Welke domme move van Crystal?
Ik kan me dat inderdaad ook niet herinneren. Sugar snap ik nog steeds niet met 'Bob is the biggest threat'. Nog steeds lijkt niemand aan de samenstelling van de jury te denken. Corinne was immers veel populairder bij de jury-leden dan Bob. Ken lijkt in de montage nu de gedoodverfde winnaar, maar aangezien dat met Marcus ook was, kan het ook zijn ondergang betekenen. En Crazy Susie fietst overal lekker geruisloos tussendoor. Op deze manier maakt ze nog serieus kans op een finale-plaats ook.
Deze aflevering vond ik overigens aardig, maar niet heel sterk. Het hele 'loved ones'-gebeuren vond ik raar van opzet. De beloning van de eerste proef was kennelijk alleen maar een biertje en een pizza. Mij bekroop het gevoel dat de productie de interactie tussen Bob en zijn vrouw niet interessant genoeg vond en daarom maar voor wat meer emotie zorgde. Ik vond het een beetje kazig. Het 'Survivor-internetcafé' in Australian Outback deed mij meer dan Matty's over de top huwelijksaanzoek en de bizarre as-verstrooiing door Sugar.
Bobs antwoord op de vraag of hij immunity aan iemand anders ging geven, vond ik ook wel lekker droog. 'That's a very good assumption' En natuurlijk zijn terechte commentaar op Sugar
Bob is op dit moment mijn favoriet. En anders moet Matty of Ken maar winnen. Kenny begint echter wel iets teveel naast zijn schoenen te lopen. De rest zal me worst wezen. Crystal en Sugar moeten maar snel wat conflict gaan veroorzaken op Ponderosa