Auteur Topic: Survivor 17: Gabon  (gelezen 249844 keer)

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Survivor Gabon
« Reactie #160 Gepost op: 2-11-2008, 14:56:08 »
Ik kan bijna niet stoppen met kijken  ;D Ben nu bezig met Outback. Net dat erge ongeval gezien  ::ohno::

Dat was echt fantastische televisie. Toen ik het voor de eerste keer zag dacht ik even dat hij door een krokodil werd aangevallen.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #161 Gepost op: 2-11-2008, 16:25:48 »
Dat was echt fantastische televisie. Toen ik het voor de eerste keer zag dacht ik even dat hij door een krokodil werd aangevallen.

Haha ja ik ook! Ook in het voorstukje. Dus ik heb direct de aflevering erna gezien  ;D

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Survivor Gabon
« Reactie #162 Gepost op: 2-11-2008, 16:38:04 »
Overigens zie ik net dat via Mininova ook de Zuidafrikaanse seizoenen te downloaden zijn. Iemand deze al gezien? Is het verstaanbaar?

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #163 Gepost op: 2-11-2008, 18:27:32 »
Ik heb de Zuid Afrikaanse series bekeken en vond het over het algemeen wel goed verstaanbaar. Het zal wel even wennen zijn als je de Amerikaanse accenten gewend bent maar het is te doen. Ze zijn trouwens ook wel op youtube te vinden.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline MaRLieS1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MoLJaGeR
Re: Survivor Gabon
« Reactie #164 Gepost op: 2-11-2008, 18:32:57 »
Downloaden via torrents. Alle seizoenen zijn prima te vinden.

Het kan ook via newsgroups maar dat is wat ingewikkelder.


dank voor je reactie.
kan je me pm'en wat die torrents precies zijn en hoe ze werken, ik download alles via emule en weet niet hoe die torrents werken
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #165 Gepost op: 2-11-2008, 18:36:57 »
Nou, hij formuleert het net iets cryptischer. "The "never happened before" moment that occurs as a result." Dus datgene wat nog niet eerder is gebeurd, is een gevolg van de twist (wat misschien wel een oude kan zijn en daarmee dus een 'fake merge'). Of begrijp ik hem nu verkeerd?

Afgaande op de previews heeft het er veel schijn van dat de teams opnieuw door elkaar worden gegooid. Het kan werkelijk waar alle kanten opgaan als de teams op dit moment gehergroepeerd worden. Zoals ik de quote van Probst lees zal de twist niet nieuw zijn maar de uitkomst ervan wel ten grondslag liggen aan iets opzienbarends.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #166 Gepost op: 2-11-2008, 18:47:17 »
Ik kan bijna niet stoppen met kijken  ;D Ben nu bezig met Outback.

:D

Ik kan me dat enthousiasme nog goed voor de geest halen, heel herkenbaar. Toen ik een aantal jaren geleden Survivor 'ontdekte' begon net het 9e seizoen. Ik was meteen verkocht en ben met een flinke inhaalslag begonnen. Er liggen nog zoveel parels op je te wachten!
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #167 Gepost op: 2-11-2008, 19:18:26 »
:D

Ik kan me dat enthousiasme nog goed voor de geest halen, heel herkenbaar. Toen ik een aantal jaren geleden Survivor 'ontdekte' begon net het 9e seizoen. Ik was meteen verkocht en ben met een flinke inhaalslag begonnen. Er liggen nog zoveel parels op je te wachten!

Het is ook gewoon zo goed, zo mooi! Jammer dat ik verder niemand ken die het ook kijkt. Ik kan er zoveel over vertellen  ::rofl::

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Gabon
« Reactie #168 Gepost op: 2-11-2008, 20:20:20 »
:D

Ik kan me dat enthousiasme nog goed voor de geest halen, heel herkenbaar. Toen ik een aantal jaren geleden Survivor 'ontdekte' begon net het 9e seizoen. Ik was meteen verkocht en ben met een flinke inhaalslag begonnen. Er liggen nog zoveel parels op je te wachten!

Het is heerlijk ja! Ook ik ben dit seizoen pas echt begonnen met kijken en ben via de torrents verschillende seizoenen aan het binnen halen. Ik begrijp dat met name Borneo en Outback  de moeite waard zijn. Ik hoop dat ik die ook nog kan downloaden.
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Survivor Gabon
« Reactie #169 Gepost op: 2-11-2008, 20:44:45 »

dank voor je reactie.
kan je me pm'en wat die torrents precies zijn en hoe ze werken, ik download alles via emule en weet niet hoe die torrents werken

Kijk hier maar eens: http://www.wikihow.com/Download-Torrents

Het is echt heel simpel. Ik raad je aan om uTorrent als client te gebruiken.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #170 Gepost op: 2-11-2008, 21:22:16 »
Overigens zie ik net dat via Mininova ook de Zuidafrikaanse seizoenen te downloaden zijn. Iemand deze al gezien? Is het verstaanbaar?

Als je Gillian dit seizoen kon verstaan dan kun je dat verstaan. Er zijn ook mensen met een geweldig Afrikaans accent.  ::love::
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #171 Gepost op: 2-11-2008, 23:48:54 »
Het is heerlijk ja! Ook ik ben dit seizoen pas echt begonnen met kijken en ben via de torrents verschillende seizoenen aan het binnen halen. Ik begrijp dat met name Borneo en Outback  de moeite waard zijn. Ik hoop dat ik die ook nog kan downloaden.

Over het algemeen worden Borneo, Outback, Amazon en Pearl Islands erg hoog gewaardeerd. Die seizoenen staan bol van de memorabele persoonlijkheden en situaties. De 'post All-Stars' seizoenen zijn mede daardoor vaak laag gewaardeerd. Onterecht als je het mij vraagt: Vanuatu, Guatemala en Panama zijn ook sensationeel. Het is allemaal nogal subjectief dus laat je er niet teveel door leiden, de echte liefhebbers zullen van elk seizoen genieten.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Gabon
« Reactie #172 Gepost op: 3-11-2008, 00:20:23 »
Over het algemeen worden Borneo, Outback, Amazon en Pearl Islands erg hoog gewaardeerd. Die seizoenen staan bol van de memorabele persoonlijkheden en situaties. De 'post All-Stars' seizoenen zijn mede daardoor vaak laag gewaardeerd. Onterecht als je het mij vraagt: Vanuatu, Guatemala en Panama zijn ook sensationeel. Het is allemaal nogal subjectief dus laat je er niet teveel door leiden, de echte liefhebbers zullen van elk seizoen genieten.

Ok, dank je wel. Ik ga er gewoon lekker aan beginnen. Hopelijk zijn de gebieden van de seizoenen net zo mooi in kaart gebracht als Gabon!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #173 Gepost op: 3-11-2008, 01:29:39 »
 ::oink::
De titel van de uitzending over twee weken is "The Brains Behind Everything"

Ik durf het haast niet te hopen, maar doet me verwachten dat er strategische dingen gaan gebeuren.

Als dat maar niet betekent dat Ken ontmaskerd wordt en er uit gegooid  ::niet-ok::

 

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #174 Gepost op: 3-11-2008, 02:32:30 »
http://www.youtube.com/watch?v=5pCOvi87ZMo&NR=1
Zie dat de teams gemengd zijn:
Geel: Chrystal, Marcus, Bob
Rood: Corinne, Charly, Sugar, Mattie en Ken (en ze eten!)

Nog een preview http://www.youtube.com/watch?v=5pCOvi87ZMo&NR=1

Kan iemand de tekst op de doos lezen?

"Open only after you have finished(?) enjoying(?) your meal(?).
Once this box is opened the feast is over!"

Voiceover "what's in this box will shock every one"

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #175 Gepost op: 3-11-2008, 10:09:01 »
Rudy is me echt bijgebleven  ::rofl:: "I don't even know what MTV means"
En over homo's, hoe hij en z'n maten daar over dachten enzo  ::rofl:: What a guy.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #176 Gepost op: 3-11-2008, 11:30:25 »
Als dat maar niet betekent dat Ken ontmaskerd wordt en er uit gegooid  ::niet-ok::

Nee, hopelijk wordt hij er volgende week al uitgegooid.  ;D  ::schaam::
Nog even niks.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #177 Gepost op: 3-11-2008, 23:24:45 »
Nee, hopelijk wordt hij er volgende week al uitgegooid.  ;D  ::schaam::

Nee, Ken mag er van mij tot het eind in blijven, samen met Sugar  ;D

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #178 Gepost op: 4-11-2008, 03:20:03 »
Ik heb de Zuid Afrikaanse series bekeken en vond het over het algemeen wel goed verstaanbaar. Het zal wel even wennen zijn als je de Amerikaanse accenten gewend bent maar het is te doen. Ze zijn trouwens ook wel op youtube te vinden.
Enig idee waar ik het eerste seizoen kan vinden?

Het tweede seizoen was super, in ieder geval. Veel surviving skills: Terwijl de één een geit staat te villen, zit de ander een oven te bouwen.
En wat een gedoe en geruzie, zeg  ::rofl::


Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #179 Gepost op: 4-11-2008, 12:15:47 »
Enig idee waar ik het eerste seizoen kan vinden?

Het tweede seizoen was super, in ieder geval. Veel surviving skills: Terwijl de één een geit staat te villen, zit de ander een oven te bouwen.
En wat een gedoe en geruzie, zeg  ::rofl::


Ik heb het eerste seizoen destijds gedownload op mininova (http://www.mininova.org/tor/1432548), ik zie net dat de afleveringen van seizoen één niet langer op youtube aanwezig zijn.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."