Auteur Topic: Big Brother 2021 NL  (gelezen 11540 keer)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #100 Gepost op: 1-02-2021, 21:53:23 »
Pfff wat een slappe hap zeg die Hollanders... ::rofl::

Ben blij dat ze weg zijn. Maar wel belachelijk dat dit zo maar kan. ::)

Hup Jill en Naomi! ::cheerleader::
🜃

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #101 Gepost op: 1-02-2021, 22:08:17 »
Ik denk dat als Liese weg zou gaan dat het een hoop zou schelen, ze trekt onbewust mensen mee.

Als het nu Belgie vs NL wordt, dan gaan de Belgen het nog zwaar krijgen om Jill weg te spelen, want die ligt volgens mij wel goed bij de kijker. ::jaja::

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #102 Gepost op: 1-02-2021, 22:10:47 »
Ik denk dat elke Nederlander langzaam stijgt qua populariteit...

En sowieso kan het niet doorgaan met louter Belgen dus daar verzinnen ze wel wat voor

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #103 Gepost op: 1-02-2021, 22:13:04 »
Er gaan sws wel nieuwe komen, anders redden ze het niet qua eliminaties.
Één exit a la Theo kan je wel opvatten, 3 niet, dan moet er aangevuld worden.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #104 Gepost op: 1-02-2021, 22:18:33 »
Eh Daisy, dat waren onze rodelclub Nathalie, Daan, Els met Jowi, thomas en Jill erbij hoor hun starten de oorlog nl vs belgie, Liese haar ogen waren geopend naar de 2e nominatie en daarom spelen de dames nu ook een spel. gelukkig zijn hun weg en is iedereen weer goed met elkaar. Liese is echt niet de gene die zuur is, dat zijn de gene die nu weg zijn :)

Spoiler: Livestream (klik om te tonen/verbergen)
chipsverslaafde <3

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #105 Gepost op: 1-02-2021, 22:23:25 »
Ik zeg niet dat ik Liese de aanstichter vindt. Ik zeg dat ik me irriteer aan haar hele klaagzang. Ze kan er ook boven gaan staan.
Eh Daisy, dat waren onze rodelclub Nathalie, Daan, Els met Jowi, thomas en Jill erbij hoor hun starten de oorlog nl vs belgie, Liese haar ogen waren geopend naar de 2e nominatie en daarom spelen de dames nu ook een spel. gelukkig zijn hun weg en is iedereen weer goed met elkaar. Liese is echt niet de gene die zuur is, dat zijn de gene die nu weg zijn :)

Ik vind gewoon Liese gewoon irritant. Wat niet betekent dat ik mensen uit 'het andere kamp' niet irritant vond.  ;)

We gaan zien wat er nu gebeurd dat één partij weg is, hopelijk wordt het nu beter. En durven de andere Belgische dames ook wat meer van zichzelf te tonen.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #106 Gepost op: 3-02-2021, 17:13:59 »
Ik moet toegeven dat ik deze versie van BB veel beter vind dan degene  die ik mij herinner van mijn tienerjaren (minder sensatie en echt doodnormale mensen).

Maar maandag was heftig en ik snap wel waarom Jowi vertrok, maar van Natalie en Danielle snap ik het minder. Danielle gaf zelf aan dat zij er wss volgende week toch uitgaat (wat niet gezegd is, de kijker beslist). Het klonk meer als 'slechte verliezer' in mijn ogen.

Natuurlijk worden er spelletjes gespeeld, maar de Belgen hebben heel lang niet samengestemd (week 4 is de eerste week dat Liese en Naomi dezelfde mensen hebben gestemd en zij 2 met Nick hebben nog nooit samengestemd itt tot Danielle/Natalie die elke week samenstemden).

Maar mogelijk speelt ook mee dat  Natalie/Danielle nog nooit uitgekozen zijn door het publiek om iets te doen.

Tot nu toe is er niemand die ik niet mag/niet leuk vind, ze kunnen in mijn ogen allemaal wel winnen maar momenteel gok ik op Thomas (denk dat de mensen hem thuis wel leuk vinden + hopen op een romance met Jill) of Nick ( Nick neemt het koken op zich en doet dat precies vrij goed, mensen houden wel van een goede kok en zullen hem daarom niet snel nomineren. In de Amerikaanse serie heeft iemand bewust die tactiek gebruikt en zo gewonnen. Daarbij is hij zeer sociaal en iedereen lijkt hem wel leuk te vinden)

Moesten er mensen zich afvragen van Nick wat hij precies doet als DJ en wat dat Ronnyding was tijdens hun idoolavond:

klaar voor de strijd

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #107 Gepost op: 10-02-2021, 22:35:11 »
Zo, bijzonder weekje wel. Wat heb ik me zitten ergeren aan Jerrel zeg. ::ohno:: Heel jammer dat hij niet genomineerd kon worden...

Gestemd voor Patrick om te blijven. Ik kan wel om ‘m lachen nu en slaat de spijker wel vaak op z’n kop. ::ok::
🜃

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #108 Gepost op: 10-02-2021, 23:09:35 »
Ik wil bij deze zeggen dat Jerrel indd erge opmerkingen heeft gezegd, daar is hij op aangesproken meerdere keren. Maar zoals Nick en Michel Jerrel willen wegpesten vind ik echt not done!

Dat daarbij gelaten, Patje is opa geworden! ::bravo:: en ik zou graag willen dat hij zijn kleinkind kan zien! en dus hoop ik ook dat jullie stemmen op onze Thomas, de vrolijke noot die als beste het spel kent en door heeft. en we kunnen dit jill ook niet aandoen, daarbij ook de heftige woorden die zijn gezegd in de hottub door patje en hij niet bij de groep past, hij al heeft gezegd naar huis te willen en al hellemaal als zn kleinzoon is geboren. En daarmee hoop ik dat Thomas blijft en het spel kan blijven spelen en jill opvrolijken en Patje naar zijn lieve kleinkind kan, iedereen blij en tevreden ::bravo:: #TEAMThomas  ::cheerleader::
chipsverslaafde <3

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #109 Gepost op: 11-02-2021, 09:03:59 »
Patrick mag van mij blijven. Ik ga saai Thomas (behalve zijn dansmoves) niet redden omdat Patje wel zou moeten. Patje zou zelf die keuze moeten maken en niet aan de hand van de stemmen.

Jerrel is er meerdere keren op aangesproken, maar doet er echt he-le-maal niks mee. Dan mag je van mij volgende week het spel verlaten ::rofl::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #110 Gepost op: 11-02-2021, 22:54:56 »
Pff ligt het aan mij of duren die liveshows steeds langer? ::gaap::
🜃

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #111 Gepost op: 11-02-2021, 22:55:31 »
Echt stem op thomas nog allemaal! Patje heeft ook vreden mee als hij naar zn kleinzoon mag!
chipsverslaafde <3

Offline sssyilm

  • Forumlid
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #112 Gepost op: 11-02-2021, 23:00:23 »
Het was wel voor mij wel duidelijk dat Pat er uit zou gaan. Ik ben benieuwd wie de volgende is.

Oh en ik irriteer me aan de 2 hanen. Ik versta trouwens niks van de belgen.  ::ohno::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #113 Gepost op: 12-02-2021, 03:41:08 »
Ik ben niet normaal zo blij! Mn spirit animal zit er nog in al denk ik dat het heeeeel nipt was als ik alle social media lees enzo. ::love:: ::bravo:: ::feest:: ::confettie::

chipsverslaafde <3

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #114 Gepost op: 17-02-2021, 22:35:49 »
Wat een sensatie. Drie genomineerden, de drie haantjes van het huis. :o

Ik denk dat het voor Zoey tactischer was geweest om toch Jerrel te redden in plaats van Jill. Ik kan me zo voorstellen dat Jill populairder is dan een Michel...

Ben heel benieuwd hoe dit afloopt, maar denk dat Jerrel naar huis gaat. ::joehoe::
🜃

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #115 Gepost op: 18-02-2021, 10:21:27 »
Wat een sensatie. Drie genomineerden, de drie haantjes van het huis. :o

Ik denk dat het voor Zoey tactischer was geweest om toch Jerrel te redden in plaats van Jill. Ik kan me zo voorstellen dat Jill populairder is dan een Michel...

Ben heel benieuwd hoe dit afloopt, maar denk dat Jerrel naar huis gaat. ::joehoe::

Jerrel vs Michel/Nick. Je moet stemmen wie blijft. Hierdoor denk ik dat Michel het huis moet verlaten. Aangezien Jerrel meer dan 34% van de stemmen krijgt en dan blijft er zo'n 66% van de stemmen over om te verdelen over Michel en Nick

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #116 Gepost op: 18-02-2021, 10:40:12 »
Jerrel vs Michel/Nick. Je moet stemmen wie blijft. Hierdoor denk ik dat Michel het huis moet verlaten. Aangezien Jerrel meer dan 34% van de stemmen krijgt en dan blijft er zo'n 66% van de stemmen over om te verdelen over Michel en Nick
Ja, dat zou inderdaad het geval zijn als de kijker ook in twee kampen is verdeeld. Maar als ik de reacties op Jerrel zie, verwacht ik niet dat Jerrel meer dan 34% van de stemmen gaat krijgen...

Maar je weet het nooit, wordt sowieso een spannende eliminatie vanavond! :D
« Laatst bewerkt op: 18-02-2021, 10:41:44 door Fabiann »
🜃

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #117 Gepost op: 18-02-2021, 15:05:03 »
Ik denk dat als Michel als eerste gered wordt, het einde verhaal voor Nick is. De producers willen Michel/Jerrel als laatste 2 niet missen denk ik.

Maar ik geloof dat het wel spannend kan worden.
klaar voor de strijd

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #118 Gepost op: 18-02-2021, 15:30:13 »
Nou Aurynn en Mrchipie stemden bijvoorbeeld al op Jerrel, dus ik denk toch dat hij meer stemmen krijgt dan verwacht. Mijn stem ging naar Nick om te behouden ::bravo::

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #119 Gepost op: 18-02-2021, 16:54:39 »
Ook Nick gestemd. Komt me erg integer over. Zou hem niet echt een haantje noemen. Een gevoelsmens, maar erg stabiel. Jerrel lijkt gewoon heel erg in de knoop te zitten. Op de livestream is de camera vaak heel lang op één persoon gericht, waardoor het opviel dat ie vaak wel meelacht met anderen, maar binnen een seconde kan zijn gezicht weer op neutraal of schichtig onderzoekend staan. Wordt gewoon een beetje naar om naar te kijken. Naomi is denk mijn favoriete persoon. Wat een lief mens. Heerlijk om te zien dat zij soms gewoon maar ergens staat en wat voor zich uit staat te dromen tussen de praktijken door.

De ondertiteling is trouwens echt abominabel. Soms worden daar dingen straal tegenovergesteld neergezet van wat daadwerkelijk wordt gezegd. Heel afleidend.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)