Auteur Topic: Big Brother 2021 NL  (gelezen 11165 keer)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #60 Gepost op: 7-01-2021, 13:04:52 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
🜃

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #61 Gepost op: 7-01-2021, 13:31:05 »
Daar dacht ik ook aan ja. Wel weird alsnog!
Frankje Lapi

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #62 Gepost op: 7-01-2021, 19:04:04 »
Laten we hopen dat Liese in ieder geval nog mag blijven!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #63 Gepost op: 7-01-2021, 20:15:52 »
Ik heb gestemd op Ziko om te blijven. Maar heb zijn reactie niet gezien, want als ik dat hier lees, zou ik anders gestemd hebben.

Voor mij mochten ze allebei blijven, maar ik vond Liese dan net wat minder... fanatiek ofzo (met die koffer).


Ik moet er nog wel steeds in komen. Het is een beetje traag ofzo. Aan de ene kant denk ik dan van ach er zijn ook nog maar 3 afleveringen geweest. Aan de andere kant kon bvb een Big Brother UK me al van dag 1 direct boeien.
Maar ik blijf nog wel kijken, meestal wordt het beter/interessanter als je de mensen wat begint te kennen en duidelijke favorieten en juist niet-favorieten hebt.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #64 Gepost op: 7-01-2021, 20:20:52 »
Op geen van beiden gestemd, want ik vind ze allebei niet zo heel erg leuk. Denk dat Liese nog wel wat kan toevoegen en dat Ziko misschien iets te luid is. Zou er vandaag weer iemand bij komen?

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #65 Gepost op: 7-01-2021, 20:50:49 »
Ik heb gestemd op Liese, ik hoop dat ze erin blijft! Ik vind dat Ziko zo af en toe vooral zegt wat z’n huisgenoten willen horen en niet wat hij echt vindt.

@Fabiann, mij was dat ook al opgevallen. Op Instagram hebben ze een overzicht geplaatst van alle stemmen en daar staat dat Naomi op Thomas en Theo had gestemd.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #66 Gepost op: 7-01-2021, 23:22:22 »
Raar dat ze apart in een kamer moeten wachten op de eliminatie. Het geeft toch veel meer drama als er iemand in de groep wordt geëlimineerd?

En ik mag vast niet vergelijken met BBUK, maar daar moeten ze verplicht een reden geven waarom ze op iemand stemmen (en dat wordt dan later als voer gebruikt om de boel wat op te hitsen door die uitspraak die iemand over een ander doet te laten zien ofzo). Maar hier was het zelfs "Kort, wie nomineer je?". BB wou er zelf snel vanaf. En ze mogen er niet over nominaties praten, en als dat toch gebeurt, laten ze in de groep horen wat er gezegd is en krijgen de overtreders straf (of soms wordt de hele groep gestraft omdat een paar mensen de regels hebben overtreden). Ik weet niet, daar zijn ze gewoon beter in het opruien en drama creëren, wat vervolgens beelden oplevert om van te smullen.

Ik heb gestemd op Liese, ik hoop dat ze erin blijft! Ik vind dat Ziko zo af en toe vooral zegt wat z’n huisgenoten willen horen en niet wat hij echt vindt.
Is ook een beetje karakter. Ikzelf ben ook eerder conflictvermijdend en zou ook niet meteen zeggen wat ik denk. Maar mensen die zo niet zijn zien dat dan weer meteen als achterbaks. Bij mij stapelt zoiets dan op, tot het er allemaal ineens uit komt. En als andere mensen dan zeggen dat je achterbaks bent en "Ik zeg tenminste wel wat ik denk." dan helpt dat totaal niet. In mijn beleving probeer je juist de goede vrede te bewaren omdat je groepsgevoel belangrijker vindt dan perse het uiten van je eigen gevoel.

Mensen zijn gewoon verschillend en ik stoor me soms aan het hele "Die is te direct en die is achterbaks." denken. Het is niet dat mensen bewust denken 'Ik ga niks zeggen want..." of "Ik ga nu eens alles direct zeggen, want...". Dat zijn gewoon karaktertrekken van verschillende mensen.

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #67 Gepost op: 7-01-2021, 23:33:51 »
Jaaaaaaa Liese terug ::love:: ::bravo:: En Ziko weg. Echt om mijn tweet er maar bij te pakken.
Ziko fatshamed Thomas gewoon? En het k woord laten ze niet zien ofc. Echt Ziko Thomas is 10 keer leuker en beter dan jij ooit gaat zijn in dit spel, Ga weg en gauw! Dit en hij heeft letterlijk gezegd dat hij voor het geld er was en voor de fame en volgers... Ja bye!

Maar hier was het zelfs "Kort, wie nomineer je?". BB wou er zelf snel vanaf. En ze mogen er niet over nominaties praten, en als dat toch gebeurt, laten ze in de groep horen wat er gezegd is en krijgen de overtreders straf (of soms wordt de hele groep gestraft omdat een paar mensen de regels hebben overtreden). Ik weet niet, daar zijn ze gewoon beter in het opruien en drama creëren, wat vervolgens beelden oplevert om van te smullen.

Gister was de stemming op tv, en dit was een korte recap daarvan, gister waren er gewoon beredenering enzo. En lijk me vet als ze dat nog gaan doen stemmingen laten zien.


Ik kan in ieder geval blij slapen, Lets party like Thomas!


chipsverslaafde <3

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #68 Gepost op: 8-01-2021, 15:25:48 »
Ik wil Nathalie echt weg, wat een zeikerd en aanstelster  :-X

Let's go Jowi, Liese en Daniëlle  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #69 Gepost op: 8-01-2021, 15:32:15 »
Ik ben heel slecht in namen. Is Nathalie degene die ging flippen omdat ze geen Red Bull kreeg?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #70 Gepost op: 8-01-2021, 15:35:47 »
Ja  ;D
Frankje Lapi

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #71 Gepost op: 8-01-2021, 15:37:22 »
Ah ja, die vond ik tot die tijd wel leuk. Maar vervolgens dacht ik: misschien moet je sowieso even afkicken van de Red Bull ofzo.  :-X

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #72 Gepost op: 8-01-2021, 18:30:11 »
Pfff die liveshow was echt een rommeltje hoor... ::niet-ok::

Blij dat Ziko weg is. ::zwaai::

Nathalie inderdaad... ::)
🜃

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #73 Gepost op: 8-01-2021, 18:59:19 »
welkom bij tv waar je maar 45 minuten ziet van 24 uur. ::rofl::
Al vond ik haar daar ook wel irritant, vind ik haar voor de rest wel een topper die haar bek  opentrekt.

Livestream
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
chipsverslaafde <3

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #74 Gepost op: 14-01-2021, 15:32:05 »
Zo, even wat afleveringen ingehaald. ::zweet::

Vanavond Els of René. Ik heb gestemd voor René om te blijven. Ik vind dat hij nog wel een kans verdiend als nieuwe bewoner. ::jaja::
🜃

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #75 Gepost op: 14-01-2021, 16:02:11 »
Oh, ik lees nu net op NU.nl dat Theo het huis vrijwillig heeft verlaten na de waarschuwingen van Big Brother over zijn gedrag en uitspraken. :o
🜃

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #76 Gepost op: 15-01-2021, 20:46:57 »
Oh, ik lees nu net op NU.nl dat Theo het huis vrijwillig heeft verlaten na de waarschuwingen van Big Brother over zijn gedrag en uitspraken. :o

Dit was puur om hemzelf te redden denk ik.

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #77 Gepost op: 15-01-2021, 22:00:20 »
Jup, en de Els en Rene mochten blijven maar Rene had de minste stemmen en is volgende week automatisch genomineerd
chipsverslaafde <3

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #78 Gepost op: 15-01-2021, 22:04:32 »
Ik geniet echt nog steeds van de aflevering ondanks het vertrek van Theo!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #79 Gepost op: 20-01-2021, 20:54:38 »
René, Liese en Naomi genomineerd. Mij om het even wie er naar huis gaat. Gestemd voor Liese om te blijven. ::ok::

Hoe Daniëlle omging met die token vond ik echt heel dom... ::)
🜃