Lijkt erop dat Zach genomineerd gaat worden en naar de jury gaat
Maar op het moment is hij wel mogelijk de meest populaire HG en Zach lijkt bijna het hele internet achter zich te hebben. Zelfs Ariana tweet dat Frankie Zach niet moet nomineren en dat hij Derrick moet backdooren
Het ging zelfs zo ver dat #RenomRule trending topic was op twitter. Ik had er nog nooit van gehoord maar schijnbaar is dit een regel dat de HoH de nominee niet van te voren mag vertellen dat hij of zij genomineerd gaan worden. Natuurlijk gebeurd dit vaker, maar schijnbaar is de Renom Rule wel al een paar keer gebruikt (o.a. om Britney te redden in BB12). Ik verwacht dus dat er flink gerigged en gefixt gaat worden komende week om Zach in het spel te houden... En om heel eerlijk te zijn zou ik het niet eens erg vinden, want zodra hij vertrekt is het enige wat de show nog kan redden een fatsoenlijk Victoria edit en een Victoria of Donny HoH. Bombsquad/detonators moet in ieder geval uit elkaar gehaald worden en ik hoop dat dat op zijn minst gaat lukken met het terugkerende jurylid.