Auteur Topic: Survivor 17: Gabon  (gelezen 249740 keer)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #140 Gepost op: 31-10-2008, 19:46:06 »
WAUW!! Wát een aflevering! Bij de 'eilandraad' van Fang was m'n hart wild aan het kloppen  ;D
Geweldig! You gotto love Sugar  ::bravo:: En natuurlijk Kenny, die het weer geweldig gespeeld heeft. Ik ben benieuwd wat Matty hier van gaat zeggen de volgende keer!

Echt, ik ga hier nog even een tijdje over nadenken, en genieten  ::bravo::



EDIT: Ik heb nog even de eilandraad gekeken van Fang. Gewoon om die reacties! Ik krijg er gewoon weer een glimlach van op m'n gezicht. + Ik heb nog even gekeken aan het einde, waar je ziet wie op wie gestemd heeft. Daar zie je Sugar met een mooie knipoog in de camera  ::joehoe:: Haha!
« Laatst bewerkt op: 31-10-2008, 20:02:50 door TheeZakje »

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #141 Gepost op: 31-10-2008, 20:10:50 »
Zo, na een weekje weg te zijn geweest, heb ik de afgelopen twee afleveringen weer ingehaald. Geweldig! Zeer mooie shots van Gabon (schitterend 'picknick-plekje' en lekker veel gekonkel. Survivor blijft me boeien.

Bij ER geven ze zo snel op, hoe zou dat komen? De geldprijs die te winnen valt en beduidend hoger is??

Misschien dat de duur van het verblijf ook een rol speelt. In Survivor is men meestal 39 dagen weg. Bij Expeditie Robinson is dit volgens mij 52 dagen. Dit heeft tot gevolg dat bij Survivor de dagen ook meer invulling krijgen. Iedere aflevering beslaat immers drie dagen en er worden veel proeven gespeeld. In de laatste ER ging iedere aflevering zo ongeveer over vijf dagen en werd er maar 1 proef gespeeld. Daardoor ontstaat er misschien sneller een sleur met heimwee, honger en emotionele problemen als gevolg. Overigens ben ik bij het laatste seizoen Expeditie Robinson afgehaakt, omdat ik het verschrikkelijk saai vond.

ik zag de 'boot' van Ace echt niet aankomen.

Ik inderdaad ook absoluut niet. Mijn reactie was zo ongeveer die van Chicken in Survivor China: 'Damn!'
Ace vond ik wel een mooi figuur met zijn irritating accent. Grappig ook hoe ze hem als een snake wilde neerzetten door steeds een slang tussen zijn scènes heen te monteren.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Gabon
« Reactie #142 Gepost op: 31-10-2008, 22:26:17 »
Het was inderdaad een superaflevering! Ik zag het ook niet aankomen dat Ace weggestemd zou worden maar ook niet dat Sugar zo snel om te lullen was!!

En toch zal ik Ace wel gaan missen, ik vond het wel een van de "smaakmakers" had hem graag in de samensmelting gezien. De gemonteerde slang was inderdaad erg grappig ::rofl::

De individuele proef in het water vond ik erg leuk. Zeker omdat nu het teambelang even wegviel.
De picknick...wat een spot zeg, wauw!!! Gabon is toch wel een erg mooi land en het produktieteam maakt mooie shotjes!!

En nu de samensmelting, King Randy??? Ik denk dat hij het nog zwaar gaat krijgen, Sugar en Chrystal zijn bepaald geen fan van hem en Sugar heeft natuurlijk de idol nog...Zal spannend worden!!

En nu weer een weekje wachten....Survivor Gabon is ::ok::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #143 Gepost op: 31-10-2008, 23:29:51 »
Het was inderdaad een superaflevering! Ik zag het ook niet aankomen dat Ace weggestemd zou worden maar ook niet dat Sugar zo snel om te lullen was!!

En toch zal ik Ace wel gaan missen, ik vond het wel een van de "smaakmakers" had hem graag in de samensmelting gezien. De gemonteerde slang was inderdaad erg grappig ::rofl::

De individuele proef in het water vond ik erg leuk. Zeker omdat nu het teambelang even wegviel.
De picknick...wat een spot zeg, wauw!!! Gabon is toch wel een erg mooi land en het produktieteam maakt mooie shotjes!!

En nu de samensmelting, King Randy??? Ik denk dat hij het nog zwaar gaat krijgen, Sugar en Chrystal zijn bepaald geen fan van hem en Sugar heeft natuurlijk de idol nog...Zal spannend worden!!

En nu weer een weekje wachten....Survivor Gabon is ::ok::

Weekje wachten?  ;D Gisteravond download aangezet van Seizoen 2, Australian Outback. Hele nacht laptop aangehouden, en vandaag alweer 3 afleveringen gezien  ::schaam:: Ik moet het even wat rustiger aan doen! Maar het is zo leuk  ::joehoe::

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #144 Gepost op: 1-11-2008, 06:29:11 »
super aflevering!

Matty snapt er geen bal van ::rofl::
oei, die zal zenuwachtig zijn, nu!

Ik ben heel benieuwd wat er volgende week op het strand gebeurt. Iets van een nep-samensmelting? En Randy krijgt het nog meer in zijn bol? Ik ben héél benieuwd of Kenny de gelegenheid zal aangrijpen om een grote alliantie te vormen.

Kenny  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 1-11-2008, 06:34:00 door Avonne »

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #145 Gepost op: 1-11-2008, 08:55:50 »
Ik schrok me echt kapot toen ik Kenny zag bij die individuele proef. Hij was al dun, maar nu is ie echt vel over been. ::oink::
Hij is nog altijd mijn favoriet en ik hoop dat hij iemand van Kota aan zijn kant weet te krijgen bij de samensmelting.
En sinds kort vind ik Corrine ook helemaal geweldig. Ze is zo lief met haar zoete stem tegenover iedereen, maar in haar biechts is ze een keiharde b*tch.  ::pinokkio::

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #146 Gepost op: 1-11-2008, 15:14:29 »
Citaat van: Jeff Probst in zijn blog
Next week we finally pull one over on this group of Survivors. A small victory, but it felt so good that I want to brag about it early. I think you'll love it and you will shake your head in amazement at the "never happened before" moment that occurs as a result.

Ik ben erg benieuwd! Zat ook al te denken aan een 'fake merge', aangezien in de vooruitblik de tribes bij elkaar waren gebracht, maar iedereen nog gele en rode buffs had.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Survivor Gabon
« Reactie #147 Gepost op: 1-11-2008, 16:00:40 »
Ik ben nu echt fan geworden van Sugar en Kenny. Geweldig hoe die twee tot elkaar zijn gekomen. Ik hoop dat ze tijdens de samensmelting kunnen aanvoelen welke mensen onderaan de rangorde staan in het andere team. Suzie moet te doen zijn. Bob wordt lastiger omdat die zich, onterect, veilig waant. Maar als ze die twee kunnen overhalen om Marcus eruit te stemmen gaat het spel goed veranderen denk ik.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #148 Gepost op: 1-11-2008, 16:17:34 »
Ik ben nu echt fan geworden van Sugar en Kenny. Geweldig hoe die twee tot elkaar zijn gekomen. Ik hoop dat ze tijdens de samensmelting kunnen aanvoelen welke mensen onderaan de rangorde staan in het andere team. Suzie moet te doen zijn. Bob wordt lastiger omdat die zich, onterect, veilig waant. Maar als ze die twee kunnen overhalen om Marcus eruit te stemmen gaat het spel goed veranderen denk ik.

Ik ben het compleet met je eens!

Oh ja, en als je nickname echt aangaf wie jij was, dan zou ik een handtekening van je willen hebben  ::rofl:: ::joehoe::

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Survivor Gabon
« Reactie #149 Gepost op: 1-11-2008, 16:23:36 »
Hehe! Ja, Hatch! In Survivor 1 was hij de enige die doorhad hoe het spel gespeeld moest worden. Ik vond het geweldig om te zien hoe hij het deed. een echte pionier!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #150 Gepost op: 1-11-2008, 16:30:11 »
Hehe! Ja, Hatch! In Survivor 1 was hij de enige die doorhad hoe het spel gespeeld moest worden. Ik vond het geweldig om te zien hoe hij het deed. een echte pionier!

Ja inderdaad! Prachtig seizoen!

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Gabon
« Reactie #151 Gepost op: 1-11-2008, 16:30:52 »
Ik ben nu echt fan geworden van Sugar en Kenny. Geweldig hoe die twee tot elkaar zijn gekomen. Ik hoop dat ze tijdens de samensmelting kunnen aanvoelen welke mensen onderaan de rangorde staan in het andere team. Suzie moet te doen zijn. Bob wordt lastiger omdat die zich, onterect, veilig waant. Maar als ze die twee kunnen overhalen om Marcus eruit te stemmen gaat het spel goed veranderen denk ik.

Ook eens! Die 2 kunnen nog wel eens voor verrassingen gaan zorgen! Sugar heeft al een hekel aan Randy dus ook die kan er nog wel eens snel uitliggen...

Ennuh, inderdaad geen weekje wachten. Ga vanavond maar eens beginnen aan het Micronesia seizoen  ::rofl::
Voor degene die dit seizoen via de nieuwsgroepen willen downloaden: Dit is de NZB-link

http://www.nzbindex.nl/index.php?go=collection&release=10173931
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Survivor Gabon
« Reactie #152 Gepost op: 1-11-2008, 17:50:50 »
Haha, ik had precies hetzelfde! En ik ga ze zeker allemaal kijken, en ik ben gewoon begonnen bij seizoen 1.

Echt leuk! Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Survivor vind ik leuker als Expeditie Robinson denk ik  :-X

 ::zwaai::

Veel en veel leuker!

Er staan je nog een paar hele toffe seizoenen te wachten zeg! Ik ben jaloers! De enige die niet zo tof was is seizoen 5 (Thailand), de rest was allemaal de moeite waard.

Met name:

1 (Borneo)
2 (Outback)
3 (Kenya)
6 (Amazon) mooie beklemmende sfeer
8 (All-Stars)
9 (Vanatu) bizar verloop qua stemmen
13 (Cook Island) teamverdeling naar ras
16 (Micronesia) 'the backstabbing season'

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Survivor Gabon
« Reactie #153 Gepost op: 1-11-2008, 17:52:50 »
de eerste series gaat meer over survival op basis van natuur en niet plotten en stuff

Gelukkig is dat in latere series steeds minder belangrijk geworden.  ;D

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Survivor Gabon
« Reactie #154 Gepost op: 1-11-2008, 17:55:46 »
ik wil ze graag zien, maar hoe kom ik er aan?

Downloaden via torrents. Alle seizoenen zijn prima te vinden.

Het kan ook via newsgroups maar dat is wat ingewikkelder.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #155 Gepost op: 1-11-2008, 17:56:44 »
Ik ben erg benieuwd! Zat ook al te denken aan een 'fake merge', aangezien in de vooruitblik de tribes bij elkaar waren gebracht, maar iedereen nog gele en rode buffs had.

Citaat
the "never happened before" moment

Lijkt me dus geen fake merge. ;) Al zal het niet de eerste keer zijn dat Probst liegt.  :-X
Nog even niks.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #156 Gepost op: 1-11-2008, 18:53:50 »
Lijkt me dus geen fake merge. ;) Al zal het niet de eerste keer zijn dat Probst liegt.  :-X

Nou, hij formuleert het net iets cryptischer. "The "never happened before" moment that occurs as a result." Dus datgene wat nog niet eerder is gebeurd, is een gevolg van de twist (wat misschien wel een oude kan zijn en daarmee dus een 'fake merge'). Of begrijp ik hem nu verkeerd?

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #157 Gepost op: 1-11-2008, 20:44:59 »
Veel en veel leuker!

Er staan je nog een paar hele toffe seizoenen te wachten zeg! Ik ben jaloers! De enige die niet zo tof was is seizoen 5 (Thailand), de rest was allemaal de moeite waard.

Met name:

1 (Borneo)
2 (Outback)
3 (Kenya)
6 (Amazon) mooie beklemmende sfeer
8 (All-Stars)
9 (Vanatu) bizar verloop qua stemmen
13 (Cook Island) teamverdeling naar ras
16 (Micronesia) 'the backstabbing season'

Ik kan bijna niet stoppen met kijken  ;D Ben nu bezig met Outback. Net dat erge ongeval gezien  ::ohno::

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #158 Gepost op: 2-11-2008, 02:58:50 »
Ik kan bijna niet stoppen met kijken  ;D Ben nu bezig met Outback. Net dat erge ongeval gezien  ::ohno::
oe, dat was naar, ja. Maar het afscheid nemen was ook ontzettend intens en (dubbel gevoel, dus) daarom erg mooi.

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #159 Gepost op: 2-11-2008, 03:06:34 »
wat betreft die preview:
Er werd behoorlijk flink gedronken  ::rofl::
Daarom kan ik me goed voorstellen dat er iets gebeurt waar "many" achteraf spijt van krijgen.

Het zal toch niet een spontane orgie zijn?    ::wenkbrauw::  ;D  ::vergroot::


He, nee...   ::ohno:: ze krijgen vast een dilemma dat ze comfort over immunity kiezen of zo.

Maar....  ::joehoe::  het heet natuurlijk wel "The Apple of Eden".
En Adam en Eva deden het ook... 8)
« Laatst bewerkt op: 2-11-2008, 03:09:23 door Avonne »