Auteur Topic: Survivor 17: Gabon  (gelezen 250104 keer)

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #260 Gepost op: 22-11-2008, 10:46:34 »
Dat kan er wel eens op wijzen dat Sugar erg ver gaat komen.

Of juist niet, omdat Charlie in de finale dan misschien vragen gaat stellen over gedrag van Sugar dat de kijker niet heeft gezien. Het verhaal klopt dan niet meer. Overigens ga ik geen spoilers lezen. Dat vind ik zonde van mijn kijkervaring.

Ik had het al zien aankomen, maar toch vind ik het erg jammer dat - naar Randy's eigen sarcastische zeggen  :) -  'the most charming person' is weggestemd. Ik had nog gehoopt dat Corinne immuniteit zou winnen en dan tijdens tribal council de ketting aan Randy zou geven of dat Matty op het laatste moment een flip zou maken.
Sugar vond ik al enigszins irritant (vooral omdat de editors ontdekte dat ze een zenuwlachje had en dit bij al haar confessionals voegden  ;)), maar afgelopen aflevering hebben ze met het hele cookie-gebeuren wel haar ware aard laten zien. Naar meisje! Ik hoop dat ze er snel uitgaat.

Deze aflevering bewijst volgens mij wederom dat niemand zich bezighoudt met hoe de jury er tijdens de finale uit gaat zien. Mocht Bob in de finale komen dan mist hij nu in ieder geval één stem (& Randy weet op Ponderosa misschien ook nog wel Charlie & Marcus te overtuigen). Crystal kan het sowieso eigenlijk niet meer winnen en Sugar heeft ook weinig jury-vrienden gemaakt. Ken heeft ook teveel vanuit persoonlijke wraak (& noodzaak) gestemd. De enige echte kanshebber op dit moment is eigenlijk Matty. Ik zou het een prima winnaar vinden!

EDIT: Randy in zijn 'Final Words': "If Susie and Crystal and Sugar make the final three, I think the only way out is to commit suicide"  ;D
« Laatst bewerkt op: 22-11-2008, 11:02:16 door honeymaker »

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #261 Gepost op: 22-11-2008, 11:41:52 »
Wat heb ik gelachen zeg! Hahahaaa  ::rofl::

Iedereen doet nu wel naar over Sugar, maar Randy deed gewoon verschrikkelijk naar tegen haar.. en tegen de rest.
Hij was inderdaad wel leuk om naar de kijken/luisteren, maar ik kan er niet echt mee zitten dat ie er uit is.

Kenny is natuurlijk nog steeds m'n favo!  ::joehoe::


Waarom had Susie haar nasty kleren weer aan bij de proef?  :-\\

Randy: "This vote is not stragetic, it's strictly personal"  heheheh

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #262 Gepost op: 22-11-2008, 11:53:10 »
Trouwens, dat "Life at Ponderosa" kijk ik ook altijd! Leuk is dat  ::ok::

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #263 Gepost op: 22-11-2008, 12:15:18 »
Iedereen doet nu wel naar over Sugar, maar Randy deed gewoon verschrikkelijk naar tegen haar.. en tegen de rest.

Juist dan vind ik het nogal hypocriet om terug te gaan 'slaan'. Daarbij is het ook wel zo dat ik het van Randy beter kon hebben, omdat hij het met zo'n lekker sarcastisch ondertoontje deed. Ik zie dan liever de benadering van Matty. Niet lullen, gewoon stemmen.

Trouwens, dat "Life at Ponderosa" kijk ik ook altijd! Leuk is dat  ::ok::

Leuk is dat inderdaad. Zoals alle extra Survivor-filmpjes op de CBS-site trouwens. Ook het blog van Probst vind ik erg leuk om te lezen. Hij had geloof ik exact hetzelfde gevoel als ik bij het wegstemmen van Randy:

Citaat
After tonight's episode ended, I called Doc Horowitz and said, "I gotta get in to see you. I think something is wrong with me. I think I'm losing my edge. Going soft. Can you run a test or something, see what's what?" He asked me for my symptoms. I said, "I felt badly for Randy getting played at tribal council...."
[...]
Randy is a bitter man with a ton of enemies, and he had this coming like a kid who sticks a fork in a toaster. [...] He deserved what he got like Survivor deserves an Emmy. So why did I feel bad?
[...]
My friend Serena thinks the answer lies with Sugar and the way she handled herself as I read the votes. "Not cool." (I think she might be right. Serena is almost always right.) That uncontrollable laugh that came from such a deep place inside Sugar was so uncomfortable that I almost wanted to pull the votes out, rearrange them, rewind the tape, and vote Sugar out.


Offline Avonne

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #264 Gepost op: 22-11-2008, 20:06:42 »


Overigens vond ik dit commentaar over Sugar in een interview met Charlie nog wel interessant:

Misschien doen de editors veel moeite om haar in het goede kamp te monteren?
http://www.realitytvworld.com/news/exclusive-randy-bailey-dishes-about-his-survivor-gabon-experience-8053.php
Ook Randy heeft er iets over

Citaat


Randy: In one of Sugar's pre-game interviews somebody asked her who she likes and dislikes and she immediately said "I don't like the old guy that's mean-looking." She hated me before the game started. And then when we go to the "keep away" game, Jeff asked her something and she said "I just don't like that guy. He's so mean." She didn't even know my name at that point. What am I supposed to do about that?

En over Corinne  ::tandpastasmiley::

Citaat

Randy: She's mean, she's selfish, she's sarcastic, and I miss the hell out of her and I can't wait to see her again.

In all seriousness Corinne is great. She's smart, funny, [and] hot.

::tandpastasmiley::

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #265 Gepost op: 22-11-2008, 20:12:52 »
Echt een koopje voor de echte fan
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200278505416&ih=010&category=16071&ssPageName=STORE:PROMOBOX:CUST

Lijkt me geweldig om te lunchen met de deelnemers. Hoeveel zou een vliegticket kosten?

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Survivor Gabon
« Reactie #266 Gepost op: 22-11-2008, 20:17:54 »
Ik wil jullie even een complimentje geven :D ::ok:: dit is het prettigste topic om te modereren van het hele ER-forum ::bravo::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #267 Gepost op: 23-11-2008, 00:43:07 »
Ik wil jullie even een complimentje geven :D ::ok:: dit is het prettigste topic om te modereren van het hele ER-forum ::bravo::

Nou, bedankt!  ::rofl:: ::bravo::

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Gabon
« Reactie #268 Gepost op: 23-11-2008, 11:36:11 »
Ik wil jullie even een complimentje geven :D ::ok:: dit is het prettigste topic om te modereren van het hele ER-forum ::bravo::

Wat leuk dat je dat even komt melden Megan. Dit is inderdaad een erg leuk topic ::ok::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #269 Gepost op: 23-11-2008, 11:41:07 »
Survivor is ook gewoon geweldig  ;D

Ik heb gisteravond Survivor Marquesas uitgekeken! De Seizoenen 1 t/m 4 zijn klaar  ::ok::

Nu Thailand, maar ik heb gehoord dat die niet zo heel leuk is? Naja, ik ga hem sowieso kijken  ;)

Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #270 Gepost op: 23-11-2008, 12:10:01 »
survivor is inderdaad genieten :D:D

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #271 Gepost op: 23-11-2008, 12:32:42 »
Thailand is niet zo heel slecht, maar het kent wel de allersupersaaiste aflevering ooit in de geschiedenis van de show.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #272 Gepost op: 23-11-2008, 23:14:31 »
Ik wil jullie even een complimentje geven :D ::ok:: dit is het prettigste topic om te modereren van het hele ER-forum ::bravo::

Heeft het lezen van de berichten je niet nieuwsgierig gemaakt ? ;)
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #273 Gepost op: 23-11-2008, 23:22:48 »
Na dit topic een beetje doorgelezen te hebben ben ik toch wel nieuwsgierig geworden.
Weet iemand een link naar alle afleveringen,
want op de link hierboven ergens kan ik aflevering 1 niet bekijken..
There's no show like a reality show ;)

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Gabon
« Reactie #274 Gepost op: 24-11-2008, 00:03:24 »
Na dit topic een beetje doorgelezen te hebben ben ik toch wel nieuwsgierig geworden.
Weet iemand een link naar alle afleveringen,
want op de link hierboven ergens kan ik aflevering 1 niet bekijken..

ik kan je niet helpen aan een link om dit  17e seizoenonline te kijken. Wel ben ik bezig om alle seizoenen t/m seizoen 16 Micronesia op Usenet te posten, mocht je daar iets aan hebben.
Dit is de link

« Laatst bewerkt op: 24-11-2008, 00:09:59 door langkousonline »
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #275 Gepost op: 24-11-2008, 01:15:43 »
Na dit topic een beetje doorgelezen te hebben ben ik toch wel nieuwsgierig geworden.
Weet iemand een link naar alle afleveringen,
want op de link hierboven ergens kan ik aflevering 1 niet bekijken..

Op youtube is de kwaliteit minder, maar wel zonder downloaden, bijvoorbeeld
http://www.youtube.com/view_play_list?p=D0502C05CF527057
« Laatst bewerkt op: 24-11-2008, 01:24:48 door Avonne »

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #276 Gepost op: 24-11-2008, 10:21:56 »
Na dit topic een beetje doorgelezen te hebben ben ik toch wel nieuwsgierig geworden.
Weet iemand een link naar alle afleveringen,
want op de link hierboven ergens kan ik aflevering 1 niet bekijken..

Moet je even kijken op pagina 4. Onderaan heeft iemand een link gepost waar je de afleveringen van dit seizoen kan downloaden. En ook nog een aantal linken(?) naar andere seizoenen. Goyathlay was dat geloof ik.  ::ok::

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #277 Gepost op: 24-11-2008, 21:02:08 »
Weer een fantastische aflevering, hoewel het al duidelijk was dat Randy er uit gestemd zou worden, heb ik me kapot gelachen bij de aflevering. teneerste al dat coockie-incident, daarnaast de fake-idol van bob, al vraag ik me af waar hij al die materialen vandaan heeft  ;D en tenslotte de speech van Crystal. Ik wist wel dat ze een luide stem had, maar zo luid  ;D

De extra filmpjes op CBS zijn echt geweldig. Ik blijf het jammer vinden dat er van zo optie hier bij ER geen gebruik ( meer) van wordt gemaakt. Gemiste kans.

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #278 Gepost op: 24-11-2008, 23:25:42 »
Ik heb nog een leuke preview gevonden van Gabon, waarbij de deelnemers meer van zichzelf laten zien, en Probst zijn mening over hen geeft (opvallendste: hij voorspelt dat Marcus niet geschikt is voor het spel, en hij is een fan van Kenny), en het een en ander over het werken achter de schermen.

***SPOILER ALERT ****
ALLEEN KIJKEN ALS JE ALLE SEIZOENEN KENT.
ER KOMT VEELVULDIG EEN WINNAAR VAN EEN EERDER (BELANGRIJK SEIZOEN) IN VOOR.
DENK MAAR ZO.... "T'IS MAAR EEN RECLAMEFILMPJE. IK MIS ER NIKS AAN"
****************************

Het zijn 7 delen op pagina 20 van http://www.youtube.com/profile?user=tvguide&view=videos

Dit is deel 1 http://www.youtube.com/watch?v=foLDznnv830

« Laatst bewerkt op: 25-11-2008, 13:25:59 door Avonne »

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #279 Gepost op: 24-11-2008, 23:30:45 »
Bedankt voor alle links iedereen.
Nu Expeditie Robinson bijna is afgelopen,
kan ik ff met Surviver Gabon vooruit :)
There's no show like a reality show ;)