1. Dealer nuna
2. Seyoung
3. Kyungran - Beste vrouwelijke speler ooit, gevreesd en desondanks geliefd door allen. Kyungran belichaamt voor mij girl power, staat voor harmonie en wereldvrede en ze is mogelijk mijn favoriete speler ooit. (waarschijnlijk 2e na Sangmin)
4. Kyunghoon - Titty God the King Slayer
Wát een redemption arc
5. Jungmoon - Willekeurige dingen weten zoals 100 cijfers achter de komma van pi voor de lol, telkens weer in gevaar zijn en alles eraan doen om uit de gevarenzone te komen, de slechtste spion ooit zijn en iedereen verraden zijn waarom ik van Choi Jungmoon hou. En haar cuteness helpt ook wel. <3
6. Dongmin - De beste speler ooit, lover van Dealer nuna met een charisma groter dan Zuid-Korea.
7. Sangmin - Waarschijnlijk na Dongmin de beste speler ooit, en misschien wel mijn favoriete kandidaat ooit. Elke week naait ie weer iemand, om vervolgens de volgende week weer volledigd vertrouwd te worden door diegene en er weer mee samen te werken. Sangmin is denk ik één van mijn favoriete realitykandidaten ooit.
8. Lawyer Yoonsun - Ik hou van Lawyer Yoonsun. Ze is niet bang voor confrontatie, is onafhankelijk en zal altijd zorgen dat ze gehoord wordt. Dealer nuna zeggen dat ze het briefje anders om moest draaien was een typische lawyer move, 100% correct en een prachtig moment. Jammer dat ze zo vroeg eruit lag, niet per se 1 van de beste spelers ooit maar wel iemand die altijd een indruk achterlaat en haar zin wil krijgen. Fascinerende vrouw.
9. Hyunmin - Ook al een fantastische speler en ook nog een cutie. Dit seizoen wat meer op de achtergrond maar had toch weer z'n momenten. En een vriend van Dongmin is een vriend van mij.
10. Junseok - Na Kyunghoon toch wel de grootste verrassing van het seizoen. Hij is misschien wel de meest self interested speler van allemaal. Hij trekt altijd zijn eigen plan en als dat ingaat tegen wat alle anderen doen of willen, dan moet dat maar. Erg leuk om de allereerste afvaller van The Genius terug te zien als goede en interessante speler met veel meer potentieel dan we in zijn eerste aflevering zagen.
11. Jinho - Korea's sweetheart. En ook wel een beetje de mijne. Maar dit seizoen viel hij een beetje tegen. Hij was nog steeds net zo'n lieverd en speelde nog steeds heel solide, maar vooral erg op de achtergrond en niet heel interessant.
12. Yeonseung - Ik vond hem leuk in seizoen 3 en ook hier, hij lijkt altijd wel wat invloed te hebben op het verloop van het spel. Jammer dat hij in de eerste helft van het seizoen al afviel, maar hij heeft in ieder geval zijn shining moment gehad in aflevering 4.
13. Junghyun - Junghyun was absoluut één van mijn favorieten in seizoen 2 en ook wel van alle spelers ooit, maar in dit seizoen heeft hij helaas niet zo'n indruk achter kunnen laten. Wel weer typisch dat hij met Black & White het spel weer moest verlaten. We hebben niet eens z'n muziek kunnen horen
14. Yohwan - Yohwan was super in seizoen 2, nooit een main match gewonnen en toch bijna het hele seizoen. Dit seizoen zag hij helaas de andere kant daarvan. Jammer dat hij zo vroeg weg moest, uiteindelijk hebben we nooit echt een showdown gezien tussen hem en Jinho. Wat dan wel leuk is is dat hij in seizoen 2 2e is geworden en nu als 2e eruit in het spel waarin uitgerekend Jinho in seizoen 1 1e is geworden.
15. Yoohyun - Goede speler, heb hem nooit superinteressant gevonden. Was heel hard aan het juichen toen Jungmoon hem eerst succesvol verraadde en Kyungran hem vervolgens versloeg. Enige dat jammer was is dat hij Dongmin nu niet zoveel tegenstand heeft kunnen bieden als in seizoen 3.