Auteur Topic: Survivor 17: Gabon  (gelezen 249851 keer)

Offline Leet

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #200 Gepost op: 6-11-2008, 07:49:27 »
Je kan ze ook gewoon on-line kijken

http://www.reality-bytes.net/blog/

en dan kom je nog meer reality tegen


Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #201 Gepost op: 6-11-2008, 11:01:24 »
is wel een goed site , alleen de kwaliteit is echt super crap.... je kan ze beter downloaden

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #202 Gepost op: 6-11-2008, 17:10:19 »
Mag je hier wel posten of Survivor Gabon of is dat ook al spoiler? (want het is al wel uitgezonden geweest...)

Nouja, voor de zekerheid dan maar zo:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #203 Gepost op: 6-11-2008, 17:11:27 »
Je kan ze ook gewoon on-line kijken

http://www.reality-bytes.net/blog/

en dan kom je nog meer reality tegen



The Amazing Race. Ook aan te raden.  ::ok::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #204 Gepost op: 6-11-2008, 19:32:56 »
Mag je hier wel posten of Survivor Gabon of is dat ook al spoiler? (want het is al wel uitgezonden geweest...)

Nouja, voor de zekerheid dan maar zo:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler tags zijn hier niet nodig hoor Robbie, vanaf het moment dat de nieuwste aflevering is te downloaden is het hier in principe onveilig! Ik kan niet wachten tot morgenochtend, ik vrees zo dat het succes Randy naar zijn hoofd stijgt en dat zijn positie in het geding komt doordat de teams opnieuw door elkaar gegooid worden.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #205 Gepost op: 7-11-2008, 00:19:48 »
The Amazing Race. Ook aan te raden.  ::ok::

Ik vind het huidige seizoen van The Amazing Race erg saai (eerste die ik tot nu toe helemaal kijk). Ik voel totaal geen betrokkenheid met een van de koppels.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Daarnaast vind ik de montage doodvermoeiend. Het is nogal 'overbewerkt' met voortdurend harde muziek en geluidseffectjes. Typisch iets voor Jerry Bruckheimer trouwens. Het concept daarentegen is erg leuk.

Terug naar Survivor. Ik heb ook zin in morgen. Ik ben benieuwd naar wat er in de box zit waarmee de kandidaten verleid worden. Ik vermoed gewoon de nieuwe buffs met een aankondiging dat ze 'gemerged' naar een ander kamp gaan.
« Laatst bewerkt op: 7-11-2008, 00:22:47 door honeymaker »

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Gabon
« Reactie #206 Gepost op: 7-11-2008, 00:22:14 »
Heerlijk ja: Vrijdag, Gabondag  ;)

Ik vind Randy wel op het randje van de irritatiegrens zitten maar hij zorgt wel voor leuke tv-momenten. Ik hoop dat het duo Kenny&Sugar nog ver zal komen. Sugar heeft haar stempel wel gedrukt na het wegstemmen van Ace!!

Vanmiddag een afl Micronesia gezien: de proef met het Kat en Muis spel. Hoe die "Hulk Joel" "Homo Chet" achter zich aan sleepte!!! Kreeg medelijden met Chet want Joel leek er helemaal niet mee te zitten hoe hij Chet door het parcours sleurde.... En hoe de sterkere spelers (spelers die zich profileren als tactische spelers) een voor een weggestemd worden door de andere...Tjezus, wat een spel zeg ;D
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Gabon
« Reactie #207 Gepost op: 7-11-2008, 00:23:31 »
Ik vind het huidige seizoen van The Amazing Race erg saai (eerste die ik tot nu toe helemaal kijk). Ik voel totaal geen betrokkenheid met een van de koppels.

Is dit de Amerikaanse Peking Express??
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #208 Gepost op: 7-11-2008, 00:34:20 »
Ik vind Randy wel op het randje van de irritatiegrens zitten

Ga eens even snel je mond spoelen  ;) Randy moet dit seizoen winnen. Geweldig figuur!

Citaat van: langkousonline
Is dit de Amerikaanse Peking Express??


Soort van, inderdaad. Ludo Poppe, maker van Peking Express, is vermoedelijk wel geïnspireerd door The Amazing Race. Bij The Amazing Race hebben ze echter een veel groter budget en maken koppels een reis door de wereld, waarvoor ze ook budget krijgen. Aangezien het echt gaat van bijvoorbeeld Australië naar India naar Nederland naar Mexico naar Rusland en zo verder, moeten ze ook per vliegtuig reizen. Verder wordt vaak een taxi of openbaar vervoer gebruikt en wordt overnachting door de productie geregeld. Het gaat dus niet om liften en overnachten bij de plaatselijke bevolking, maar meer om de krankzinnige race met al even krankzinnige (op de plaats van bestemming gebaseerde) opdrachten (detours en roadblocks genoemd). Persoonlijk vind ik Peking Express (PE), ondanks het kleinere budget, een veel beter en mooier gemaakt programma dan The Amazing Race (TAR). Bij PE wordt meer tijd genomen om de karakters uit te werken en tot hun recht te laten komen. Daarnaast krijg je ook een beter beeld van de landen waar doorheen gereisd wordt. In TAR worden nogal eens stereotypen bevestigd (wat overigens wel een beetje bij het programma hoort). Zo was de lokale 'greeter' bij de finish in Nederland bijvoorbeeld een jongetje in Volendamse klederdracht en in Zuid-Afrika een of ander stamhoofd. PE heeft ook minder koppels: daarmee voel je je wat eerder betrokken bij een van de duo's. Mijn conclusie: Survivor is beter dan Expeditie Robinson, maar Peking Express is beter dan The Amazing Race. Overigens baseer ik mijn oordeel van TAR vooral op het huidige seizoen. Ik ben nu seizoen 5 aan het downloaden, wat een van de betere schijnt te zijn.
« Laatst bewerkt op: 7-11-2008, 00:39:56 door honeymaker »

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #209 Gepost op: 7-11-2008, 00:42:04 »
Vanmiddag een afl Micronesia gezien

Wel jammer dat je Fairplay dan nog niet in actie hebt gezien in de Pearl Islands. Hij heeft gezorgd voor zo'n beetje het bekendste/beruchtste fragment in Survivor-history!
« Laatst bewerkt op: 7-11-2008, 00:44:57 door honeymaker »

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #210 Gepost op: 7-11-2008, 14:55:35 »
Ik vind TAR errug saai.

Gabon  ::cheerleader::
was weer een enerverende aflevering! Steeds minder mensen zijn veilig   ::jaja::

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #211 Gepost op: 7-11-2008, 15:09:00 »
Volgende aflevering:

The Brains Behind Everything
At a hard-fought reward challenge, conflict threatens to cause an upset at the last minute. One hot-headed castaway's assertiveness causes a rift in the newly re-formed tribe. The members of one powerful alliance find themselves short one member and scrambling to recover from the loss.



Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #212 Gepost op: 7-11-2008, 15:32:39 »
Wow, wat een geweldige aflevering! Het hart van de ui-alliantie mocht dankzij Crazy Susie het veld ruimen  ::ok::
Mooi uitgevoerde twist ook die alles goed op scherp heeft gezet. Ik ben dus erg blij dat Matty de challenge in zijn eentje gewonnen heeft. Nadeel is wel dat mijn favoriet, Randy, nu minder sterk staat in de merge (al heeft hij bewezen met alle winden mee te kunnen waaien). Voordeel is echter dat mijn andere favorieten (Matty & Ken) er nog in zitten. Crystal vond ik nooit veel aan, maar ik ben nu wel blij dat ze met deze schitterende 'blindsight' de gedoodverfde winnaar Marc-Ace er uit heeft kunnen krijgen!
« Laatst bewerkt op: 7-11-2008, 15:34:55 door honeymaker »

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #213 Gepost op: 7-11-2008, 17:16:44 »
Dit had ik voorafgaand aan de aflevering totaal niet voorspeld! Het gooit het seizoen lekker open, iedereen maakt opeens weer een kans. De positie van Bob is wel ontzettend slecht doordat Marcus van het strijdtoneel is verdwenen, als Kota de eerstvolgende immuniteitsuitdaging verliest is hij weg. Als Fang volgende week verliest is ook alles mogelijk omdat de immuniteitsamulet van Sugar een bedreiging is voor het restant van de 'onion' alliantie.

Ik ben benieuwd wat Randy gaat doen, om zijn positie veilig te stellen moet hij Matty aan zijn kant zien te krijgen en zich iets populairder maken bij Sugar. Corinne en Charlie zullen ook een heel andere koers moeten gaan varen willen ze nog kans maken de eindfase te bereiken. De positie van Sugar is sterk maar de vraag is of ze het vermogen heeft daar mee om te gaan. Het lijkt namelijk wel alsof ze voortdurend wisselt tussen een rationele en emotionele gemoedstoestand. Vorige week was ze tevreden met haar keuze om Ace weg te stemmen en deze week leek ze er oprecht spijt van te hebben.

Crystal is waardeloos als het gaat om de uitdagingen maar toch is ze wel een belangrijke factor als het aankomt op de stemmingen. Dat heeft ze nu al een aantal keren bewezen. Ze heeft Susie een beter aanbod weten te doen dan Marcus en daarmee de kansen van haarzelf en Kenny vergroot. Susie zal zichzelf met deze zet niet geliefder hebben gemaakt bij een groot aantal medekandidaten. Ze zal wel ver komen maar het verzamelen van voldoende jurystemmen om te winnen ziet er voor haar uit als een herculeswerk.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #214 Gepost op: 7-11-2008, 18:07:39 »
*Reactie laatste aflevering, met misschien spoilers voor vorige seizoenen*


Wow! Dit had ik nooit verwacht. Tot nu toe stond Gabon zo'n beetje onderaan op mijn favorietenlijstje van alle Survivor seizoenen omdat ik dacht dat Marcus zeker zou winnen. Hij had die typische "edit" van een winnaar. Geweldig dat hij er nu uit ligt. Hopelijk volgen Charlie & Corinne snel en dan hebben we een geweldige laatste zeven. :D
Nog even niks.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #215 Gepost op: 7-11-2008, 18:09:06 »
Ik vind het huidige seizoen van The Amazing Race erg saai (eerste die ik tot nu toe helemaal kijk). Ik voel totaal geen betrokkenheid met een van de koppels.
Daarnaast vind ik de montage doodvermoeiend. Het is nogal 'overbewerkt' met voortdurend harde muziek en geluidseffectjes. Typisch iets voor Jerry Bruckheimer trouwens. Het concept daarentegen is erg leuk.

Seizoenen 1-3 en 5 zijn een stuk rustiger en daarom ook een stuk beter. ;) Plus, de kandidaten zijn een stuk leuker. Elk van die seizoenen heeft wel een paar underdogs waar je voor kunt supporteren en zelfs een stel "bovendogs" die niet zo slecht zijn. :P
Nog even niks.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #216 Gepost op: 7-11-2008, 20:23:31 »
WAUW! Weer zo'n prachtige aflevering! Dit seizoen is echt geweldig zeg!  ::ok::

Ik ben zo blij dat Kenny dr niet uit is. Dat zou ik echt jammer vinden. Daarnaast vond ik het ook wel lullig dat Matty Kenny zo min maakte bij Sugar, hoe hij over hem praatte.

Het enige dat ik jammer vind, is dat de positie van Bob niet zo veilig meer is. (Respect voor hem bij die proef!)

Nog steeds Kenny als mijn favo natuurlijk!  ::bravo:: Marc-Ace  ::rofl::

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #217 Gepost op: 7-11-2008, 22:04:02 »
Met Marcus als eerste jurylid is Life At Ponderosa weer begonnen.

http://www.cbs.com/primetime/survivor/video/ponderosa.php

3 filmpjes met Marcus achter de schermen.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Gabon
« Reactie #218 Gepost op: 7-11-2008, 23:27:18 »
Ga eens even snel je mond spoelen  ;) Randy moet dit seizoen winnen. Geweldig figuur!

Hahaha, nee dank je wel. Ik meen elk woord ;) Hij is een beetje een weirdo maar heb andere favo's: Kenny, Sugar, Matty

Het was een spannende aflevering. Game is weer helemaal open nu en even was ik bang dat Kenny er uit zou vliegen..Ik vind het wel jammer dat Marcus eruit is, vond hem toch wel een sterke persoonlijkheid. Gekke Suzie is nog gevaarlijk ook op d'r ouwe dag  ::rofl::

Voor Bob inderdaad veel respect. Hij doet het goed maar zit nu op de zwakste positie in zijn kamp vrees ik...

In het andere kamp mogen Corinne en Charlie van mij nog vertrekken, vind het leeghoofden..Ja, dan liever Randy erin houden, dat is wel een smaakmaker! (maar wel een irritante ;))

"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Gabon
« Reactie #219 Gepost op: 7-11-2008, 23:28:54 »
Wel jammer dat je Fairplay dan nog niet in actie hebt gezien in de Pearl Islands. Hij heeft gezorgd voor zo'n beetje het bekendste/beruchtste fragment in Survivor-history!

Ik heb dat seizoen wel gedownload maar een van de afleveringen was corrupt. Krijg hem niet afgespeeld. Maar dat kan dus online ook op de eerder genoemde site hier.

Fairplay komt inderdaad over als een mafkees, ben erg benieuwd naar zijn acties!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."