De charme van RW/RR ligt voor mij deels in de terugkerende spelers en deels in de geweldige uitdagingen. De verhaallijnen van terugkerende kandidaten zijn eigenlijk nooit af, ontwikkelingen binnen en buiten spel zorgen ervoor dat het blijft boeien. Een veelgehoorde kritiek is de voorspelbaarheid van bepaalde seizoenen doordat er enkele krachtige samenwerkingsverbanden zijn ontstaan (JEK). Echter dat komt voornamelijk doordat andere kandidaten zich daar dikwijls bij aansluiten in de hoop mee te kunnen liften op hun succes, deze kandidaten doen er verstandiger aan om zelf een krachtig samenwerkingsverband op te zetten om tegenwicht te bieden. Doch, de invloed van samenwerkingsverbanden is de laatste paar seizoenen enigszins ingeperkt doordat de spelopzet daarvoor minder ruimte liet dan voorheen. Trouwens onder mijn favorieten bevinden zich onder andere CT, Evan, Kenny, Landon, Jenn, Evelyn en Eric.
Ps: indien je een fan van Paula bent zou ik het komende seizoen zeker gaan volgen, naar verluidt vormt ze een team met Evelyn (mijns inziens de sterkste vrouwelijke kandidaat).