Ik hopen op iets episch, gaat Hali
Hali
Verder hoopte ik in dat geval alleen maar Tyler een lambal te vinden, maar Sierra doet ook niet mee
Ik wil wel girl-power gaan doen dit seizoen maar de meid waarbij je het het meeste zou verwachten (Sierra) doet maar niet mee...
Uit het Ponderosa filmpje blijkt dat Hali nog steeds denkt dat Will bij hun hoort, ze denkt dat Shirin tegen haar gestemd heeft. Dus Joe en Jenn denken ook nog steeds dat Will bij hun hoort?
Dat is wel vreemd. Ook omdat Shirin wel meedoet met No Collar yoga en ze in Dans ogen bij de Joe harem hoort
Dan denkt tot 2 maal toe gewonnen te hebben Ik vind hem wel grappig, mensen schofferen incluis...
Sorry, maar ik zie niet hoe een vrouw willen slaan omdat ze je irriteert grappig is
Ik hoop dat Dan gauw mag vertrekken
Rodney begin ik zelfs lichtelijk te waarderen aangezien zijn plannen een beetje chaos creëren.
Hoop voorlopig nog steeds op een blue collar ondergang dankzij Jenn en Shirin maar gaat lastig worden ben ik bang
Nu weet ik dat bovenstaande voornamelijk negatief was
Maar dat is meer frustratie omdat de leuke mensen Shirin, Jenn, Hali aan het korte eind lijken te trekken dit seizoen en ik niet meer weet wie ik moet aanmoedigen als die weg zijn
Wat me bijvoorbeeld erg bevalt aan dit seizoen is dat iedereen lijkt te "spelen", ik heb het gevoel dat iedereen moves durft te maken en iedereen in ieder geval van binnen druk bezig is met het spel. En dat lijken ze zichzelf ook te beseffen
Dus dat is goed. Hopen dat Shirin een super mastermind is