Auteur Topic: Survivor 17: Gabon  (gelezen 249844 keer)

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #220 Gepost op: 8-11-2008, 11:35:06 »
Citaat van: Probst in zijn blog
Teaser for next episode...just wait until Corinne gets her first look at the new Kota. Marcus voted out at the last tribal council. She is gonna blow.
::rofl:: Ik zie het al helemaal voor me.

Ik heb dat seizoen wel gedownload maar een van de afleveringen was corrupt. Krijg hem niet afgespeeld.

Het zou kunnen dat je bepaalde codecs mist. Met VLC Media Player kun je de meeste videobestanden wel afspelen. Misschien dat je dat eens moet proberen. Ik had Pearl Islands eerst in slechte kwaliteit, maar ben hem nu in DVD-kwaliteit aan het downloaden. Het hele piratenthema en een van de mooiste Tribal Council sets wil ik nog wel eens een keer zien!

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Gabon
« Reactie #221 Gepost op: 8-11-2008, 12:29:21 »
VLC-player heb ik maar ook daarmee kan ik de aflevering niet afspelen. In de Dvd-kwaliteit ben ik ook wel geinteresseerd, mag ik de link van je?

Voor degene die via Usenet downloaden: ik ben een aantal seizoenen aan het posten op dit moment. Dit is de link naar Binsearch voor de bestanden:

http://www.binsearch.info/?max=250&g=alt.binaries.tv&a=Yenc%40power-post.org+%28Langkous%29
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #222 Gepost op: 8-11-2008, 13:03:17 »
Ik haal ze van de privé-torrenttracker Demonoid. Als je daar lid bent moet je daar dus even zoeken op survivor en dan op de laatste pagina van de zoekresultaten kijken. Helaas heb ik geen invites meer voor je, mocht je geen registratie hebben op deze site.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Gabon
« Reactie #223 Gepost op: 8-11-2008, 13:20:08 »
Ik haal ze van de privé-torrenttracker Demonoid. Als je daar lid bent moet je daar dus even zoeken op survivor en dan op de laatste pagina van de zoekresultaten kijken. Helaas heb ik geen invites meer voor je, mocht je geen registratie hebben op deze site.

Torrent loopt binnen nu ;D Wow, ruim 8 Gig! Dat duurt dus wel even maar is het wachten wel waard dankzij Johnny ;) Bedankt voor de tip Honeymaker!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #224 Gepost op: 8-11-2008, 14:37:10 »
weer een leuke survivor gabon aflevering, het kan nog erg spannend worden :D:D

ik vond het erg netjes dat bob zo lang heeft uit gehouden in de proef  ::oink:: hij en kenny zijn mijn favoriten , maar ja ik denk niet dat ze gaan winne maar ja je weet het nooit zker
« Laatst bewerkt op: 8-11-2008, 14:42:53 door ser_mozes »

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #225 Gepost op: 10-11-2008, 10:46:35 »
Met Marcus als eerste jurylid is Life At Ponderosa weer begonnen.

http://www.cbs.com/primetime/survivor/video/ponderosa.php

3 filmpjes met Marcus achter de schermen.

Ponderosa is een geweldige toevoeging!  ::joehoe::
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #226 Gepost op: 10-11-2008, 21:30:03 »
Wauw! Dat is echt leuk zeg  ;D

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #227 Gepost op: 10-11-2008, 22:57:09 »
Iemand de interviews met Marcus al gelezen? In het spel kwam hij op mij over als iemand die makkelijk kon relativeren maar in zijn interviews komt een hele andere Marcus naar voren. Een Marcus die denkt dat de acties die je begaat in een spel je integriteit kunnen aantasten en een Marcus die zichzelf moreel superieur acht ten opzichte van degenen die hem eruit gestemd hebben. Dat valt me eerlijk gezegd nogal van hem tegen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #228 Gepost op: 10-11-2008, 23:09:42 »
Trouwens mocht iemand nog geïnteresseerd zijn in de Survivor seizoenen op DVD, bij amazon.com betaal je nu slechts 19 dollar per seizoen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #229 Gepost op: 10-11-2008, 23:16:26 »
Ik hou het bij seizoenen op de externe harde schijf  ;)

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Gabon
« Reactie #230 Gepost op: 11-11-2008, 00:54:59 »
Trouwens mocht iemand nog geïnteresseerd zijn in de Survivor seizoenen op DVD, bij amazon.com betaal je nu slechts 19 dollar per seizoen.

Ik zag het ook en het is best verleidelijk.....leuk om op groot beeld te kijken ipv op mn pctje! Zeker ook omdat de omgeving mooi gefilmd wordt ook. Zouden de bonusextra's leuk zijn?
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #231 Gepost op: 11-11-2008, 09:56:39 »
Marquesas here I come!  ::tandpastasmiley::

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Gabon
« Reactie #232 Gepost op: 11-11-2008, 11:26:56 »
Marquesas here I come!  ::tandpastasmiley::

Jij gaat echt als een speer hè ::rofl::

Voor mij is het steeds een kadootje, na een lange dienst werken/koken/de rest eventjes tijd voor 1 afl en dan naar bed ;) Denk dat ik maar eens vakantie ga opnemen, naar Marquesas of Cook Islands bijvoorbeeld. Neem ik de laptop mee en alle 17 seizoenen Survivor. In de hangmat en kijken maar...

Goed, tijd om weer aan het werk te gaan en te stoppen met dromen ::rofl::

Kijk ze!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #233 Gepost op: 11-11-2008, 15:17:01 »
Jij gaat echt als een speer hè ::rofl::

Voor mij is het steeds een kadootje, na een lange dienst werken/koken/de rest eventjes tijd voor 1 afl en dan naar bed ;) Denk dat ik maar eens vakantie ga opnemen, naar Marquesas of Cook Islands bijvoorbeeld. Neem ik de laptop mee en alle 17 seizoenen Survivor. In de hangmat en kijken maar...

Goed, tijd om weer aan het werk te gaan en te stoppen met dromen ::rofl::

Kijk ze!

Haha ja! Ach.. ik had anderhalve week vrij...  ::trots:: En als ik dan 1 keer aan het kijken ben, dan kan ik zo moeilijk weer stoppen  ::oink:: Ik wou dat ik kon stoppen!

Idd, heerlijk in een hangmatje op een tropisch eiland  ::love:: En dan Survivor kijken! haha


Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #234 Gepost op: 11-11-2008, 21:41:53 »
Ik zag het ook en het is best verleidelijk.....leuk om op groot beeld te kijken ipv op mn pctje! Zeker ook omdat de omgeving mooi gefilmd wordt ook. Zouden de bonusextra's leuk zijn?

Zowel de kwaliteit als de extra's zijn uitstekend!

Een opsomming van de extra's:

Seizoen 1:

- Survivors leave Los Angeles and arrive in Borneo
- Late Show with David Letterman top ten featuring the Survivors
- A look back with several survivors
- Bonus disc: Greatest and most memorable moments

Seizoen 2:

- Surviving the Australian Outback
- The luxury items
- Dining: Survivor style
- Keith Famie's Paella

Seizoen 7:

- Pirate Tales
- Game strategies

Seizoen 8:

- Behind the Dream Team
- Anthology with the All-Stars
- Casting the castaway's
- The Big Night
- Survivor profiles
- The promo's

Seizoen 9:

- Fire, fire everywhere
- On shaky ground
- Solitary man
- A taste of home

Seizoen 10:

- Welcome to Palau
- Playing the game
- Down to the wire
- Battle for Sole Survivor

Daarnaast is het bij een stuk of vijf episodes van elk seizoen mogelijk om audiocommentaar van de kandidaten aan te zetten waarbij ze reageren op hetgeen er te zien valt, herinneringen terughalen en naar hartelust discuteren over het spel. Kortom: VEEL achtergrondinformatie!
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #235 Gepost op: 12-11-2008, 19:10:13 »
Torrent loopt binnen nu ;D Wow, ruim 8 Gig! Dat duurt dus wel even maar is het wachten wel waard dankzij Johnny ;) Bedankt voor de tip Honeymaker!

Het duurt inderdaad even, maar ik heb in een week toch Australian Outback in redelijk tot goede kwaliteit binnen gehaald. Ik heb er zin in!

Over Gabon
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 12-11-2008, 19:11:56 door honeymaker »

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Gabon
« Reactie #236 Gepost op: 13-11-2008, 10:45:05 »
Het duurt inderdaad even, maar ik heb in een week toch Australian Outback in redelijk tot goede kwaliteit binnen gehaald. Ik heb er zin in!

Over Gabon
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Hij is hier bijna binnen en dan staan alle seizoenen op schijf! En misschien brengt Santa Claus wel een paar dvd-versies vanuit Amerika :P

Gabon: Ik denk ook dat of Kenny of Sugar, wie weet wel beide, in de finale komen. Ze zijn vaak in beeld in ieder geval. Van mij mogen ze ook...Samen met "Evil-Randy" Honeymaker?? ::rofl::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #237 Gepost op: 13-11-2008, 10:57:52 »
Van mij mogen ze ook...Samen met "Evil-Randy" Honeymaker?? ::rofl::

Laten we het hopen! Ze zullen eigenlijk wel moeten, want anders brandt Randy waarschijnlijk de hele tribal council plat (voordat zijn fakkel wordt gedoofd) in plaats van alleen zijn kamp  ;D

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Gabon
« Reactie #238 Gepost op: 13-11-2008, 21:34:20 »
wahaha, dat is waar ook...dat had hij gezegd ::rofl:: Moeten we Sugar daarna Caramel gaan noemen... (jaja, flauw, I know...)

Micronesia: wat een stel ezels zeg...Ozzy en Jason met hun idol en nog eruit... ::oink::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #239 Gepost op: 14-11-2008, 16:26:45 »
Micronesia: wat een stel ezels zeg...Ozzy en Jason met hun idol en nog eruit... ::oink::

Ze zijn niet dom, Cirie is gewoon zo slim. :D


Goede aflevering gister, met een goede uitslag.  ::ok::
Nog even niks.