Auteur Topic: Big Brother 2021 NL  (gelezen 11167 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #20 Gepost op: 28-07-2020, 21:05:54 »
Oh het vorige ER seizoen vond ik dan weer beter dan het België only seizoen daarvoor. Eindelijk werd het eens wat harder gespeeld ipv "Ik stem jou niet weg want jij kan heel goed rode vruchten zoeken en kokosnoten openmaken en bent heel sterke. Echt Robinsonwaardig."

Krijg lichte braakneiging bij het woord Robinsonwaardig.
Ja alleen jammer dat iedereen zo unlikeable moest zijn  ;D.


Citaat
Anyway, on topic: gaat iemand zich inschrijven?  ;D
Ik heb zitten twijfelen. Als het een US versie is, lijkt het me heel leuk. Als het een vroegere Belgische (en waarschijnlijk Nederlandse) versie is waarbij ze gewoon een hoop relschoppers bij elkaar gooien en zoveel mogelijk tieten en billen willen laten zien en je zo goed als geen strategie kan opbouwen om het spel te spelen... Dan heb ik er geen zin in.
Ja precies dit. US versie lijkt mij wel leuk en dan is het meer écht een spel. Tweede variant zou ik ook echt gewoon niet kunnen met m'n werk :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #21 Gepost op: 29-07-2020, 22:07:29 »
Ooooh guys hoe leuk zou dat zijn, een RN'er in Big Brother  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #22 Gepost op: 30-07-2020, 07:41:41 »
Wiens blote kont zou je willen zien?

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #23 Gepost op: 31-07-2020, 13:50:35 »
Ik ga het ook een kans geven!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #24 Gepost op: 29-08-2020, 18:59:07 »
Je kunt je inschrijven op bigbrother2021.com, kwam net voorbij in een reclame.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #25 Gepost op: 29-08-2020, 19:00:02 »
Het begint nog steeds te kriebelen om me in te schrijven wel
chipsverslaafde <3

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #26 Gepost op: 29-08-2020, 20:45:50 »
Het begint nog steeds te kriebelen om me in te schrijven wel

Doe het schatje.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #27 Gepost op: 18-11-2020, 17:50:46 »

Ik weet niet of hier nog een eigen board van komt, Maar Ik zet het hier effe neer.
Peter van de veire en Geraldine Kemper zijn de presentatoren van Big Brother NL/BE 2021.
Het realityprogramma is vanaf 4 januari 2021 op de buis te zien.
   
De eerste aflevering van Big Brother 2021 wordt op maandag uitgezonden op zowel RTL4 als RTL5. Tegelijkertijd kunnen liefhebbers in België afstemmen op VIER. Daarna is iedere werkdag een reguliere aflevering te bekijken op RTL5 en is er iedere donderdag een wekelijkse liveshows waarin telkens een inwoner moet vertrekken.

De bewoners van het Big Brother-huis zijn daarnaast 24/7 live te volgen via Videoland.

Ik heb er zin in ::bravo::

chipsverslaafde <3

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #28 Gepost op: 18-11-2020, 21:13:48 »
Het Big Brother-huis komt trouwens 'naast' de ArenA te staan, las ik op FOK.nl. Hopelijk niet inpandig bij Endemol Shine.

https://www.hln.be/tv/big-brother-vanaf-4-januari-op-vier-kandidaten-moeten-kerst-en-nieuwjaar-in-quarantaine-vieren~a59e7dde/
 

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #29 Gepost op: 18-11-2020, 21:34:22 »
Dat denk ik wel, Bij andere versies is heet ook in een tv studio dus waarom zou het daar niet zo zijn. En hoor dat bij shownieuws een kijkje gaan nemen bij het big brother huis
chipsverslaafde <3

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #30 Gepost op: 19-11-2020, 08:08:04 »
Thnx ...dat hebben ze idd gedaan. Beelden in de link.

Het is toch buiten gelukkig. Nou ja, voor mij... ik vind dat wel iets hebben dat ze buiten kunnen luchten achter hun schuttinkje

Hebben ze ook weer een extra locatie om stiekeme gesprekjes te voeren.


https://www.shownieuws.nl/entertainment/zien-staat-hier-het-nieuwe-big-brother-huis

« Laatst bewerkt op: 19-11-2020, 13:36:10 door Amethyst »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #31 Gepost op: 23-11-2020, 17:56:48 »

Ik weet niet of hier nog een eigen board van komt
If only. Weinig belangstelling hier helaas. Snap ik niet echt want buiten RN is die er gelukkig wel ::wijn::

Jammer dat we nog eventjes moeten wachten op de 14 of 12 namen (tegenstrijdige berichten in de media)



"Details over Big Brother bewoners lekken uit

Aangezien wij al enkele maanden goed en leuk contact hebben met mensen die dichtbij het Big Brother project staan hebben wij al info die nog niet bekend is.

Op onze redactie zijn sinds vandaag namen bekend van de Big Brother bewoners die in 2021 het Big Brother huis zullen betreden. Endemol Shine is sinds deze week bezig om iedereen te contacten dat ze het huis in mogen. Vanwege boeteclausules voor de bewoners en dat ik Endemol niet voor de voeten wil lopen zal ik nog niets melden.

Deze en aankomende week zal een cameraploeg van Endemol bij de bewoners thuis / werk langsgaan om een promotiefilmpje op te nemen met de toekomstige bewoners. Als het moment daar is zullen wij de eerste namen bekend maken.

Zo heeft de redactie van Big Brother  sinds de zomer intensieve gesprekken gehad met de bewoners van Big Brother 2021. Zo hebben ze diverse IQ testen moeten doen, een sporttest op Papendal en meerdere gesprekken met een psycholoog. Later deze week meer informatie.

Het lijkt erop dat Endemol via de officiële kanalen de namen de eerste of tweede week van december bekend zullen gaan maken."


https://www.bigbrothertvshow.nl/details-over-big-brother-bewoners-lekken-uit/

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #32 Gepost op: 23-11-2020, 18:21:27 »
Ik ben er ergens heel enthousiast over, maar tegelijkertijd ben ik bang dat het gaat floppen. Ik probeer dus niet te hoge verwachtingen te hebben :)

Is er iets bekend over de opzet van het spel? Is er een kans dat het op de US/Canada-manier zal gaan? Of mag het publiek gewoon elke week stemmen wie er weg moet?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #33 Gepost op: 23-11-2020, 23:00:35 »
Ik heb ook dat het gaat scoren! Het gaat lijken op de Australische versie denk ik. Aan de stijl en waarschijnlijke opdrachten te zien.  Secret story vond ik ook super alleen werd op net 5 gegooid ja dan weet je dat het flopt.

Ik kan niet wachten ::bravo::
chipsverslaafde <3

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #34 Gepost op: 24-11-2020, 18:30:10 »
Het tijdslot is bekend... elke werkdag van 21:30 - 22:30 uur  :-\\

de volgende werkdag om 17:30 uur in de herhaling. Op zaterdagen volgt dan om 18u een compilatie.

https://www.mediacourant.nl/2020/11/rtl-5-gaat-big-brother-dagelijks-uitzenden-om-21-30-uur/



Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #35 Gepost op: 9-12-2020, 10:06:28 »
nieuwe promo https://www.instagram.com/p/CIiFu5Dqd7I/

ik vind m kapot slecht eigenlijk ::rofl::

Hopelijk komen ze straks met iets beters. Oh ja, volgens die gast van bigbrothertvshow.nl worden de kandidaten nu pas in de laatste week van december bekend gemaakt.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #36 Gepost op: 10-12-2020, 13:50:57 »
https://endemolshine.nl/big-brother-online-redacteur/

Ze zoeken bij EndemolShine nog een online redacteur / social media content creator/editor voor Big Brother, met kennis van Adobe Premiere & Photoshop.

Oh ja... je moet sociaal zijn en bereid zijn je sociale leven op te geven, vrij vertaald. Onder het kopje 'wat bieden we' hebben ze het (je verwacht het niet) niet over geld  ::wijn::

Start is 14 december al 'dus snelheid is geboden'  :P

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #37 Gepost op: 10-12-2020, 16:37:06 »
hahaha, geen vrijheid net als in big brother zelf dus.

En Worden altijd de kandidaten voor de kick off bekend gemaakt?

Ik kan in ieder geval niet wachten ::bravo:: en Dennis of een ander mod, kan dit topic naar Nederlandse programmas, mijn autisme kan dit niet aan ::rofl::
chipsverslaafde <3

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #38 Gepost op: 15-12-2020, 10:47:26 »
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5203129/big-brother-nieuw-seizoen-huis-cameras-privacy Eerst look van het huis ::love:: Nou ik had veel meer van het huis verwacht door het logo van australie en de look en feel. Maar dit is gewoon net 1999 ::rofl:: Maar wel gezellig. Maar het budget is dus niet hierheen gegaan. Ze moeten gewoon net als de rest het voortaan doen in een tv studio, dan kunnen ze echt uitpakken. en dit is echt een beetje ouderwets zo op een parkeerplaats enzo. Maar het is niet vreselijk ofzo.
chipsverslaafde <3

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #39 Gepost op: 15-12-2020, 13:10:26 »
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5203129/big-brother-nieuw-seizoen-huis-cameras-privacy Eerst look van het huis ::love:: Nou ik had veel meer van het huis verwacht door het logo van australie en de look en feel. Maar dit is gewoon net 1999 ::rofl:: Maar wel gezellig. Maar het budget is dus niet hierheen gegaan.
::rofl:: ja een gemiddeld AZC heeft meer luxe.


https://twitter.com/RTLnieuws/status/1338724238430179329

^^ de reacties onder deze tweet vind ik verrassend negatief. Jammer. En dat alleen maar omdat er ook in de douches en wc's camera's hangen? Sommige mensen denken echt dat we daar veel van te zien krijgen blijkbaar. Nou ja. Het idee dat er geen blind spots zijn mogen ze best benadrukken m.i.
« Laatst bewerkt op: 15-12-2020, 23:31:03 door Amethyst »