Auteur Topic: Survivor 17: Gabon  (gelezen 249848 keer)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #180 Gepost op: 4-11-2008, 12:16:22 »
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Gabon
« Reactie #181 Gepost op: 4-11-2008, 12:32:33 »
Enig idee waar ik het eerste seizoen kan vinden?

Ik heb het programma Vuze gedownload (voormalig Azureus) In dit programma zit ook een zoekfunctie, op alle bekende torrentsites wordt dan gezocht.(Je kan geloof ik ook zelf sites toevoegen) Klikken en downloaden maar, werkt simpel! Ik ben nu seizoen 1 Borneo aan het downloaden, een dvd-rip dus nog goede kwaliteit ook :)

Vrees dat ik verslaafd ga raken hahaha
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #182 Gepost op: 4-11-2008, 12:34:36 »
Vrees dat ik verslaafd ga raken hahaha

Welcome to the club! ;)
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #183 Gepost op: 4-11-2008, 12:46:03 »
Er gaat niks boven ontspannend survivor kijken  in de tentamen weken :D

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #184 Gepost op: 4-11-2008, 12:49:06 »
Ik bén verslaafd. No doubt.

Net 2 afleveringen achter de kiezen  ::love::

Seizoen 2, Outback! Nog 3 spelers over  ::tandpastasmiley::

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #185 Gepost op: 4-11-2008, 20:27:11 »
Wauw.. Outback is Finish! Geweldig weer natuurlijk  ::bravo::

Ik denk dat ik nu even een pauze inlas. binnen anderhalve week 2 seizoenen + Gabon tussendoor..

Als ik eerlijk ben ging ik er savonds op bed al over nadenken, en dat is niet leuk  ;D Ik ga nu op m'n gemak een aantal seizoenen downloaden!  ::joehoe::

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #186 Gepost op: 5-11-2008, 01:14:41 »
Downloaden jullie deze serie via Torrentz?
Ik keek op deze site, http://www.cbs.com/primetime/survivor/video/. Maar het lukt me niet om ze vanuit daar af te spelen.

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #187 Gepost op: 5-11-2008, 09:39:23 »
Downloaden jullie deze serie via Torrentz?
Ik keek op deze site, http://www.cbs.com/primetime/survivor/video/. Maar het lukt me niet om ze vanuit daar af te spelen.

Dat kan kloppen, aangezien je als je buiten de USA woont, niet de mogelijkheid hebt om die content terug te kijken.

Zelf heb ik alle seizoenen tot nu toe via Emule binnengehaald en verzameld op een externe harde schijf.

Offline mdee

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #188 Gepost op: 5-11-2008, 10:03:05 »
Heb voor de eerste keer iets gedownload, Outback, via Vuze. Krijg bij afspelen via de mediaplayer alleen maar geluid, geen beeld. Iemand een tip? (niet te moeilijk, ben niet zo thuis in dit soort zaken)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #189 Gepost op: 5-11-2008, 10:07:47 »
Heb voor de eerste keer iets gedownload, Outback, via Vuze. Krijg bij afspelen via de mediaplayer alleen maar geluid, geen beeld. Iemand een tip? (niet te moeilijk, ben niet zo thuis in dit soort zaken)

Dan mis je waarschijnlijk de juiste codecs om de videobestanden af te spelen, probeer VLC media player eens te downloaden die speelt bijna alle videobestanden wel af (hier te downloaden: http://www.videolan.org/vlc/).
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #190 Gepost op: 5-11-2008, 16:39:01 »
Ik zei dat ik een pauze zou nemen. Maar ben nu bezig met Africa  ::love::

Offline mdee

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #191 Gepost op: 5-11-2008, 17:52:56 »
Bedankt Goyathlay, het is me gelukt, kan nu Outback gaan bekijken.  ::ok::
Trouwens, jaren geleden zag ik (denk ik een Survivor) serie, waarin op het laatst een vrouw voorkwam, volgens mij een vrachtwagenchauffeur. Zij was zo kwaad op een andere deelneemster, dat ze zei; al lag je dood te gaan in de woestijn, en ik had een fles water, dan zou ik je gewoon laten liggen. Was het Survivor? Ik vond het zo Amerikaans, kan me niet voorstellen dat in ER zoiets voor zou komen.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #192 Gepost op: 5-11-2008, 18:24:49 »
Dat is Sue Hawk's befaamde "rats and snakes speech" !

"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Gabon
« Reactie #193 Gepost op: 5-11-2008, 18:46:26 »
Dat is Sue Hawk's befaamde "rats and snakes speech" !


Van welk seizoen is dit?
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #194 Gepost op: 5-11-2008, 18:51:07 »
Het 1e seizoen, Borneo

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #195 Gepost op: 5-11-2008, 18:53:31 »
Van welk seizoen is dit?

BTW, natuurlijk niet kijken als je niet wil weten wie de finalisten zijn van het 1e seizoen. Je bent maar gewaarschuwd ;)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #196 Gepost op: 5-11-2008, 19:22:38 »
Hehe ja, dat was hard  :P

Maar wel een keiharde spoiler! Mag er wel bij gezet worden  ;)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #197 Gepost op: 5-11-2008, 19:42:02 »
Sowieso kom je miljoenen spoilers tegen als je op youtube of ergens anders gaat zoeken naar informatie over survivor. ;)
Nog even niks.

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #198 Gepost op: 5-11-2008, 19:49:22 »
Sowieso kom je miljoenen spoilers tegen als je op youtube of ergens anders gaat zoeken naar informatie over survivor. ;)

Daarom is het juist zaak om zo min mogelijk gerelateerde sites of forums te lezen als je niet wilt weten wie de uiteindelijke winnaars zijn. Dat geldt het zelfde voor de finales van de afgelopen jaren. Mijn advies is ook om deze meteen als het mogelijk is te downloaden en te bekijken, alvorens je weer op het net gaat surfen.

Ik spreek uit ervaring. Een foto kan alzoveel zeggen  ::jaja::

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Gabon
« Reactie #199 Gepost op: 5-11-2008, 21:20:12 »
Ok, dan kijk ik het filmpje niet want ik heb net seizoen 1 gedownload! En inderdaad, googlen op survivor is niet zo slim als je een "beginner" bent zoals ik ;)

Nou, ik ga nog eens een paar afleveringen kijken ;D
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."