Auteur Topic: Survivor 32: Kaôh Rōng - Brains vs. Brawn vs. Beauty  (gelezen 121214 keer)

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 32: Kaôh Rōng - Brains vs. Brawn vs. Beauty
« Reactie #60 Gepost op: 7-03-2016, 21:37:58 »
De editing was ook prachtig. Willekeurig die 'Liz and I are very goodlooking people' erin gooien ::rofl::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 32: Kaôh Rōng - Brains vs. Brawn vs. Beauty
« Reactie #61 Gepost op: 10-03-2016, 10:24:25 »
Dit moet toch wel de bizarste aflevering zijn sinds de Brandon Hantz meltdown, zo niet nog bizarder.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 32: Kaôh Rōng - Brains vs. Brawn vs. Beauty
« Reactie #62 Gepost op: 11-03-2016, 00:01:40 »
Afschuwelijke aflevering. Ik wil Survivor, 20 mensen die alles bij elkaar liegen en backstabben en tegelijkertijd plezier samen hebben en iets grappigs te vertellen hebben. Niet Eerste hulp in de rimboe.

Ik snap ook niet dat ze in deze regio, met dat weer, zo'n zware proef voor wat Koffie en kruiden doen. En van wat ik begreep kunnen dit soort taferelen zomaar weer gebeuren. Ik meen me ook te herinneren dat er in de Franse Survivor een paar jaar terug iemand gestorven is vanwege de hitte en uitdroging en dat was ook in Koh Rong. Zal me trouwens niet verbazen als we binnenkort een Philippines-style twist krijgen met evacs gezien het bericht: "...he hopes to play again." Of een Survivor: Big Brother invasion? :P Ik zou die laatste helemaal niet erg vinden btw, zit echt potentieel goud in met een goede cast.

Verder: hadden ze die swap niet meteen even kunnen doen? Hadden we Alecia lekker gehouden en komen we ook niet op een awkward 7/6 tribe verdeling. Tevens kan ik me voorstellen dat Alecia misschien niet fantastisch is om mee te leven maar die Brawn mannen ::kots::

Enige goede aan de aflevering was denk ik dat Debbie in vier afleveringen van vage oude vrouw naar compleet gestoord naar verborgen meesterbrein naar nu een volwaardig personage is gegaan (verhaal over haar kinderen maakte haar bij gebrek aan betere woorden "menselijk") ::bravo::

Offline Maxwest

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 32: Kaôh Rōng - Brains vs. Brawn vs. Beauty
« Reactie #63 Gepost op: 11-03-2016, 00:16:45 »
Ik verwacht eigenlijk ook wel na deze aflevering dat ze de contestants iets meer eten geven bij rewards/beter water regelen, want dit kon dus echt niet. Al met al vond ik het een zeer boeiende aflevering.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 32: Kaôh Rōng - Brains vs. Brawn vs. Beauty
« Reactie #64 Gepost op: 11-03-2016, 00:50:02 »
Ik vond dat ze het heel mooi in beeld gebracht hadden ::jaja:: Vind het voor de afwisseling ook wel een keer interessant zoiets. Denk dat ze het beter zo konden laten zien dan heel veel camp scenes van huilende mensen die nu hun leven weer oppakken nadat Caleb weg is. Ben blij dat ze het zo gedaan hebben, want de Brawn mannen en de manier waarop Alecia ging waren dan weer tenenkrommend. Ze hadden er ook een typische moderne Survivor aflevering van kunnen maken en Caleb in een paar minuten weg kunnen sturen om voor de challenge nog even erover uit te huilen en erna een kwartier lang suspense op te bouwen die nergens toe leidt. 'Moeten we niet splitten om Jasons idol te flushen? Misschien wel ja. Of niet. Hmmm. Spannend. Hebben we het over een paar minuten nog een keer over, oké? Wat een lastige beslissing weer, wat een crazy game is het toch. En big moves moet je maken anders win je niet. Dus misschien blijft Blondie wel.'

Dat die proef onverantwoord was is achteraf makkelijk praten, denk dat door een samenloop van omstandigheden zo fout ging. Het was een heel hete dag, kandidaten waren waarschijnlijk niet helemaal hydrated, de omstandigheden waren op dat moment niet aangenaam en toevallig moesten ze op dat moment graven. Dat duurde dan waarschijnlijk weer zo lang omdat iedereen zo uitgeput was, denk dat het dreamteam die veel sneller gevonden had. Als kleine dingen net wat anders waren gelopen was het denk ik wel goed gedaan. Want behalve het graven leek het echt geen bijzonder zware proef.

Go Beauty (behalve Nick) en Debbie ::love:: ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 32: Kaôh Rōng - Brains vs. Brawn vs. Beauty
« Reactie #65 Gepost op: 11-03-2016, 21:14:26 »
Jeetje wat een heftige aflevering.  ::oink:: je zag idd echt op een gegeven moment ook lichte paniek in de ogen van Jeff. Wel sneu voor de Beauties dat ze hun sterkste speler op deze manier kwijt raakten. Gelukkig nu een switch. Helaas te laat voor Alicia.  Hopelijk vliegen de bullies van de Brawn tribe er nu als eerste uit.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 32: Kaôh Rōng - Brains vs. Brawn vs. Beauty
« Reactie #66 Gepost op: 13-03-2016, 03:29:41 »
Ik moest janken tijdens deze aflevering, ik heb hem zelfs een tweede keer gezien en toen moest ik weer janken :\'(. En dan ook nog Alecia eruit, ook op die manier was gewoon ongemakkelijk om naar te kijken.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 32: Kaôh Rōng - Brains vs. Brawn vs. Beauty
« Reactie #67 Gepost op: 14-03-2016, 21:27:40 »
Ik zat ook echt bijna te huilen. Nog nooit meegemaakt bij survivor...  :o

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 32: Kaôh Rōng - Brains vs. Brawn vs. Beauty
« Reactie #68 Gepost op: 14-03-2016, 22:14:28 »
Ik wel, tijdens Redemption Island.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 32: Kaôh Rōng - Brains vs. Brawn vs. Beauty
« Reactie #69 Gepost op: 14-03-2016, 22:30:59 »
Ik vind deze serie voorlopig nog wel goed.

De eerste 3 TC's was het niet duidelijk wie zou gaan (voor mij dan)

(TC1 leek Alecia te zijn,TC2 leek Jason te zijn en TC 3 was voor mij helemaal niet duidelijk).

De tribes vond ik allemaal wel leuk:

Bij de Beautys vond ik het echt jammer dat Caleb weg  moest, hij leek een goede speler en een goed mens.
met Nick heb ik niet zoveel (waar was hij toen gezegd werd dat Caleb werd geëvacueerd) maar toen Caleb werd afgevoerd, toonde hij
een troostend gebaar naar Tai (wat ik nu niet had verwacht)

Bij de Brains leek Debbie een eerste boot te worden, maar Liz en Peter speelden zichzelf in gevaar én Debbie toonde zich een sterke speler.
Maar mijn favoriet daar is toch wel Neal.

Brawns: ik weet het niet bij deze mannen. Kyle was mijn favoriet toen de serie startte, maar zijn gedrag tegen Alecia steekt mij tegen.
Toch geloof ik dat hij een goed mens is (hoe hij over zijn dochters sprak, hij was blij met zijn dochters teddybeer en hij ondersteunde Cydney toen ze neerging). Scott heb ik meer vraagtekens bij, ik vind hem wat arroganter dan Kyle.
Cydney lijkt mij daar het beste spel te spelen, zij leek akkoord met de womanalliance en alhoewel ze Alecia een paar keer 'verraadde' (idol, wegstemmen) was zij voor Alecia toch een steun.

Ben benieuwd naar volgende week.
klaar voor de strijd

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 32: Kaôh Rōng - Brains vs. Brawn vs. Beauty
« Reactie #70 Gepost op: 17-03-2016, 13:09:05 »
rip Anna  :\'(, rip the beauties :(.

Wel een vermakelijke aflevering weer en veel nieuwe dynamieken die nog interessant kunnen worden ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 32: Kaôh Rōng - Brains vs. Brawn vs. Beauty
« Reactie #71 Gepost op: 17-03-2016, 22:59:46 »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 32: Kaôh Rōng - Brains vs. Brawn vs. Beauty
« Reactie #72 Gepost op: 18-03-2016, 17:36:51 »
http://i.imgur.com/Fu8Okos.png
Ze ligt er wel... eeuhm... tof(?) bij  ::rofl::  ::love::

Julia is zo mijn type in real life   ::love::
Ik was tijdens de aflevering even aan het denken " waauw Neal zijn stem klinkt raar. " Toen bleek het Nick te zijn haha. Zelfs zijn stem had ik nog niet onthouden  ::rofl:: Die krijgt echt heel weinig screentime en dat terwijl ik hem en zijn (gefaked) arrogantie wel grappig vind :p
#teamamaimiljaarde

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 32: Kaôh Rōng - Brains vs. Brawn vs. Beauty
« Reactie #73 Gepost op: 24-03-2016, 08:08:49 »
Michele, Cydney, Aubry, Debbie, Julia of Tai moet winnen ::love::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 32: Kaôh Rōng - Brains vs. Brawn vs. Beauty
« Reactie #74 Gepost op: 24-03-2016, 12:01:18 »
Michele, Cydney, Aubry, Debbie, Julia of Tai moet winnen ::love::
Ik stem voor tai

edit: of julia
« Laatst bewerkt op: 24-03-2016, 14:13:11 door spechteke »
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 32: Kaôh Rōng - Brains vs. Brawn vs. Beauty
« Reactie #75 Gepost op: 24-03-2016, 12:53:40 »
Ik ook en voor Debbie maar dat gebeurt toch niet :P
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 32: Kaôh Rōng - Brains vs. Brawn vs. Beauty
« Reactie #76 Gepost op: 26-03-2016, 19:16:06 »
Ik heb een klein vraagje.
Hoe wordt in de finale als ze nog met 3 overzijn de winnaar bepaalt, want ik heb gehoord dat het niet met een proef is?
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 32: Kaôh Rōng - Brains vs. Brawn vs. Beauty
« Reactie #77 Gepost op: 26-03-2016, 19:22:57 »
Ik heb een klein vraagje.
Hoe wordt in de finale als ze nog met 3 overzijn de winnaar bepaalt, want ik heb gehoord dat het niet met een proef is?

Klopt, de winnaar wordt bepaald door een stemming. De kandidaten die na de merge zijn afgevallen (meestal een stuk of 8/9) stemmen op wie zij vinden dat de winst het meest verdient :)
I will follow my inner gold

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 32: Kaôh Rōng - Brains vs. Brawn vs. Beauty
« Reactie #78 Gepost op: 26-03-2016, 20:20:36 »
Klopt, de winnaar wordt bepaald door een stemming. De kandidaten die na de merge zijn afgevallen (meestal een stuk of 8/9) stemmen op wie zij vinden dat de winst het meest verdient :)

dankjewel, en wow, dat veranderd heel veel. Dan moet je het spel anders gaan spelen. Ik vind dit wel tof.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 32: Kaôh Rōng - Brains vs. Brawn vs. Beauty
« Reactie #79 Gepost op: 26-03-2016, 21:53:58 »
dankjewel, en wow, dat veranderd heel veel. Dan moet je het spel anders gaan spelen. Ik vind dit wel tof.
Ja deze vorm had expeditie robinson vroeger, toen het nog goed was  :-X, ook. Maar dit hebben ze veranderd naar een proef omdat dat spannender is.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human