beschouwen. Dat laatste kan ik me moeilijk voorstellen zolang er nog mensen als Marcus, Ace en Matty rondlopen. Met het oog op de samensmelting hebben veel leden van Fang meer voordeel bij een alliantie met Ace en Sugar. Dat is tenminste het proberen waard vooral sinds Jacquie weggestemd is, de enige andere spelpartner van Ace en Sugar. De immuniteitsamulet zou in zo'n scenario geen bedreiging meer zijn maar een defensief wapen. Zolang er een ongeleid projectiel als Kelly rondloopt zou ik pogen een stabiele alliantie op te bouwen met de zakelijkere en rationelere Ace (en dus Sugar).
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #105 Gepost op: 20-10-2008, 14:46:55 »
Enkele screenshots van de volgende uitzending:





"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #106 Gepost op: 21-10-2008, 17:52:48 »
Aangezien ik een aantal dagen in Zweden heb gezeten, heb ik de aflevering nu pas gezien!

Was wederom leuk natuurlijk. Wel gek dat ze Sugar er niet uit stemden, maar ik ben blij van niet!  ::ok::
Leuke proeven ook weer!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #107 Gepost op: 23-10-2008, 11:28:00 »
Na vier afleveringen heb ik eindelijk een paar favorieten gevonden: Ace, Sugar, Kelly, Crystal & Matty. Iemand van dat team mag van mij winnen. Dat is alleen maar vanwege de manier waarop Probst steeds zijn introstukjes doet, hij laat het klinken alsof elke scheet die deze mensen laten de domste scheet ter wereld is. Verschrikkelijk irritant. (Okee, 't is een domme reden om voor iemand te supporteren, maar de mensen van het andere team vind ik nog saaier dan deze groep :P).
Nog even niks.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #108 Gepost op: 23-10-2008, 13:13:57 »
Ik heb wel een sympathie voor Ken.  Ace geeft zich wel ten volle in de proeven maar zijn houding staat me niet echt aan...

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #109 Gepost op: 25-10-2008, 12:37:31 »
Zozo, dit keer was het echt wel spannend wie er uit zou gaan. Ik dacht zelfs dat het Ace zou zijn!

Ik heb echt respect voor Kenny en Matty, hoe die daar over die hindernisbaan vlogen!  ::ok::
(Jammer dat Ace weer voor zichzelf bezig ging..) Ik had gehoopt dat ze zouden winnen eigenlijk.

Volgende aflevering is een tactische aflevering!  ::jaja::

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Gabon
« Reactie #110 Gepost op: 25-10-2008, 16:00:35 »
Zo, heb een marathon van 5 afleveringen kijken achter de rug. Wat een geweldige serie, op het moment zeker spannender om naar te kijken dan ER. En Gabon!! Wat een prachtig land is dat zeg, ik geniet zo van de beelden. ::ok::

Op dit moment vind ik Kenny, Sugar, Ace, Randy, Marcus, Matty en Bob wel leuke kandidaten met Matty of Marcus als winnaar?Dan, Chrystal, Corinne mogen van mij zeker naar huis op korte termijn!

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #111 Gepost op: 25-10-2008, 17:36:58 »
Ja ik vind Kenny echt wel een leuke kandidaat, daarnaast Bob en Matty en Sugar ook  ::ok::

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #112 Gepost op: 25-10-2008, 19:15:05 »
Hopelijk gaat Ace er voor de samensmelting nog uit. Wat een irritant mannetje. Ik hoop echtniet dat Sugar zo dom is als ze er uit is. Aan 1 Eric hebben we al genoeg.

De vaart zit er goed in. Komt ook door het vaste stramien van het programma zelf.

Terugblik, roddel en achterklap, Reward challange, roddel en achterklap, immunity challenge, roddel en achterklap en uiteindelijk Tribal Council. Door de verrassende elementen die ze elkaar jaar er in gooien, wordt het nooit saai. Zeker door het door elkaar gooien van de tribes blijft het spannend. Wie weet een idee voor ER, mocht het programma zelf doorgaan.

Door de preview kijk ik zeker uit naar volgende week, als er bij beide tribes iemand uit moet. Ben dan wel benieuwd of het verliezende tribe dan ook nog eens iemand moet wegstemmen bij Tribal Council. Blijft er niet veel meer over van Fang  ;)

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Gabon
« Reactie #113 Gepost op: 25-10-2008, 21:19:43 »

De vaart zit er goed in. Komt ook door het vaste stramien van het programma zelf.

Terugblik, roddel en achterklap, Reward challange, roddel en achterklap, immunity challenge, roddel en achterklap en uiteindelijk Tribal Council. Door de verrassende elementen die ze elkaar jaar er in gooien, wordt het nooit saai. Zeker door het door elkaar gooien van de tribes blijft het spannend. Wie weet een idee voor ER, mocht het programma zelf doorgaan.


Precies, daarom is het leuk om te kijken. Het valt me op, dat op GC na, het ook doorzetters zijn. Bij ER geven ze zo snel op, hoe zou dat komen? De geldprijs die te winnen valt en beduidend hoger is??
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #114 Gepost op: 26-10-2008, 11:23:22 »
Ik vermoed dat ze ook wat meer te eten krijgen dan in ER. ;)
Nog even niks.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #115 Gepost op: 26-10-2008, 13:29:29 »
Ik vermoed dat ze ook wat meer te eten krijgen dan in ER. ;)

Nou, alleen de winnaars van de proeven hoor  ;)

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Gabon
« Reactie #116 Gepost op: 26-10-2008, 18:57:02 »
 ::jaja::

De proeven zijn ook erg leuk om naar te kijken. De "slangenproef" was ook een teamtest: wie is er "zwak"en zadelt medekampgenoten op met extra gewicht! Heerlijk, dat soort uitdagingen ::ok::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #117 Gepost op: 26-10-2008, 22:48:24 »
Wederom een enerverende aflevering omdat het met Fang gewoon weer alle kanten kon opgaan. Crystal is zoals Kelly terecht aangaf instabiel, ze kan emotioneel niet omgaan met langdurende reeks van afstraffingen die Fang ondergaat. Ze draagt daar zelf een flinke steen aan bij omdat ze net als de meeste anderen binnen Fang geen teamspeler is. De verslechterende voedselsituatie speelt ze ook parten. Ace is bijvoorbeeld flink vermagert sinds hij verkast is naar Fang. Sugar is lekker wisselvallig, ze weet gewoon niet wat ze aanmoet met de immuniteitsamulet!

Ik vind het wel jammer dat we relatief weinig te zien krijgen van de alliantiestructuur binnen Kota. We weten slechts dat Marcus, Charlie en Corinne een sterk drietal zijn en dat de dagen van Dan waarschijnlijk geteld zijn. Bob, Randy en Susie worden voorgesteld als non-entiteiten die afhankelijk zijn van de onion alliantie. Randy distantieert zich nog steeds van zijn oude kampleden maar we weten niet of de voormalige Kota leden hem naar de samensmelting willen loodsen. Gelukkig belooft de volgende aflevering verbetering op dat vlak.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #118 Gepost op: 27-10-2008, 13:03:59 »
Naar mijn mening zien we te weinig van de onderlinge verhoudingen. Bij Kota is dat inderdaad heel afwezig, maar bij Fang af en toe ook. Deze week doen Ken en Mattie samen, terwijl vorige week Mattie niks met hem had?

Exile Island is helemaal niet interessant, maar helaas moeten we telkens daar Sugar bewonderen. Blijkbaar is men nogal van haar gecharmeerd, maar persoonlijk vind ik het tijdverspilling.

Wat betreft die proef met die vlaggenmast. Ik snap niet dat, behalve Ace, niemand een poging deed 2 puzzelstukken aan elkaar te passen. Ze bukten niet eens om er naar te kijken. Tja, die mogen dan van mij gewoon allemaal naar huis, hoor.  ::joehoe::

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Survivor Gabon
« Reactie #119 Gepost op: 27-10-2008, 19:24:22 »
Ace  wilde toch ook geen hulp?
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)