Auteur Topic: Survivor 17: Gabon  (gelezen 250053 keer)

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #240 Gepost op: 15-11-2008, 09:51:52 »
O heerlijk die smile van Crystal. Ze mag misschien wel onzettend irritant zijn, ze speelt het spel wel goed.

Net als Sugar, in het begin had ik geen hoge verwachting van deze pin-up. Inmiddels heeft ze al twee blindsights op haar naam. Hopelijk zet ze haar idol nog goed zodat ze ver gaat komen.

Charlie zal niet lang treuren, nu heeft hij genoeg tijd om met Marcus te spelen  ::rofl::

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #241 Gepost op: 15-11-2008, 12:01:52 »
Hahahaa! Geweldig! Kenny weet zo goed wat ie doet tot nu toe! Wat een meester  ::ok::

Grappige momenten waren er ook weer. Zoals Bob met z'n "that was a joke" in de camera  ::tandpastasmiley::
En hij  maakte een fake idol  ::rofl::

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Gabon
« Reactie #242 Gepost op: 15-11-2008, 12:17:49 »
Ze zijn niet dom, Cirie is gewoon zo slim. :D

Nou, de domste tot nu toe is dan toch wel Eric die zijn ketting afgaf aan Nathalie, Cirie bedacht dit en ja, die is slim ;D
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #243 Gepost op: 16-11-2008, 23:09:35 »
Wederom een spectaculaire aflevering! Het opstootje tussen Randy en Matty, de wonderbaarlijke fake immuniteitsketting die Bob creëerde, de wispelturigheid van Sugar en de confrontatie tussen Randy en Crystal. Ik ben niet echt rouwig om het vertrek van Charlie, hij was een kleurloos personage en vertolkte slechts een bijrol. Daadkrachtigheid heb ik bij hem niet waargenomen. In het kader van het spel zou het geweldig zijn als er een nieuwe machtsomwenteling plaatsvindt waardoor één of meerdere oud-Fang leden worden weggestemd. Dat zou namelijk een chaotisch einde in de trant van Pearl Islands teweeg kunnen brengen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #244 Gepost op: 16-11-2008, 23:15:40 »
Wederom een spectaculaire aflevering! Het opstootje tussen Randy en Matty, de wonderbaarlijke fake immuniteitsketting die Bob creëerde, de wispelturigheid van Sugar en de confrontatie tussen Randy en Crystal. Ik ben niet echt rouwig om het vertrek van Charlie, hij was een kleurloos personage en vertolkte slechts een bijrol. Daadkrachtigheid heb ik bij hem niet waargenomen. In het kader van het spel zou het geweldig zijn als er een nieuwe machtsomwenteling plaatsvindt waardoor één of meerdere oud-Fang leden worden weggestemd. Dat zou namelijk een chaotisch einde in de trant van Pearl Islands teweeg kunnen brengen.

Susie die Sugar & Crystal meeneemt en met Randy & Bob gaat samenwerken om Matt & Ken weg te stemmen? 8)
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #245 Gepost op: 16-11-2008, 23:23:59 »
Susie die Sugar & Crystal meeneemt en met Randy & Bob gaat samenwerken om Matt & Ken weg te stemmen? 8)

:D

Dat zou werkelijk een onvoorspelbaar scenario zijn!
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #246 Gepost op: 16-11-2008, 23:30:52 »
:D

Dat zou werkelijk een onvoorspelbaar scenario zijn!

Ik hoop het zo. :P Ik ben Susie fan geworden na het zien van die boze kop van Probst toen hij doorhad dat Susie immuniteit zou winnen. Ze zal niet winnen, maar ik hoop dat we meer van haar te zien krijgen.
Nog even niks.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #247 Gepost op: 17-11-2008, 11:31:03 »
Ik ben Susie fan geworden na het zien van die boze kop van Probst toen hij doorhad dat Susie immuniteit zou winnen.

Boze kop van Probst? Heb ik iets gemist? Of ben je zo negatief over hem dat je je dingen in gaat beelden?  ;) Ik vind Probst eigenlijk wel een goede presentator. Stelt de juiste vragen op tribal council en heeft altijd wel leuk commentaar ('Fang, big happy family, obviously').

Aflevering was weer erg goed! Ik denk dat ik dit wel eens tot de betere seizoenen kan gaan rekenen. Randy is zo langzamerhand wel zijn eigen graf aan het graven (met zijn duidelijke verklaring waarom hij op Crystal stemde  ;D). Ken moet denk ik uitkijken dat hij niet teveel naast zijn schoenen gaat lopen. Ik krijg niet de indruk dat hij zich realiseert dat er straks nog een jury komt oordelen. Het is leuk om mensen er met leugens uit te sturen. Het zijn echter wel diezelfde mensen die straks gaan bepalen wie er 1 miljoen dollar krijgt.

Overigens vond ik dit commentaar over Sugar in een interview met Charlie nog wel interessant:

Citaat
Sugar, I think she’s getting the most inaccurate edit. She was very unlikable out there. She was kind of like a princess. She demanded where to sleep in the hut. She tore up our bags and would wear them as dresses without asking; she would wear our clothes without asking. She said what on her mind all the time and did what she wanted to do. That’s great in real life, but in Survivor, I never felt like she stepped back and thought, “Is this fight really a strategic move? Is tearing up their bags going to piss people off?” And she aligned with the one person originally in Kota that everybody despised, Ace. I sort of wrote her off as making big errors in this game.
Bron

Misschien doen de editors veel moeite om haar in het goede kamp te monteren?

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #248 Gepost op: 17-11-2008, 11:55:18 »

Overigens vond ik dit commentaar over Sugar in een interview met Charlie nog wel interessant:
Bron

Misschien doen de editors veel moeite om haar in het goede kamp te monteren?

Dat kan er wel eens op wijzen dat Sugar erg ver gaat komen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Gabon
« Reactie #249 Gepost op: 18-11-2008, 00:06:40 »
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #250 Gepost op: 18-11-2008, 10:26:13 »
Hahaha  ::rofl::
You go Langkous!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #251 Gepost op: 18-11-2008, 16:45:57 »
Boze kop van Probst? Heb ik iets gemist? Of ben je zo negatief over hem dat je je dingen in gaat beelden?  ;) Ik vind Probst eigenlijk wel een goede presentator. Stelt de juiste vragen op tribal council en heeft altijd wel leuk commentaar ('Fang, big happy family, obviously').

Nou, hij laat vaak wat meer enthousiasme zien wanneer iemand een proef wint dan hij deed toen Susie won.
Het is geen geheim dat hij het niet zo heeft op oudere vrouwelijke kandidaten. :)
Nog even niks.

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #252 Gepost op: 20-11-2008, 01:21:53 »
De previews voor de volgende aflevering zijn weer SEN-SA-TIO-NEEL

hier twee posters op youtube http://www.youtube.com/profile?user=SPsurvivorvideos&view=videos en http://www.youtube.com/profile?user=DreamersVids&view=videos

Ik ga er helemaal van fantaseren, ik kan zo scriptwriter worden ::tandpastasmiley::

Randy gaat helemaal los, geloof ik.

Meest intrigerend vind ik de flits dat je Bob ziet glimlachen, en dat je Bob en Sugar samen iets ziet frummelen of zo.  ::jaja::

Maar ik wil wel dat Randy blijft   :o

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #253 Gepost op: 20-11-2008, 09:43:42 »

Maar ik wil wel dat Randy blijft   :o

Dat wil ik ook maar zijn positie heeft zo'n onstabiele basis dat het een kwestie van tijd lijkt voordat hij wordt weggestemd. Elke eilandraad die hij weet te overleven beschouw ik als een cadeau.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline mdee

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #254 Gepost op: 21-11-2008, 12:07:11 »
Ik ga niets verklappen over aflevering 10, maar ga gauw kijken, het is zó leuk! Evenaart bijna pardon-Geert.

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #255 Gepost op: 21-11-2008, 14:57:13 »
Ik vond het niet zo leuk.  ::ohno::

Hoop theater om niks. Sugar deed erg haar best om een pestkop te zijn, en kreeg haar zin omdat Bob haar er mee hielp.

Nou, missy, weet je wat? JE HEBT UITGROEI  ::megafoon::

Ik heb het idee dat de fake idol wel op een nuttiger manier gebruikt had kunnen worden.

Offline mdee

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #256 Gepost op: 21-11-2008, 15:32:31 »
't is maar voor wie je bent. Ik vond het in ieder geval zeer de moeite waard om zelfingenomen Randy af te zien gaan met 'zijn' idol. Daarbij de blik van bitch Corinne, maakte het komisch.
Enne, uitgroei, lekker belangrijk!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #257 Gepost op: 21-11-2008, 16:00:19 »
Erg jammer dat Randy weg is, hij was echt top entertainment. Het is niet verrassend dat hij is weggestemd daar hij graag meehielp met het graven van zijn eigen graf. Hij was zijn eigen grootste vijand. Het spelen van de fake immuniteitsamulet was geen stommiteit omdat het een verdraaid echte amulet leek en niemand er voordeel bij had hem een nepamulet te geven. De enige die een stommiteit heeft begaan is Bob, die heeft zichzelf geleend voor de persoonlijke afkeer die Sugar jegens Randy had. Daarmee heeft Bob zijn enige troef weggegooid en een potentiële jury stem verspeeld. Het heeft wel mooie televisie opgeleverd maar dan vooral voor de Randy-haters die schreeuwden om genoegdoening. Zelf vond ik de brullende voting confessional van Crystal een stuk grappiger. Sugar kwam deze aflevering trouwens als een kinderlijk verwend nest op mij over. Ze zal desalniettemin wel bij de laatste drie zitten omdat niemand haar als een gevaar ziet. Een overduidelijke favoriet heb ik op dit moment niet meer al zou ik tevreden zijn als Matty, Kenny of Corinne wint.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Gabon
« Reactie #258 Gepost op: 21-11-2008, 23:52:24 »
Erg jammer dat Randy weg is, hij was echt top entertainment. Het is niet verrassend dat hij is weggestemd daar hij graag meehielp met het graven van zijn eigen graf. Hij was zijn eigen grootste vijand. Het spelen van de fake immuniteitsamulet was geen stommiteit omdat het een verdraaid echte amulet leek en niemand er voordeel bij had hem een nepamulet te geven. De enige die een stommiteit heeft begaan is Bob, die heeft zichzelf geleend voor de persoonlijke afkeer die Sugar jegens Randy had. Daarmee heeft Bob zijn enige troef weggegooid en een potentiële jury stem verspeeld. Het heeft wel mooie televisie opgeleverd maar dan vooral voor de Randy-haters die schreeuwden om genoegdoening. Zelf vond ik de brullende voting confessional van Crystal een stuk grappiger. Sugar kwam deze aflevering trouwens als een kinderlijk verwend nest op mij over. Ze zal desalniettemin wel bij de laatste drie zitten omdat niemand haar als een gevaar ziet. Een overduidelijke favoriet heb ik op dit moment niet meer al zou ik tevreden zijn als Matty, Kenny of Corinne wint.

Bob is inderdaad te vroeg geweest met het spelen van zijn nepidol...Randy had er zowiezo uitgelegen. Na het zien van deze aflevering is Sugar een stuk gedaald bij mij, te kinderlijk voor woorden, die reakties..Jammer!

En ook ik vond de schreeuwende Crystal echt hilarisch, die dacht: zo, dat is er uit....Ze zal blij zijn geweest dat Randy vertrok! Jammer voor de serie, niet mijn favoriete speler maar een hoog entertainmentgehalte had hij zeker!!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #259 Gepost op: 22-11-2008, 10:41:00 »
Ik vond het een vrij vage aflevering. Bob die Randy een neppe idol geeft zonder reden, Bob & Sugar die opeens een complot hebben, oud-Fang die Susie opeens haat.

Na deze aflevering heb ik niet echt een favoriet meer. Crystal was geweldig met haar "GO HOME!", maar verder hebben we weinig van haar gezien. Bob speelde het dom door een neppe idool te geven, Sugar was een verwend nest, Ken was ontzettend arrogant en Corinne probeert nog steeds het kreng te zijn, maar komt als erg lam over ten opzichte van Randy. Ik denk dat ik dan maar voor Susie en Matty supporter. :)
Nog even niks.